Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Trójwymiarowe auta

Oceń:
4.63 (234)
wyświetleń: 400714

Komentarze (798)

Screeny (23)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar log34543
13 października, 18:51

po co te unity ?

Avatar Koxu165
(Sebastian)
15 lipca, 10:39

fajne
9/10

Avatar kubazx
5 sierpnia, 14:04

@Koxu165: to jest fajne 100/10

Avatar dupelelek
23 czerwca, 15:01

@KontoUsunięte: ROOOOOOOOGGGGGGGGGGIIIIIIIIII

Avatar adrian123st
11 kwietnia, 20:48

kubaszerszen123 nie popisuj się że masz dobry ruter z plej

Avatar SRACZ
14 kwietnia, 17:29

@adrian123st: NO WŁAŚNIE

Avatar dupelelek
16 czerwca, 16:18

@SRACZ: nie twoja sprawa

Avatar zmanglem12
8 maja, 20:44

jak zmienici kolor auta ?

Avatar dupelelek
15 czerwca, 17:01

@zmanglem12: nie da się

Avatar SKOCZEK23
(Daniel)
Edytowano - 24 kwietnia 2015, 19:05

powinni dodać lub stworzyć więcej aut i autobus kto się zgadza?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar remek2006
26 kwietnia, 20:57

@kacbor: Nie obraża się nie znajomych luj

Avatar dupelelek
14 czerwca, 21:22

nie włącza się stanął mi pasek
ładowania mama windows 10 :(

Avatar kubaszerszen123
28 marca, 18:07

kto ma słaby internet ja mam bardzo dobry ruter z plej

Avatar JpNaStoProcent
5 maja, 15:32

@kubaszerszen123: Z play jak coś

Avatar SRACZ
15 kwietnia, 19:18

TA GRA TO JEDNO WIELKIE GÓWNO

Avatar dawidawid
8 grudnia 2015, 18:13

naciśnijcie przy szybkiej prędkości F1

Avatar wiki1221
(wiktor)
23 grudnia 2015, 19:05

@dawidawid: i co wtedy

Avatar SRACZ
13 kwietnia, 20:55

@wiki1221: zwolnisz

Avatar kubaszerszen123
28 marca, 18:04

fajna gra 100/100

Avatar XStuntManiac
Konto usunięte
24 lutego, 21:51

Słabo...

Avatar adakotek
7 lutego, 18:19

ta gra jest za**bista

Avatar Muuciok
12 sierpnia 2015, 11:38

jak nazywała sie taka sama gra tylko że sie jeździ po mieście?

Avatar patryko1234567890000
14 sierpnia 2015, 22:22

@Muuciok: jazda w holandii

Avatar Psychologia
(Kevin)
6 września 2015, 20:15

@Muuciok: Jazda po mieście ;)

Avatar lolo124
(Karol)
24 stycznia, 16:47

@Muuciok: jazda po mieście 3d

Avatar kox_pl_xd
18 stycznia, 10:01

można grać na padzie

Avatar niemoka
24 czerwca, 14:55

@kox_pl_xd: To jest pytanie czy stwierdzenie że można

Avatar wiki1221
(wiktor)
22 grudnia 2015, 18:46

daje 20000000000/100

Avatar waza5
12 lutego 2015, 18:41

mclaren
AWD
2.00
23455 HP Engine Super Turbo

Avatar Oskar12321
22 marca 2015, 09:54

@waza5: Emmm ? to to znaczy xD?

Avatar patrykgronwaldxd
(patryk)
22 marca 2015, 09:55

@waza5: mA RWD

Avatar waza5
14 czerwca 2015, 17:47

@patrykgronwaldxd: klikij b do transtition i masz AWD:)

Avatar patrykgronwaldxd
(patryk)
30 listopada 2015, 14:57

@waza5: Dzięki

Avatar maciek106123
30 października 2015, 14:18

hyjg'

Avatar maciek106123
24 października 2015, 22:49

jazda po ameryce

Avatar maciek106123
24 października 2015, 14:15

Pageup i Page down.

Avatar madzi89
4 października 2015, 11:59

jazda po mapie google cositam

Avatar agatka66
29 sierpnia 2015, 15:42

czemu wyskakuje error?

Avatar kaldun
25 lipca 2015, 18:15

1000 tirem :D

Avatar mix321123
7 lipca 2015, 12:25

wiecie jak tu mażna zmienić ałto

Avatar SKOCZEK23
(Daniel)
7 lipca 2015, 16:14

@mix321123: Pageup i Page down.

Avatar hubertyp
(Hubertyp)
18 lipca 2015, 09:18

@mix321123: masz w sterowanieStrzałki lub WASD - Kierowanie
Page Up oraz Page Down - Zmiana samochodu
Spacja - Hamulec ręczny
B - Okno ustawień samochodu
C - Zmiana kamery
F oraz V - Manualna zmiana biegów
X - Sprzęgło
R - Reset

Avatar maciek106123
27 października 2015, 06:34

@SKOCZEK23:
Sterowanie

Strzałki lub WASD - Kierowanie
Page Up oraz Page Down - Zmiana samochodu
Spacja - Hamulec ręczny
B - Okno ustawień samochodu
C - Zmiana kamery
F oraz V - Manualna zmiana biegów
X - Sprzęgło
R - Reset

Avatar patrys069
16 lipca 2015, 09:39

pgup i pgdn
się zmienia

Avatar KAMIL55321
1 lipca 2015, 17:07

fajna gra #*#

Avatar DarkDawid
(Dawid)
21 czerwca 2015, 18:14

lepsze jest Madalin wyczynowe Auta

Avatar kapi8004
(Kacper)
6 czerwca 2015, 13:44

mały tuning ;D

Avatar Car12
31 maja 2015, 15:15

czemu mi niedziala jak przeniosłem się z chrome na mozilla firefox

Avatar gargamel12038
18 kwietnia 2015, 08:32

fajna 100na 100 albo 1000na1000

Avatar KubaMc810
17 kwietnia 2015, 16:46

fajna gierka :)

Avatar pierdzioh
(Jakub)
1 listopada 2014, 10:36

jak jawyjade???

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar riko321
14 kwietnia 2015, 18:46

@pierdzioh: hum ja njewjem :p

Avatar pierdzioh
(Jakub)
15 kwietnia 2015, 10:04

@riko321: orto

Avatar MARCON66
(Marcin)
12 kwietnia 2015, 17:55

nie nawidze gier o parkowaniu

Avatar zadania
Konto usunięte
28 marca 2015, 15:24

naciśnijcie g ha ha ha

Avatar Banshee545
10 kwietnia 2015, 18:05

nie nabiore się

Avatar pierdniczek
7 kwietnia 2015, 11:38

LEL

Avatar karina1234
6 kwietnia 2015, 14:34

gupie jak but

Avatar pierdniczek
7 kwietnia 2015, 11:20

@karina1234: Orto karina, chyba o sobie mówisz.

Avatar damiannnn
6 kwietnia 2015, 12:25

7/10 troche nudne:c

Avatar toretto45
4 kwietnia 2015, 14:09

co to za kra jak się gra w toł gre

Avatar kuba15112
(Foxy)
31 marca 2015, 22:02

wiem że to nie dotyczy tej gry ale ktoś ga w CS:GO

Avatar wiki333
(Wiktoria)
21 lutego 2015, 17:32

Fajna gra,Nawet Dobra grafika. XD
=) (hociaż jestem kobietą to i tak lubie AUTA!)

Avatar jarek132132
(Jarek)
15 marca 2015, 19:23

@wiki333: xD xD xD

Avatar xJohny
(Jan)
28 marca 2015, 15:44

@wiki333: Ja do tego nic nie mam ;P

Avatar XxSpongebobPLxX
(Weronika)
28 marca 2015, 18:31

@wiki333: Ja kocham samochody sportowe <3

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Trójwymiarowe auta

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Trójwymiarowe auta
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (57)
Opis

Czeka na Ciebie gra w stylu znanym z "Offroader v4". Do wyboru kilka aut: od Ferrari po Scanię z naczepą, a co już z nimi zrobisz - zależy tylko od Twojej kreatywności.

Sterowanie

Strzałki lub WASD - Kierowanie
Page Up oraz Page Down - Zmiana samochodu
Spacja - Hamulec ręczny
B - Okno ustawień samochodu
C - Zmiana kamery
F oraz V - Manualna zmiana biegów
X - Sprzęgło
R - Reset

Oryginalny tytuł:

Using 3D Car Game

Podobne gry

Hity z naszych gier