Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

kolejna gra, w której zostajesz płatnym zabójcą. Tym razem Twoje zadania będą sprowadzać się jedynie do strzału w głowę.

Sterowanie:

Myszka - Strzelanie
Spacja - Luneta



Podobne gry:

Następne piętro

Następne piętro

Zagrań: 24888

Ocena: 3.80 (21)

Kategoria: Strzelanki

Miejska twierdza 4

Miejska twierdza 4

Zagrań: 49841

Ocena: 4.62 (116)

Kategoria: Strzelanki

Dowódca batalionu 2

Dowódca batalionu 2

Zagrań: 19480

Ocena: 4.64 (31)

Kategoria: Strzelanki

Bojowy ludzik 4

Bojowy ludzik 4

Zagrań: 124542

Ocena: 4.53 (78)

Kategoria: Strzelanki

Eggstinction

Eggstinction

Zagrań: 43198

Ocena: 4.40 (35)

Kategoria: Strzelanki

Oceń grę:

Zagrań: 67857Ulubiona: 18

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar kingkong

kingkong6 marca 2011, 16:20

@miszcz: czemu zgapiasz od juised3

Avatar miszcz

miszcz29 maja 2009, 18:13

przeszedłem całe podpowiedzi: 1.zastrzelić kolesia w czerwonych okularach z irokezem. 2. kulka w łeb dziadkowi żrącemu hamburgera. 3. gdy ci goście wjadą windą i wyjdą z niej walimy w generator (ten obrazek z piorunem) i gościa przed komputerem w tym samym pokoju. a potem po gadaniu z oficerem od razu po pokazaniu budynku można dopatrzrec się kawałka czegoś tam z ciała tego głupigo araba (ta żecz pokazana jest za ochroniarzem).Uwaga nie czekac az zaczną wychodzic! 4.poczestowac kulką tą babę z torebką uwaga jest zakrywana przez innych ludzi wiec sie trzeba postarac. 5.kropnąć gościa w czapce ( nadjedzie autobusem). 6.na szybkość rozwalcie wszystkich strazników. 7. to samo co wczesniej tlko tez tego bachora. 8.walic we wszyskich nie wlaczac celownika potem podbiegnie jeszcze jeden i bedzie szybko biegł . 9.zastrzelic kierowcę. 10.zabic goscia w:czerwonej czapce, zielonym ubraniu i czarnych butach

KOPIA dałem zeby było bliżej

Avatar Juised3

Juised3 (Szymon)27 maja 2009, 19:48

przeszedłem całe podpowiedzi: 1.zastrzelić kolesia w czerwonych okularach z irokezem. 2. kulka w łeb dziadkowi żrącemu hamburgera. 3. gdy ci goście wjadą windą i wyjdą z niej walimy w generator (ten obrazek z piorunem) i gościa przed komputerem w tym samym pokoju. a potem po gadaniu z oficerem od razu po pokazaniu budynku można dopatrzrec się kawałka czegoś tam z ciała tego głupigo araba (ta żecz pokazana jest za ochroniarzem).Uwaga nie czekac az zaczną wychodzic! 4.poczestowac kulką tą babę z torebką uwaga jest zakrywana przez innych ludzi wiec sie trzeba postarac. 5.kropnąć gościa w czapce ( nadjedzie autobusem). 6.na szybkość rozwalcie wszystkich strazników. 7. to samo co wczesniej tlko tez tego bachora. 8.walic we wszyskich nie wlaczac celownika potem podbiegnie jeszcze jeden i bedzie szybko biegł . 9.zastrzelic kierowcę. 10.zabic goscia w:czerwonej czapce, zielonym ubraniu i czarnych butach

KOPIA dałem zeby było bliżej

Avatar miszcz

miszcz24 maja 2009, 17:33

za całą gre daje 5/5

Avatar miszcz

miszcz24 maja 2009, 17:32

nie moge na szybkość zabić tych wszystkich strażników

Avatar miszcz

miszcz24 maja 2009, 17:24

zioomalek jaki generator na 3 poziomie ??????? tam nie ma żadnego generatora

Avatar sura990

sura990 (Dawid)17 lutego 2009, 21:30

oo udalo sie przejsc gre :)

Avatar sura990

sura990 (Dawid)17 lutego 2009, 21:16

nie wierze zostal mi 1 gosciu z tego tlumu i mi uciekl !!!

Avatar sura990

sura990 (Dawid)17 lutego 2009, 21:12

bez sensu z tym co ten tlum ludzi z tego domu ucieka najwyzej to 5 mi zostalo ale itak przegrywalem

Avatar Wobert

Wobert20 stycznia 2009, 21:19

ta gra jest durna jak cholera

Avatar kubaboss

kubaboss (Jakub)18 stycznia 2009, 19:31

bo to dodal serwis jeja ci pracownicy

Avatar Dosia344

Dosia344 (Dominika)19 grudnia 2008, 18:30

czemu niepisze kto dodal?

Avatar zioomalek

zioomalek19 grudnia 2008, 16:52

przeszedłem całe podpowiedzi: 1.zastrzelić kolesia w czerwonych okularach z irokezem. 2. kulka w łeb dziadkowi żrącemu hamburgera. 3. gdy ci goście wjadą windą i wyjdą z niej walimy w generator (ten obrazek z piorunem) i gościa przed komputerem w tym samym pokoju. a potem po gadaniu z oficerem od razu po pokazaniu budynku można dopatrzrec się kawałka czegoś tam z ciała tego głupigo araba (ta żecz pokazana jest za ochroniarzem).Uwaga nie czekac az zaczną wychodzic! 4.poczestowac kulką tą babę z torebką uwaga jest zakrywana przez innych ludzi wiec sie trzeba postarac. 5.kropnąć gościa w czapce ( nadjedzie autobusem). 6.na szybkość rozwalcie wszystkich strazników. 7. to samo co wczesniej tlko tez tego bachora. 8.walic we wszyskich nie wlaczac celownika potem podbiegnie jeszcze jeden i bedzie szybko biegł . 9.zastrzelic kierowcę. 10.zabic goscia w:czerwonej czapce, zielonym ubraniu i czarnych butach. The End Joł!

Avatar mikos191

mikos191 (Dawid)8 grudnia 2008, 15:57

jak zrobić to z domem

Avatar honoratka56

honoratka566 grudnia 2008, 11:57

co trzeba zrobić w 3

Avatar Grininho

Grininho24 listopada 2008, 14:34

jto ten kau na pewno ten kaun to DAUN

Avatar Narutrix

Narutrix13 listopada 2008, 20:24

ppm - > play
Prawy Przycisk myszy - > Play
nie trzeba poradnika :D

Avatar mater2

mater2 (Mateusz)13 listopada 2008, 16:19

hmmmmmm nawet nawet

Avatar matrix2000

matrix2000 (Filip)12 listopada 2008, 20:42

dzeenki

Avatar Grininho

Grininho12 listopada 2008, 20:26

patrykmix2 MASZ BLUZGATOR 1.4 CZY COŚ


Gra 4/5

Avatar qwer38

qwer38 (nieznane)12 listopada 2008, 19:30

matrix2000 musisz wszystkich szybko zabić !

Avatar zatoka

zatoka12 listopada 2008, 19:30

mlaskacz. mozesz sie K***WA ZAMKNAC!!! TY TO POROSTU JAKIS NIENORMALNY JESTES! TEN KAU, TO SE W D**E WSADZ.TO JAKAS G***IANA STRONA JEST! aha, i jszcze jedno.uzywasz za duzo slowa KAU. powiedz jedno.wystarczy ZEBYSMY CI KOMPUTER ROZ****LISMY!

Avatar Robotek

Robotek12 listopada 2008, 18:51

Gry Jeja zmieniają się w zjeby jeja

Avatar michi11

michi1112 listopada 2008, 18:50

mlaskacz ***o zamknij d.u.p.ę czy czym tam gadasz

Avatar york111

york11112 listopada 2008, 18:32

nie da sie strzelić pała

Avatar michi11

michi1112 listopada 2008, 17:51

Zgodzę się z chomiczkiem

Avatar robinson

robinson12 listopada 2008, 17:45

jak przejsc ten level gdze jest wierzowiec i jst ten szejk to co trzeba zrobic

Avatar matrix2000

matrix2000 (Filip)12 listopada 2008, 17:36

jak przejsc ten level gdzie stoi taki facet i dziewczyna i ochroniarze so

Avatar chomiczek

chomiczek (dawid)12 listopada 2008, 17:22

vaizard to ***a !!!!!!!!!!

Avatar piteroski

piteroski (piotrek)12 listopada 2008, 16:39

gierka 4/5 patryxmix2 niezłe słówka parujący kloc szczere

Avatar vaizard

vaizard (Darek)12 listopada 2008, 16:22

no i gdzie byli rodzice ktorzy wychowuja tak nie wychowane dzieci ? pytam sie..

Avatar michi11

michi1112 listopada 2008, 16:22

TERAZ TUTA ZJEBIE SIĘ WBIERDOLIŁEŚ mlaskaczu ZASRANY *** SIĘ.Idź se do swego ojca HOBO
gra 4/5

Avatar patrykmix2

patrykmix2 (Patryk)12 listopada 2008, 15:47

A teraz pobawie sie jako żołnież kau ;/jesteś niemytym parującym klocem. jesteś niewydymanym zaropiałą pałą przez bandę pedałów, po***nym owcojebem w gumofilcu. jesteś obrośniętym grzybem z pochwy murzynki zjebem genetycznym, wczoraj widziałem ciebie w sklepie z rowerami - na półce z pedałami. jesteś walącym konia, skretyniałym zarzygańcem co robi kupę na dworzu. jesteś po***ny jak lato z radiem i jesteś gówniakiem, bo s***iłeś z wiadra podczas skrobanki. ty zarzygany przez syna grabarza, niemyty śmieciarzu co żre parujące kloce. niech cię c*** strzeli, ty obrośnięty gwałcicielu z Afganistanu. wyglądasz, jakbyś codziennie żarł parujące kloce, jesteś zjebem, a język twojej starej służy do czyszczenia psich odbytów. niech twoją starą wyrucha najbrudniejszy pies we wsi, ty za***ny psi szczochu co sika starej na klatę. napraw sobie zwieracze, bo ci kał wybrudził gacie, ty odtylcowy betonie bez mózgu. PRECZ Z KAUEM!!!!!!!

Avatar Sabijak

Sabijak (*******)12 listopada 2008, 15:17

kacper morda bo pierwszy raz jestem 1 to się nie podniecaj

Avatar nepanczo

nepanczo (Michał)12 listopada 2008, 14:44

hahahahahaha4.............ale szpan

Avatar Dominiczka3107

Dominiczka3107 (Dominika)12 listopada 2008, 10:17

ojej przezywacie..jak chce niech pisze że jest pierwszy..przeszkadza cos wam to w czyms..? od tego nie umrzecie nie:P

Avatar kacper1234567890

kacper1234567890 (kacper)12 listopada 2008, 08:41

następny który podnieca się że jest pierwszy!!!!!!!!!!!

Avatar Sabijak

Sabijak (*******)12 listopada 2008, 06:53

1!!!!I spoko 5/5

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.