Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar kamilgracz

Opis:

Ciekawa gra typu "znajdź i kliknij", która powstała dzięki pomysłom naszych rodaków. Fabuła nawiązuje oczywiście do znanej legendy o złej czarownicy, która nazywa się Baba Jaga. Mieszka w dziwacznym domu, lata na miotle i lubi czarne koty. Spróbuj rozwiązać zagadkę.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Kwadratowa strzelanka - koszmar Bievera i Baby

Kwadratowa strzelanka - koszmar Bievera i Baby

Zagrań: 20435

Ocena: 4.69 (71)

Kategoria: Strzelanki

Lady Baba

Lady Baba

Zagrań: 28218

Ocena: 3.66 (12)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Dead Baby Dress Up

Dead Baby Dress Up

Zagrań: 8923

Ocena: 3.62 (35)

Kategoria: Logiczne

Nauczycielka 3

Nauczycielka 3

Zagrań: 63985

Ocena: 3.39 (28)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Intryga na placu zabaw

Intryga na placu zabaw

Zagrań: 67717

Ocena: 3.60 (28)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Joystick

Weź udział w głosowaniu na Najlepszą grę roku 2014. Spośród 26 popularnych gier z 2014 roku możesz wybrać 3 gry, które Twoim zdaniem zasługują na miano najlepszych.
Aby zobaczyć najlepsze gry i je ocenić kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 51293Ulubiona: 17

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar Kamil323444

Kamil32344419 listopada 2013, 14:29

ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy

Avatar Kamil323444

Kamil32344419 listopada 2013, 14:16

ODWRACAMY SYPIALNIE
- gołębie u góry dają nam 1 piórko
- przy sejfie po lewej w zielonym dzbanie rośnie szary kwiat, zabieramy go
- używamy pokrętła do otwarcia sejfu po lewej, trzeba wbić szyfr (czerwony, niebieski, zielony i żółty) według pojemników z przyprawami w pierwszym pokoju
- otrzymujemy lampe alladyna - żeby ją uruchomić musimy połączyć szary kwiat i piórka (mamy je w naszym przyborniku), powstałą miotełką czyścimy lampe alladyna i otrzymujemy sztylet w zamian za monety (wrócimy po niego później bo jeszcze nie mamy wszystkich monet)
- pod stojakiem wielkiej księgi po lewej znajduje się niebieskie kółko zębate
- po prawej na biurku jest zielona książka, podnosimy ją i jest sztylet
- bierzemy doniczke z biurka, usuwamy kwiat i do środka wsadzamy nasiona z przybornika
IDZIEMY DO POKOJU 1 i przechodzimy do ŁAZIENKI
- przerzucamy mydło i zabieramy monete
- w szafce po lewej znajdziemy drugie kółko zębate
- u góry po prawej na ścianie znajdziemy kawałek papieru z zaklęciem
WRACAMY DO POKOJU (druga perspektywa)
- na szafce po prawej obok albumu stoi pozytywka, otwieramy go przyciskami na dole, później mocujemy brakujące kółka zębate tak, żeby każde kółko kręciło się w przeciwną stronę, według instrukcji z listu
- kiedy pozytywka zagra trzeba zakręcić wiatraczkiem i otrzymamy 3 monety
IDZIEMY DO SYPIALNI
- wracamy do lampy alladyna, płacimy monety i dostajemy sztylet
- podnosimy wielką księge czarów po lewej, uzupełniamy fragment księgi papierkiem z łazienki i zabieramy zaklęcie

Avatar Kamil323444

Kamil32344419 listopada 2013, 14:03

zaczynamy w pokoju 1
- gołąb u góry daje nam pióro
- na kominku stoi dzban z wodą, a pod nim zapałki
- otwieramy kominek i zapałkami rozpalamy ogień
- za komodą z prawej jest kameleon - ściągamy z niego skóre i łapiemy 3 korniki
- dajemy sowie u góry 3 korniki i otrzymujemy wskazówke do użycia sztyletów
- otwieramy szafke po lewej - u góry kiełbaska, na dole nóż
- dajemy kotu kiełbaske i z otwartej komody wyszukujemy złote monety (z tej perspektywy jedna i po odwróceniu pokoju będzie druga chyba, ale na bank są 2)
- siadamy do stołu i gramy w karty tak żeby w ostatnim rzędzie był as, król, dama, jopek, a na koniec zabieramy wygraną monete
ODWRACAMY POKÓJ
- po lewej na dole są książki ułożone poziomo, pod nimi znajdziemy klucz
- u góry po lewej zabieramy niebieską książke
- u góry po prawej zabieramy zieloną książke
- u góry po prawej nad książkami jest album, układamy roślinki według niebieskiej książki i zabieramy nasiona
- odsuwamy krzesła (za oparcie) i pod stołem leży kołowrotek
- gołębie u góry dają nam dwa piórka
- za komodą po lewej, w miejscu gdzie wcześniej był kameleon tylko z drugiej perspektywy znajdziemy piórko i list
PRZECHODZIMY DO SYPIALNI
- przy oknie na gwoździu mocujemy kołowrotek i klikając na niego podnosimy klatkę
- otwieramy drzwi z szafki pod oknem i zabieramy pokrętło

Avatar Kamil323444

Kamil32344419 listopada 2013, 13:59

ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy

Avatar Naddie

Naddie21 września 2013, 20:12

Trudna, mimo instrukcji! Śróbokręta nie mogę dostać :/ Na razie się poddaję, ale oceniam na 5, bo bardzo ciekawa gra :)

Avatar krolok1875

krolok187512 sierpnia 2013, 17:37

super i do ulu 10/10 dluga i trudna

Avatar aa_66

aa_667 czerwca 2013, 19:14

dzieki za pomoc :)

Avatar TatkaWarjatka

TatkaWarjatka3 czerwca 2013, 19:39

ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy

Avatar TatkaWarjatka

TatkaWarjatka3 czerwca 2013, 19:38

ODWRACAMY SYPIALNIE
- gołębie u góry dają nam 1 piórko
- przy sejfie po lewej w zielonym dzbanie rośnie szary kwiat, zabieramy go
- używamy pokrętła do otwarcia sejfu po lewej, trzeba wbić szyfr (czerwony, niebieski, zielony i żółty) według pojemników z przyprawami w pierwszym pokoju
- otrzymujemy lampe alladyna - żeby ją uruchomić musimy połączyć szary kwiat i piórka (mamy je w naszym przyborniku), powstałą miotełką czyścimy lampe alladyna i otrzymujemy sztylet w zamian za monety (wrócimy po niego później bo jeszcze nie mamy wszystkich monet)
- pod stojakiem wielkiej księgi po lewej znajduje się niebieskie kółko zębate
- po prawej na biurku jest zielona książka, podnosimy ją i jest sztylet
- bierzemy doniczke z biurka, usuwamy kwiat i do środka wsadzamy nasiona z przybornika
IDZIEMY DO POKOJU 1 i przechodzimy do ŁAZIENKI
- przerzucamy mydło i zabieramy monete
- w szafce po lewej znajdziemy drugie kółko zębate
- u góry po prawej na ścianie znajdziemy kawałek papieru z zaklęciem
WRACAMY DO POKOJU (druga perspektywa)
- na szafce po prawej obok albumu stoi pozytywka, otwieramy go przyciskami na dole, później mocujemy brakujące kółka zębate tak, żeby każde kółko kręciło się w przeciwną stronę, według instrukcji z listu
- kiedy pozytywka zagra trzeba zakręcić wiatraczkiem i otrzymamy 3 monety
IDZIEMY DO SYPIALNI
- wracamy do lampy alladyna, płacimy monety i dostajemy sztylet
- podnosimy wielką księge czarów po lewej, uzupełniamy fragment księgi papierkiem z łazienki i zabieramy zaklęcie

Avatar TatkaWarjatka

TatkaWarjatka3 czerwca 2013, 19:38

zaczynamy w pokoju 1
- gołąb u góry daje nam pióro
- na kominku stoi dzban z wodą, a pod nim zapałki
- otwieramy kominek i zapałkami rozpalamy ogień
- za komodą z prawej jest kameleon - ściągamy z niego skóre i łapiemy 3 korniki
- dajemy sowie u góry 3 korniki i otrzymujemy wskazówke do użycia sztyletów
- otwieramy szafke po lewej - u góry kiełbaska, na dole nóż
- dajemy kotu kiełbaske i z otwartej komody wyszukujemy złote monety (z tej perspektywy jedna i po odwróceniu pokoju będzie druga chyba, ale na bank są 2)
- siadamy do stołu i gramy w karty tak żeby w ostatnim rzędzie był as, król, dama, jopek, a na koniec zabieramy wygraną monete
ODWRACAMY POKÓJ
- po lewej na dole są książki ułożone poziomo, pod nimi znajdziemy klucz
- u góry po lewej zabieramy niebieską książke
- u góry po prawej zabieramy zieloną książke
- u góry po prawej nad książkami jest album, układamy roślinki według niebieskiej książki i zabieramy nasiona
- odsuwamy krzesła (za oparcie) i pod stołem leży kołowrotek
- gołębie u góry dają nam dwa piórka
- za komodą po lewej, w miejscu gdzie wcześniej był kameleon tylko z drugiej perspektywy znajdziemy piórko i list
PRZECHODZIMY DO SYPIALNI
- przy oknie na gwoździu mocujemy kołowrotek i klikając na niego podnosimy klatkę
- otwieramy drzwi z szafki pod oknem i zabieramy pokrętło

Avatar Mataertest

Mataertest13 maja 2013, 15:29

Przeszedłem. Jak ktoś chce coś wiedzieć piszcie!!!

Avatar wolfinka1999

wolfinka1999 odpowiada na komentarz1 czerwca 2013, 18:36

@Mataertest: wez napisz instrukcje pliiiiss

Avatar milosz0512

milosz051213 maja 2013, 16:41

ja pierdziele jak mnie wystraszyła LOL

:D

Avatar wolfinka1999

wolfinka1999 odpowiada na komentarz1 czerwca 2013, 18:07

@milosz0512: nie tylko cb

Avatar Drewnoooooo

Drewnoooooo (Hiacynta)25 maja 2013, 12:58

ej a jak mają wyrosnąć te nasionka?

Avatar justys234

justys23415 maja 2013, 19:22

jak to przejsc

Avatar dziubek92

dziubek92 (Sandra)15 maja 2013, 14:59

ok juz przeszlam super gierka i do ulu :) 5/5

Avatar Buka_

Buka_15 maja 2013, 10:39

Świetnie zrobiona, chociaż naprawdę trudna. To, że nie możecie jej przejść wcale nie znaczy, że jest głupia.

Avatar dziubek92

dziubek92 (Sandra) odpowiada na komentarz15 maja 2013, 14:26

@Buka_: a co mam zrobic z ta lampa w sypialni w tej szafce co stoi tak magiczna kula ?

Avatar slimak980

slimak980 (justyna)13 maja 2013, 21:58

Męczonca i głupia

Avatar MaatinaaLOVE

MaatinaaLOVE13 maja 2013, 19:32

Do dupy ;3

Avatar Kiriya

Kiriya (Klaudia)13 maja 2013, 17:44

Gdzie jest ten kołowrotek?

Avatar Werkaaa

Werkaaa13 maja 2013, 17:40

Dobraa, jak nóż to już wiem, gorsze, że monety do tego potrzebne -,-

Avatar olaolivka

olaolivka13 maja 2013, 16:17

jep przeszłam

Avatar justi10012

justi1001213 maja 2013, 15:15

troche dziwna

Avatar sylwecia

sylwecia (Sylwia)12 maja 2013, 10:56

<3

Avatar sylwecia

sylwecia (Sylwia)12 maja 2013, 10:56

super gra 10000000000000000000/5 :)

Avatar Dusskaaa

Dusskaaa (Daria)1 maja 2013, 21:23, edytowany

co piszę w tym liście ? :D A i do czego są potrzebne te monety ?

Avatar markomannt1

markomannt126 kwietnia 2013, 20:32

supcio :)

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.