Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Plażowe życie cwaniaka

Opis:

Baluj za hajs rodziców i nabijaj swój SWAG! Tak, nie pomyliliście się - Cwaniak powraca! Tym razem nasz przyszły Alvaro rusza na podbój plaży, okolicznych barów i tamtejszych panienek. Lans ponad wszystko!

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Marsz przez życie

Marsz przez życie

Zagrań: 5388

Ocena: 3.85 (20)

Kategoria: Zręcznościowe

Życie cwaniaka

Życie cwaniaka

Zagrań: 150984

Ocena: 4.48 (162)

Kategoria: Przygodowe

Fight Club Gwiazd

Fight Club Gwiazd

Zagrań: 54054

Ocena: 4.06 (30)

Kategoria: Bijatyki

Plażowe różnice

Plażowe różnice

Zagrań: 34328

Ocena: 2.81 (11)

Kategoria: Logiczne

Krótka podróż przez życie

Krótka podróż przez życie

Zagrań: 13316

Ocena: 4.06 (47)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 55389Ulubiona: 93

Dodaj komentarz

Avatar Marti2006p

Marti2006p9 kwietnia, 15:21

kody :
deposit-Kasa 200$
increase-mięśnie
pics-obrazki
country-muzyka na maxa
social points Zdobywa się przez Pakowanie na siłowni nawet jak się ma 100% trzeba pakować i wtedy się wbija 10 lvl Aby wyrwać ostatnie laski Trzeba mieć Swag 100% Mięśnie 100% lvl 10 i Paul Dj ubrania ;) A gra super jak wszystkie części :) 5/5 ja skopiowałam tylko żeby było wyżej ;-)

Avatar krystianpaciepnikpl

krystianpaciepnikpl odpowiada na komentarz9 kwietnia, 19:13

@Marti2006p: GDZE WPISAĆ KODY

Avatar Marti2006p

Marti2006p odpowiada na komentarz10 kwietnia, 14:51

@krystianpaciepnikpl: musisz zaliczyć Cutie tą na plaży

Avatar WOLFENSTEIN85

WOLFENSTEIN85 (Hubert)21 lutego, 22:14

kody :
deposit-Kasa 200$
increase-mięśnie
pics-obrazki
country-muzyka na maxa
social points Zdobywa się przez Pakowanie na siłowni nawet jak się ma 100% trzeba pakować i wtedy się wbija 10 lvl Aby wyrwać ostatnie laski Trzeba mieć Swag 100% Mięśnie 100% lvl 10 i Paul Dj ubrania ;) A gra super jak wszystkie części :) 5/5

Avatar Myszek123

Myszek123 (Kamil) odpowiada na komentarz3 kwietnia, 18:00

@WOLFENSTEIN85: Gdzie sie wpisuje kody ?

Avatar Myszek123

Myszek123 (Kamil) odpowiada na komentarz3 kwietnia, 18:07

@WOLFENSTEIN85: Dobra juz wiem

Avatar krystianpaciepnikpl

krystianpaciepnikpl odpowiada na komentarz9 kwietnia, 20:04

@Myszek123: gdzie wpisać

Avatar jack100

jack100 (jakub)1 kwietnia, 09:21

jak zdobyć social point

Avatar jack100

jack100 (jakub) odpowiada na komentarz1 kwietnia, 10:40

@jack100: już wiem

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek)21 marca, 09:43

mam 12 social points ale potrzebuje 14 jak je zdobyć?

Avatar jack100

jack100 (jakub) odpowiada na komentarz1 kwietnia, 09:35

@BARTEKHERO: też tak mam

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek)21 marca, 09:35

mam 25811\30000 expa no i co łyso i mam 94% swega a muscle 100%

Avatar dawid2333

dawid2333 odpowiada na komentarz21 marca, 18:26

@BARTEKHERO: daj screena

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek) odpowiada na komentarz22 marca, 14:25

@dawid2333: dobra zara

Avatar jack100

jack100 (jakub) odpowiada na komentarz31 marca, 16:37

@BARTEKHERO: mam lepiej bo gre przeszedłem

Avatar jack100

jack100 (jakub)29 marca, 14:07

nie mogę wygrać z dziewczynami nawet nie wiem co się tam robi

Avatar jack100

jack100 (jakub) odpowiada na komentarz31 marca, 16:07

@jack100: dobra udało mi się

Avatar PALOF

PALOF22 marca, 17:51

WYGRAŁEM UDAŁO SIĘ!!!!!!!!!!!!!! 10000/10

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek)22 marca, 14:38

nie gram w to skasował mi sie wynik nnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11::::::::::::(((((((((((((((((

Avatar IgserX

IgserX19 marca, 22:09

Dajcie porade bo mam 62 % SWAG i mam wszystko w sklepie odblokowane a muszę mieć 75 i raczej sami wiecie dlaczego . Więc prosze o porade!

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek) odpowiada na komentarz21 marca, 09:23

@IgserX: idź do tego który robi tatułaże

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek)20 marca, 08:23

jak zdobywa sie social points? plis odpiszcie oki dok? to odpiszcie

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek)19 marca, 17:10

co zrobić żeby ta koło baru była szczęśliwa? odpowieccie plis.

Avatar BARTEKHERO

BARTEKHERO (Bartek)19 marca, 16:39

ej bo mi po 30% wyskakuje PLAY o co chodzi?

Avatar jakubenek

jakubenek (jakub)23 stycznia, 18:04

super

Avatar IAmTheKuba

IAmTheKuba8 stycznia, 20:03

To siłowanie na rękę jest trudne czy ktoś zna jakieś hacki czy tylko trzeba klikać?

Avatar IgserX

IgserX odpowiada na komentarz19 marca, 21:09

@IAmTheKuba: musisz nabijać mięśnie żeby wygrać

Avatar Tinistka

Tinistka (zosia)12 września 2014, 19:19

Gdzie się wpisuje kody ?

Avatar ToMo39

ToMo39 (Tomasz) odpowiada na komentarz15 października 2014, 15:06

@Tinistka: po jakims levelu zdobywasz w tablecie

Avatar IAmTheKuba

IAmTheKuba odpowiada na komentarz2 stycznia, 12:10

@Tinistka: jak zdobedziesz w tym oknie gdzie jest mapa itp. I jak beda tam wszystkie ok na odblokowane szukasz az bedzie pisalo cods i tam klikasz.

Avatar IAmTheKuba

IAmTheKuba2 stycznia, 12:07

Fajniejsza niz pierwsza czesc.

Avatar szymon498

szymon498 (szymon)1 stycznia, 23:27

nudy u u u u

Avatar TakZwanyForeverAlone

TakZwanyForeverAlone (Mariusz)29 sierpnia 2014, 19:10

kody :
deposit-Kasa 200$
increase-mięśnie
pics-obrazki
country-muzyka na maxa
social points Zdobywa się przez Pakowanie na siłowni nawet jak się ma 100% trzeba pakować i wtedy się wbija 10 lvl Aby wyrwać ostatnie laski Trzeba mieć Swag 100% Mięśnie 100% lvl 10 i Paul Dj ubrania ;) A gra super jak wszystkie części :) 5/5

Avatar dawidpa123

dawidpa123 odpowiada na komentarz23 grudnia 2014, 14:00

@TakZwanyForeverAlone: jak sie wpisuje kody?

Avatar wiktord1

wiktord1 (Wiktor) odpowiada na komentarz1 stycznia, 18:42

@TakZwanyForeverAlone: jak się zdobywa social points? próbowałem wszystkiego, nic nie działa... zablokowało się na 11

Avatar maslo123

maslo123 (kuba)23 grudnia 2013, 13:26

deposit-Kasa 200$
increase-mięśnie
pics-obrazki
country-muzyka na maxa

Avatar dawidpa123

dawidpa123 odpowiada na komentarz23 grudnia 2014, 14:30

@maslo123: Mi nie dzialaja kody

Avatar KoloSolo112

KoloSolo11210 listopada 2013, 17:13

:o

komentarz obrazkowy
Avatar Bartiplayer

Bartiplayer odpowiada na komentarz20 grudnia 2014, 13:44

@KoloSolo112: każdy ma lepsze

Avatar Bartiplayer

Bartiplayer20 grudnia 2014, 13:44

bardzo fajne :)

Avatar Bartiplayer

Bartiplayer20 grudnia 2014, 13:33

Jak się dzwoni w tej grze przez kontakty ?

Avatar rasalghul

rasalghul23 listopada 2014, 18:49

yyy zaczynam grać i od razu mam wsdzystko na maxa

Avatar rasalghul

rasalghul23 listopada 2014, 13:53

Wolałem życie cwaniaczka

Avatar MM12345

MM12345 (włsne)21 listopada 2014, 14:31

ja mam 100 SWAG 100 i 100 mass

Avatar MM12345

MM12345 (włsne)20 listopada 2014, 19:40

E JAK SIE WRZUCA ZD
JENCIE AVATARA

Avatar adrianoid

adrianoid15 listopada 2014, 22:23

ej ludzie jest taki konkurs w tetent nie wiem jak go przejśc pomożecie?

Avatar PALOF

PALOF18 października 2014, 22:37

jakie są te ubrania Paula Dje'a?

Avatar ZasranyFrajerKtoryGraWGry

ZasranyFrajerKtoryGraWGry24 sierpnia 2014, 22:22

przeszedłem całe. Ciekawi mnie jak sie nazywa ta nuta przy napisach?

Avatar Piotrek2233

Piotrek2233 (piotrek)23 sierpnia 2014, 13:37

jak mieć 14 social potion

Avatar kiler9

kiler917 sierpnia 2014, 01:17

to najlepsza część cwaniaka

Avatar JasiuXde

JasiuXde2 sierpnia 2014, 15:19

co robić żeby pojawiały się nowe ciuchy w sklepie??

Avatar JasiuXde

JasiuXde2 sierpnia 2014, 15:06

Super gra

Avatar tomjam2003

tomjam200322 lipca 2014, 10:42

co zrobić żeby mieć 14 social pointsów

Avatar kibolek7

kibolek729 listopada 2013, 18:31

kto miał swag 69?

Avatar gabigks19

gabigks19 (Gabriel) odpowiada na komentarz11 grudnia 2013, 18:57

@kibolek7: ja mam 100

Avatar Bella_Bella

Bella_Bella odpowiada na komentarz27 grudnia 2013, 17:30

@kibolek7: ja hyhyhy ;p ta wyzej nie wie o co chodzi xd

Avatar sonik867

sonik867 odpowiada na komentarz19 lipca 2014, 19:48

@kibolek7: swag 100% mięśnie 100%

Avatar SztefanBonaparte

SztefanBonaparte (Dominika)18 lipca 2014, 15:46

Muzyka fajna ale ten ,,cwaniak,, jest ochydny :p

Avatar michal2222

michal2222 (Michał)27 czerwca 2014, 21:12

mi wyskoczył czerwony guzik z nAPISEM DRAG I NIE MOGE JEGO WYŁĄCZYĆ O CO KAMAN

Avatar julek54

julek54 odpowiada na komentarz29 czerwca 2014, 10:16

@michal2222: nie wiem

Avatar Kostus0013

Kostus0013 odpowiada na komentarz17 lipca 2014, 15:21

@michal2222: Musisz go przeciągnąć

Avatar julek54

julek5426 czerwca 2014, 15:38

już 430 social points

Avatar erni5

erni5 odpowiada na komentarz27 czerwca 2014, 21:16

@julek54: ja mam teraz 461

Avatar julek54

julek5426 czerwca 2014, 15:07

ja mam 429 socialpoints

Avatar Booster145

Booster145 (Gabriel)31 stycznia 2014, 20:37

ktos mi powie, jak sie kupuje ubrania? Co do gry 5/5

Avatar julek54

julek54 odpowiada na komentarz26 czerwca 2014, 14:23

@Booster145: wchodzisz w mape i w napis shop

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.