Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.70 (292)
wyświetleń: 158624

Komentarze (1023)

Screeny (16)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar maksymilian124
19 sierpnia, 14:28

fajna

Avatar Bialystokball
1 sierpnia, 16:35

Świetna gra!

Avatar venhens11112
20 lipca, 07:58

gupiie nuda

Avatar kructymek
18 lipca, 14:52

ja 61

Avatar Michixek1234
15 lipca, 10:58

umiem wygrywać wygrałem 5 lub 7 pojedynków w jednej i tej samej drużynie

Avatar Michixek1234
15 lipca, 10:52

ej kto ma powyżej 60 surival nie ja a może ktoś ?

Avatar Michixek1234
15 lipca, 10:33

dużo w tę grę grałem i długo na maksa
mogę wyznać gra jest nie do przebicia prawda?

Avatar matiso220
3 lipca, 09:05

a ja 30 w surwiwalu super

Avatar Czarekkkk
7 czerwca, 19:33

o maj gat ProsiakPL co ty taki głodny ? że kupe znajdacz

Avatar Kacerix
5 czerwca, 19:08

ProsiakPL je kupy

Avatar ProsiakPl
5 czerwca, 19:08

Kacerix To Kupa

Avatar Kacerix
5 czerwca, 19:07

Fajna gra tylko trochę trudna

Avatar nekromancer
19 maja, 14:45

to jest super ale doszłem do drugiego aktu i niemoge wygrać

Avatar BattleLOrd
23 marca, 16:34

jest mam 29 wave w survival

Avatar KlopWymiatacz
16 maja, 15:18

@BattleLOrd: masz dowód?

Avatar dawid12506
12 kwietnia, 18:14

haha neymek xd

Avatar ErziGames
7 stycznia, 17:16

W jakie paczki najlepiej inwestować?

Avatar dawid12506
25 marca, 17:35

@ErziGames: te co drogie najlepsze

Avatar ErziGames
25 marca, 20:13

@dawid12506: Ale jaki typ?

Avatar BattleLOrd
28 marca, 10:49

@ErziGames: najdrosze

Avatar BattleLOrd
27 marca, 07:37

wydałem 2 imra'ilh mythic i zamoroth's sword i co dostałem durnego
moon armor

Avatar BattleLOrd
26 marca, 07:56

mam 3 zamoroth's sword

Avatar dawid12506
24 marca, 16:26

faina gra xd przeszłem całom gre jeaaaaaaaaaaaaaaaxd gupki

Avatar dawid12506
21 marca, 17:24

jest 21 w surwiwal przebijcie

Avatar dawid12506
21 marca, 15:17

fajna fajna tylko mam słabom armie

Avatar BattleLOrd
17 marca, 16:50

10/10

Avatar kacper1234506
(Kacper)
15 marca, 16:58

10/10 i do ulu

Avatar BattleLOrd
11 marca, 17:05

kto zaliczył TheEnd

Avatar BattleLOrd
11 marca, 16:50

i ultra shield

Avatar BattleLOrd
11 marca, 16:38

imra'ilh mythic,zamoroth's sword,battle armor,kings neackle of death OP

Avatar grzegor90
18 lutego, 20:08

fajna gra

Avatar bestia2006
14 lutego, 11:17

a chyba wiem albo nie

Avatar bestia2006
Edytowano - 14 lutego, 11:36

@bestia2006: nie wiem

Avatar bestia2006
Edytowano - 14 lutego, 10:47

ej nie zmieszcze żołnierzy jak zmieścić więcej?

Avatar CJ373
(Kacper)
1 lutego, 20:47

POMOCY !!! Pls jak wejść na online, bo jak naciskam to nic się nie dzieje pomóżcie !!!

Avatar koxu9
1 lutego, 10:06

czemu mi nie działa online?

Avatar synystergates
25 stycznia, 20:46

świetna gra i super pomysł 5/5 i do ulu.

Avatar igoro2802200
24 stycznia, 15:27

jak ustawiaci magów aby atakowali

Avatar kuba3133
24 stycznia, 11:28

fajne

Avatar emil09
17 stycznia, 17:17

Powie ktoś jak dobrze grać ? Jakie wojska najlepiej mieć

Avatar matusi
15 stycznia, 17:19

trudna ale jest fajna daje 10/10

Avatar spacespace
(Bartek)
5 stycznia, 16:25

mega gra daje 100000/1000000 polecam;D

Avatar okiszymon
1 grudnia 2014, 23:58

Gra wciągająca, chciałem nawet spróbować się online, ale zielony przycisk u mnie nie działa. Da sie zagrać online?

Avatar WaitingMen
(adrian)
6 grudnia 2014, 11:06

@okiszymon: a jak to zrobiles bo mi nie dziala

Avatar okiszymon
17 grudnia 2014, 17:16

@WaitingMen: zaczalem grac na stronie producenta :)

Avatar Thhe_King
11 grudnia 2014, 19:42

Zaje***** i do Ulu :D

Avatar Atomek2007
29 listopada 2014, 16:17

to jest zajefajne

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Wojenny okrzyk

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Wojenny okrzyk
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (136)
Opis

Zostań wodzem wielkiej armii i poprowadź swoje wojska do zwycięstw w kolejnych bitwach! Zmieniaj szyk, powołuj nowe jednostki i weź udział w rozbudowanych kampaniach. Prawdziwy rarytas dla każdego, kto marzył kiedyś o dowodzeniu podczas walk.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Battle Cry

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu