Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Szalona kuchnia mamy

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wulgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku.
Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

nie

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Dodane przez użytkownika, który skasował konto

Opis:

Nie ma jak u mamy, ona gotuje najlepiej! Po tej grze zastanowisz się dwa razy zanim to powiesz. Poznaj ciemną stronę charakteru mamy-kucharki, która gotuje danie z indyka. Nie polecamy użytkownikom o słabszych nerwach, chociaż cała historia ma zaskakujące zakończenie.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Szalona piłka 2

Szalona piłka 2

Zagrań: 35199

Ocena: 4.34 (32)

Kategoria: Zręcznościowe

Szalony pirat

Szalony pirat

Zagrań: 20422

Ocena: 3.15 (20)

Kategoria: Platformówki

Szalony golf

Szalony golf

Zagrań: 20025

Ocena: 4.42 (21)

Kategoria: Sportowe

Szalony wózek golfowy 2

Szalony wózek golfowy 2

Zagrań: 9494

Ocena: 3.59 (15)

Kategoria: Wyścigowe

Szalone strzałki

Szalone strzałki

Zagrań: 54405

Ocena: 4.52 (42)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 26254Ulubiona: 17

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar icanmakethis

icanmakethis8 grudnia 2013, 22:39

Nawróćmy mamuśkę :))

Avatar penek4

penek430 października 2013, 17:48

japier+++e jaki LOL tego na końcu się nie spodziewałem mama lubi zwierzęta WHAT? Niewyrabiam

Avatar katahho55

katahho5529 października 2013, 15:00

ekstra 5/5

Avatar panczekolada123

panczekolada12312 września 2013, 15:10

jakie zakoncenie

Avatar katahho55

katahho55 odpowiada na komentarz29 października 2013, 14:59

@panczekolada123: bedzie miła mama kocha zwierzęta

Avatar Clawdeen_2211

Clawdeen_221115 września 2013, 13:19

Super :)

Avatar julitta3312

julitta33126 sierpnia 2013, 15:47

pół procenta na 10

Avatar PRZEMEK8932

PRZEMEK893210 lipca 2013, 17:07

dziwne zakonczeńe

Avatar Poska1

Poska19 lipca 2013, 14:14

głupia gra na 1/100

Avatar szymiks

szymiks (Szymon)7 lipca 2013, 12:30

lolllll 2/5

Avatar epicworms

epicworms23 czerwca 2013, 12:31

6/10 to jak 3/5.
10000000000/10000000000 to jak 5/5 czy 10/10
wiele to nie znaczy więcej. A co do gry to 4/5

Avatar kaikin

kaikin10 czerwca 2013, 10:14

przyjemne dosyć 6/10 + jeden za obrazek na zakończeniu :D

Avatar arcionek

arcionek (Jakub) odpowiada na komentarz23 czerwca 2013, 08:21

@kaikin: maskimum to 5, a nie 10 bo z twojej wypowiedzi wynika że głosujesz 3/5 tak?

Avatar mistrzu1999

mistrzu1999 (fajne)13 czerwca 2013, 19:17

Bo każda mama przecież tak robi...

Avatar wiki123412345

wiki12341234512 czerwca 2013, 16:16

co jest na końcu?

Avatar batman4443

batman4443 odpowiada na komentarz12 czerwca 2013, 19:55

@wiki123412345: Mama pokochała indyki itd....

Avatar peter_pitagoras

peter_pitagoras12 czerwca 2013, 14:37

zgadzam się NioxPL

Avatar gamer

gamer11 czerwca 2013, 17:43

fajne hehe 5/5

Avatar Olga999

Olga999 (Olga)11 czerwca 2013, 14:39

LOL

Avatar NioxPL

NioxPL11 czerwca 2013, 08:13

sora bo za
bardzo nie widac

Avatar arcionek

arcionek (Jakub) odpowiada na komentarz23 czerwca 2013, 08:19

@NioxPL: wiesz od czego jest przycisk "odpisz"? I to nie temat o roju :)

Avatar NioxPL

NioxPL10 czerwca 2013, 17:22

Lubie mordor jak rojo ale bez przesady ze tak kurde zabijac kurczka

Avatar promant12

promant12 (Piotr) odpowiada na komentarz10 czerwca 2013, 19:37

@NioxPL: to indyk :/

Avatar Dixie12

Dixie12 (Olimpia)10 czerwca 2013, 17:26

najpierw zabija a potem wielbi XD

Avatar roksana112

roksana11210 czerwca 2013, 17:18

kura w krostach zal 0/0

Avatar lulkol

lulkol odpowiada na komentarz11 czerwca 2013, 19:23

@roksana112: lool jaki zal 0/0 to jakbys dal 5/5 XD poza tym skale ocen przyjmujemy w 0-5 albo 0-10 ...

Avatar arcionek

arcionek (Jakub) odpowiada na komentarz23 czerwca 2013, 08:20

@lulkol: ułamki? 0/0 to to samo co 1/1 czyli to też samo co 5/5. Żal mi niego :D

Avatar lulkol

lulkol odpowiada na komentarz24 czerwca 2013, 17:00

@arcionek: nom wlasnie o tym mowilem ;P

Avatar Dix99

Dix9910 czerwca 2013, 16:56

nie nawidze gry z firmy peta oni niby opiekują sie nimi a tak naprawde to je tortutują a gra -10/0 D:<

Avatar promant12

promant12 (Piotr)10 czerwca 2013, 10:52

LOL takiego zakończenia się nie spodziewałem :)

Avatar domindo1

domindo1 odpowiada na komentarz10 czerwca 2013, 16:47

@promant12: ja też :)

Avatar mackelemor

mackelemor10 czerwca 2013, 16:41

lool

Avatar kubasobczak63

kubasobczak6310 czerwca 2013, 13:12

ale gówno

Avatar dominik75555

dominik7555510 czerwca 2013, 11:01

lol tu zabija a tu kocha jak dla mnie to 8/10

Avatar DarkTicTacPL

DarkTicTacPL9 czerwca 2013, 12:02

całkiem całkiem 3,9/5

Avatar seba34255

seba342555 czerwca 2013, 17:12

co za gówno

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.