Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Oceń grę:

Zagrań: 25108Ulubiona: 41

Dodaj komentarz

Avatar koxowatyPL

koxowatyPL (emil)wczoraj, 16:51

25 a dopiero zaczolem grac XD

Avatar pogooskar1234

pogooskar1234wczoraj, 16:41

Rrekord skayena to 32 a mój to 38

Avatar bulbasaur11

bulbasaur11 (Bartek)17 stycznia, 19:53

rekord skaeyna to 34 a mój 35 dał bym screen ale nie wiem jak ;/

Avatar emotikon2001

emotikon2001 odpowiada na komentarz17 stycznia, 20:06

@bulbasaur11: kliknij ,,dołącz screena" pod komentarzem, a potem w ,,jak zrobić screena". Tam jest wytłumaczone.

Avatar Acer5814

Acer5814 odpowiada na komentarz26 marca, 12:20

@bulbasaur11: SkyeN by się wkurzył... Chcę, żeby mój wynik był taki: 50! :P

Avatar Acer5814

Acer581426 marca, 12:18

Mój najwyższy wynik to 14. :(

Avatar Grysiek

Grysiek (Natalia)23 marca, 13:12

Nie no kurcze, nie wierze że w to gram xD

Avatar Acer5814

Acer581422 marca, 10:49

Mój najwyższy wynik to ok. 12.

Avatar gryf384

gryf38415 marca, 22:14

Tak sie Gra :D 2.5 minuty mi to zajęło xD

komentarz obrazkowy
Avatar GandalfGaming

GandalfGaming31 stycznia, 20:56

Epicka gierka :D Ale mój rekord to max. 20 :<

Avatar Dawidgamer

Dawidgamer odpowiada na komentarz22 lutego, 15:29

@GandalfGaming: MOJ TEZ

Avatar tofik105

tofik10522 lutego, 14:09

ciekawostka:jeśli się przez jakiś czas nie zbiera obojętnie jakich pigułek to faza sama z siebie się pojawia

Avatar bulbasaur11

bulbasaur11 (Bartek)15 lutego, 16:13

ale faza

Avatar k_rybak6

k_rybak65 lutego, 18:19, edytowany

ten ptak jest naćpany ale rekord to tylko :(

komentarz obrazkowy
Avatar hejo89

hejo895 lutego, 16:55

ej 16

Avatar hejo89

hejo895 lutego, 16:53

ej 14

Avatar hejo89

hejo895 lutego, 16:52

a mój nawet nie 1
a 0

Avatar DamPlayGames

DamPlayGames (Damian)25 października 2014, 14:41

ten ptak jest jakis nacpany, czy co?

Avatar bulbasaur11

bulbasaur11 (Bartek) odpowiada na komentarz17 stycznia, 19:56

@DamPlayGames: nacipany oj nacipany

Avatar buchci

buchci17 stycznia, 17:17

kto pobije 52 dowód to screen

komentarz obrazkowy
Avatar lopiko123

lopiko12324 sierpnia 2014, 20:20

nailepszy winik 34

Avatar mats1234

mats1234 (Mateusz) odpowiada na komentarz14 września 2014, 17:05

@lopiko123: heh

komentarz obrazkowy
Avatar Serovsky_PL

Serovsky_PL odpowiada na komentarz13 stycznia, 19:35

@mats1234: ja mam 30 XD

Avatar mats1234

mats1234 (Mateusz) odpowiada na komentarz13 stycznia, 20:19

@Serovsky_PL: :L

Avatar Pemek123

Pemek1237 listopada 2014, 14:50

39 :D

Avatar mats1234

mats1234 (Mateusz) odpowiada na komentarz11 grudnia 2014, 11:15

@Pemek123: screen

Avatar piotr2000

piotr200013 października 2014, 18:54

marek136

Ja też oglądałem jak enzzi w to grał !!!!!!!!!!!!!!

Avatar marek136

marek136 (Marek) odpowiada na komentarz24 października 2014, 18:05

@piotr2000: i Skyen

Avatar bobo1234

bobo1234 odpowiada na komentarz5 grudnia 2014, 15:20

@piotr2000: ja też oglądałem

Avatar dawidz1612

dawidz1612 (Dawid)31 października 2014, 21:28

23 B)

Avatar lilly760

lilly76026 października 2014, 15:08

21 ^^

Avatar kacper100025

kacper100025 (Kacper)24 października 2014, 18:07

16

Avatar lunka1

lunka112 października 2014, 16:20

mój rekord 47

Avatar lunka1

lunka16 października 2014, 14:04

Zwariowana gra

Avatar DJDarkness

DJDarkness16 września 2014, 20:19

19 T^T

komentarz obrazkowy
Avatar sefrotixPL

sefrotixPL29 sierpnia 2014, 11:26

17

Avatar mats1234

mats1234 (Mateusz) odpowiada na komentarz14 września 2014, 17:02

@mats1234: ...

komentarz obrazkowy
Avatar mats1234

mats1234 (Mateusz) odpowiada na komentarz14 września 2014, 17:03

@mats1234: sory pomylka :)

komentarz obrazkowy
Avatar marek136

marek136 (Marek)2 września 2014, 18:44

enzzi i SkyeN w to grali

Avatar kapitroll

kapitroll25 sierpnia 2014, 14:02, edytowany

39 FAK JE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar izunia784

izunia784 (izabela)23 sierpnia 2014, 10:10

29 najlepszy wynik

Avatar SPONGEdaw

SPONGEdaw5 czerwca 2014, 22:31

Troche Fajna gra

Avatar SPONGEdaw

SPONGEdaw odpowiada na komentarz17 sierpnia 2014, 21:18

@SPONGEdaw: EDIT: Fajna Gierka :)

Avatar Metaxon

Metaxon23 lipca 2014, 15:23

40! nabite!

Avatar saskacz

saskacz16 lipca 2014, 15:00

32! Fuck yea! :D

Avatar krystian008

krystian008 (krystian)14 lipca 2014, 17:18

LSD ??

Avatar jakistam

jakistam (wojtek)12 lipca 2014, 09:43

Dzisiejszy rekord 10 :]

Avatar erwin1233

erwin12339 lipca 2014, 16:14

@DanielloxxDD:hehe 17 yea bitch

Avatar erwin1233

erwin12339 lipca 2014, 16:08

heheheh jaka gra czuje sie jakby ja zazywal narkotykow xD

Avatar kubsko

kubsko7 lipca 2014, 07:15

FAJNA MUZYKA!!!!!

Avatar philipspaweladam

philipspaweladam (paweł)20 czerwca 2014, 15:40

naćpany mini flappy bird

Avatar supcio9

supcio97 czerwca 2014, 22:09

pozygam sie :x ale zakleilem usta

Avatar carmilion

carmilion (antek)20 kwietnia 2014, 17:47

ten ptak jest pijany i zazywa narkotyki!!!!

Avatar BlackNinjaaPL

BlackNinjaaPL odpowiada na komentarz24 maja 2014, 21:51, edytowany

@carmilion: czyli NAĆPANY FLAPPY BIRD!

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.