Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Milioner bez ręki 2

Uwaga

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wylgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku. Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

TAK NIE
Oceń:
4.16 (146)
wyświetleń: 185323

Komentarze (366)

Screeny (11)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar szymal2000
5 marca, 17:07

właśnie poco 18 lat

Avatar Ventox
28 sierpnia 2015, 18:02

kto nie ma 18 lat a włączył strzałka w górę

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar kajtek6085
(Bartłomiej)
29 lutego, 16:15

@Ventox: co nie ;3

Avatar Ventox
29 lutego, 17:04

@kajtek6085: (-_-)

Avatar ORANGExdxdxd
15 grudnia 2015, 14:32

wygrałem. W 7 levelu raz stracilem reke :)

Avatar Psychosocial
(Tony)
8 grudnia 2015, 20:05

Gierka jak Gierka , dla dzieci chyba fajna C: czy się myle? xP

Avatar xFrank
16 listopada 2015, 09:56

a w real dostalem 1,567 :D

Avatar xFrank
16 listopada 2015, 09:54

Dobilem do 6 rundy i $167,516 tylko :P

Avatar xFrank
16 listopada 2015, 09:47

Kto niema Osiemnastu lat, A wlaczyl? Lapka w góre kto wlaczyl i niema osiemnastu lat

Avatar jasio111222333
26 września 2015, 09:05

e tam, jedynka lepsza

Avatar FanNinjaKiwi222
11 września 2015, 20:18

udało mi się dostać do 6 rundy i mam 1587650 punktów

Avatar Wiktor15
(Wiktor)
8 września 2015, 18:48

Kto nie ma 18 lat, a to włączył? Łapka w górę!

Avatar Kaliks803
(Kacper)
7 września 2015, 17:22

Prawie się zesrałem jak to pierwrzy raz zagrałem choć mam 9 lat.

Avatar wojtek009pl
8 lipca 2015, 15:38

ja to gram choc mam 9 lat naprawde

Avatar sebo1234
7 września 2015, 16:47

@wojtek009pl: Ale jestes za**bisty

Avatar LubieSonica1235
17 sierpnia 2015, 09:13

Gówno nas to obchodzi ile macie lat... A i co do gry to fajna 5/5

Avatar nick108
(Emil)
29 czerwca 2015, 12:52

tv

Avatar koko2
14 marca 2015, 10:52

kto nie ma 18lat szczałka wgórę

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar IceBird
22 czerwca 2015, 17:46

@koko2: Masz pudło na wymuszanie : [_____________]
PS: WYMUSZASZ! XD

Avatar kooba07
21 czerwca 2015, 19:26

Kto włączył a nie ma 18 lat niech da łapkę w górę :D

Avatar ronaldo636
(paweł)
15 czerwca 2015, 19:51

kto ma 18 lat bo ja 13
he he he

Avatar RedCrucible2
16 listopada 2014, 14:39

347.650 :DDDD 7 level 3 gra w mojim zyciu :DDDD

Avatar StefanZiomek
20 listopada 2014, 09:26

@RedCrucible2: mojim serio?

Avatar PL_Maciek
5 czerwca 2015, 10:42

@RedCrucible2: nie możliwe

Avatar Alanowo77
23 listopada 2014, 10:13

457,650 $

Avatar PL_Maciek
5 czerwca 2015, 10:37

@Alanowo77: 67,150 :p

Avatar PL_Maciek
Edytowano - 5 czerwca 2015, 10:40

@PL_Maciek: Pomyłka z Nickiem... ( @Alanowo77 ).
A Właśnie! Podaj Screena!! (JAK?) Musisz kliknąć, PrtSc SysRq Potem wejdź w Paint'a, Kliknij, Ctrl + V (nie musi byc w tym samym tepie) I potem rób co chcesz..... . Potem zapisz klikając krzyżyk w prawym górnym rogu. :)

Avatar PL_Maciek
5 czerwca 2015, 10:35

Mój Najnowszy Rekord! (3x/4x) Dajcie Łapke W Góre :)

Avatar TKSMAREKPL
1 czerwca 2015, 13:44

*szczałka

Avatar TKSMAREKPL
1 czerwca 2015, 13:44

kto nie ma 18 lat a gra szałka w góre

Avatar koxu35
(robert)
23 maja 2015, 09:16

Mój Rekord 157,18

Avatar DominikGamon
14 marca 2015, 20:02

adas

Avatar DominikGamon
14 marca 2015, 20:01

fałna gra

Avatar MateuszPL45
(Mateusz)
10 listopada 2014, 15:08

jezu ogarnijcie sie z tym ,,mam 10 lat i w to gram ^^" jezu zachowajcie do dla siebie :P

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar kotys
3 marca 2015, 16:26

@MateuszPL45: ja też mam 10 lat

Avatar lender
13 marca 2015, 18:38

@MateuszPL45: Popieram

Avatar dizza
Konto usunięte
23 stycznia 2015, 22:28

kto m fb i ma mniej niż 13 lat? :D
?

Avatar ziomex56
24 stycznia 2015, 19:29

ja

Avatar koper12345
27 stycznia 2015, 13:20

ja

Avatar tomek_malinowski2003_o2_
(tomasz)
16 lutego 2015, 17:55

ja

Avatar dizza
Konto usunięte
23 stycznia 2015, 22:29

ile to sie laduje ?

Avatar polskima
24 grudnia 2014, 13:15

niechce się załadowac co za xxxxx

Avatar igor92
Konto usunięte
19 grudnia 2014, 17:13

a ja 10 lat

Avatar patryk1371
18 listopada 2014, 19:47

disowskyy w to gral

Avatar MsMinecarft
29 listopada 2014, 17:39

@patryk1371: nie dysowskyy tylko karoleq95

Avatar igor92
Konto usunięte
19 grudnia 2014, 17:12

@MsMinecarft: dis też

Avatar PL_Maciek
5 czerwca 2015, 10:41

@MsMinecarft: Disowskyy grał też w to

Avatar szymczycho
(szymon)
6 grudnia 2014, 20:00

a ja mam 9lat

Avatar cyprianbryla
4 grudnia 2014, 16:02

XD

Avatar czarnymag
Edytowano - 3 grudnia 2014, 20:26

lol

Avatar czarnymag
Edytowano - 3 grudnia 2014, 20:25

lol

Avatar grytozycie312
23 listopada 2014, 20:01

mam 7 lat xd

Avatar ozi12
(Oskar)
1 grudnia 2014, 12:38

@grytozycie312: a kogo to obchodzi

Avatar pikaczu5500
3 grudnia 2014, 18:19

@grytozycie312: lol chodzą tu dzieci które mają 6 lat i graję w minecrata
LOL LOL LOL

Avatar guma429
23 grudnia 2014, 15:41

@pikaczu5500: chyba srajcrafta ;)

Avatar pikaczu5500
2 lutego 2015, 09:37

@guma429: nom hahahahahahahahahahaha

Avatar Skyrim123
1 grudnia 2014, 16:17

nudna

Avatar hipo2003
1 grudnia 2014, 15:33

ja nie wiem jak ale ja mam milion

Avatar patryk1371
22 listopada 2014, 22:17

ja przeszedłem grę

Avatar paulisia132
22 listopada 2014, 19:08

ekstra

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Milioner bez ręki 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Milioner bez ręki 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (43)
Opis

Kasa, kasa, kasa! Weź udział w teleturnieju, którego nie puściłaby żadna stacja telewizyjna. Chwytaj pieniądze, wkładając rękę pod ostrze gilotyny. Jeśli chodzi o próby, masz tylko... dwie. Witamy w drugiej części "Milionera bez ręki"!

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Handless Millionaire 2

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu