Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Kuja: Zadyma pod klubem

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry.

Avatar kamilzlo

Opis:

Nie pamiętasz, co robiłeś w Sylwestra? To chętnie przypomnimy! Pod klubem wywiązała się gruba bitka z podchmielonymi dresiarzami. Trzymaj gardę, rozdzielaj sprawiedliwie zacne fangi i nie daj się stłuc! Siła!

Sterowanie:

Strzałki w lewo/prawo - Fangi z pięści
Strzałka w górę - Skok

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Podobne gry:

Klub Pików 2

Klub Pików 2

Zagrań: 6899

Ocena: 3.71 (7)

Kategoria: Logiczne

Zombie pod bramą

Zombie pod bramą

Zagrań: 11027

Ocena: 4.50 (36)

Kategoria: Zręcznościowe

Bijatyka pod klubem

Bijatyka pod klubem

Zagrań: 137244

Ocena: 4.41 (107)

Kategoria: Bijatyki

Zadyma w barze

Zadyma w barze

Zagrań: 9881

Ocena: 3.17 (17)

Kategoria: Zręcznościowe

Wejście do klubu

Wejście do klubu

Zagrań: 80748

Ocena: 3.87 (40)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Oceń grę:

Zagrań: 64171Ulubiona: 117

Dodaj komentarz

Avatar Kacpertrooll

Kacpertrooll27 października, 17:25

W 2 RUNDZIE 9 a w 3 rundzie 42

Avatar zakerpl

zakerpl (Denis)21 października, 21:50

siedmiu rozwalonoch 5/5 i do ulu

Avatar MixeR250

MixeR25025 września, 20:30

Pro gra ona jest PRO 19272928271928239128372/10

Avatar polak660

polak6607 września, 11:33

Śmieszna gra

Avatar Adrianixxx123

Adrianixxx12325 sierpnia, 13:55

SUPER SCREEN

komentarz obrazkowy
Avatar Adrian27

Adrian2725 sierpnia, 10:48

przypatkowy screen

komentarz obrazkowy
Avatar Adrian27

Adrian2725 sierpnia, 10:34, edytowany

.

Avatar Olaa2002

Olaa200214 maja, 15:39

he he bijatyka żulów z pod biedronki

Avatar Adrian27

Adrian27 odpowiada na komentarz25 sierpnia, 10:29

@Olaa2002: xd

Avatar Krystian121212

Krystian12121220 sierpnia, 08:58

za**bista 1000/10

Avatar kacper7040

kacper7040 (Kacper)2 sierpnia, 14:56

fajna gierka ale najlepiej bić lewa prawa prawa

Avatar lukaszoxD

lukaszoxD (Łukasz)16 lipca, 20:10

5/5 za**bista gra

Avatar Transformicer

Transformicer (Patryk)14 czerwca, 20:11

hehe

komentarz obrazkowy
Avatar Mastergier120

Mastergier120 (Maksiu) odpowiada na komentarz9 lipca, 09:05

@Transformicer: Proste -,-

Avatar KaKtuusXD

KaKtuusXD (RuPERToczek)25 czerwca, 16:49

Gra niezła miałem rekord 48 :D

Avatar Transformicer

Transformicer (Patryk)14 czerwca, 20:12

rekord 24

Avatar Transformicer

Transformicer (Patryk)14 czerwca, 19:30

zebyscie widzieli jak ja kurde salta robie xdddd

Avatar Mateuszkornosz

Mateuszkornosz10 czerwca, 11:19

on tańczy breakdance!!!xD

Avatar Olaa2002

Olaa200214 maja, 15:48

aha?? 7 ponktów??

Avatar Olaa2002

Olaa200212 maja, 17:54

jak to włączyć??

Avatar TypowyMati

TypowyMati (Mati)7 maja, 19:48

Fajna

Avatar toohuman123

toohuman1237 maja, 14:55

epicka gra nawet z kolegom grałem i jest super super koxowa !!!!!!!!!

Avatar fajnykoleszko1234

fajnykoleszko123430 kwietnia, 22:24

za**bista gra

Avatar gucio331

gucio33127 kwietnia, 18:51

ZAROBISTOŚĆ

Avatar donkamillo2121

donkamillo2121 (Kamil)21 kwietnia, 21:10

fajna

Avatar alanek1230

alanek123020 kwietnia, 19:05

***iste

Avatar kamil22280

kamil222803 kwietnia, 20:51

zarom=--===ste

Avatar Mastergier120

Mastergier120 (Maksiu) odpowiada na komentarz18 kwietnia, 09:56

@kamil22280: Zarąbiste nie zarombiste

Avatar MaTriX9370

MaTriX937029 marca, 15:51, edytowany

ia cje iakaa wajgna gchra nagilem 67 bungduw
fag igu maga waga

Avatar Mastergier120

Mastergier120 (Maksiu) odpowiada na komentarz15 kwietnia, 14:44

@MaTriX9370: Przymknij sie ok ? A 2 ortografia zerówkowiczu !

Avatar BlackNinja77

BlackNinja77 (Ninja)3 lutego, 14:47

Luz w dupie...

Avatar master203b

master203b odpowiada na komentarz9 lutego, 20:30

@BlackNinja77: jakiś skoczek ma tak napisane na narcie

Avatar MaTriX9370

MaTriX9370 odpowiada na komentarz10 marca, 17:53

@master203b: zbigniew brodka

Avatar master203b

master203b odpowiada na komentarz10 marca, 20:51

@MaTriX9370: no

Avatar misterkoxu

misterkoxu (Jacuś) odpowiada na komentarz1 kwietnia, 10:32, edytowany

@MaTriX9370: Zbigniew Brodka to nie skoczek :x

....

Bo to broda.

Avatar koxxx048

koxxx04825 marca, 18:55

mi reka weszla w rzoladek

Avatar panczekolada123

panczekolada12318 marca, 18:44

leb mi wlecial do stolu xd

Avatar dawido12

dawido1217 marca, 21:26

ja szkoczyłem i latałem

Avatar MaTriX9370

MaTriX937010 marca, 17:55

walnolem kogos stolem

Avatar kilowanowy

kilowanowy9 marca, 13:44, edytowany

fajna gra ja grałem przez tydzień i nabiłem 62pkt

Avatar macias205

macias2057 marca, 18:11

fajne

Avatar mikolaj2007

mikolaj2007 (mikołaj)24 lutego, 22:01

super super fajne

Avatar MaTriX9370

MaTriX937022 lutego, 15:40, edytowany

NABIŁEM 67 PKT
FAK JU MADA FAKA

Avatar wonaparte

wonaparte17 lutego, 22:28

fajne kto też tak uważa daje strzałkę w górę

Avatar wikiman322

wikiman32214 lutego, 14:31

GLUPIA

Avatar czerep

czerep11 lutego, 16:42

żaalll

Avatar Creeper1234567890

Creeper12345678909 lutego, 16:42

Super gra

Avatar komandor13

komandor13 (Kacper)8 lutego, 09:08

moj rekord gralem przez miesiac i zdobbylem 39

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.