Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Dartowa impreza

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Avatar adrian64376

Opis:

Rzutki, darty - jak zwał, tak zwał. W każdym razie to świetna i prosta rozrywka na każdą okazję. Sprawdź swój refleks i celność, biorąc udział w partyjce dartów. Pamiętaj, że rzuca się w środek!

Sterowanie:

Myszka

Miniaturka:

Dartowa impreza

Oryginalny tytuł:

Mousebreaker's Darts Party

Podobne gry:

Biba u Buenosów

Biba u Buenosów

Zagrań: 4562

Ocena: 2.66 (12)

Kategoria: Zręcznościowe

Ranek po imprezie

Ranek po imprezie

Zagrań: 149758

Ocena: 4.13 (44)

Kategoria: Przygodowe

Uśmiechnięte klocki

Uśmiechnięte klocki

Zagrań: 48865

Ocena: 4 (20)

Kategoria: Logiczne

Kiss the darts

Kiss the darts

Zagrań: 10020

Ocena: 3.91 (12)

Kategoria: Zręcznościowe

Ranek po imprezie

Ranek po imprezie

Zagrań: 140229

Ocena: 4.68 (94)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 41592Ulubiona: 12

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar bolec

bolec (kacprooooo)4 marca, 20:34, edytowany

nudy!!!!!!!!!

Avatar Masterczulek8

Masterczulek818 lutego, 17:25

fajny avatar

Avatar Pretorian

Pretorian15 lutego, 11:59

3/5 nawet nawet :D

Avatar Polak354

Polak35411 lutego, 09:47

troche nudne ;(

Avatar krysti236

krysti23610 lutego, 21:04

Bardzo fajna gra. Dziękuję autorowi za stworzenie tej gry!

Avatar colina85

colina85 (nikola)2 lutego, 14:59

supcio . witam wszystkich graczy jestem tu nowa . Ja mam też darta ale na kinekcie . Bardzo fajna gra pozdro ode mnie ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Avatar kacper03k

kacper03k odpowiada na komentarz5 lutego, 16:16

@colina85: ja ciebie też pozdrawiam colina. ja nie mam darta na kinekcie ale lubie darta pozdro

Avatar bartez413

bartez413 odpowiada na komentarz7 lutego, 14:50

@colina85: masz fejsa jak tak to napisz imię i nazwisko

Avatar zuzka34

zuzka3423 stycznia, 12:09

fajna gra

Avatar PolskiKraj

PolskiKraj19 stycznia, 19:55

@miki032 dlaczego oszustwo ?

Avatar Alwinek

Alwinek14 stycznia, 16:30

nawet nawet.............. nudna

Avatar miki032

miki03211 stycznia, 09:58

oszustwo ta gra

Avatar hidan303

hidan303 (patryk)6 stycznia, 21:24

fajna gra

Avatar olus19

olus19 (Ola)5 stycznia, 13:18

hahahahahahhahahahahhah♥♥

Avatar olus12

olus12 (Aleksandra)4 stycznia, 14:59, edytowany

co ludisz w to gracz jak tak to mnie zaprosz
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ i ja was też zaproszę i co natych grach rodicie

Avatar longer212

longer21230 grudnia 2013, 20:52

lukiboss34:zgadzam sie z tobą

Avatar zlam11

zlam1126 grudnia 2013, 14:40

daje 0/10

Avatar lukiboss34

lukiboss3425 grudnia 2013, 22:57

co to jest tutaj oszukują

Avatar bartosz111

bartosz11120 grudnia 2013, 16:42

tu są błedne wyniki

Avatar kas12345kas

kas12345kas (Katarzyna)17 grudnia 2013, 19:55

kto gra w petparty zaprasza

Avatar bolo565

bolo56511 grudnia 2013, 21:11

****ne
0/100

Avatar bartosz111

bartosz1118 grudnia 2013, 10:49

100/10

Avatar damiandanon12345678910

damiandanon12345678910 (Damian)30 listopada 2013, 10:29

super

Avatar piesmailo

piesmailo28 listopada 2013, 15:36

10-02

Avatar ZuxinaPL

ZuxinaPL25 listopada 2013, 14:52

Fajne nawet 5/5

Avatar BabciaWat

BabciaWat22 listopada 2013, 19:16

mrrr... :D co wy robicie??? hahahah

Avatar PrettyRecklessXD

PrettyRecklessXD21 listopada 2013, 21:02

Rozrywka dla hmmm........ niestrolowanych.

Avatar TheJogurt

TheJogurt13 listopada 2013, 16:29

Fajne 4/5

Avatar MrMarmolada

MrMarmolada odpowiada na komentarz17 listopada 2013, 18:50

@TheJogurt: Jogurt,Jogurt Everywhere

Avatar TheJogurt

TheJogurt odpowiada na komentarz19 listopada 2013, 07:48

@MrMarmolada: Ah, ah, oye!

Avatar Radziosek

Radziosek (Radek)18 listopada 2013, 15:54

Po***ne. Rzutka leci metr od celownika... 1/5

Avatar tigerlily

tigerlily17 listopada 2013, 21:45

to sie gra z automatem czy z kims online?

Avatar kasica

kasica17 listopada 2013, 14:40

głupie bo ja dałam na 60 punktów a ten gościu daje na 18 punktów

Avatar Morcin95

Morcin9517 listopada 2013, 12:47

co do opisu to niekoniecznie rzuca się w środek...
profesjonalnie rzuca się w 20x3 co daje 60 czyli więcej niż środek..

Avatar Majeranek

Majeranek (Nikodem)17 listopada 2013, 12:06

Super 5/5 i do ulu :)

Avatar roba55

roba55 (Robert)17 listopada 2013, 09:23

Nawet, nawet, ale sząłu nie robi. 3/5

Avatar Clawdeen_2211

Clawdeen_221115 listopada 2013, 10:06

fAJNA 5/5 I do ulu

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.