Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.65 (127)
wyświetleń: 87035

Komentarze (371)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Dawid2399
22 lipca, 20:10

ta gra jest do duuuuupyyyyyyyyyyyy

Avatar PaulaSlotka
(Paula)
15 lipca, 13:12

k
ko
koc
koch
kocha
kochan
kochana
kochan
kocha
koch
koc
ko
k

Avatar PaulaSlotka
(Paula)
15 lipca, 13:10

f
fa
faj
fajn
fajne
fajn
faj
fa
f

Avatar qwertyiop
6 lipca, 14:04

s
su
sup
supe
super
supe
sup
su
s

Avatar CokeMaster13
14 czerwca, 18:10

3

Avatar brutalny
28 maja, 10:26

ta gra jest super mam psa zabe kota ptaszka zulwia indyka i wiele innych

Avatar Kiiyouko
11 maja, 19:06

kocham te gre ♥♥♥♥

Avatar Celsiaaaa
(Pony)
9 maja, 12:39

ta gra idzie do ulubionych...

Avatar Celsiaaaa
(Pony)
9 maja, 12:49

@Celsiaaaa: odpisuje sama sobie...

Avatar Alekss
7 kwietnia, 12:21

to superowa gra lol ☻ ☆☆ ☆ ☆ ♥ ♥ ♥ lol lubi te grę 10/10

Avatar michal804
(Michał)
7 kwietnia, 16:49

@Alekss: Jak robisz te gwiazdki i serduszka?

Avatar oliwierek20065
23 kwietnia, 14:46

@michal804: serduszka 3 po prawej pg dn a gwiazdki nw

Avatar Matirox
18 kwietnia, 08:21

fajna kto w niom gra więcej niż tydzień niech da łapkę w górę

Avatar kubaszoyi
19 marca, 20:58

fajna i like i czekam na hejty

Avatar michal804
(Michał)
10 kwietnia, 16:42

@kubaszoyi: Lajk i hejt w jednym

Avatar michal804
(Michał)
7 kwietnia, 09:47

Mój nick to roldanin

Avatar michal804
(Michał)
Edytowano - 6 kwietnia, 14:54

spoko 4/5

Avatar Alekss
5 kwietnia, 16:03

fajna na 10/10

Avatar patryk123434
22 marca, 13:35

według mnie to jest super duper gra!!!!!!!!!!

Avatar Alekss
14 marca, 11:55

★★★★★★★★★★ kocham tom gre

Avatar Alekss
14 marca, 11:54

mam już psa
:) ★★★

Avatar Alekss
14 marca, 11:53

to fajna gra ★★★★★★★★★★

Avatar marcin13579
(Marcin)
4 marca, 18:52

Najlepsza gra Ever

Avatar Marcin120
3 marca, 11:42

fajne i do ulu 10/10

Avatar Lolowek123
17 lutego, 17:27

Lol

Avatar filip171
(Filip)
15 lutego, 20:44

kto zna grygragvegr z tfm? ja nim jestem :)

Avatar fejbrot
7 lutego, 20:03

muj nik Fewojgiuergo

Avatar fejbrot
7 lutego, 20:02

git gra

Avatar dejwit185
(dawid)
3 lutego, 11:31

publik
nick:dejwitpl
hasło:pro11111

Avatar fejbrot
2 lutego, 20:04

dobra to gra

Avatar messi321
23 stycznia, 12:13

kto jest w tym dobry łapka wgórę

Avatar Nieznany_analfabeta
(Jakub)
25 stycznia, 10:11

@messi321: wymuszacz łapek

Avatar Amstafff
22 listopada 2014, 23:50

Szkoda że tu nie ma tytułów jak w transformice

Avatar Amstafff
22 listopada 2014, 23:02

już wiem mój nick to Wolfexy

Avatar Amstafff
22 listopada 2014, 22:31

Hej. Jestem tutaj nowy na BouBoum. Ale gram już od 8 miesięcy w Transformice. Mam nadzieję że Boubom jest równie wspaniały jak wszysktie gry Atelier801 :) Pozdrawiam

Avatar Amstafff
22 listopada 2014, 22:31

@Amstafff: Nie wiem nawet o co chodzi xd

Avatar jakubzalewski13
(Jakub)
10 listopada 2014, 11:55

e tam z koxami nie da sie grać

Avatar jakubzalewski13
(Jakub)
8 listopada 2014, 15:04

jestem nowy

Avatar tateczek
5 listopada 2014, 18:32

makaron jaki masz nick

Avatar krzyszysztof
6 listopada 2014, 17:54

@tateczek: on ma makaronikq

Avatar tateczek
15 listopada 2014, 09:49

@tateczek: dodaj do plemka

Avatar krzyszysztof
2 listopada 2014, 17:51

ile macie orzechów?

Avatar makaron344
3 listopada 2014, 19:20

@krzyszysztof: duzo:)

Avatar GRAceki
28 października 2014, 08:33

fajna gra:)

Avatar buhaczek
Edytowano - 24 października 2014, 19:59

super gra 5/5 i do ulu fajna

Avatar kolexqw
24 października 2014, 16:03

w ogóle

Avatar kolexqw
24 października 2014, 16:02

w ogóle

Avatar kolexqw
24 października 2014, 16:00

fajna gra i wgl

Avatar tobiasz3622
23 października 2014, 18:59

mój nick to Wotstar

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: BouBoum!

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

BouBoum!
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (132)
Opis

Niespodzianka dla fanów "Transformice", których na Jeja jest całkiem sporo - oto nowa gra twórców zwariowanych myszek! Tym razem rozgrywka przypomina dobrze znanego "Bombermana", ale pojedynki toczy się z graczami z całego świata.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Podłożenie bomby

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu