Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.60 (238)
wyświetleń: 166438

Komentarze (721)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar toja_123
18 sierpnia 2015, 18:17

jak stracić 32 życie bo nie moge za ch*** tego zrobić :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar toja_123
Edytowano - 7 stycznia, 14:58

@barbados12: dzięki jak 3 xDDDD

Avatar barbados12
(Aleksander)
8 stycznia, 10:24

@toja_123: proste :v skocz do góry i najedź pod karoshiego myszką :D poprostu sobie po myszce skaczesz :D

Avatar barbados12
(Aleksander)
3 stycznia, 01:28

przeszedłem całą, niektóre poziomy faktycznie zmuszają do myślenia, ogólnie gra 5/5 bo w końcu moim zadaniem było zabijanie naszego protagonisty :D a nie przechodzenie z pkt a do z :D

Avatar mako69
19 grudnia 2015, 20:45

Przeszedłem całą grę xd łatwa :D

Avatar mako69
19 grudnia 2015, 19:39

a jak 7 ??

Avatar mako69
19 grudnia 2015, 19:37

jak stracić 9 życie ??

Avatar polskagora
7 grudnia 2015, 18:15

jak stacić 46 życie?

Avatar kijola
(Filip)
20 marca 2013, 18:05

jak 25?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar mats1234
(Mateusz)
13 września 2014, 14:34

@BMK2005: jak?

Avatar Borek3
(Borys)
16 listopada 2015, 18:58

@BMK2005: jak?

Avatar McMocarz
17 października 2015, 18:34

A jak ma pistolet to nie może se po prostu w ryja strzelić :)

Avatar erykhim44
(PaniBasia)
17 października 2015, 23:10

@McMocarz: To je gra. Tutaj piasek może spaść a drewno nie.

Avatar Batman12
(Kamil)
8 października 2015, 12:24

do dupy

Avatar Batman12
(Kamil)
8 października 2015, 12:22

nie wiem czy fajne czy głupie xd

Avatar CS0GO
15 sierpnia 2015, 15:20

WTF??

Avatar hehineji
(szymon)
Edytowano - 6 sierpnia 2015, 20:16

jak 31?

Avatar dandyta
26 maja 2015, 09:13

jak zrobić level 45

Avatar kuba5638
12 kwietnia 2015, 09:25

dajcie łapki w dół bo doły

Avatar Riddick666
(Grzegorz)
12 kwietnia 2015, 12:16

@kuba5638: idę na wspak i dam w górę bo góry.

Avatar EveryBodyDoTheFlopGuy
13 października 2015, 10:46

@Riddick666: Ide na gory wiec daje doly.

Avatar Ninjagirl
12 kwietnia 2015, 08:15

TA MUZA!!

Avatar remek12341
29 marca 2015, 14:34

jak to włączyć? pomużcie

Avatar Riddick666
(Grzegorz)
20 stycznia 2014, 12:58

Kto wbił przez "LOSOWY HIT!" :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar kewun
28 lutego 2015, 18:40

@Riddick666: jaja

Avatar Ninjagirl
12 kwietnia 2015, 08:11
Avatar messi0001
13 lutego 2015, 20:19

ja

Avatar Michal700
16 stycznia 2015, 07:55

o co chodzi na 4lvl?

Avatar Predator_PL
30 grudnia 2014, 15:50

co w 5?

Avatar Predator_PL
30 grudnia 2014, 15:49

wiem co w 4 ale nie powiem xD

Avatar tlok25
(Wiktor)
18 kwietnia 2015, 19:51

@Predator_PL: ham '_'

Avatar maciejo25
(maciej)
Edytowano - 26 grudnia 2014, 13:44

co zrobić na poziomie co ma się 25 życia?!

Avatar miriam03
11 listopada 2014, 14:56

co zrobić w czwartym poziomie seri 1

Avatar mats1234
(Mateusz)
9 września 2014, 21:41

jak 46?

Avatar konradkwiat
(Konrad)
20 sierpnia 2014, 12:21

Fajna , daję 4/5

Avatar marcin60
dzisiaj, 13:30

super gra daję 5/5

Avatar zadarow137
Edytowano - 27 maja 2014, 16:12

jak przejść lvl.41

Avatar kaktus02
23 maja 2014, 15:23

ja

Avatar zajebisty_kuba
(Kuba)
29 marca 2014, 10:48

nawet 4/5

Avatar violleta838
29 marca 2014, 10:29

lubię
takie gry

Avatar Eragon2001
8 lutego 2014, 13:59

mi też

Avatar jakubgil5016
(jakub)
15 stycznia 2014, 10:11

jak przejść 46

Avatar adrianos283
Edytowano - 29 grudnia 2013, 11:49

Kto ma dalszą instrukcję od lvl-u 28 do 1 niech napisze mi w komentarzu lub wiadomości. Dziękuję.

Avatar iwonka9
15 grudnia 2013, 15:29

lubie takie gry

Avatar Valion
5 września 2013, 09:24

fajne 5/5 i do ulu

Avatar juseppee
(józef)
3 lipca 2013, 18:29

fajna gierka 5/5 i do ulu

Avatar DAniel032001
(Daniel)
11 kwietnia 2013, 22:41

fajna gra 5/5 :D

Avatar Lolxdv
11 kwietnia 2013, 19:02

Yay, przeszedłem całą.

Avatar kapi714
11 kwietnia 2013, 18:54

5/5 i do ulu

Avatar martyna391
(Martyna)
11 kwietnia 2013, 13:59

fajne

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Samobójca

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Samobójca
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (53)
Opis

Gra inna niż wszystkie. Tym razem nie chodzi o to, by doprowadzić bohatera bezpiecznie na drugą stronę planszy. musisz po prostu sprawić, by się zabił. Do przejścia jest 49 poziomów.

Sterowanie

Strzałki - Chodzenie
Spacja - Strzelanie

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Karoshi Suicide Salaryman

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu