Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.72 (308)
wyświetleń: 403991

Komentarze (1632)

Screeny (10)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar adrianos283
(Adrian)
Edytowano - 30 lipca 2015, 15:07

Tworzę klan o nazwie Najlepsze Oddziały Obronne Rzeczypospolitej Polskiej (NOORP)

Kogo chcemy?
Szturmowców
Granatników
Trenerów (osoby pomagające niedoświadczonym graczom)
Każdego!

Nie przyjmujemy: N00bów, wyklinaczy i osób nie podchodzących do patriotyzmu poważnie.

Nick: XShadowPL (nie moge wpisac NOORP)

Odpowiadać w komentarzach np. klasa,nick

Nick musi zawierać na końcu "NOORP" np. nazwa[NOORP]

Nie ma limitu przyjęć, każdy może dojść.

Do zobaczenia towarzysze!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (12)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (12)
Avatar vertezalke
27 stycznia, 13:58

@adrianos283: moge być szturmowcem nick michałNOORP

Avatar JayJay
(Christopher)
wczoraj, 15:04

@adrianos283: szturmowiec, KK1752[NOORP

Avatar oposumas7
Edytowano - 29 stycznia, 20:47

za**biste a adrianos283 jakby cos to moge byc snajperem ale nie wiem ja dołączyc do waszego Najlepsze Oddziały Obronne Rzeczypospolitej Polskiej (NOORP) a przy okazji masz skype? jakby co nazywam na skype pawel mrowka a nick mam oposumas7 (NOORP)

Avatar maxenbest
6 grudnia 2015, 19:18

do jest soeper gra ja mam level 10

Avatar vertezalke
27 stycznia, 13:53

@maxenbest: super to jest słownik

Avatar mocnypomocny
6 grudnia 2015, 21:07

Zbiżają się Święta Bożego Narodzenia!
Nie pozwólcie ażeby ktoś był smutny lub ponury! przecież każdy ma prawo na dobre towarzystwo!
Każdy w ten czas musi być wesoły!
Mikołaja bogatego,

śniegu bielutkiego,

choinki pachnącej

i gwiazdki błyszczącej.

Minimum stresu,

maksimum miłości

i tyle radości ile karp ma kości
MIKOŁAJ!

Avatar wikkacus
31 grudnia 2015, 18:41

@mocnypomocny: ale karp ma ości :D

Avatar matixo5
22 stycznia, 15:01

@mocnypomocny: nie udawaj wujka bohuna!!!

Avatar HejToJa
10 grudnia 2015, 14:22

Siemka

Avatar bartek3456
30 listopada 2015, 17:44

czy gra tu małgorzata jakaś

Avatar grzesww
29 listopada 2015, 12:09

moge do klanu szturmowiec

grzes12

Avatar bartek3456
26 listopada 2015, 19:15

ej ktoś w tą gre gra teraz

Avatar ahmadahbad
4 listopada 2015, 18:41

Ale tu każdy słabo gra masakra!

Avatar bartek3456
21 listopada 2015, 20:24

@ahmadahbad: OJ CHYBA TUNAJLEPSI GRAJĄ SAM JESTEŚ SŁABY

Avatar bartek3456
21 listopada 2015, 20:19

nieda się ściszyć ja też chciałem typciol

Avatar bartek3456
21 listopada 2015, 20:18

jest też taka gra jest surer wpiszcie sobie miotła1

Avatar typciol
11 listopada 2015, 10:22

jak tu sie ścisza army force online?
bo muzy chce w czasie gry słuchać

Avatar kacper174
5 listopada 2015, 14:46

Dla mnie spoko 5/5 mam 6 lvl :)

Avatar kacper174
4 listopada 2015, 16:00

fefbdrbb

Avatar bartek3456
30 października 2015, 15:15

siema wszystkim

Avatar panpolski96
15 października 2015, 12:12

gra gwiazdki 1000000/1000000

Avatar bartek3456
11 października 2015, 19:46

ta gra jest zaj##ista

Avatar bartek3456
11 października 2015, 12:35

ta gra jest taka super

Avatar Filipek58
11 września 2015, 16:09

fajowa gra 10/10

Avatar polak345
31 sierpnia 2015, 17:13

lol jak odpalam gierke najpierw leci reklama minimini+

Avatar damianu
30 sierpnia 2015, 16:40

kto gra w 2015???????????

Avatar ACOJIAOJF
20 czerwca 2015, 08:59

EJ JAK SIE KUPUJE BRONIE WYSLIJCIE SCRENA

Avatar damianu
30 sierpnia 2015, 16:38

@ACOJIAOJF: odblokowuje się od poziomu i później jak masz ten określony poźom musisz unequip jednąbroń i equip nową

Avatar damianu
30 sierpnia 2015, 16:31

fajna gra

Avatar olinek044
(Oliwier)
28 lipca 2015, 18:34

Po co są te monety

Avatar nawalony
29 lipca 2015, 22:03

@olinek044: no własnie ??

Avatar olinek044
(Oliwier)
28 lipca 2015, 17:31

lobby kliknij
i join server

Avatar PolskiPolak1233
20 lipca 2015, 14:05

nie umię wejść na serwer

Avatar viperPL
(Foxy)
10 lipca 2015, 20:08

ku*wa zapomniałem taka gra była na jeja ona była polska , ktoś przypomni nazwe ? plisssss

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca 2015, 14:29

@viperPL: 1'Miotła :)

Avatar viperPL
(Foxy)
20 lipca 2015, 10:03

@gieulol: thanks :D

Avatar MATMICH
16 lipca 2015, 16:16

WHAT THE FUCK Unity mi działa na chromie

Avatar edek526
(Dawid)
20 lipca 2015, 14:20

@MATMICH: Bo tak jest i poza tym WERY GUT INGLISZ

Avatar MegaKoksu
1 sierpnia 2015, 15:38

@edek526: dokładnie :D

Avatar kubaq333
18 czerwca 2015, 20:52

lol

Avatar ACOJIAOJF
21 czerwca 2015, 20:03

@kubaq333: ZA LOL DAJE CI ŁAPKĘ W GÓRĘ

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca 2015, 14:31

@kubaq333: ja też

Avatar arturgtar
13 lipca 2015, 14:24

@kubaq333: a ja za lol daje pinus

Avatar fenrir360
(Arek)
20 listopada 2014, 14:22

ah nie ma juz tych zajedwabistych graczy co kiedys teraz w co 2 roomie hacker hacker hacker LOL ta gra zchodzi na psy .....

Avatar rocker55
(Robert)
1 kwietnia 2015, 21:08

@fenrir360: Cześć :)

Avatar Miki5555
28 czerwca 2015, 21:25

@fenrir360: Ja to nie wiem co ludzie mają powalone w bani żeby grać na hackach O_O ?

Avatar kronim
25 czerwca 2015, 22:04

wkurzają mnie te rekramy

Avatar MegaKoksu
23 czerwca 2015, 13:23

llllllllllllllllllllloooooooooooooollllllllllllll co to za super gra ??????? :D

Avatar ACOJIAOJF
20 czerwca 2015, 09:51

jak się kupuje bronie bo nie wiem

Avatar nawalony
22 czerwca 2015, 18:36

@ACOJIAOJF: mozna je odblokowac od okreslonego poziomu

Avatar Tajwol220
19 czerwca 2015, 12:52

Fajna gra 10/10 :D i do ulu

Avatar nawalony
Edytowano - 12 czerwca 2015, 19:31

kto lubi tą gre ?

Avatar MegaKoksu
13 czerwca 2015, 15:49

@nawalony: JA ona jest fajna

Avatar orkwojownik
6 czerwca 2015, 12:08

Ja mam nick OrkWojownik i mam skypa orkwojownikxd

Avatar Baron_xD
6 czerwca 2015, 09:49

mega gierka 1000000000/10

Avatar orkwojownik
4 czerwca 2015, 13:33

Każdy ziom lubi złom

Avatar orkwojownik
30 maja 2015, 12:43

Za**bista gierka 10/10 i do Ulubionych :D

Avatar MegaKoksu
18 maja 2015, 15:05

fajna giera 10/10

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Army Force Online

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Army Force Online
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (95)
Opis

Kolejna świetna strzelanka w trybie multiplayer korzystająca z dobrodziejstwa silnika Unity. Załóż swoje konto i zmierz się z innymi graczami na kilku różnych mapach. Cel-pal!

Sterowanie

WASD - Poruszanie się
Myszka - Celowanie/Strzelanie
R - Przeładowanie magazynka
1 oraz 2 - Wybór broni
Lewy Shift - Bieganie
F - Podniesienie broni
Spacja - Skakanie

Oryginalny tytuł:

Army Force Online Free multiplayer FPS

Podobne gry

Hity z naszych gier