Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Wybraliście najlepszą grę 2015 roku!

Oceń:
4.64 (259)
wyświetleń: 254668

Komentarze (593)

Screeny (6)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Aikonnobiceps
wczoraj, 20:46

ładuje się na chrome :D

Avatar kubasnajper
4 lutego, 08:20

okej gra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kubasnajper
4 lutego, 08:19

1000000/10000000

Avatar iron7
26 stycznia, 20:25

gra super mi wchodzi odrazu na Google Chrome

Avatar NieObchodziCieNick
(Filip)
19 stycznia, 20:12

Niema jest jakies gówno niebieskie i nic

Avatar Arturo007
22 stycznia, 12:28

@NieObchodziCieNick: to prawda jakaieś gówno i tyle może zrobią 2 o nazwie gówno3D 2

Avatar NieObchodziCieNick
(Filip)
22 stycznia, 12:49

@Arturo007: Prawdopodomnie wiadomo. Może i zrobie ja haha

Avatar Arturo007
22 stycznia, 12:26

ZROBIŁEM W CHAJDZIE PARKOUR Z KRZESEŁ xDxV

Avatar Opoleq
(Pieseł)
10 stycznia, 12:50

O jezu ale parkour xD

Avatar yomanos
10 stycznia, 12:50

MEGA Gierka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))

Avatar raider321
6 stycznia, 17:36

2016 gram

Avatar MocarzxD
27 stycznia, 14:17

@raider321: Brawo, Ty..

Avatar BVB0945
26 grudnia 2015, 16:36

mi się ładuje na google chrome

Avatar nick108
(Emil)
5 stycznia, 12:49

@BVB0945: mi też

Avatar orion22
3 grudnia 2015, 19:47

wygrałem gre.

Avatar maciek24d11
(Maciej)
14 listopada 2015, 10:20

kto w 2016

Avatar Wojteknk
(Wojtek)
19 grudnia 2015, 17:29

@maciek24d11: ty nie

Avatar psychical14
1 stycznia, 16:59

@maciek24d11: ja ;p

Avatar OlderFish
25 października 2015, 18:29

10/10

Avatar ArkowiakGamesPL
9 października 2015, 16:44

Co się dzieje wyskakuje mi jak chce zagrac jakieś niebieskie coś :/ PLS pomocy !!!! :c

Avatar ArkowiakGamesPL
9 października 2015, 16:41

ja :D

Avatar ParkourPlayngGames
3 października 2015, 14:40

ja uprawiam parkoura od 6 lat i mirror's edge 2 beta jest lepsze hoć i tak to gówno ale da się przeżyć lecz ja mam mirror's edge pełną wersje i to jest coś

Avatar PatrykosTakos
12 września 2015, 16:28

szkoda bo nie ma na multiplayer w 3 proszę o multiplayer

Avatar PatrykosTakos
12 września 2015, 16:28

@PatrykosTakos: tak XD xd

Avatar Yakumodaiki
23 kwietnia 2015, 11:14

Kto w 2015? :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Polska789
(Piotrek)
2 września 2015, 10:10
Avatar FreddyBoy
(Jakub)
11 września 2015, 14:46

@Yakumodaiki: ja :>

Avatar Juljan
31 maja 2015, 08:48

tutaj pokazuje że trzeba unit web player a ja mam i mi się szypko ładuje:D

Avatar Cool_Cat
28 lipca 2015, 09:34

@Juljan: szybko...

Avatar ArczixXx
(Artur)
15 sierpnia 2015, 17:47

@Juljan: [*] Szypko

Avatar orLIK
1 lipca 2015, 10:52

strasznie fajnie

Avatar piotr999jkweewa
20 czerwca 2015, 18:42

heh podobno fajne

Avatar notacz
18 czerwca 2015, 08:18

Kto uprawia parkour w "realu"?

Avatar orLIK
1 lipca 2015, 10:50

@notacz: ja

Avatar panczekolada123
10 lipca 2015, 19:18

@notacz: ja

Avatar notacz
20 lipca 2015, 08:41

@notacz: jej

Avatar emiloski2
(emil)
18 sierpnia 2015, 10:52

@notacz: ja od 10 lat

Avatar edek526
(Dawid)
7 czerwca 2015, 09:54

To nie jest Parkour tylko Free Running

Avatar ozi224
Edytowano - 18 kwietnia 2015, 12:42

jedna z lepszych gier na jeja 90/100

Avatar Juljan
31 maja 2015, 08:44

@ozi224: ja daje na 100/100 i do ulu :)

Avatar kanapka123456
Edytowano - 23 maja 2015, 13:16

grałem w 1 ale w to zagram (。◕‿◕。)

Avatar kuba1515
(kuba)
13 maja 2015, 14:50

mam zawsze taki bug że jak mi czas minie i przegram to mi sie powiększa ekran i pixeluje mi sie D; i nic nie moge zrobić. a ja bardzo lubie gry parkour

Avatar erola
(Pietrek)
16 maja 2015, 16:46

@kuba1515: Mam to samo

Avatar Alexander1441
30 kwietnia 2015, 19:57

3/5 nawet fajna ale szybko się nudzi mi się znudziła jak przeszedłem 3 level

Avatar warmeriswe
25 kwietnia 2015, 16:16

5/5

Avatar Milosz_D
(Miłosz)
23 kwietnia 2015, 19:37

jajajajaja!

Avatar FnafFoxy
29 marca 2015, 23:02

co to jest?!

Avatar olekaz034
12 kwietnia 2015, 15:46

@FnafFoxy: bug

Avatar Yakumodaiki
23 kwietnia 2015, 11:14

@FnafFoxy: Czarny ekran?

Avatar BVB0945
27 grudnia 2015, 13:22

@FnafFoxy: jajco

Avatar NieObchodziCieNick
(Filip)
19 stycznia, 20:13

@FnafFoxy: fajny avek

Avatar BigBombo
(Patryk)
10 kwietnia 2015, 14:54

fajna gra 100/100 i do ulu

Avatar macius_04
10 kwietnia 2015, 14:17

Ja przeszedłem ją 5 razy

Avatar poti225
(Tomasz)
29 marca 2015, 14:23

czy lubicie musy z kaszką ryżową? jak tak łapka wgórę XF

Avatar poti225
(Tomasz)
29 marca 2015, 14:23

@poti225: XD

Avatar Sewczenkox
(Mother)
22 stycznia 2015, 16:25

Bardzo fajna gierka przeszedłem całą ^^

Avatar maksio22
(Maks)
28 stycznia 2015, 10:06

@Sewczenkox: czyli ile?

Avatar Sewczenkox
(Mother)
28 stycznia 2015, 13:55

@maksio22: jest 10 leveli :p

Avatar kubsonator11
26 marca 2015, 19:27

@Sewczenkox: ja też

Avatar SuperKoksPL
23 lutego 2015, 16:49

Nikt mnie pobije weszłem w blok na 6 leverze LOL

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar tomanekpl
23 marca 2015, 17:57

@SuperKoksPL: 10 level

Avatar KuzTorinGames
(Jakub)
21 kwietnia 2015, 18:24

@SuperKoksPL: wszedłem*

Avatar DominikXoxuPL
(Dominik)
23 grudnia 2014, 12:38

Zaczynamy wywiad o wymuszanu łapek ( nie paczcie na ortografie
1.jak ktoś pisze łapka wgórę to są dwa powody jeden chce się popisać
dwa albo chce naprawde sprawdzić ile ludzi jest za
2.wienc nie chejtujcie za takie zachowanie jeśli jest ono bardzo uzasadnione i raz na bardzo ługo zaraz powiem o spamie
3.SPAM no i teraz jest problem bo jak ktoś cały czas pisze o łapkach w góre to jest na prawde denerwujonce więc w takich przypadkach to jeja powinno sie tym raczej zająć no i w takim razie można dać łapke w dół
4.Są też takie osoby jak ja czyli widzimy te łapki inaczej czyli gdy jest dużo łapek to ozncza że dużo osub jest za twoim pomysłem
5.No i to by było na tyle w tym reportażu i teraz jest ten aspekt z 4 punktu chodzi mi o to Dajcie łapke góre to zobacze ile osub myśli tak samo ale jak nie chcesz dać łapki w góre to możesz dać komentarz ja nie zmuszam pa pa.

Avatar kacperek1037
(Kacper)
21 lutego 2015, 17:05

@DominikXoxuPL: Nie chce się czepiać ale słownik ortograficzny by się przydał :D

Avatar adrianos283
(Adrian)
16 marca 2015, 15:37

@DominikXoxuPL: Dobrze prawisz zacny milordzie, polać mu! xd

Avatar dragon882
1 marca 2015, 15:27

zagrajcie sobie w combat company polecam

Avatar hgfju
(DANIEL)
6 marca 2015, 12:55

@dragon882: to jest głupuie nara

Avatar osa2006
28 lutego 2015, 17:37

przeszłem całom gre

Avatar Mudzyn_From_Afrika
21 maja 2015, 19:57

@osa2006: *Przeszedłem *całą

Avatar igor090605
25 lutego 2015, 18:53

czad

Avatar maksio22
(Maks)
15 lutego 2015, 20:56

@mikixD123456:może być tylko 10/10

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Parkour 3D 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Parkour 3D 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (96)
Opis

Nareszcie! Pojawiła się druga część trójwymiarowej gry "Parkour", w której przyjdzie Ci kierować młodym adeptem sztuki biegania po ścianach, dachach i płotach. Sprawdź, czy chociaż zza monitora dostaniesz się w każde miejsce bez drabiny.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
X - Skakanie/Wspinanie się

Oryginalny tytuł:

Free Running 2

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu