Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Rzuciła Cię dziewczyna, umarł Ci pies, straciłeś pracę... W tych trudnych chwilach tylko jedno przychodzi Ci do głowy... Alkohol! Bierzesz udział w szeregu konkurencji alkoholowych i pokazujesz jaki z Ciebie twardy łeb.

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Drunkn Puke

Podobne gry:

Mistrz ninja

Mistrz ninja

Zagrań: 71138

Ocena: 3.69 (36)

Kategoria: Bijatyki

Mistrz klawiatury

Mistrz klawiatury

Zagrań: 268052

Ocena: 4.62 (35)

Kategoria: Zręcznościowe

Pijany zabójca

Pijany zabójca

Zagrań: 5186

Ocena: 3.92 (14)

Kategoria: Strzelanki

Mistrz pit-stopu

Mistrz pit-stopu

Zagrań: 35129

Ocena: 3.63 (36)

Kategoria: Sportowe

Japoński mistrz łuku

Japoński mistrz łuku

Zagrań: 34158

Ocena: 4.78 (56)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 220838Ulubiona: 222

Dodaj komentarz

Avatar pupettmasteer

pupettmasteer18 marca, 19:57

HEHEHE IZI SKŁIZI

Avatar szymryb321

szymryb321 (szymon)25 lutego, 16:02, edytowany

kto uwaza ze gra jest do dupy ten ciota bo mi ,sie podobała lapa w gore i nawet nie probuj w dol :))

Avatar farmerek

farmerek (łukasz)17 października 2014, 18:09

i do ulu

Avatar Bartiplayer

Bartiplayer odpowiada na komentarz22 stycznia, 20:07

@farmerek: popieram i to drugie

Avatar sebastian07

sebastian0721 stycznia, 11:24

gra do dupy

Avatar ProKox

ProKox1 lipca 2013, 10:39

Z tym ***ym kiblem jest trudno

Avatar Kostus0013

Kostus0013 odpowiada na komentarz18 lipca 2014, 14:50

@KotNieZleJara: Gówno prawda najgorzej jest z tym, by koleś nie rzygnął.

Avatar farmerek

farmerek (łukasz) odpowiada na komentarz17 października 2014, 18:17

@loloja: jeśli patrzysz się na instrukcje to łatwe

Avatar MrMinecraftKuba

MrMinecraftKuba29 sierpnia 2014, 19:57

1.Trzeba bardzo szybko pić alkohol.
2.Trzeba mieć strzałke zawsze w kreskach.
3.Trzeba strzelać w tarcze czym szybciej bo ta kreska robi się coraz szybsza i cięzej trafic.
4.Bardzo śmieszna konkurencja w której musisz tak kierować ***em żeby trafił do kibla i musisz zrobić tak żeby było więcej sików niż wody przez określony czas.
5.Rzut monetą musisz wybrać orła czy reszkę i trafić przeważnie jest tak orzeł orzeł buska orzeł busta orzeł.
6.Trzeba robić drinka najszybciej będzie zrobić w górnej szafce wlać cały mikser TABASCO.
7.Najprostrza konkurencja trzeba klikać reist żeby typek nie żygnął ale nie trzeba tego robić robi się to dla punktów.

Avatar robot195

robot19512 sierpnia 2014, 16:11

jak zrobic 1

Avatar Szczerbek1503

Szczerbek150331 lipca 2014, 11:55

Trochę ohydne ale fajne.

Avatar laska12345

laska123453 maja 2014, 10:28

dziwne 4/5 za tą muzyczkę ;)

Avatar Krystian777

Krystian777 (Krystian)26 lutego 2014, 14:43, edytowany

1.Trzeba bardzo szybko pić alkohol.
2.Trzeba mieć strzałke zawsze w kreskach.
3.Trzeba strzelać w tarcze czym szybciej bo ta kreska robi się coraz szybsza i cięzej trafic.
4.Bardzo śmieszna konkurencja w której musisz tak kierować ***em żeby trafił do kibla i musisz zrobić tak żeby było więcej sików niż wody przez określony czas.
5.Rzut monetą musisz wybrać orła czy reszkę i trafić przeważnie jest tak orzeł orzeł buska orzeł busta orzeł.
6.Trzeba robić drinka najszybciej będzie zrobić w górnej szafce wlać cały mikser TABASCO.
7.Najprostrza konkurencja trzeba klikać reist żeby typek nie żygnął ale nie trzeba tego robić robi się to dla punktów.

Avatar macieksto

macieksto (Maciek) odpowiada na komentarz4 kwietnia 2014, 20:19

@Krystian777: oddawaj awatar! XD

Avatar mati1222

mati1222 (Mateusz)27 marca 2014, 16:28

Fajna gierka :D

Avatar Nazir5

Nazir5 (Ola)23 lutego 2011, 13:47

gra jest extra, lecz troche krotka ;P
czekam na cz. 2 ?
i chyba nie tylko ja :)

Avatar KotNieZleJara

KotNieZleJara (Asia) odpowiada na komentarz16 marca 2014, 20:44

@Nazir5: Masz rację, nie tylko ty. Ale pewnie szanse są nikłe, że pojawi się 2 część.

Avatar Krystian777

Krystian777 (Krystian)25 lutego 2014, 16:06, edytowany

śmieszna 5/5 i do ulu . Przeszłem całą i nie straciłem życia :D

Avatar studnia11xd

studnia11xd10 grudnia 2013, 15:59

LOL DO DUPY

Avatar emilok

emilok27 października 2013, 14:20

jak chcecie randkować to nie na jeja!

Avatar superowyxd

superowyxd20 marca 2011, 21:22

@kubanan: dziecko neo "punktuw" pisze się "punktów"

Avatar Dobrybramkarz

Dobrybramkarz odpowiada na komentarz9 sierpnia 2013, 11:43

@pawlo55: pedale nie pisze sie za :D

Avatar pawlo55

pawlo55 (Pawełek) odpowiada na komentarz15 sierpnia 2013, 11:05

@Dobrybramkarz: Ale jesteś śmieszny ! Łohoho !

Avatar ProKox

ProKox1 lipca 2013, 10:34

Zaje**ste :> kto jest za mną łapka w góre :)

Avatar tomek9

tomek925 marca 2013, 20:26

oco chodzi z szklankami

Avatar Brzozowski

Brzozowski17 lutego 2013, 18:07

xD fajne ale przed wstaniem jeszcze do dna :)

Avatar Minecrafcik360

Minecrafcik36017 grudnia 2012, 17:43

szczanie trudne

Avatar krystian15570

krystian15570 (Krystian)30 sierpnia 2012, 13:04

7 tys :D

Avatar CzarnoBrody

CzarnoBrody (Krystian)29 czerwca 2012, 16:07

Spoko 4/5

Avatar oskaros45

oskaros458 kwietnia 2012, 21:37

super gierka

Avatar jasiuk2204

jasiuk220425 stycznia 2012, 18:21

normalnie super 5/5 i do pszczółek

Avatar beto444

beto44423 stycznia 2012, 11:04

Fajna gierka 5/5

Avatar dodsab

dodsab20 stycznia 2012, 17:25

6102

Avatar bumblee

bumblee (Mateusz)17 stycznia 2012, 16:44

3/5 bo bardzo trudne ..

Avatar ferdzio

ferdzio24 listopada 2011, 15:37

czad

Avatar ferdzio

ferdzio23 listopada 2011, 18:35

fajne super gra 5 na 5 fajnie było robić piwo

Avatar ferdzio

ferdzio22 listopada 2011, 17:12

SUPER GRA

Avatar boberek363

boberek36316 listopada 2011, 14:52

super 5/5 do ulu

Avatar donguralesko

donguralesko (damian)6 sierpnia 2011, 11:59

1.Trzeba bardzo szybko pić alkochol.
2.Trzeba mieć strzałke zawsze w kreskach.
3.Trzeba strzelać w tarcze czym szybciej bo ta kreska robi się coraz szybsza i cięzej trafic.
4.Bardzo śmieszna konkuręcia w której musisz tak kierować ***em żeby trafiłdo kiblaa i musisz zrobić tak żeby było więcej sików niż wody przez określony czas.
5.Rzut monetą musisz wybrać orła czy reszkę i trafić przeważnie jest tak orzeł orzeł buska orzeł busta orzeł.
6.Trzeba robić drinka najszybciej będzie zrobić w gurnej szawce wlać cały mikser TABASCO.
7.Najprostrza konkuręcja trzeba klikać reist żeby typek nie żygną ale nie trzeba tego robić robi się to dla punktów.

Avatar sakio

sakio15 kwietnia 2011, 17:54

zaje fajna gra 5/5 do ulu
:)

Avatar dodsab

dodsab27 marca 2011, 16:00

3447

Avatar matizll

matizll (mateusz)5 marca 2011, 20:38

4500

Avatar kubanan

kubanan24 lutego 2011, 10:32

dzieci neo nie pokazywac punktuw

Avatar kick100

kick100 (klautek)22 lutego 2011, 16:39

1100 pkt

Avatar mondox21

mondox21 (Angelo)6 lutego 2011, 17:18

93842

Avatar shoti1910

shoti1910 (Ola)22 stycznia 2011, 13:38

1731 :D za pierwszym razem ;)

Avatar Czarkus

Czarkus8 stycznia 2011, 09:27

1.Trzeba bardzo szybko pić alkochol.
2.Trzeba mieć strzałke zawsze w kreskach.
3.Trzeba strzelać w tarcze czym szybciej bo ta kreska robi się coraz szybsza i cięzej trafic.
4.Bardzo śmieszna konkuręcia w której musisz tak kierować ***em żeby trafiłdo kiblaa i musisz zrobić tak żeby było więcej sików niż wody przez określony czas.
5.Rzut monetą musisz wybrać orła czy reszkę i trafić przeważnie jest tak orzeł orzeł buska orzeł busta orzeł.
6.Trzeba robić drinka najszybciej będzie zrobić w gurnej szawce wlać cały mikser TABASCO.
7.Najprostrza konkuręcja trzeba klikać reist żeby typek nie żygną ale nie trzeba tego robić robi się to dla punktów.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.