Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.27 (241)
wyświetleń: 706062

Komentarze (241)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar kex55_88
(Kuba)
9 lipca, 12:23

lol ;_;

Avatar Milosz_D
(Miłosz)
19 kwietnia, 17:37

hahahaaaaahhahahahahahahhaha

Avatar macius2007
21 lipca, 17:32

@Milosz_D: masz racje milosz_d hahahahahah

Avatar patir
(patir)
9 lutego, 12:49

prrr

Avatar sauron101
31 stycznia, 12:30

yyy 4/10.... jako taka

Avatar Sernex
(Soremix)
23 lipca 2012, 23:49

Gra troche prymitywna xD
dam 3/5

Avatar kupmoe333
2 stycznia, 17:43

@Sernex: młody elooooooooooooooooooooooooooooooo

Avatar ProFixKoks
1 stycznia, 13:56

Siemka wsztstkim odrazu wam powiem żę ta gra jest trochę taka i taka czyli dobra i zła a ja daje 5/10 tak średnio u mnie! i wesołego nowego roku! :D życzę!

Avatar kllj546
6 grudnia 2014, 11:40

ta gra jest głupia

Avatar sebakw3
(sebastian)
31 grudnia 2014, 15:31

@kllj546: taka jak ty

Avatar szymosa
14 grudnia 2014, 13:24

1/10

Avatar szymosa
14 grudnia 2014, 13:21

za**biste

Avatar Jaska05
(Patryk)
10 grudnia 2014, 17:41

może być daje 3,5/5

Avatar tajemniczy2
9 listopada 2014, 22:52

Moja ocena do tej gry to : 2/5 ponieważ grałem 1 lev i zabiłem wszystkich i grałem dalej i nic się nie działo nwm czy to jakiś błąd czy co... ale tak czy siak daje 2/5
Pozdrowienia

Avatar dominik0416
9 listopada 2014, 08:31

nawet dobra ale czegoś mi tu brakuje 5/10

Avatar ozi224
31 października 2014, 20:48

może być

Avatar TheNetKing
14 października 2014, 21:18

ocena od 1 do 5 daje 1

Avatar Damian33221123
3 października 2014, 09:20

słabe 3/5

Avatar krystiannadolnik
3 października 2014, 18:51

@Damian33221123: to jest fajne

Avatar krystiannadolnik
3 października 2014, 18:50

dobre 20/20

Avatar gieromaniak123
2 lipca 2014, 18:57

0/10000000000000000000000000000000000000000000000000000

Avatar Wapnok
18 czerwca 2014, 13:18

5/15 średnia ciężko się przechodzi
:C

Avatar kozak1233131
17 czerwca 2014, 14:30

1/10 i na bank nie do ulu!

Avatar dawid4
3 czerwca 2014, 09:09

3/5

Avatar PhoenixPL
(Jakub)
11 maja 2014, 15:17

Głupie 1/5

Avatar kacper2333
8 maja 2014, 14:48

fajne ale nudzi sie szybko ;>

Avatar Wiktorsalek
4 maja 2014, 22:49

super gierka !!!!!!!!!!

Avatar MultiplayGames
(Adam)
11 kwietnia 2014, 18:56

SUPER!

Avatar tygrysekBS12
Edytowano - 11 kwietnia 2014, 10:45

zaje***** gra daje 100/200 i do ulu :D

Avatar PolskiZolnierz12
23 lutego 2014, 16:22

nawet nawet ... 4/5

Avatar etiher124
5 marca 2012, 21:25

osoby które dały 0 i żal to nie potrafią gra w takie gry i wolą pewnie barbie albo Inny szajs więc spróbujcie pomyślec albo nauczcie się czytac .
sorry za niektóre polskie litery ale mam błąd na laptopie .
gra 5/5 i do ulubionych.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Jasiu1234
(Patryk)
2 lutego 2014, 13:29

@etiher124: Też sie zgadzam

Avatar Ijon7
(Ijon)
22 kwietnia 2014, 11:20

@etiher124: To że komuś się nie podoba nie znaczy że nie umie grać, jeśli powiedziałbyś że nie lubisz np. pisać a ludzie wyskoczyli by do ciebie że pewnie nie umiesz to byś się raczej niezbyt fajnie poczuł :/

Avatar snajperek133
(adi)
28 września 2013, 17:53

zrrrrrrrryyyyyyyyyyyyta na maksa

Avatar NNTT92
22 czerwca 2013, 22:34

nie wiem jak kuli wyżucici 1/5

Avatar mamut600
1 września 2013, 11:56

@NNTT92: przeczytaj sterowanie

Avatar erykq
(eryk)
18 listopada 2013, 19:01

@NNTT92: spacją spacją

Avatar wiktor17
(Elbow)
22 czerwca 2013, 18:36

z***na podróbka lol 0/5

Avatar gelo1238
22 czerwca 2013, 18:29

podróbka zniszcz zamek xD co do gry to 5/5

Avatar Czop14
(Dominik)
22 czerwca 2013, 18:26

sabe

Avatar lulul
23 maja 2013, 16:52

0/10000000000000000000000000000000000

Avatar lulul
23 maja 2013, 16:51

szajs

Avatar fifi753571
19 kwietnia 2013, 14:19

no taka zła 0/5

Avatar Wenkk
26 grudnia 2012, 19:39

nie taka zła ta gra 3/5

Avatar Trololololo5
19 grudnia 2012, 12:22

0/10 zwalona giera

Avatar bowser
16 grudnia 2012, 16:03

kto lubi world of tanks ?

Avatar matschke03
(maciek)
11 grudnia 2012, 17:33

1/5 schrzaniona

Avatar adamszu
21 kwietnia 2012, 15:41

1/5 po prostu brak komentarza

Avatar maton3214
(mateusz)
11 grudnia 2012, 14:24

@adamszu: jak piszesz brak komentarza to go nie pisz

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zamkowa katapulta

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zamkowa katapulta
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (125)
Opis

Celem gry jest dokonanie jak największych zniszczeń za pomocą katapulty. Z czasem za określoną ilość punktów można udoskonalać swoją broń.

Sterowanie

Spacja - Uruchomienie katapulty/wyrzucenie ładunku
Strzałki - Przesuwanie planszy

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Castle Clout

Podobne gry

Hity z naszych gier