Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Taksówka 3D

Oceń:
4.28 (190)
wyświetleń: 346294

Komentarze (492)

Screeny (3)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar leninka
21 czerwca, 14:23

super gra

Avatar leninka
18 czerwca, 16:27

fajna gra

Avatar mimiczek19
14 czerwca, 20:24

super gierka 10/10

Avatar Koniczek02323
(Martyna)
18 maja, 19:53

kto lubi tę gre łapka w górę.:3

Avatar nightguard
7 czerwca, 19:52

@Koniczek02323: Niezłe wymuszanie lajków -.-

Avatar Koniczek02323
(Martyna)
9 czerwca, 16:52

@nightguard: spadaj...

Avatar nightguard
13 czerwca, 20:08

@Koniczek02323: Tylko to co umiesz powiedzieć? Troche pokory a nie tylko daj lajka ja prdl.

Avatar mimiczek19
14 czerwca, 20:24

@nightguard: strzałek w górę nie LAJKÓW (one są na facebook)

Avatar mimiczek19
14 maja, 19:21

dlaczego klijenci nie chcą do mnie do taksówki wejść? co mam zrobić żeby weszli tylko przechodzą obok

Avatar pavlo2
24 maja, 12:13

@mimiczek19: w prawym górnym rogu masz taki przycisk "dispatch" i wciśnij go

Avatar mimiczek19
5 czerwca, 16:06

@pavlo2: dzięki :)

Avatar mimiczek19
14 maja, 18:54

super 10/10 i do ulu

Avatar nnvgcvkjn
Edytowano - 10 maja, 15:41

ja chce mieć super taxi i szybko jezdzić!

Avatar nnvgcvkjn
Edytowano - 7 maja, 16:23

fajna 20/20 i dobra ta gra i

Avatar happyyyyyy
5 maja, 16:52

8/10 fajna:3

Avatar nnvgcvkjn
4 maja, 16:02

dobra gra

Avatar nnvgcvkjn
3 maja, 15:58

to fajna gra 10/10

Avatar jestemmonia
(Monika)
7 kwietnia, 13:16

Co to ma być?

Avatar Wojtvak
(Wojtek)
21 kwietnia, 21:39

@jestemmonia: założe się ze wsiadał i coś w ciebie udeżyło

Avatar nnvgcvkjn
24 kwietnia, 12:12

@jestemmonia: co co jazda

Avatar Wojtvak
(Wojtek)
21 kwietnia, 21:33

8/10 fajna ale mogła być lepsza

Avatar nnvgcvkjn
23 kwietnia, 11:21

@Wojtvak: ja lubie

Avatar lola29
(Karolina)
Edytowano - 1 kwietnia, 12:51

WTF??? nie mają wstydu XD

Avatar Wojtvak
(Wojtek)
21 kwietnia, 21:38

@lola29: mi tak samo

Avatar pawer
18 marca, 20:01

fajne mam 1000 kasy i mam wszystko w taksówce

Avatar Wojtvak
(Wojtek)
21 kwietnia, 21:37

@pawer: napewno

Avatar elemelek111
(Maciek)
21 kwietnia, 15:41

Kto to lubi łapka w góre :D

Avatar dycha117
13 kwietnia, 14:48

nie ma tu świa

Avatar dycha117
12 kwietnia, 15:23

fajna

Avatar czarnymotor123
5 kwietnia, 19:12

słabe taksówki

Avatar PolskiAstek
28 marca, 16:41

super hiper ale mogła by być bardziej rozwinięta 8/10

Avatar arbuz2
27 marca, 15:53

hej

Avatar igor142
22 marca, 15:55

10/10 to moja ocena

Avatar pawer
22 marca, 10:58

mam więcej ludzi

Avatar Puzon
18 marca, 23:16

3,5/5

Avatar pawer
18 marca, 20:02

fajna 6/10

Avatar Puzon
16 marca, 20:08

fajna 4/5

Avatar giar13
14 marca, 14:20

fajna gra

Avatar igor142
9 stycznia, 16:42

super doskonała najlepsza gra na jeja

Avatar xXFoxyXx
(Nicola)
10 stycznia, 09:32

@igor142: `Najlepsza to Lif Serengeti i Lif Dzikie zwierze

Avatar MARA11
31 stycznia, 16:40

@igor142: NAJLEPSZA GRA TO SYMULATOR JAZDY METREM

Avatar igor142
11 marca, 15:06

@MARA11: haha

Avatar szymwoz2006
(szymon)
Edytowano - 1 marca, 12:20

Kliknijcie m to jest mapa

Avatar Assasin02
(Dominik)
22 lutego, 14:35

Niezła, polecam grać na kierownicy do pc :P 5/5

Avatar xXpulpecikXx
2 stycznia, 16:59

Kliknijcie T

Avatar Kraken08
31 stycznia, 18:19

@xXpulpecikXx: a co wtedy bedzie

Avatar SosnaYT
10 lutego, 13:04

@Kraken08: zobacz :D

Avatar mikowitek123
18 lutego, 20:20

@xXpulpecikXx: no ale co się stanie?

Avatar iza11
8 stycznia, 15:21

Tu nawet policja nie umie jeździć!!!

Avatar rexo20
11 stycznia, 21:17

@iza11: Z tym się zgodze!

Avatar szynonry
16 stycznia, 16:08

@iza11: ja tez zgodze

Avatar maxer884
(szymon)
18 lutego, 16:27

@szynonry: ja także

Avatar bartus01010
10 lutego, 14:22

spoko gra:-)

Avatar SosnaYT
10 lutego, 13:05

Aha.

Avatar Justyna139
3 lutego, 17:49

fajne

Avatar iza11
16 stycznia, 20:40

Znacie jakieś fajne gry na jeja? :D

Avatar MARA11
31 stycznia, 16:42

@iza11: np: symulator metra , jazda w holandii , carm yard

Avatar tym34
(Tymek)
27 stycznia, 17:05

ja znam palec kontra broń

Avatar iza11
19 stycznia, 11:27

Fajna ale szybko się nudzi :D

Avatar szynonry
16 stycznia, 16:07

fajowe daje 1111111111111111111111111000:1

Avatar pawelcybul
12 stycznia, 16:18

mnie decz wjdżają

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Taksówka 3D

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Taksówka 3D
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (75)
Opis

Ciężkie życie taryfiarza - teraz i Ty masz okazję je poznać. Przemierzaj ulice miasta, dbając o pełen bak i brak uszkodzeń w swojej taksówce. Uwaga na krawężniki i czerwone światła! Niestety, nie można rozmawiać z pasażerami.

Sterowanie

Strzałki lub WASD - Kierowanie
Spacja - Hamulec
H - Klakson

Oryginalny tytuł:

Sim Taxi 3D

Podobne gry

Hity z naszych gier