Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

LEGO Chima Speedorz

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry.

Avatar marcin5667

Opis:

Zabaw się Lego bez obawy o to, że w nie wdepniesz. Przed Tobą superszybkie wyścigi pojazdów, osadzone w świecie popularnych klocków. Wszystko w trójwymiarowym, kolorowym świecie.

Sterowanie:

Strzałki lub WASD - Kierowanie
Spacja - Dopalacz

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Oryginalny tytuł:

LEGO: Legends of Chima Speedorz

Podobne gry:

Lego star wars: The quest of R2-D2

Lego star wars: The quest of R2-D2

Zagrań: 105178

Ocena: 4.18 (44)

Kategoria: Zręcznościowe

Yan Loong Legend 2

Yan Loong Legend 2

Zagrań: 74433

Ocena: 4.68 (44)

Kategoria: Bijatyki

Legendarne pudełko Yamady

Legendarne pudełko Yamady

Zagrań: 17147

Ocena: 3.77 (22)

Kategoria: Przygodowe

Goooaaal Legends

Goooaaal Legends

Zagrań: 17168

Ocena: 3.68 (32)

Kategoria: Sportowe

Kod Ninja

Kod Ninja

Zagrań: 10743

Ocena: 3.76 (17)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 113090Ulubiona: 29

Dodaj komentarz

Avatar izuniaczek8

izuniaczek8 (Iza)30 lipca 2013, 20:12

@milek86: Serio ja dzieckiem nie jestem xd

Avatar fabiank1

fabiank1 odpowiada na komentarz24 listopada 2013, 09:02

@izuniaczek8: jestes bo nie umiesz odpiszac piszesz jego m
nick zamiast nakliknac odpisz kto sie zgadza lapka w gore

Avatar Filip83

Filip83 odpowiada na komentarz20 grudnia 2013, 14:30

@fabiank1: sam jesteś bo się czepiasz go jak tak chce to niech pisze tak

Avatar wiesiu1999

wiesiu1999 odpowiada na komentarz13 listopada, 21:25

@fabiank1: Czytałeś, przed zatwierdzeniem, treść tego co napisałeś? Cyba nie.

Avatar wiesiu1999

wiesiu1999 odpowiada na komentarz13 listopada, 21:29

@fabiank1: Przed zatwierdzeniem wpisu czytałeś Go? Chyba nie.

Avatar pawcio5823

pawcio58233 lipca 2013, 19:54

e ja nie wiem jak odblokowactego trzeh gośći takich ostatnich

Avatar wiesiu1999

wiesiu1999 odpowiada na komentarz13 listopada, 21:22

@pawcio5823: Ty piszesz jakimś szyfrem? Trudno domyślić jaka jest treść twojego postu.

Avatar karol5456

karol545616 czerwca 2013, 17:52

spoko gra

Avatar momo0923

momo0923 (Piotr) odpowiada na komentarz17 czerwca 2013, 12:49

@karol5456: ta gra to gówno sterowanie jak w jakimś burdlu

Avatar wiesiu1999

wiesiu1999 odpowiada na komentarz13 listopada, 21:20

@momo0923: popieram, sterowność w tej grze jest żadna.

Avatar werterzek

werterzek6 listopada, 20:13

za**biste co tu mówić

Avatar werterzek

werterzek5 listopada, 21:42

za**biste

Avatar pawciu24

pawciu246 sierpnia, 12:27

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kuba77

kuba7714 czerwca 2013, 13:32

wszystkie gry na unity web player sa fajne

Avatar lulek07

lulek07 (dawid) odpowiada na komentarz27 czerwca, 13:42

@kuba77: no

Avatar realmadryt210

realmadryt210 (jakub)17 lutego, 10:25

gierka fajna ale obniżę ocenę bo długo się ładuje 4/5

Avatar lulek07

lulek07 (dawid) odpowiada na komentarz27 czerwca, 13:40

@realmadryt210: ładuje sie długo nobo jest fajna

Avatar lulek07

lulek07 (dawid)27 czerwca, 13:37

a i bardzo bardzo długo się ładuje

Avatar lulek07

lulek07 (dawid)27 czerwca, 13:36

nie pisze się laduje tylko ładuje:) a to gry to 5/5

Avatar adam13524

adam13524 (adam)11 lutego, 14:48

dlugo sie laduje

Avatar SikorekMozeBycKOX

SikorekMozeBycKOX6 lutego, 11:43

Dlugo sie laduje ;(

Avatar macio698

macio6984 lutego, 10:41

3 min i error

Avatar kkspawel1922

kkspawel1922 (Paweł)21 stycznia, 13:54

Mi się naładowało w 3 min :)

Avatar koksiarz123

koksiarz1234 stycznia, 16:01

mi sie w 10 sekund ładuje

Avatar NINJA845

NINJA845 (Czarek)3 lipca 2013, 16:50

długo się ładuje

Avatar kuba141543

kuba141543 (kuba) odpowiada na komentarz12 lipca 2013, 16:02

@NINJA845: to masz wolnego neta

Avatar lukaszpaszko

lukaszpaszko (Łukasz) odpowiada na komentarz29 lipca 2013, 21:30

@NINJA845:
Skoro narzekasz, że długo ci się łąduje oznacza to, że jesteś niecierpliwy.

Avatar NINJA845

NINJA845 (Czarek)13 czerwca 2013, 18:15

LEGO jest spoko ale nie zawsze

Avatar tototer

tototer (Filip) odpowiada na komentarz15 czerwca 2013, 18:02

@NINJA845: np. kiedy się na nie nadepnie

Avatar NINJA845

NINJA845 (Czarek) odpowiada na komentarz29 czerwca 2013, 10:17

@tototer: HA HA HA :B

Avatar dj141

dj141 odpowiada na komentarz20 lipca 2013, 10:49

@tototer: XD

Avatar bonderguma

bonderguma (Sebastian)11 lipca 2013, 13:52

Super gierka daje 1000000/1000000

Avatar kokoczko123

kokoczko123 (Krystian)4 lipca 2013, 16:40

super gierka xD

Avatar zaneZX

zaneZX (Kacper)3 lipca 2013, 14:48

5/5 zaczynam królów plemien lub dowódców
i do ulu

Avatar pawcio5823

pawcio58232 lipca 2013, 20:10

***a ale gra;/

Avatar pawcio5823

pawcio58232 lipca 2013, 20:05

***iista gra jusz jade sam ze sobom

Avatar pawcio5823

pawcio58232 lipca 2013, 14:32

to ja paweł kapi grasz w tą gre

Avatar daniel2903

daniel2903 (Daniel)1 lipca 2013, 18:26

***ista gra fajna grafa i świetny pomysł daje 11/10

Avatar fajka_88

fajka_8826 czerwca 2013, 20:44

super gra poda mi się

Avatar klaudia111562

klaudia11156226 czerwca 2013, 09:02

***ista gra !!xD

Avatar VenusxDLagoona

VenusxDLagoona25 czerwca 2013, 13:49

mi nie wchodzi!!!!

Avatar Logan1200

Logan120023 czerwca 2013, 14:03

extra

Avatar nataliadomagala

nataliadomagala (natalia)22 czerwca 2013, 15:26

ekstra

Avatar skalker789

skalker789 (Kuba)22 czerwca 2013, 13:07

super 10z10 xd

Avatar luki1000daniel

luki1000daniel13 czerwca 2013, 13:48

daje 1000000000000000000000000000/0.00000000000000000001

Avatar jawo15

jawo15 odpowiada na komentarz13 czerwca 2013, 22:09

@luki1000daniel: nie prościej napisać 11/10 ?

Avatar luki1000daniel

luki1000daniel odpowiada na komentarz20 czerwca 2013, 12:45

@jawo15: nie, wole tak
nie czepiać sie pisowni

Avatar Szymon2410

Szymon2410 (Szymon)20 czerwca 2013, 09:45

Najlepsza gra

Avatar korshv101

korshv10118 czerwca 2013, 13:33

fajna gra

Avatar kondzio2003

kondzio200316 czerwca 2013, 14:56

lubię gry lego nie każde ale ta wymiata pozdrawiam

Avatar Pawel112534

Pawel112534 (Pablo74304)15 czerwca 2013, 21:37

Extra gra,Pozdrawiam :)

Avatar martyna666

martyna66615 czerwca 2013, 19:51

lubie gry lego sol fajne ale czasem nie ale akurat ta jest fajna

Avatar kroganin

kroganin15 czerwca 2013, 14:36

dzięki nie pobrałem własnie

Avatar kroganin

kroganin14 czerwca 2013, 21:12

nie działa mi :(

Avatar zike1

zike1 odpowiada na komentarz15 czerwca 2013, 11:13

@kroganin: o maze wtyczki ne maasz

Avatar kuba323xd

kuba323xd (Jakub) odpowiada na komentarz15 czerwca 2013, 11:23

@kroganin: a pobrałeś wtyczkę ??

Avatar damian103

damian103 (Damian)11 czerwca 2013, 18:50

śmieszny mają taniec :D

Avatar tohmen

tohmen (piotr) odpowiada na komentarz13 czerwca 2013, 12:18

@damian103: prawda

Avatar aragorn122

aragorn122 (Adrian) odpowiada na komentarz14 czerwca 2013, 19:38

@tohmen: To nie jest ich taniec tylko przez autora jest to stworzone czyli LEGO. Ale gierke oceniam 5/5 bo grałem to już na oficjalnej stronie LEGO.

Avatar tohmen

tohmen (piotr)13 czerwca 2013, 12:16

Dobrze że jest na głównej liście.
Na plus - Grafika
Na minus - Nic
Ocena - 9+/10
Jak dla mnie świetna :-)

Avatar szymiks

szymiks (Szymon) odpowiada na komentarz14 czerwca 2013, 07:09

@tohmen: no fajna super jest

Avatar Filip83

Filip83 odpowiada na komentarz14 czerwca 2013, 17:49

@tohmen: Dla mnie jest jeszcze lepsza.
Na Plus - Wszystko
Na Minus - Nic
Ocena - 999+/10

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.