Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Turbo wypadki

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry.

Avatar JejejejakPL

Opis:

Nie próbujcie tego w realu! Waszym celem w grze będzie doprowadzenie do wypadku. Nie chodzi tutaj bynajmniej o zwykłą stłuczkę, ale o jak największą masakrę! Ma być ogień!

Sterowanie:

Myszka

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Oryginalny tytuł:

Turbo Dismount

Podobne gry:

Wypadek w pracy

Wypadek w pracy

Zagrań: 45539

Ocena: 4.17 (89)

Kategoria: Zręcznościowe

Turbo racing

Turbo racing

Zagrań: 139533

Ocena: 4.20 (35)

Kategoria: Wyścigowe

Załoga turbo

Załoga turbo

Zagrań: 57517

Ocena: 3.63 (30)

Kategoria: Wyścigowe

Śmiertelne wypadki 3

Śmiertelne wypadki 3

Zagrań: 132513

Ocena: 4.28 (59)

Kategoria: Logiczne

Śmiertelne wypadki: TT

Śmiertelne wypadki: TT

Zagrań: 116922

Ocena: 4.03 (76)

Kategoria: Logiczne

Oceń grę:

Zagrań: 184925Ulubiona: 276

Dodaj komentarz

Avatar KrzywyRyj

KrzywyRyjdzisiaj, 10:09

wy debile moja fura!!! ,'@

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Bobik1

Bobik1 (Jakub) odpowiada na komentarzdzisiaj, 10:57

@KrzywyRyj: Jak dodaje się screena?

Avatar Trevor_Philips_industries

Trevor_Philips_industriesdzisiaj, 07:33

W tą grę grał też reZi. Ale w pełnej wersji.

Avatar polarny

polarnydzisiaj, 06:48

fajna i wciągająca gra.

Avatar KrzywyRyj

KrzywyRyjwczoraj, 19:39, edytowany

to jest ten screen

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar KrzywyRyj

KrzywyRyjwczoraj, 19:33, edytowany

lol zostalo tylko podwozie

Avatar fajowy

fajowy26 lipca, 14:50

ile on zjadł fasoli!?

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar fajowy

fajowy25 lipca, 21:41

to powinno tak być?

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar fajowy

fajowy25 lipca, 20:54

co on robi joge uprawia? czy co?

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar tiktak101

tiktak10125 lipca, 13:32

no nie wiedziałem że teraz te przeszkody będą tylko na steamie

Avatar tiktak101

tiktak10130 czerwca, 17:36

fajfusy zabrali co najlepsze z przeszkód

Avatar zadarow137

zadarow137 odpowiada na komentarz24 lipca, 17:35

@tiktak101: bo to nie pełna wersja gry

Avatar skate07071

skate07071 (Jakub)14 lipca, 23:18

żem fotel przedziurowił

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar speedmeen

speedmeen odpowiada na komentarz24 lipca, 13:12

@skate07071: jakim cudem
:D

Avatar skate07071

skate07071 (Jakub) odpowiada na komentarz24 lipca, 17:21

@speedmeen: za mocno pierdnąłem XD

Avatar forma20021990

forma2002199024 lipca, 14:28

i jeszcze jedno na dobitke xD ...dosłownie

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar forma20021990

forma2002199024 lipca, 14:06

a mi ucięło głowę

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar speedmeen

speedmeen24 lipca, 13:11

szkoda że unity sie długo ładuje

Avatar speedmeen

speedmeen24 lipca, 13:11

lol
:

Avatar speedmeen

speedmeen24 lipca, 13:09

:D

Avatar speedmeen

speedmeen24 lipca, 13:07

o zarombista gra

Avatar kibelek43578

kibelek4357824 lipca, 11:49

wbiem się w mur

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar kibelek43578

kibelek4357824 lipca, 09:22

polecam stair Dismount na andriody

Avatar brazylijczyku

brazylijczyku19 lipca, 19:32

superr.!

Avatar lukasz0

lukasz0 (LUKASZ)17 lipca, 20:12

a jak się dodaje twarz

Avatar robot195

robot195 (Radek)16 lipca, 19:19

a co z autem

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar noogai

noogai (Dominik) odpowiada na komentarz17 lipca, 17:49

@robot195: a mnie wywalilo

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar noogai

noogai (Dominik)17 lipca, 17:41

lol

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar PaweloElo

PaweloElo17 lipca, 17:09

Fana Gra 10/10

Avatar robot195

robot195 (Radek)16 lipca, 19:37

hehe

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar robot195

robot195 (Radek)16 lipca, 19:35

same krzesło z ptaka

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar robot195

robot195 (Radek)16 lipca, 19:16

hahaha i to jeszcze

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar koks162

koks16216 lipca, 12:25

dla kogo ta demka jest głupia łapka w górę

Avatar vvxxv

vvxxv15 lipca, 17:05

rezi w to grał

Avatar NatanXoxuPL

NatanXoxuPL (natan)18 czerwca, 19:49

rezi w to grał

Avatar papawika

papawika odpowiada na komentarz13 lipca, 09:19

@NatanXoxuPL: to był mały remuś on nagrywał

Avatar NatanXoxuPL

NatanXoxuPL (natan) odpowiada na komentarz14 lipca, 22:13

@marek136: no

Avatar koks162

koks16214 lipca, 17:30

wiecie że jak mały remek dostał to REZI robił śmieszne miny;D

Avatar MARIODROPS

MARIODROPS (Mariusz)10 lipca, 12:17

ale masakra mam 1,575,220 kto nie wierzy to mam screena

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar joint6

joint6 odpowiada na komentarz13 lipca, 11:03

@MARIODROPS: mało

Avatar johnygarret

johnygarret9 lipca, 13:53

gra fajna kto zna rap

Avatar papawika

papawika odpowiada na komentarz13 lipca, 09:21

@johnygarret: ja znam co za głupie pytanie

Avatar ejtytam223

ejtytam223 (Daniel)12 lipca, 13:55

Jak wy robicie screen'a?
Proszę o odpowiedź.

Avatar ejtytam223

ejtytam223 (Daniel)12 lipca, 13:52

łał
Dawno temu.

Avatar Bestever11

Bestever11 (Tomasz)9 lipca, 13:42

5/5 by bylo jakby byla pełna wersja kto sie ze mną zgadza

Avatar NatanXoxuPL

NatanXoxuPL (natan)18 czerwca, 19:54

nie chce mi się w to grać gówniarze zabrali puł przeszkud

Avatar NatanXoxuPL

NatanXoxuPL (natan) odpowiada na komentarz25 czerwca, 11:11

@pawel12344: skandal xD

Avatar Mastergier120

Mastergier120 (Maksiu) odpowiada na komentarz9 lipca, 08:31

@NatanXoxuPL: Bo to nie pelna wersja -,-

Avatar Mastergier120

Mastergier120 (Maksiu)9 lipca, 08:27

Te rzeczy które robicie są proste -,-

Avatar papawika

papawika2 lipca, 14:48

nie chce się włączyć

Avatar zorzo25

zorzo25 odpowiada na komentarz7 lipca, 13:32

@papawika: bo pewnie nie masz wtyczki unity web player

Avatar papawika

papawika odpowiada na komentarz8 lipca, 13:35

@zorzo25: mam ją

Avatar kapike03

kapike037 lipca, 20:54

WHAT?

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.