Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.09 (22)
wyświetleń: 17686

Komentarze (43)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Seba08
(Sebastian)
7 grudnia 2014, 15:23

bardzo fajna 5/6
:)

Avatar olszoXD
Edytowano - 10 lutego 2014, 12:22

Ludzie proszę was....oceniajcie normalnie , a nie np. 10000000/0 i.t.d.Dla mnie jest to jasne , jeżeli gra jest dobra i ciekawa wystarczy zwyczajne 10/10 (zawsze przecież możecie dopisać jakiś komentarz odnośnie gry np. "Gra wciąga i się nie nudzi.Moim zdaniem zasługuje na 5/5.Polecam")To wystarczy.A co do gry 5/5

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Piorun123
20 lutego 2014, 14:11

@NeoNixPlayGames: OlszoXD to chyba chłopak

Avatar sonia123
28 lipca 2014, 21:53

@NeoNixPlayGames: No niestetynie ale wydaję mi się że napisał,lecz nie jestem tego pewna

Avatar skipperka111
(kasia)
25 lutego 2014, 19:27

przeszłam wszystkie poziomy!!!

Avatar olusia6657
(Aleksandra)
1 marca 2014, 18:53

@skipperka111: brawoooo !!! (lol)

Avatar skipperka111
(kasia)
2 marca 2014, 15:06

@olusia6657: nie czepiaj się. Nudzi ci się?

Avatar zuzia157
4 czerwca 2014, 20:30

@skipperka111: Gratuluje :) i jak coś nie czepiam sie jak ta olusia :p

Avatar skipperka111
(kasia)
5 czerwca 2014, 12:42

@zuzia157: dobrze wiedzieć że na tej stronie są jeszcze tacy ludzie jak ty :)

Avatar olusia6657
(Aleksandra)
1 marca 2014, 18:57

1000000/1000000

Avatar skipperka111
(kasia)
25 lutego 2014, 19:13

fajna gierka
10/10

Avatar kulka12
15 lutego 2014, 17:55

fajowa gierka

Avatar sunshine12q
(Paulina)
13 lutego 2014, 19:23

super gierka 5/5 :D

Avatar lewandzik
12 lutego 2014, 19:14

ktoś mi powie co się dzieje z mi z minecraftem wyobraź cie sobie że zrespiłem się na biomi grzybowym!!!

Avatar Karou
14 lutego 2014, 20:32

@lewandzik: Sprawdź może masz wersję 1.7.4 bo już jest :p

Avatar lewandzik
16 lutego 2014, 13:19

@Karou: bo mam

Avatar Karou
16 lutego 2014, 22:48

@lewandzik: No więc wszystko wyjaśnione :D

Avatar kas12345kas
(Katarzyna)
12 lutego 2014, 17:53

10 *^* lubiem to xD

Avatar norbi12704
11 lutego 2014, 18:46

nie masz racji dziewczyno bo ja miałem 13245145

Avatar redziol
(igor)
11 lutego 2014, 13:26

może być

Avatar seba1407
(Sebastian)
10 lutego 2014, 20:14

fajna gra polecam 10\10

Avatar FFFGFFDF
10 lutego 2014, 18:45

nie moge przejsc 6 poziomu

Avatar jeziak2981
10 lutego 2014, 18:02

Spoko gra 10/10

Avatar celineczka66
(agnieszka)
10 lutego 2014, 16:46

fajne xD

Avatar zelek1890
(Kuba)
10 lutego 2014, 16:05

***oza !!!! 10/10

Avatar kosmos60
(Marika)
10 lutego 2014, 13:49

mi się podoba 4/4

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar kosmos60
(Marika)
11 lutego 2014, 16:02

@Skorpion55050: przepraszam

Avatar Dragirl
(Siedah)
Edytowano - 13 lutego 2014, 14:11

@Skorpion55050: Co do Twojej odpowiedzi "4/4 nie da się rozszerzyć do 10/10 lub 5/5" napiszę jedno: 4/4 da się rozszerzyć przez 25 do 100/100, a to to samo co 10/10, czyli też 5/5, co najwyraźniej umknęło Twojej logice za przeproszeniem. Być może uważasz się za mądrzejszego/mądrzejszą od niej, lecz następnym razem sprawdź wszystkie możliwości. I ja nie uważam się za mądrzejszą od Ciebie, chcę tylko napomknąć o Twoim przeoczeniu.

Avatar Hugo22
(Kacper)
10 lutego 2014, 12:11

Fajnie nareszcie 3 część xD

Avatar xlukiranx
(Łukasz)
10 lutego 2014, 11:48

fajnie sie laduje

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rozmroź mnie 3

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Rozmroź mnie 3
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (137)
Opis

Chcemy przypomnieć wam najchłodniejsze momenty tej zimy, kiedy czuliście powstające w mgnieniu oka sople. W kontynuacji gry "Rozmroź mnie" znów trzeba pomóc zamrożonemu ptaszkowi - jakkolwiek by to nie brzmiało!

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier