Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Doktorze, operacja! Tym razem mamy tutaj pacjenta z bólem w kolanie. Będzie konieczna artroskopia i operowanie uszkodzonej łąkotki. Wszystko musi być wykonane z chirurgiczną precyzją.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Operacja wycięcia migdałków

Operacja wycięcia migdałków

Zagrań: 48621

Ocena: 4.32 (59)

Kategoria: Logiczne

Operacja mózgu: Tętniak

Operacja mózgu: Tętniak

Zagrań: 40898

Ocena: 4.74 (43)

Kategoria: Logiczne

Operacja słuchu

Operacja słuchu

Zagrań: 32761

Ocena: 4.63 (47)

Kategoria: Logiczne

Operacja brzucha

Operacja brzucha

Zagrań: 212447

Ocena: 4.54 (115)

Kategoria: Logiczne

Operacja mózgu: Epilepsja

Operacja mózgu: Epilepsja

Zagrań: 45589

Ocena: 4.29 (68)

Kategoria: Logiczne

Oceń grę:

Zagrań: 43509Ulubiona: 44

Dodaj komentarz

Avatar Fatality14

Fatality1429 marca, 12:31

Spoko gierka.

Avatar kingaringa66

kingaringa6626 grudnia 2014, 18:08

A ja się ciągle dziwie że jak np: jest operacja kolana i jak nie zdążę na czas to mi zginie to wszystko tylko przez kolano XD

Avatar lolipop2

lolipop2 odpowiada na komentarz9 stycznia, 18:07

@kingaringa66: masz racje

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz25 lutego, 13:17

@kingaringa66: masz racje

Avatar kingaringa66

kingaringa66 odpowiada na komentarz28 lutego, 13:05, edytowany

@marysia910: :)

Avatar MistrzWS

MistrzWS19 lutego, 11:21

debilne robię to co mi każą a zrobili mi że źle zrobiłem

Avatar Remigemi60

Remigemi60 odpowiada na komentarz24 lutego, 10:15

@MistrzWS: Skoncertój się troche a napewno zrobisz poprawnie!

Avatar criss231

criss231 (chuck)17 lutego, 12:09

niezłe

Avatar Hibye122

Hibye12214 lutego, 16:55

zeby tylko bylo operacja 2015 :D

Avatar Hibye122

Hibye12213 lutego, 18:40

zagrajcie symulator operacji 2013 mocnee >:O

Avatar jakub1266

jakub1266 (Jakub)21 grudnia 2014, 16:30

fajne 10/10

Avatar DoMiN_KoX

DoMiN_KoX2 października 2013, 18:41

najgorsze w tej grze to owłosienie tego chłopaka na nogach xD

Avatar Meditron125

Meditron125 odpowiada na komentarz4 października 2013, 21:56

@DoMiN_KoX: Masz rację xDD Teraz to żeś wypalił z tym :D

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 21:34

@DoMiN_KoX: hahaha spk niezłe XDD

Avatar Miki500

Miki500 (Miki) odpowiada na komentarz16 lipca 2014, 09:00

@DoMiN_KoX: co ty? to moja ulubiona gra

Avatar a1900

a1900 odpowiada na komentarz29 listopada 2014, 11:27

@DoMiN_KoX: Co prawda to prawda, ale raczej się ma owłosienia na nogach, nie?!

Avatar Xxwiaraxx

Xxwiaraxx12 listopada 2014, 21:48

Fajna gra.

Ale mi umarł. :3

Avatar Krzysiek153

Krzysiek15322 lipca 2014, 22:27

banał

Avatar kapustensko

kapustensko25 czerwca 2014, 10:54

szpital świętego flaka :D

Avatar Ewela666

Ewela666 (Ewelina)6 maja 2014, 13:13

no najlepsze są gry z tej serii

Avatar Irek2003

Irek20037 kwietnia 2014, 15:46

27400 bez potyczki
:)

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia)2 marca 2014, 21:42

10/10 może być

Avatar CandyBoyPL

CandyBoyPL27 listopada 2013, 21:14

Bandaż który wygląda jak papier toaletowy xDż

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 21:32

@CandyBoyPL: XDD spk

Avatar krzysiusp3

krzysiusp330 grudnia 2013, 20:55

ej w jakim szpitalu golom komuś nogi ??? XD

Avatar Hose047

Hose047 (Błażej) odpowiada na komentarz1 lutego 2014, 16:52

@krzysiusp3: W każdym, o ile jest to wymagane.

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 21:29

@krzysiusp3: XDD niezły komentarz XDD

Avatar aMELKAduda

aMELKAduda (ola)5 lutego 2014, 14:20

ja mam trzeci migdałek;(

Avatar Thoorek

Thoorek31 stycznia 2014, 13:53

lol jak mozna umzec z powodu kolana

Avatar tymek03

tymek03 (Tymek) odpowiada na komentarz1 lutego 2014, 11:38

@Thoorek: zakażenie

Avatar kacperek2002

kacperek2002 (kacper) odpowiada na komentarz4 lutego 2014, 01:59

@Thoorek: normalnie zakażenie przecięcie mocne i wykrwawienie i tp

Avatar dawix8

dawix82 lutego 2014, 12:15

mi inaczej operowali kolano :D co do gry 5/5

Avatar kornelialisiecka123

kornelialisiecka1231 lutego 2014, 21:16

Ej kto gra w minecraft ?

Avatar nisiaska

nisiaska odpowiada na komentarz2 lutego 2014, 17:13

@kornelialisiecka123: To jest jeja.pl a nie minecraft.

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 21:28

@kornelialisiecka123: ja

Avatar kubs16663

kubs166631 lutego 2014, 16:08

X_X umarł mi XD

Avatar Siemanko0123456789

Siemanko0123456789 odpowiada na komentarz1 lutego 2014, 19:59

@kubs16663: i dobrze :D

Avatar a1900

a19001 lutego 2014, 18:44

5/5 i do ulu.

Avatar kubs16663

kubs166631 lutego 2014, 16:06

fajne

Avatar Kornelia2

Kornelia2 (Julita)1 lutego 2014, 14:06

umarł lol

Avatar daga123456789623

daga12345678962310 października 2013, 16:54

Ja we wszystkie gry z serii operate now grałam.(operate now-operacja np. oka)

Avatar Kornelia2

Kornelia2 (Julita) odpowiada na komentarz1 lutego 2014, 14:04

@daga123456789623: i ja

Avatar adonis2002

adonis2002 (Adrian)4 stycznia 2014, 16:26

Jestem najlepszym chirurgiem świata

Avatar Asia9sikora2

Asia9sikora22 stycznia 2014, 20:41

jest umarł mi xD *:

Avatar krzysiusp3

krzysiusp330 grudnia 2013, 20:58

Jupi zabiłem go Jeeeeee impreza

Avatar olivia10290

olivia1029023 grudnia 2013, 14:09

lol?

Avatar Vanessa2233

Vanessa2233 (Nadia)4 października 2013, 23:12

Taaaaak nie udała mi się operacja pacjent umarł. :D

Avatar Vanessa2233

Vanessa2233 (Nadia) odpowiada na komentarz15 grudnia 2013, 17:30

@Jajcus: Wiesz co ? Nje pamiętam jak to zrobiłam, albo mi się czas skończył, ale źle dawałam rzeczy .

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 21:31

@Vanessa2233: hahaha mi też ! Party Hard lvl 10000 XD !

Avatar Muskula_001

Muskula_001 (Maciek)18 listopada 2013, 18:13

najprostsza gra z tej serii

Avatar kasia123qweasd

kasia123qweasd (kasia)8 listopada 2013, 18:46

14800

Avatar kasia123qweasd

kasia123qweasd (kasia)5 listopada 2013, 16:16

5/5 uwielbiam te gry

mam wynik 11800

Avatar ThiffyPL

ThiffyPL19 października 2013, 11:07

Musiało go boleć :) 5/5

Avatar Trixie

Trixie (Klaudia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 21:33

@ThiffyPL: fajny avatar ;D

Avatar daga123456789623

daga12345678962310 października 2013, 16:58

igła to też satrzykawka

Avatar PeVeX12

PeVeX124 października 2013, 19:06

@DoMiN_KoX dobre :D

Avatar pawlopawel

pawlopawel4 października 2013, 16:17

hej

Avatar DoMiN_KoX

DoMiN_KoX2 października 2013, 18:39

fajna 5/5 i do ulu ;)

Avatar FalconPL

FalconPL30 września 2013, 13:43

Heu heu nawet nawet :-)

Avatar Olga999

Olga999 (Olga)29 września 2013, 10:17

5/5

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.