Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar Patryk33

Opis:

Oto kontynuacja kolejnej świetnej gry! Tym razem "Dowódca batalionu" stawia czoła oddziałom wroga w śnieżnej scenerii. Zbieraj ekipę, broń się przed ogniem i kupuj ulepszenia!

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Battalion Commander 2

Podobne gry:

Battalion Ghosts

Battalion Ghosts

Zagrań: 67015

Ocena: 4.62 (43)

Kategoria: Strategiczne

Dowódca batalionu

Dowódca batalionu

Zagrań: 27972

Ocena: 4.81 (72)

Kategoria: Strzelanki

Renegaci

Renegaci

Zagrań: 149728

Ocena: 3.92 (67)

Kategoria: Strategiczne

Skrzyżowania 2

Skrzyżowania 2

Zagrań: 73481

Ocena: 3.36 (69)

Kategoria: Zręcznościowe

Niezwykły dowódca

Niezwykły dowódca

Zagrań: 53980

Ocena: 4.18 (27)

Kategoria: Strategiczne

Oceń grę:

Zagrań: 17959Ulubiona: 38

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar KrzychuKK22

KrzychuKK223 grudnia 2013, 18:58

Armor Games tworzy dobre gry to jest przykład.

Avatar pawelek52p

pawelek52p (Paweł) odpowiada na komentarz3 grudnia 2013, 20:06

@KrzychuKK22: dobrze gadasz

Avatar adamekas

adamekas (Adamek) odpowiada na komentarz12 kwietnia, 11:32

@KrzychuKK22: Armor games ich nie tworzy jest ich wydawca tworzy je inne stuio

Avatar olaf1522

olaf1522 (Olaf) odpowiada na komentarz6 lipca, 22:09

@adamekas: Zgodze się z Tobą, lecz są gry stworzone tylko przez Armor Games.

Avatar olaf1522

olaf1522 (Olaf) odpowiada na komentarz7 lipca, 23:00

@olaf1522: Chyba

Avatar olaf1522

olaf1522 (Olaf)7 lipca, 17:39

10/10 i tyle!

Avatar antek2k3

antek2k32 maja, 13:29

pokonałem bosa :)

Avatar PanRico

PanRico12 kwietnia, 18:13

extra gra 5/5

Avatar mati59

mati59 (Mateusz)11 kwietnia, 15:04, edytowany

dowódca fatalionu ! :P xd ale gra 5/5 :D

Avatar Cyprian12

Cyprian1213 lutego, 16:07

już wiedziałem , że to spoko gra bo robiona przez Armor Games

Avatar SpaceMarine1990

SpaceMarine1990 odpowiada na komentarz2 kwietnia, 15:08

@Cyprian12: Armor games to coś w rodzaju wydawcy, robiło ją inne studio :p

Avatar kamilosokol

kamilosokol7 lutego, 13:59

spoko gra

Avatar wesolek234

wesolek23422 stycznia, 15:09

nawet fajna ale radze zeby zagrac w raze 2 polecam ale co do gry 5\5

Avatar emilian02

emilian0229 listopada 2013, 17:12

jak to ktoś lubi to niech sprawdzi ,,kindom rush,, lub ,,kindom rush frontiers,,

Avatar MrGolonko

MrGolonko odpowiada na komentarz23 grudnia 2013, 17:42

@emilian02: grałem extra gry

Avatar antek2k3

antek2k36 grudnia 2013, 14:18, edytowany

muj rekord to 940 potem jest pustynia kto pobije?

Avatar KrzychuKK22

KrzychuKK22 odpowiada na komentarz7 grudnia 2013, 14:33

@antek2k3: Ja doszedłem do końca mapy jest kra i boss łódź podwodna poległem jak zabrałęm jej 1/4 hp.

Avatar Santex

Santex29 listopada 2013, 13:16

gra jest $ PRO $

Avatar czarny21126k

czarny21126k (Krystian) odpowiada na komentarz1 grudnia 2013, 20:10

@Santex: Mój pies jest PROOO!!! XD

Avatar KrzychuKK22

KrzychuKK22 odpowiada na komentarz2 grudnia 2013, 19:02, edytowany

@czarny21126k: CAŁY ŚWIAT JEST PROOOOO!!!!!!

Avatar Arturpool

Arturpool2 grudnia 2013, 12:55

Super tak samo jak część 1 ;) 10/10

Avatar kuba__2003

kuba__2003 (Kuba)29 listopada 2013, 17:35

jedna z najlepszych gier na jeja :D :D jest po prostu zaje.... do pszczół chociaz jest zima 5/5

Avatar PanKokos39

Konto usunięte odpowiada na komentarz29 listopada 2013, 20:40

@kuba__2003: jeszcze nie ma zimy O.o

Avatar czarny21126k

czarny21126k (Krystian) odpowiada na komentarz1 grudnia 2013, 20:08

XD

Avatar KrzychuKK22

KrzychuKK221 grudnia 2013, 14:42

Respect dla osoby która dodała tą grę na jeja.

Avatar pawelek52p

pawelek52p (Paweł)30 listopada 2013, 12:55

to świeża gra

Avatar gilu2240

gilu224030 listopada 2013, 12:36

fajna

Avatar Polak123pl

Polak123pl (ToNieTwojaSprawa)29 listopada 2013, 21:24

fajna 8/10 ale pierwsza część była lepsza

Avatar Hunter2801

Hunter280129 listopada 2013, 20:25

Oooo, jestem pozytywnie zaskoczony widząc 2 część, gdyż 1 bardzo mi się spodobała. :D

Avatar DarkAssasin117

DarkAssasin117 (Kuba)29 listopada 2013, 19:52

Fajna 10/10

Avatar czajo12

czajo1229 listopada 2013, 19:49

super gra daje 5/5 xd

Avatar Zohan666

Zohan666 (Maciej)29 listopada 2013, 19:42

Słaba. 1/5

Avatar miki12345678977

miki1234567897729 listopada 2013, 18:27

ta gra jest do bani

Avatar Cyprian12

Cyprian12 odpowiada na komentarz22 lutego, 16:51

@miki12345678977: chyba ty

Avatar Bilokusik

Bilokusik29 listopada 2013, 18:16

ło *** ale boss xD

Avatar kopytko225

kopytko22529 listopada 2013, 18:05

to jest ***iste jak wczorajszy tost

Avatar matrix689

matrix68929 listopada 2013, 17:13

nareszcie druga cześć tej gry nie mogłem się doczekać

Avatar megagigant105

megagigant105 (Kuba)29 listopada 2013, 17:04

2 część mojej ulubionej gry!!! supcio! 5/5 i do ulu

Avatar wojcio98733

wojcio9873329 listopada 2013, 16:24

fajna 111000000000000000111111111111

Avatar hanter013

hanter01329 listopada 2013, 15:56

super 5/5 i do ulu ;p

Avatar KlingerPL

KlingerPL (Michał)29 listopada 2013, 15:32

wolicie 1 czy 2? 1 to strzałka w dół a 2 to w górę ;D

Avatar pawlopawel

pawlopawel29 listopada 2013, 15:29

hej

Avatar makajet

makajet (Maciej) odpowiada na komentarz29 listopada 2013, 16:19

@pawlopawel: Tu się komentuje, a
nie ''Hejuje''

Avatar Maxxxxior

Maxxxxior (Maks) odpowiada na komentarz15 grudnia 2013, 20:29

@makajet: A nie Hejtuje xDDD

Avatar macraq4243

macraq4243 (marcin)29 listopada 2013, 14:06

fajna gra

Avatar kykas

kykas29 listopada 2013, 13:43

wkońcu druga część !!!!!

Avatar Enio667

Enio66729 listopada 2013, 13:16

gra fajna ale jak sie troche gra to sie nudzi

Avatar lukaido

lukaido (łukasz)29 listopada 2013, 11:02

najlepsza gra

Avatar adamo533

adamo53329 listopada 2013, 10:53

ale zajbista gra

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.