Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.44 (182)
wyświetleń: 194205

Komentarze (344)

Screeny (3)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar arcziPL
10 czerwca, 10:27

nwm jak dla was ale dla mnie podobna gierka do gothic 1

Avatar papaber
2 czerwca, 19:49

SZYBKO NUDNA SIĘ ROBI

Avatar Pigite
(Remek)
5 grudnia 2015, 12:56

Grafika: 8/10
Muzyka:7/10
Grywalność:10/10
Fabuła:9/10

Avatar pikachupllll
18 grudnia 2014, 15:45

jak wywalić itemy z ekwipunku ???

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar poldek940
(Maciej)
14 kwietnia 2015, 13:46

@koko2: masz na mapie jaskinie

Avatar Pigite
(Remek)
4 grudnia 2015, 18:50

@Ruski_Realista: Nie wyłudzaj strzałek.

Avatar kacperking2
6 lipca 2015, 11:47

ja wiem jak wywalić albo sprzedać ity z ekwipunku:sprzedać:
1.iść do zamku byle jakiego.
2.wejdź do ekwipunku.
3.tam będzie napis:drag items here to drop or sell.
4.przeciągnij item klikając raz i na ten napis.
5.i sprzedane i będziesz miał $ hajs

teraz drop:
1.nie bądź w zamku.
2.i ten sam napis jak w sprzedawaniu więc:drag items here to drop or sell.
3.i przeciągnąć item klikając raz na wybrany przedmiot.
4.i przedmiot wywalony.
5.ale $ hajsu nie będziesz miał :(.

Avatar kapitanalien12
25 czerwca 2015, 18:55

ja wiem

Avatar wojak123456
20 lutego 2015, 20:37

o co chodzi z mostem

Avatar wojak123456
20 lutego 2015, 19:46

jak sie zakłada rzeczy

Avatar guhjj
20 grudnia 2014, 14:29

jak pszejść przes most?

Avatar abuq1
(Mikołaj)
10 lutego 2015, 17:38

@guhjj: musisz wykonać 10 zadań dla danej frakcjii

Avatar Pilo100
2 lutego 2015, 16:42

fajna

Avatar szymonek1503
Konto usunięte
23 listopada 2014, 20:00

jak to włączyć ?

Avatar koko2
1 września 2014, 16:42

muj nick to heha

Avatar dawidz1612
(Dawid)
3 lipca 2014, 14:21

pomożecie wczoraj włączyłem tą grę bez problemu a teraz mam czarny ekran pomożecie dam za pomoc strzałkę

Avatar dustin2001
20 sierpnia 2014, 21:06

@dawidz1612: Nie przestawiaj się na Explorera.

Avatar dawidz1612
(Dawid)
Edytowano - 20 sierpnia 2014, 22:51

@dustin2001: i już dziala ale i tak nie używam Explorera bo na nim jest jakiś virus i już działa ale i tak dzięki za radę

Avatar menous
24 czerwca 2014, 20:58

ja kzapisac?

Avatar adrianL
2 stycznia 2014, 09:27

Gdy sie gra wojownikiem lub strzelcem

Avatar adrianL
Edytowano - 2 stycznia 2014, 09:20

Fajna gierka

Avatar Puszek36
24 grudnia 2013, 20:29

Boss

Avatar Puszek36
24 grudnia 2013, 20:28

Eq

Avatar Puszek36
Edytowano - 24 grudnia 2013, 20:06

Ostatni Boss nie ten w jaskini był bardzo trudny, grałem łucznikiem i boss jak został trafiony debuffem więcej niż 2 razy miał na niego immna więc szedłem na wymianę pocąc co chwile i wygrałem :D

Avatar MiloXD2001
28 października 2013, 16:50

gra super 5/5 i do ulu

Avatar frodo5000
(bartosz)
20 maja 2012, 18:56

jak przejsc 1 most?

Avatar infectonator
10 października 2013, 13:26

@frodo5000: aby przejść pierwszy most musisz najpierw wykonać zadanie które da ci koleś z irokezem niebieskim lub czerwonym i jak wykonasz te zadanie będziesz mógł przejść przez most.Na tym zadaniu będzie chodziło żeby pokonać bosa w jaskini ale żeby był bos to musisz najpierw wziąć te zadanie od tego kolesia.

Avatar dudus123123123
10 sierpnia 2013, 08:41

fajna

Avatar menous
25 lipca 2013, 22:34

mam 103 lvl mag

Avatar dudus123123123
1 sierpnia 2013, 09:09

@menous: ja mam wojownik 244 lvl

Avatar FanGobbler
(Bartek)
1 grudnia 2013, 13:04

@menous: ja mam 100 strzelec

Avatar dudus123123123
28 lipca 2013, 09:57

fajna

Avatar fqqqqq
16 lipca 2013, 18:08

trzeba wykonywać misje i przejdzie się pierwszy most i inne też . przeszłem pierwszy most i jestem szczęśliwy :)

Avatar ziomMKX
25 lipca 2012, 13:39

najlepszy dla mnie ranger a gra 5/5 i do ulu 2 gorsza

Avatar seledyn312
6 lipca 2013, 18:17

@ziomMKX: co do rangera się zgodze ele do tego że 2 gorsz już nie

Avatar lulul
20 maja 2013, 17:21

99%

Avatar Czolgista123PL
26 sierpnia 2012, 22:13

ftf

Avatar Antoni13102003
26 grudnia 2012, 10:32

@Czolgista123PL: wtf a nie ftf

Avatar fil341
(Filip)
2 stycznia 2013, 19:08

@Antoni13102003: jak coś gra fajna ale jego tłumacze

Avatar gromaciek
16 grudnia 2012, 12:57

mam12000 kasy lol

Avatar ren12345
26 sierpnia 2012, 15:16

LEPIEJ BRAC WOJA NISZ MAGA I LUKA

Avatar piotr2002
14 sierpnia 2011, 18:10

niczym sie nie da ruszać !

Avatar Krystekbu
9 kwietnia 2012, 12:48

@piotr2002: strzałkami geniuszu;P

Avatar matthew21
(Mateusz)
26 sierpnia 2012, 14:22

@Krystekbu: ja używam klawiszy wsad akurat

Avatar Krystekbu
9 kwietnia 2012, 12:42

Co zrobić żeby powiększyć reputacje?

Avatar MrDominikos
23 lipca 2012, 15:27

@Krystekbu: Właśnie bo też nie wiem

Avatar ziomMKX
25 lipca 2012, 13:38

@MrDominikos: zależy czy chodzi ci o klany , jak tak to musisz zabijać wrogów tych którzy nienawidzą ci u których chcesz mieć większą reputację

Avatar zmija442
(Stanisław)
25 lipca 2012, 13:27

mam 27 poziom

Avatar donwito23
25 lipca 2012, 10:45

mam 43lvl a wy jaki?
a gra 5/5 i do ulu.

Avatar MrDominikos
23 lipca 2012, 15:27

a tak w ogóle super gierka 5/5 i do ulu

Avatar Felix25
(Piotr)
27 lutego 2012, 17:26

nudaaaaaaa

Avatar Radziosek
(Radek)
1 kwietnia 2012, 11:47

@Felix25: Popieram

Avatar MrDominikos
23 lipca 2012, 15:24

@Radziosek: W takim razie gówno się znasz

Avatar jasiek999
29 czerwca 2012, 18:10

5/5 ul bardzo fajna gra

Avatar Niepowarzny
12 maja 2012, 19:31

fajne 5/5

Avatar Krystekbu
9 kwietnia 2012, 12:35

5/5 i niech w dupe idzie kto inaczej

Avatar szymon8000
1 kwietnia 2012, 22:13

4/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ręce wojny

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ręce wojny
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (53)
Opis

Gra rpg, w której wcielasz się w jednego z trzech wojowników. Każdy z nich ma swoje unikalne zdolności, które przydadzą Ci się w Twojej wędrówce.

Sterowanie

Strzałki - Chodzenie
Myszka - Cała reszta

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Hands of war

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu