Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Joystick

Najlepsza gra roku 2014 została już wybrana!
Aby zobaczyć wyniki i poznać jak głosowali użytkownicy kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 29575Ulubiona: 17

Dodaj komentarz

Avatar kokardka32

kokardka3231 grudnia 2014, 18:16

jak złączyć nitke z widelcem

Avatar dominikkurzawa8

dominikkurzawa8 (dominik)21 kwietnia 2014, 16:03

łatwe i fajne grałem w jedynkę

Avatar Yoji307

Yoji307 odpowiada na komentarz17 lipca 2014, 12:07

@maserati: screen

komentarz obrazkowy
Avatar maserati

maserati odpowiada na komentarz16 sierpnia 2014, 20:03

@Yoji307: Dzięki też przeszłem

Avatar komanek

komanek28 lipca 2014, 14:24

a ja przeszłem w 1 minute

Avatar julus12

julus122 lipca 2014, 12:57

super:))

Avatar matisia123

matisia1232 marca 2014, 08:37

O CO TU CAMAN ??

Avatar Rio2xDDD

Konto usunięte odpowiada na komentarz27 czerwca 2014, 12:07

@matisia123: Hej xD

Avatar Daria0707

Daria070711 maja 2014, 15:58

1) Klikamy bierzemy skarpetkę, wyciągamy z niej nitkę.
2) Obracamy pralkę w lewo. Wyciągamy z kieszeni spodnie pormonetkę.
3) Znowu obracamy w lewo. Z koszulki w truskawkę wyjmujemy widelec.
4) Obracamy z kieszeni koszuli wyjmujemy kulkę.
5) Klikamy na zawias dzwiczek. Dajemy na niego widelec, widelec się lamię.
6) Klikany 2 razy na widelec, łączymy go z sznurówką, a później z kulką. Tworzymy procę.
7) Obracamy bębnem tak, aby taki właz był w lewym górnym rogu.
8) Klikamy na górę. Otwieramy właż widzimy tam znaczek kółeczka z kreską w środku, zapamiętujemy jego położenie.
9) Klikamy na lewy bok i zmieniamy położenie kotka. Klikamy jeszcze raz na lewy bok i widzimy tylną ściąnę bębna. Na dole po prawo jest kolejne kółeczko z kreską, zapamiętujemy jego położenie.
10) Klikamy na prawy róg i wracamy do pozycji gdzie kotek ma przed sobą ścianę bębna.
11) Obracamy bęben tak by właz bym pod nami. Otwieramy go wchodzimy tak widzimy kółeczka które musimy ułożyć w odpowiedniej kolejnośći.
12) Kod to jak na wskazówkach zegara. Godzina 11, 4, 3.
13) Klikamy kotek wyważa ściankę. Procą celujemy w pojemnik na lodówce. Kluczyk wpada do pralki.
14) Wracamy do takiego ustawienia bębna, gdy zaczynaliśmy grę. Obracamy bębnem tak, by właz był w prawym górnym rogu.
15) Klikamy na górę, otwieramy właz kluczyk wylatuję.
16) Kluczykiem otwieramy skarbonkę.
17) Klikamy 2x lewy bok. Tak, aby widzieć tylnią ścianę bębna. Używamy otwieracza. Klikany na właz, uciekamy.

Avatar Kyoshiix69

Kyoshiix69 (Oliwia)23 kwietnia 2014, 08:31

5/5 i do ulu XD

Avatar pawes789

pawes78924 lutego 2014, 17:15

Przeszedłem całe. Fajna 5/5

Avatar adas12__

adas12__ (adam) odpowiada na komentarz29 marca 2014, 13:14

@pawes789: a gdzie skarbonka;D

Avatar wani150

wani150 (Wanessa) odpowiada na komentarz14 kwietnia 2014, 19:13

@pawes789: ja tez!:D taniec zwycięstwa!:D

Avatar wani150

wani150 (Wanessa) odpowiada na komentarz14 kwietnia 2014, 19:29

@adas12__: jaka skarbonka?XD

Avatar Kiszyn

Kiszyn12 marca 2014, 20:07

Dość prosta.

Avatar Karolina050905

Karolina050905 odpowiada na komentarz26 marca 2014, 18:14

@Kiszyn: pomożesz mi w ostatnim zadaniu?plisku plissssssssssssssssssssssss
tak ładnie proszę

Avatar Karolina050905

Karolina05090526 marca 2014, 17:56, edytowany

ale nie wiem co zrobic z ostatnim może ktoś mi pomoże?plisku plissssssssssssssssssssssss
tak ładnie proszę

Avatar Kiszyn

Kiszyn12 marca 2014, 20:18

1) Klikamy bierzemy skarpetkę, wyciągamy z niej nitkę.
2) Obracamy pralkę w lewo. Wyciągamy z kieszeni spodnie pormonetkę.
3) Znowu obracamy w lewo. Z koszulki w truskawkę wyjmujemy widelec.
4) Obracamy z kieszeni koszuli wyjmujemy kulkę.
5) Klikamy na zawias dzwiczek. Dajemy na niego widelec, widelec się lamię.
6) Klikany 2 razy na widelec, łączymy go z sznurówką, a później z kulką. Tworzymy procę.
7) Obracamy bębnem tak, aby taki właz był w lewym górnym rogu.
8) Klikamy na górę. Otwieramy właż widzimy tam znaczek kółeczka z kreską w środku, zapamiętujemy jego położenie.
9) Klikamy na lewy bok i zmieniamy położenie kotka. Klikamy jeszcze raz na lewy bok i widzimy tylną ściąnę bębna. Na dole po prawo jest kolejne kółeczko z kreską, zapamiętujemy jego położenie.
10) Klikamy na prawy róg i wracamy do pozycji gdzie kotek ma przed sobą ścianę bębna.
11) Obracamy bęben tak by właz bym pod nami. Otwieramy go wchodzimy tak widzimy kółeczka które musimy ułożyć w odpowiedniej kolejnośći.
12) Kod to jak na wskazówkach zegara. Godzina 11, 4, 3.
13) Klikamy kotek wyważa ściankę. Procą celujemy w pojemnik na lodówce. Kluczyk wpada do pralki.
14) Wracamy do takiego ustawienia bębna, gdy zaczynaliśmy grę. Obracamy bębnem tak, by właz był w prawym górnym rogu.
15) Klikamy na górę, otwieramy właz kluczyk wylatuję.
16) Kluczykiem otwieramy skarbonkę.
17) Klikamy 2x lewy bok. Tak, aby widzieć tylnią ścianę bębna. Używamy otwieracza. Klikany na właz, uciekamy.

Avatar marchewkaa

marchewkaa (marchewka) odpowiada na komentarz9 kwietnia 2014, 11:38

@Kiszyn: chwała ci Kiszynie!

Avatar violetta33

violetta3312 marca 2014, 19:41

oco tu chodzi jak to zrabić

Avatar violetta33

violetta3312 marca 2014, 19:39

oco tu hadzi

Avatar wika2002

wika2002 (wiktoria)12 marca 2014, 19:23

o wiele gorsza niż pierwsza

Avatar master203b

master203b9 marca 2014, 20:15, edytowany

rozwaliłem widelec XD

Avatar Kubeix

Kubeix (Kubeix)9 marca 2014, 11:54

widelec jest w koszulce z truskaweczką

Avatar Kubeix

Kubeix (Kubeix)9 marca 2014, 11:50

Super Sweeet xDD

Avatar daniel13122003

daniel13122003 (daniel)8 marca 2014, 13:58

gdzie jest ten widelec?

Avatar BizzleGabi

BizzleGabi (Gabrysia)8 marca 2014, 12:20

jak wyjsc z tej pralki o.O

Avatar bolec

bolec (kacprooooo)5 marca 2014, 17:16

do bani

Avatar KonieJazdaKonna

KonieJazdaKonna2 marca 2014, 20:18, edytowany

Fajna gra i śliczny kotek ♥

Avatar Meditron125

Meditron12523 lutego 2014, 20:13

Nie chce się załadować ;/ Ani na Chrome, ani na Operze ;o lol

Avatar dusek

dusek odpowiada na komentarz24 lutego 2014, 15:24

@Meditron125: to spróbuj w mozilli

Avatar Meditron125

Meditron125 odpowiada na komentarz26 lutego 2014, 19:36

@dusek: nie mam :)

Avatar tosia009

tosia009 (Tosia) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 14:45

@Meditron125: mi nie działało a jak sobie raz powiększyłam to się włączyło. Spróbuj. Może zadziała.

Avatar janerka123

janerka1232 marca 2014, 13:51

jak sie łonczy przedmioty

Avatar maka9

maka928 lutego 2014, 23:21

kulka jest w kieszeni od zielonej koszuli na guziki

Avatar mario999

mario999 (Mario)28 lutego 2014, 13:06

Za krótkie, dziwne, ale fajne 5/5

Avatar kapiet

kapiet (Katarzyna)27 lutego 2014, 19:08

jak ktoś przeszedł tą grę to niech opisze w punktach jak ją przejść

Avatar tosia009

tosia009 (Tosia)23 lutego 2014, 15:11

jaki "kod" tam w pralce?

komentarz obrazkowy
Avatar abbi12385

abbi12385 (Olcia) odpowiada na komentarz26 lutego 2014, 19:45

thx

Avatar Jagudkapl

Konto usunięte odpowiada na komentarz27 lutego 2014, 15:38

@abbi12385: spk :)

Avatar tomek26032

tomek2603227 lutego 2014, 13:34

gdzie znaleźć tą kulkę?

Avatar jula15

jula15 (Jula)26 lutego 2014, 19:41

jak sie to łączy i gdzie jest portwelik??

Avatar tomek26032

tomek26032 odpowiada na komentarz27 lutego 2014, 13:27

@jula15: odbierze na pewno na firefox

Avatar kacperroo11

kacperroo1126 lutego 2014, 17:29

gdzie sznurek?

Avatar kacperroo11

kacperroo11 odpowiada na komentarz26 lutego 2014, 17:30

@kacperroo11: już mam

Avatar Goffiovsky

Goffiovsky25 lutego 2014, 21:21, edytowany

Moja ocena: 4/6
Gra ogólnie fajna, jednakże po kilku minutach się nudzi :)

Avatar hardkorowiec13

hardkorowiec1325 lutego 2014, 20:09

jak łączyc przedmioty

Avatar CrazyOK

Konto usunięte25 lutego 2014, 12:25

Fajna gra. 5/5 i do ulu

Avatar kamilski124

kamilski12424 lutego 2014, 22:46

Fajna 5/5

Avatar pusislawa

pusislawa24 lutego 2014, 20:26

z tymi kółkami: <- (w lewo) \/ (w dół) -> (w prawo)

Avatar pusislawa

pusislawa24 lutego 2014, 20:23

jak połączyć widelec ze sznurkiem?

Avatar DominCraft2000

DominCraft200024 lutego 2014, 18:09

co tu zrobic?

komentarz obrazkowy
Avatar pinki_pie

pinki_pie24 lutego 2014, 17:25

ŻAL

Avatar qbadrewnik

qbadrewnik (Kuba)24 lutego 2014, 12:10

Nie da sie chyba xD

Avatar itd20

itd2023 lutego 2014, 21:47, edytowany

Jak to przejść?

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.