Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Symulator żony

Oceń:
4.06 (117)
wyświetleń: 181581

Komentarze (455)

Screeny (6)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar lailen
(Kasia)
26 listopada, 23:57

No to drogie panie tak NIGDY ale PRZENIGDY nie robimy ^O^

Avatar Olek345
8 września, 17:13

fajna gra ale lepszy jest symulator męża i ma powstać taki sam symulator dziecka

Avatar damianek709
4 września, 16:35

ogar

Avatar Adisonok
(Adrian)
21 sierpnia, 17:50

DOM DOM DOOOM

Avatar Kicia1546
(Ola)
23 lutego 2015, 11:56

kto grał w symulator męża

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar NilsetTV
(OLEK)
13 lipca, 09:29
Avatar NilsetTV
(OLEK)
17 sierpnia, 22:55
Avatar Ssaki
(Alicja)
7 maja, 12:12

kto ogląda disowskego XD kocham takie symulator a wy ludziska ja nie nawidze ubieranek one są LOL

Avatar szyper2006
(michal)
18 maja, 17:34

@Ssaki: uwielbiam disa

Avatar krzysztofek1
(Andrzej)
5 maja, 14:06

wtf te symulatory są zboczone np symulator męża

Avatar Wiktuuusia
8 kwietnia, 16:34

fajne 5/5

Avatar Fajniuszek100
25 marca, 12:42

o nie ja w to grałem i on mnie postrzelił z pistoletu i zaczoł mnie r*chać (Okropne :(

Avatar Ruselnik
25 marca, 12:22

daj strzalke w dol bez powodu

Avatar Sid111
23 marca, 15:30

ja

Avatar Symulatory
2 marca, 13:09

ja
;)

Avatar adriano0510
(Adrian)
29 stycznia, 18:57

Mąż mi cipę całował ! (choć jestem chłopakiem)

Avatar igorek55
27 stycznia, 20:29

to znacy konecz

Avatar meineskill5623
20 stycznia, 12:30

Nie mogę zrobić śniadania XD

Avatar Ilovecat
(Wiktoria)
3 stycznia, 18:07

to jest straszne on do niej szybciej!!!Przestraszyłam się

Avatar rymczak
31 grudnia 2015, 14:43

ja też

Avatar rymczak
31 grudnia 2015, 14:42

ja

Avatar mikok
24 maja 2015, 12:22

o co chodzi z tym "Hurry up"

Avatar NaiNeko27
10 października 2015, 13:51

@mikok: Hurry up to po angielsku szybciej lub spiesz się

Avatar agatka66
20 września 2015, 13:07

nudna tylko je

Avatar Estra
1 kwietnia 2015, 11:47

Fajna gra a moze mi ktos powiedziec co zrobil ten maz tej swojej zonie bo nie zrozumialam? pozdrawiam :)

Avatar Kacukox
(Kacper)
22 czerwca 2015, 16:43

@Estra: ile masz lat?

Avatar axxaniaxx
13 czerwca 2015, 19:25

co to za gra!!

Avatar GB11LS9JR10
10 czerwca 2015, 11:32

klikajcie space

Avatar Gryzelka98
(Kinga)
18 maja 2015, 14:35

bardzo super

Avatar maja02032006
18 kwietnia 2015, 12:35

super gra

Avatar wujeczek12
31 marca 2015, 13:55

fajne

Avatar kubol15
5 czerwca 2014, 15:10

zabiłam meza kto grał w symulator meza a nie zony

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar tiktak101
(Kacper)
22 grudnia 2014, 08:55

@kubol15: ja

Avatar EnzziGaming
30 marca 2015, 18:54

@kubol15: jeżeli chodzi o symulator męża to jest lepszy ;)

Avatar ponyloveapple
(paulina)
28 marca 2015, 17:25

pyk zabiłam męża ahahhahaha

Avatar lodowypegaz
(julia)
24 marca 2015, 16:26

nwm

Avatar holaka123
14 marca 2015, 20:26

jak zrobić sex ? odp pls

Avatar xxICECOLDxx
(Jakub)
22 stycznia, 15:24

@holaka123: po twoim piśmie "zrobić" to masz za mało lat

P.S.
Pisze się uprawiać

Avatar komcie123
14 marca 2015, 19:47

D: czemu jak mi się cośodlicza to widzę męża i żonę na czarnym tle i oni się kłucą czy co? proszę o odpowiedź! D: XD

Avatar ReziPlayGames1
14 marca 2015, 19:08

Polecam też ''Symulator Męża'' :)

Avatar Minecraftbloweczek
7 grudnia 2014, 16:08

jak sie uprawia sex gadac

Avatar Piotr3Q
15 stycznia 2015, 20:51

@Minecraftbloweczek: a co chcesz się czegoś nauczyć?

Avatar patka2810
(patrycja)
24 stycznia 2015, 20:24

@Minecraftbloweczek: musisz miec 1000 punktów potem idź do sypialni stań obok łóżka kliknij i robią SEKS

Avatar ZiomeQ
13 marca 2015, 21:07
Avatar kingusia12345
13 marca 2015, 21:03

fajna gierka:-)

Avatar kuba1233a
9 marca 2015, 18:07

kto to lubi łapa w góre

Avatar Alexsupera221
13 marca 2015, 18:29

@kuba1233a: NIE WYMUSZAJ ŁAPEK W GÓRĘ!!!!

Avatar AnonyPL
12 marca 2015, 18:08

Jak będziecie mieli 1000 punktów idźcie do sypialni.

Avatar fifikamp123
1 marca 2015, 18:59

nudna gra

Avatar Love_Bunny
(Gabrysia)
31 grudnia 2014, 11:03

omnomnom

Avatar lukaido
21 lutego 2015, 15:13

@Love_Bunny: grasz w leaue od legends lol

Avatar Love_Bunny
(Gabrysia)
21 lutego 2015, 15:30

@lukaido: Tak i?

Avatar Dawdzio12345
15 lutego 2015, 11:21

Grafika: 1/5
Ciekawość gry:3/5
Fabuła:2/5
łączna ocena gry:3/5

Avatar a1900
12 lutego 2015, 18:34

głuuuuupieeeeee

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Symulator żony

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Symulator żony
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (57)
Opis

Pierze, sprząta i gotuje - któż to taki? Idealna żona! Wczuj się w rolę usłużnej pani domu, która spełnia wszystkie zachcianki wymagającego męża. Co prawda rządzą stereotypy, ale trzeba podejść z przymrużeniem oka.

Sterowanie

WASD lub Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Interakcja

Oryginalny tytuł:

A Good Wife

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu