Gra Baba Jaga wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Baba Jaga wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Ciekawa gra typu "znajdź i kliknij", która powstała dzięki pomysłom naszych rodaków. Fabuła nawiązuje oczywiście do znanej legendy o złej czarownicy, która nazywa się Baba Jaga. Mieszka w dziwacznym domu, lata na miotle i lubi czarne koty. Spróbuj rozwiązać zagadkę.
Myszka
Baba Yaga
Komentarze
Odśwież2 kwietnia 2015, 21:01
Łatwa gra, komuś pomóc? Pisać.
Odpisz
6 listopada 2016, 12:23
@Fnafathorror: RATUJ!!!
Nie radzę sobie z tym
Odpisz
23 czerwca 2016, 09:18
Najlepsza gra !
Odpisz
4 marca 2016, 16:00
Stara, dobra gra Skutnika! Gry Skutnika Crew!
Zawsze pragnąłem, żeby mieć koszulkę Skutnika! Stworzył własny wzór: Wiele postaci z jego gier i komiksów na jednym, wielkim zdjęciu, z autografem w rogu i napisem i logiem PASTEL GAMES (Firma produkująca gry Skutnika).
Odpisz
19 grudnia 2015, 15:47
fajna ;3
Odpisz
15 lipca 2015, 18:59
ale dziwna , nie chce mi się przerznąć brązowy sznur
Odpisz
10 maja 2015, 21:52
Powiedzcie mi jak ułożyć koła zębate w tym wiatraku? Robię to wg instrukcji, ale zawsze jedno i to samo koło się nie zazębia :P Ktoś mógłby dodać screena?
Odpisz
10 maja 2015, 22:02
@Tovia: dobra, nieważne, jakimś cudem mi się udało xD
Odpisz
2 kwietnia 2015, 21:39
A i jeszcze jedno zła wiedzma"xD
Odpisz
2 kwietnia 2015, 21:03
Kocham
Odpisz
14 marca 2015, 12:31
a gdzie szukać złotego sztyleta
Odpisz
14 marca 2015, 12:20
a gdzie 5 moneta
i 6
Odpisz
19 listopada 2013, 14:29
ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy
Odpisz
10 stycznia 2015, 12:14
@Kamil323444: powiedz mi jak zrobić złoty miecz
Odpisz
30 kwietnia 2016, 12:33
@Kamil323444: to łatwe
Odpisz
10 stycznia 2015, 12:10
pomóżcie błagam
Odpisz
10 stycznia 2015, 12:09
jak zrobić złoty miecz?
Odpisz
19 listopada 2013, 14:16
ODWRACAMY SYPIALNIE
- gołębie u góry dają nam 1 piórko
- przy sejfie po lewej w zielonym dzbanie rośnie szary kwiat, zabieramy go
- używamy pokrętła do otwarcia sejfu po lewej, trzeba wbić szyfr (czerwony, niebieski, zielony i żółty) według pojemników z przyprawami w pierwszym pokoju
- otrzymujemy lampe alladyna - żeby ją uruchomić musimy połączyć szary kwiat i piórka (mamy je w naszym przyborniku), powstałą miotełką czyścimy lampe alladyna i otrzymujemy sztylet w zamian za monety (wrócimy po niego później bo jeszcze nie mamy wszystkich monet)
- pod stojakiem wielkiej księgi po lewej znajduje się niebieskie kółko zębate
- po prawej na biurku jest zielona książka, podnosimy ją i jest sztylet
- bierzemy doniczke z biurka, usuwamy kwiat i do środka wsadzamy nasiona z przybornika
IDZIEMY DO POKOJU 1 i przechodzimy do ŁAZIENKI
- przerzucamy mydło i zabieramy monete
- w szafce po lewej znajdziemy drugie kółko zębate
- u góry po prawej na ścianie znajdziemy kawałek papieru z zaklęciem
WRACAMY DO POKOJU (druga perspektywa)
- na szafce po prawej obok albumu stoi pozytywka, otwieramy go przyciskami na dole, później mocujemy brakujące kółka zębate tak, żeby każde kółko kręciło się w przeciwną stronę, według instrukcji z listu
- kiedy pozytywka zagra trzeba zakręcić wiatraczkiem i otrzymamy 3 monety
IDZIEMY DO SYPIALNI
- wracamy do lampy alladyna, płacimy monety i dostajemy sztylet
- podnosimy wielką księge czarów po lewej, uzupełniamy fragment księgi papierkiem z łazienki i zabieramy zaklęcie
Odpisz
19 listopada 2013, 14:03
zaczynamy w pokoju 1
- gołąb u góry daje nam pióro
- na kominku stoi dzban z wodą, a pod nim zapałki
- otwieramy kominek i zapałkami rozpalamy ogień
- za komodą z prawej jest kameleon - ściągamy z niego skóre i łapiemy 3 korniki
- dajemy sowie u góry 3 korniki i otrzymujemy wskazówke do użycia sztyletów
- otwieramy szafke po lewej - u góry kiełbaska, na dole nóż
- dajemy kotu kiełbaske i z otwartej komody wyszukujemy złote monety (z tej perspektywy jedna i po odwróceniu pokoju będzie druga chyba, ale na bank są 2)
- siadamy do stołu i gramy w karty tak żeby w ostatnim rzędzie był as, król, dama, jopek, a na koniec zabieramy wygraną monete
ODWRACAMY POKÓJ
- po lewej na dole są książki ułożone poziomo, pod nimi znajdziemy klucz
- u góry po lewej zabieramy niebieską książke
- u góry po prawej zabieramy zieloną książke
- u góry po prawej nad książkami jest album, układamy roślinki według niebieskiej książki i zabieramy nasiona
- odsuwamy krzesła (za oparcie) i pod stołem leży kołowrotek
- gołębie u góry dają nam dwa piórka
- za komodą po lewej, w miejscu gdzie wcześniej był kameleon tylko z drugiej perspektywy znajdziemy piórko i list
PRZECHODZIMY DO SYPIALNI
- przy oknie na gwoździu mocujemy kołowrotek i klikając na niego podnosimy klatkę
- otwieramy drzwi z szafki pod oknem i zabieramy pokrętło
Odpisz
19 listopada 2013, 13:59
ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy
Odpisz
21 września 2013, 20:12
Trudna, mimo instrukcji! Śróbokręta nie mogę dostać :/ Na razie się poddaję, ale oceniam na 5, bo bardzo ciekawa gra :)
Odpisz
12 sierpnia 2013, 17:37
super i do ulu 10/10 dluga i trudna
Odpisz
7 czerwca 2013, 19:14
dzieki za pomoc :)
Odpisz
3 czerwca 2013, 19:39
ODWRACAMY SYPIALNIE
- klikamy na ludzika z klatki, pierwszym sztyletem rozcinamy pierwszy sznur, wtedy uzupełnia nam sie mana do magii i odchodzimy od ludzika
- po prawej stronie na pniu układamy zaklęcie i otrzymujemy stolik z jedzeniem, zabieramy wszystko, włącznie ze sztyletem
- wracamy do ludzika i rozcinamy pozostałe dwa sznury, w zamian dostajemy drugie zaklęcie
- klikamy na szczura z łóżka i przenosimy go do klatki
- nad łóżkiem pod sufitem widać kolce, używamy na nich nowego zaklęcia i wyrastają kwiaty (2) zabieramy je
ODWRACAMY SYPIALNIE
- podnosimy doniczkę z biurka po prawej i używamy nowego zaklęcia żeby kwiaty nam wyrosły, następnie odcinamy je nożem i zabieramy
IDZIEMY DO ŁAZIENKI
- tu też pod sufitem są kolce, podobnie jak w sypialni używamy zaklęcia i zabieramy 1 kwiat
WRACAMY DO POKOJU 1
- podchodzimy do deski z miską na szafce po lewej stronie, na desce układamy skórę kameleona i kroimy nożem, następnie to samo z fioletowymi kwiatami, a na koniec dodajemy 3 różowe kwiaty od razu do miski bez krojenia
KONIEC UKŁADANKI
- na ostatniej planszy klikamy w przygotowany półmisek
- kiedy wiedźma zamieni sie w nietoperza zabieramy jej miotłę
- do otworu w w sztylu miotły wlewamy "paliwo" z szarej butelki, która stoi na podłodze przy kominku
- klikamy w sztyl miotły i uciekamy
Odpisz
3 czerwca 2013, 19:38
ODWRACAMY SYPIALNIE
- gołębie u góry dają nam 1 piórko
- przy sejfie po lewej w zielonym dzbanie rośnie szary kwiat, zabieramy go
- używamy pokrętła do otwarcia sejfu po lewej, trzeba wbić szyfr (czerwony, niebieski, zielony i żółty) według pojemników z przyprawami w pierwszym pokoju
- otrzymujemy lampe alladyna - żeby ją uruchomić musimy połączyć szary kwiat i piórka (mamy je w naszym przyborniku), powstałą miotełką czyścimy lampe alladyna i otrzymujemy sztylet w zamian za monety (wrócimy po niego później bo jeszcze nie mamy wszystkich monet)
- pod stojakiem wielkiej księgi po lewej znajduje się niebieskie kółko zębate
- po prawej na biurku jest zielona książka, podnosimy ją i jest sztylet
- bierzemy doniczke z biurka, usuwamy kwiat i do środka wsadzamy nasiona z przybornika
IDZIEMY DO POKOJU 1 i przechodzimy do ŁAZIENKI
- przerzucamy mydło i zabieramy monete
- w szafce po lewej znajdziemy drugie kółko zębate
- u góry po prawej na ścianie znajdziemy kawałek papieru z zaklęciem
WRACAMY DO POKOJU (druga perspektywa)
- na szafce po prawej obok albumu stoi pozytywka, otwieramy go przyciskami na dole, później mocujemy brakujące kółka zębate tak, żeby każde kółko kręciło się w przeciwną stronę, według instrukcji z listu
- kiedy pozytywka zagra trzeba zakręcić wiatraczkiem i otrzymamy 3 monety
IDZIEMY DO SYPIALNI
- wracamy do lampy alladyna, płacimy monety i dostajemy sztylet
- podnosimy wielką księge czarów po lewej, uzupełniamy fragment księgi papierkiem z łazienki i zabieramy zaklęcie
Odpisz
3 czerwca 2013, 19:38
zaczynamy w pokoju 1
- gołąb u góry daje nam pióro
- na kominku stoi dzban z wodą, a pod nim zapałki
- otwieramy kominek i zapałkami rozpalamy ogień
- za komodą z prawej jest kameleon - ściągamy z niego skóre i łapiemy 3 korniki
- dajemy sowie u góry 3 korniki i otrzymujemy wskazówke do użycia sztyletów
- otwieramy szafke po lewej - u góry kiełbaska, na dole nóż
- dajemy kotu kiełbaske i z otwartej komody wyszukujemy złote monety (z tej perspektywy jedna i po odwróceniu pokoju będzie druga chyba, ale na bank są 2)
- siadamy do stołu i gramy w karty tak żeby w ostatnim rzędzie był as, król, dama, jopek, a na koniec zabieramy wygraną monete
ODWRACAMY POKÓJ
- po lewej na dole są książki ułożone poziomo, pod nimi znajdziemy klucz
- u góry po lewej zabieramy niebieską książke
- u góry po prawej zabieramy zieloną książke
- u góry po prawej nad książkami jest album, układamy roślinki według niebieskiej książki i zabieramy nasiona
- odsuwamy krzesła (za oparcie) i pod stołem leży kołowrotek
- gołębie u góry dają nam dwa piórka
- za komodą po lewej, w miejscu gdzie wcześniej był kameleon tylko z drugiej perspektywy znajdziemy piórko i list
PRZECHODZIMY DO SYPIALNI
- przy oknie na gwoździu mocujemy kołowrotek i klikając na niego podnosimy klatkę
- otwieramy drzwi z szafki pod oknem i zabieramy pokrętło
Odpisz
13 maja 2013, 15:29
Przeszedłem. Jak ktoś chce coś wiedzieć piszcie!!!
Odpisz
1 czerwca 2013, 18:36
@Mataertest: wez napisz instrukcje pliiiiss
Odpisz
13 maja 2013, 16:41
ja pierdziele jak mnie wystraszyła LOL
:D
Odpisz
1 czerwca 2013, 18:07
@milosz0512: nie tylko cb
Odpisz
25 maja 2013, 12:58
ej a jak mają wyrosnąć te nasionka?
Odpisz
15 maja 2013, 19:22
jak to przejsc
Odpisz
15 maja 2013, 14:59
ok juz przeszlam super gierka i do ulu :) 5/5
Odpisz
15 maja 2013, 10:39
Świetnie zrobiona, chociaż naprawdę trudna. To, że nie możecie jej przejść wcale nie znaczy, że jest głupia.
Odpisz
15 maja 2013, 14:26
@Buka_: a co mam zrobic z ta lampa w sypialni w tej szafce co stoi tak magiczna kula ?
Odpisz
13 maja 2013, 21:58
Męczonca i głupia
Odpisz
13 maja 2013, 19:32
Do dupy ;3
Odpisz
13 maja 2013, 17:44
Gdzie jest ten kołowrotek?
Odpisz
13 maja 2013, 17:40
Dobraa, jak nóż to już wiem, gorsze, że monety do tego potrzebne -,-
Odpisz
13 maja 2013, 16:17
jep przeszłam
Odpisz
13 maja 2013, 15:15
troche dziwna
Odpisz
12 maja 2013, 10:56
<3
Odpisz
12 maja 2013, 10:56
super gra 10000000000000000000/5 :)
Odpisz
Edytowano - 1 maja 2013, 21:23
co piszę w tym liście ? :D A i do czego są potrzebne te monety ?
Odpisz
26 kwietnia 2013, 20:32
supcio :)
Odpisz