Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Parking przy komisariacie policji

Avatar Gmoch

Opis:

Praca policjanta to nie tylko pączki, kawa i mandaty. Czasami podczas jego ciężkiej, wyczerpującej służby przychodzi pora na odstawienie radiowozu do komisariatu. Ok, ale kto go zaparkuje? Czeka na Ciebie policyjny parking i sporo aut do przestawienia.

Sterowanie:

Strzałki

Miniaturka:

Parking przy komisariacie policji

Oryginalny tytuł:

Police Car Parking

Podobne gry:

Precyzyjne parkowanie

Precyzyjne parkowanie

Zagrań: 115624

Ocena: 3.85 (42)

Kategoria: Zręcznościowe

Mistrz parkowania

Mistrz parkowania

Zagrań: 108672

Ocena: 3.66 (59)

Kategoria: Zręcznościowe

Amerykański Parking

Amerykański Parking

Zagrań: 21691

Ocena: 4.35 (20)

Kategoria: Zręcznościowe

Parking przy centrum handlowym

Parking przy centrum handlowym

Zagrań: 39588

Ocena: 4.36 (33)

Kategoria: Zręcznościowe

Car Parking 2050

Car Parking 2050

Zagrań: 48045

Ocena: 3.20 (44)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 63216Ulubiona: 18

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

Avatar Hugo22

Hugo22 (Kacper)2 marca, 13:09

Fajne

Avatar dunestyc

dunestyc9 lutego, 10:29

a najlepsze to że bez Unity Web Pleyer

Avatar dunestyc

dunestyc9 lutego, 10:20

fajowe 5550000000000/ 5550000000000

Avatar harwunia

harwunia13 stycznia, 09:00

uwielbiam tom gre

Avatar MIXIMU100

MIXIMU10012 czerwca 2013, 09:13

fajna ale nie do końca moge dać 3\5 lubie gry parkowanie są mega
:D

Avatar rafik1310

rafik1310 (Rafał) odpowiada na komentarz29 września 2013, 20:14

@MIXIMU100: Też lubię ale szkoda że mają słabą grafę ale i tak lubie takie gry

Avatar harwunia

harwunia odpowiada na komentarz12 stycznia, 17:04

@wieprzyk123456789: a ja uwielbiam

Avatar sekretariat

sekretariat5 stycznia, 14:34

fajna

Avatar a1900

a190031 grudnia 2013, 12:47, edytowany

5/5 i do ulu.

Avatar poziomka100

poziomka10030 grudnia 2013, 09:57

0/100

Avatar studnia11xd

studnia11xd10 grudnia 2013, 16:53

takie se 3/5

Avatar prokacper

prokacper (kacper)9 czerwca 2013, 07:34

nie działa powidzcie co się stało

Avatar deleted-174841

Konto usunięte odpowiada na komentarz19 lipca 2013, 14:11

@prokacper: może nie masz wtyczki.

Avatar Dexter

Dexter (Michał) odpowiada na komentarz21 października 2013, 13:56

@prokacper: Zwalił się albo Twój flash albo serwer

Avatar VegaczuXP

VegaczuXP (Julia) odpowiada na komentarz7 listopada 2013, 21:06

@prokacper: Albo , masz słaby net albo , masz złą wtyczke

Avatar AleksPL100

AleksPL100 (Aleks)11 lipca 2013, 21:45

jak zrobic avatara
plis Odpowiedz !!!!!!!!!!

Avatar Krzysiu1901

Krzysiu1901 (Krzych) odpowiada na komentarz31 sierpnia 2013, 17:52

@AleksPL100: masz awatara

Avatar AleksPL100

AleksPL100 (Aleks) odpowiada na komentarz1 września 2013, 01:11

@Krzysiu1901: ktos mi powiedzial i wiedzialem jak zrobic

Avatar xPOLAKx

xPOLAKx (Krystian)17 lipca 2013, 12:46

Fajna gra 5/5 i do ulu.

Avatar AleksPL100

AleksPL100 (Aleks)11 lipca 2013, 21:49

szkoda że czas :/ ale gra spoko

Avatar q483ywortesiwt

q483ywortesiwt7 lipca 2013, 10:54

91 314

Avatar mati997

mati9974 lipca 2013, 21:44

troche denne 2/5

Avatar komandor13

komandor13 (Kacper)29 czerwca 2013, 13:56

5/6 trochę nudne

Avatar Maksimus15

Maksimus1526 czerwca 2013, 18:10

dlaczego dopiero przed chwilą dowiedziałem się o tej grze!....

