Baba Jaga

Gra Baba Jaga wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Baba Jaga wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 101283
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Fnafathorror

2 kwietnia 2015, 21:01

Łatwa gra, komuś pomóc? Pisać.

Avatar Emilsonik

6 listopada 2016, 12:23

@Fnafathorror: RATUJ!!!
Nie radzę sobie z tym

Avatar Fnafathorror

23 czerwca 2016, 09:18

Najlepsza gra !

Avatar jaccku321

4 marca 2016, 16:00

Stara, dobra gra Skutnika! Gry Skutnika Crew!

Zawsze pragnąłem, żeby mieć koszulkę Skutnika! Stworzył własny wzór: Wiele postaci z jego gier i komiksów na jednym, wielkim zdjęciu, z autografem w rogu i napisem i logiem PASTEL GAMES (Firma produkująca gry Skutnika).

Avatar pysik92

19 grudnia 2015, 15:47

fajna ;3

Avatar robert4758555

15 lipca 2015, 18:59

ale dziwna , nie chce mi się przerznąć brązowy sznur

Avatar Tovia

10 maja 2015, 21:52

Powiedzcie mi jak ułożyć koła zębate w tym wiatraku? Robię to wg instrukcji, ale zawsze jedno i to samo koło się nie zazębia :P Ktoś mógłby dodać screena?

Avatar Tovia

10 maja 2015, 22:02

@Tovia: dobra, nieważne, jakimś cudem mi się udało xD

Avatar Fnafathorror

2 kwietnia 2015, 21:39

A i jeszcze jedno zła wiedzma"xD

Avatar Fnafathorror

2 kwietnia 2015, 21:03

Kocham

Avatar Ewela666

14 marca 2015, 12:31

a gdzie szukać złotego sztyleta

Avatar Ewela666

14 marca 2015, 12:20

a gdzie 5 moneta
i 6

Avatar Kamil323444

19 listopada 2013, 14:29

ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy

Avatar paulka112

10 stycznia 2015, 12:14

@Kamil323444: powiedz mi jak zrobić złoty miecz

Avatar werke

30 kwietnia 2016, 12:33

@Kamil323444: to łatwe

Avatar paulka112

10 stycznia 2015, 12:10

pomóżcie błagam

Avatar paulka112

10 stycznia 2015, 12:09

jak zrobić złoty miecz?

Avatar Kamil323444

19 listopada 2013, 14:16

ODWRACAMY SYPIALNIE
- gołębie u góry dają nam 1 piórko
- przy sejfie po lewej w zielonym dzbanie rośnie szary kwiat, zabieramy go
- używamy pokrętła do otwarcia sejfu po lewej, trzeba wbić szyfr (czerwony, niebieski, zielony i żółty) według pojemników z przyprawami w pierwszym pokoju
- otrzymujemy lampe alladyna - żeby ją uruchomić musimy połączyć szary kwiat i piórka (mamy je w naszym przyborniku), powstałą miotełką czyścimy lampe alladyna i otrzymujemy sztylet w zamian za monety (wrócimy po niego później bo jeszcze nie mamy wszystkich monet)
- pod stojakiem wielkiej księgi po lewej znajduje się niebieskie kółko zębate
- po prawej na biurku jest zielona książka, podnosimy ją i jest sztylet
- bierzemy doniczke z biurka, usuwamy kwiat i do środka wsadzamy nasiona z przybornika
IDZIEMY DO POKOJU 1 i przechodzimy do ŁAZIENKI
- przerzucamy mydło i zabieramy monete
- w szafce po lewej znajdziemy drugie kółko zębate
- u góry po prawej na ścianie znajdziemy kawałek papieru z zaklęciem
WRACAMY DO POKOJU (druga perspektywa)
- na szafce po prawej obok albumu stoi pozytywka, otwieramy go przyciskami na dole, później mocujemy brakujące kółka zębate tak, żeby każde kółko kręciło się w przeciwną stronę, według instrukcji z listu
- kiedy pozytywka zagra trzeba zakręcić wiatraczkiem i otrzymamy 3 monety
IDZIEMY DO SYPIALNI
- wracamy do lampy alladyna, płacimy monety i dostajemy sztylet
- podnosimy wielką księge czarów po lewej, uzupełniamy fragment księgi papierkiem z łazienki i zabieramy zaklęcie

Avatar Kamil323444

19 listopada 2013, 14:03

zaczynamy w pokoju 1
- gołąb u góry daje nam pióro
- na kominku stoi dzban z wodą, a pod nim zapałki
- otwieramy kominek i zapałkami rozpalamy ogień
- za komodą z prawej jest kameleon - ściągamy z niego skóre i łapiemy 3 korniki
- dajemy sowie u góry 3 korniki i otrzymujemy wskazówke do użycia sztyletów
- otwieramy szafke po lewej - u góry kiełbaska, na dole nóż
- dajemy kotu kiełbaske i z otwartej komody wyszukujemy złote monety (z tej perspektywy jedna i po odwróceniu pokoju będzie druga chyba, ale na bank są 2)
- siadamy do stołu i gramy w karty tak żeby w ostatnim rzędzie był as, król, dama, jopek, a na koniec zabieramy wygraną monete
ODWRACAMY POKÓJ
- po lewej na dole są książki ułożone poziomo, pod nimi znajdziemy klucz
- u góry po lewej zabieramy niebieską książke
- u góry po prawej zabieramy zieloną książke
- u góry po prawej nad książkami jest album, układamy roślinki według niebieskiej książki i zabieramy nasiona
- odsuwamy krzesła (za oparcie) i pod stołem leży kołowrotek
- gołębie u góry dają nam dwa piórka
- za komodą po lewej, w miejscu gdzie wcześniej był kameleon tylko z drugiej perspektywy znajdziemy piórko i list
PRZECHODZIMY DO SYPIALNI
- przy oknie na gwoździu mocujemy kołowrotek i klikając na niego podnosimy klatkę
- otwieramy drzwi z szafki pod oknem i zabieramy pokrętło

Avatar Kamil323444

19 listopada 2013, 13:59

ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy

Avatar Naddie

21 września 2013, 20:12

Trudna, mimo instrukcji! Śróbokręta nie mogę dostać :/ Na razie się poddaję, ale oceniam na 5, bo bardzo ciekawa gra :)

Avatar krolok1875

12 sierpnia 2013, 17:37

super i do ulu 10/10 dluga i trudna

Avatar aa_66

7 czerwca 2013, 19:14

dzieki za pomoc :)

Avatar TatkaWarjatka

3 czerwca 2013, 19:39

ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy

Avatar TatkaWarjatka

3 czerwca 2013, 19:38

ODWRACAMY SYPIALNIE
- gołębie u góry dają nam 1 piórko
- przy sejfie po lewej w zielonym dzbanie rośnie szary kwiat, zabieramy go
- używamy pokrętła do otwarcia sejfu po lewej, trzeba wbić szyfr (czerwony, niebieski, zielony i żółty) według pojemników z przyprawami w pierwszym pokoju
- otrzymujemy lampe alladyna - żeby ją uruchomić musimy połączyć szary kwiat i piórka (mamy je w naszym przyborniku), powstałą miotełką czyścimy lampe alladyna i otrzymujemy sztylet w zamian za monety (wrócimy po niego później bo jeszcze nie mamy wszystkich monet)
- pod stojakiem wielkiej księgi po lewej znajduje się niebieskie kółko zębate
- po prawej na biurku jest zielona książka, podnosimy ją i jest sztylet
- bierzemy doniczke z biurka, usuwamy kwiat i do środka wsadzamy nasiona z przybornika
IDZIEMY DO POKOJU 1 i przechodzimy do ŁAZIENKI
- przerzucamy mydło i zabieramy monete
- w szafce po lewej znajdziemy drugie kółko zębate
- u góry po prawej na ścianie znajdziemy kawałek papieru z zaklęciem
WRACAMY DO POKOJU (druga perspektywa)
- na szafce po prawej obok albumu stoi pozytywka, otwieramy go przyciskami na dole, później mocujemy brakujące kółka zębate tak, żeby każde kółko kręciło się w przeciwną stronę, według instrukcji z listu
- kiedy pozytywka zagra trzeba zakręcić wiatraczkiem i otrzymamy 3 monety
IDZIEMY DO SYPIALNI
- wracamy do lampy alladyna, płacimy monety i dostajemy sztylet
- podnosimy wielką księge czarów po lewej, uzupełniamy fragment księgi papierkiem z łazienki i zabieramy zaklęcie

Avatar TatkaWarjatka

3 czerwca 2013, 19:38

zaczynamy w pokoju 1
- gołąb u góry daje nam pióro
- na kominku stoi dzban z wodą, a pod nim zapałki
- otwieramy kominek i zapałkami rozpalamy ogień
- za komodą z prawej jest kameleon - ściągamy z niego skóre i łapiemy 3 korniki
- dajemy sowie u góry 3 korniki i otrzymujemy wskazówke do użycia sztyletów
- otwieramy szafke po lewej - u góry kiełbaska, na dole nóż
- dajemy kotu kiełbaske i z otwartej komody wyszukujemy złote monety (z tej perspektywy jedna i po odwróceniu pokoju będzie druga chyba, ale na bank są 2)
- siadamy do stołu i gramy w karty tak żeby w ostatnim rzędzie był as, król, dama, jopek, a na koniec zabieramy wygraną monete
ODWRACAMY POKÓJ
- po lewej na dole są książki ułożone poziomo, pod nimi znajdziemy klucz
- u góry po lewej zabieramy niebieską książke
- u góry po prawej zabieramy zieloną książke
- u góry po prawej nad książkami jest album, układamy roślinki według niebieskiej książki i zabieramy nasiona
- odsuwamy krzesła (za oparcie) i pod stołem leży kołowrotek
- gołębie u góry dają nam dwa piórka
- za komodą po lewej, w miejscu gdzie wcześniej był kameleon tylko z drugiej perspektywy znajdziemy piórko i list
PRZECHODZIMY DO SYPIALNI
- przy oknie na gwoździu mocujemy kołowrotek i klikając na niego podnosimy klatkę
- otwieramy drzwi z szafki pod oknem i zabieramy pokrętło

Avatar Mataertest

13 maja 2013, 15:29

Przeszedłem. Jak ktoś chce coś wiedzieć piszcie!!!

Avatar wolfinka1999

1 czerwca 2013, 18:36

@Mataertest: wez napisz instrukcje pliiiiss

Avatar milosz0512

13 maja 2013, 16:41

ja pierdziele jak mnie wystraszyła LOL

:D

Avatar wolfinka1999

1 czerwca 2013, 18:07

@milosz0512: nie tylko cb

Avatar Drewnoooooo

25 maja 2013, 12:58

ej a jak mają wyrosnąć te nasionka?

Avatar justys234

15 maja 2013, 19:22

jak to przejsc

Avatar dziubek92

15 maja 2013, 14:59

ok juz przeszlam super gierka i do ulu :) 5/5

Avatar Buka_

15 maja 2013, 10:39

Świetnie zrobiona, chociaż naprawdę trudna. To, że nie możecie jej przejść wcale nie znaczy, że jest głupia.

Avatar dziubek92

15 maja 2013, 14:26

@Buka_: a co mam zrobic z ta lampa w sypialni w tej szafce co stoi tak magiczna kula ?

Avatar slimak980

13 maja 2013, 21:58

Męczonca i głupia

Avatar MaatinaaLOVE

13 maja 2013, 19:32

Do dupy ;3

Avatar Kiriya

13 maja 2013, 17:44

Gdzie jest ten kołowrotek?

Avatar Werkaaa

13 maja 2013, 17:40

Dobraa, jak nóż to już wiem, gorsze, że monety do tego potrzebne -,-

Avatar olaolivka

13 maja 2013, 16:17

jep przeszłam

Avatar justi10012

13 maja 2013, 15:15

troche dziwna

Avatar sylwecia

12 maja 2013, 10:56

<3

Avatar sylwecia

12 maja 2013, 10:56

super gra 10000000000000000000/5 :)

Avatar Dusskaaa

Edytowano - 1 maja 2013, 21:23

co piszę w tym liście ? :D A i do czego są potrzebne te monety ?

Avatar markomannt1

26 kwietnia 2013, 20:32

supcio :)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Ciekawa gra typu "znajdź i kliknij", która powstała dzięki pomysłom naszych rodaków. Fabuła nawiązuje oczywiście do znanej legendy o złej czarownicy, która nazywa się Baba Jaga. Mieszka w dziwacznym domu, lata na miotle i lubi czarne koty. Spróbuj rozwiązać zagadkę.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Baba Yaga

Podobne gry

Hity z naszych gier