Avatar buchci

buchci23 czerwca 2013, 19:32

2/2

Avatar cyga56

cyga5620 czerwca 2013, 14:29

nie zbyt gierka dam 3pkt/10max

Avatar patrykczek5609

patrykczek560910 czerwca 2013, 17:04, edytowany

w późniejszych levelach jest trochę za mało czasu ale ogólnie to gra jest spoko

Avatar skkf22

skkf22 (Florian)9 czerwca 2013, 16:45, edytowany

Buuuu!Nie grifujcie mnie dlatego ze ta gra mi sie nie podoba kazdy ma swojom Opinnie i nie nalezy go za to np dawac lapki w dól.Prosze nie dawajcie mi lapek w dól

Avatar deleted-188246

Konto usunięte9 czerwca 2013, 16:39

Nudne

Avatar sebaderen1999

sebaderen19999 czerwca 2013, 12:46

gówno

Avatar Szymon2410

Szymon2410 (Szymon) odpowiada na komentarz20 czerwca 2013, 09:57, edytowany

@sebaderen1999: krecik tak nie mówi XD

Avatar deleted-174841

Konto usunięte9 czerwca 2013, 12:10

Fajne ale nie najlepsze.

Avatar Rubsi94

Rubsi948 czerwca 2013, 21:56

jak Wam poszło ?? 91 158 ... kto a więcej daje łapkę w górę :)

Avatar striker251

striker251 (Bartek) odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 22:40

@Rubsi94: prawie mnie dogoniles :) 92 156

Avatar striker251

striker251 (Bartek) odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 22:49

@Rubsi94: 126 749

Avatar jordan431

jordan431 (Jordan)8 czerwca 2013, 22:24

jakiej ciężkiej i wyczerpującej służby ja się pytam jakiej ???

Avatar BOLO2013

BOLO2013 (KUBA)8 czerwca 2013, 21:45

powinno szybciej jechać,bo jedzie jak miało bym już zaraz zabraknąć paliwa!

Avatar kubarosa1

kubarosa1 (Jakub)8 czerwca 2013, 20:25

ŻAL

Avatar xdamianx957

xdamianx957 (Damian)8 czerwca 2013, 19:46, edytowany

daje 3/5 bo to nie jest prawdziwa praca policjanta taka że przechodzi sie misje szczelanki doworzenie w takie tam i głupie textury aut i domów

Avatar SuchArek550

SuchArek550 odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 20:31

@xdamianx957: Daję ci strzałkę w dół, bo:
1. Ortografia.
2. Jak sama nazwa wskazuje: PARKING przy komisariacie.
3. To zrób lepsze tekstury.

Avatar deleted-175912

Konto usunięte odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 20:50

@SuchArek550: on zapewnie nie wiew co to znaczy zrobic lepsze tekstury

Avatar gelo1238

gelo1238 odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 22:14, edytowany

@SuchArek550: Raczej grafika nie tekstury, tekstury nie są złe.

Avatar Surykatek

Surykatek (Maciej)8 czerwca 2013, 19:29

Nie jest to gra idealna, lecz nie jest zła ;)
Oceniam ją na 4/5

Avatar paulinka2__

paulinka2__8 czerwca 2013, 19:11

19 179 hehe :)

Avatar QWERTYUIOP12

QWERTYUIOP12 (Kuba)8 czerwca 2013, 18:11

niechce się załączyć :(

Avatar ddawcio34

ddawcio348 czerwca 2013, 18:05

miałem 149154 pkt. nie wiem czemu narzekacie mi się podoba

Avatar maciejboro22

Konto usunięte8 czerwca 2013, 16:18

do dópy ta gra nie kómam o co w niej chodźi

Avatar faramir666

faramir666 odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 20:57

najpierw dowiedz się o co chodzi potem oceniaj

Avatar marcin12321

marcin12321 (marcin) odpowiada na komentarz11 czerwca 2013, 17:28

A czy znasz ortografię?

Avatar Debrah

Debrah8 czerwca 2013, 16:54

Niezbyt.

Avatar Fairestshe

Fairestshe8 czerwca 2013, 15:31

dziwne

Avatar deleted-189514

Konto usunięte8 czerwca 2013, 14:05

Takie nie wiem jagby fajne lub nie nie wiem ;))))))))))

Avatar belinci124

belinci1248 czerwca 2013, 10:53

Nie działa biały ekran i muzyka.

Avatar michalsilka

michalsilka (Ptok) odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 10:56

@belinci124: mi też

Avatar pawlo2233

pawlo2233 odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 12:27

@belinci124: i mi

Avatar komandor13

komandor13 (Kacper)8 czerwca 2013, 08:01

nudne

Avatar patrykpl7

patrykpl7 (Patryk) odpowiada na komentarz8 czerwca 2013, 12:07

@komandor13: mać racje

Avatar maczo1

maczo18 czerwca 2013, 11:16

Nie kłam bo mi działa

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.