Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Specjalnie dla Was - najświeższy hit internetu! Ciesząca się olbrzymią popularnością gra polega na tym, aby łączyć jednakowe, sąsiadujące cyfry i "wcisnąć" na małą planszę jak najwyższe liczby. Jaki będzie Twój rekord?

Sterowanie:

Strzałki



Oryginalny tytuł:

2048 Flash

Podobne gry:

Counter strike

Counter strike

Zagrań: 355899

Ocena: 2.71 (202)

Kategoria: Strzelanki

Bijatyka Naruto

Bijatyka Naruto

Zagrań: 1085728

Ocena: 4.63 (459)

Kategoria: Bijatyki

Super Mario Flash 2

Super Mario Flash 2

Zagrań: 199055

Ocena: 4.33 (63)

Kategoria: Platformówki

Rysunkowe imperium 3

Rysunkowe imperium 3

Zagrań: 107162

Ocena: 4.08 (49)

Kategoria: Wieżyczki

Szachy

Szachy

Zagrań: 258071

Ocena: 4.20 (44)

Kategoria: Logiczne

Oceń grę:

Zagrań: 1293130Ulubiona: 263

Dodaj komentarz

Avatar olan218

olan218 (Ola)dzisiaj, 19:31

jest za**bistą grą

Avatar gORb123

gORb12328 października, 21:47

3212 pkt

Avatar jukka21

jukka21 (Julcia)26 października, 17:05

4400pkt rekordzik!

Avatar jaccku321

jaccku321 odpowiada na komentarz28 października, 20:36

@jukka21: nie, ja mam 20480 czyli max. :P

Avatar pietro5000

pietro5000 (Piotr)27 października, 15:04

1384

Avatar jukka21

jukka21 (Julcia)26 października, 16:58

3120pkt

Avatar piotri21

piotri2122 października, 13:49

100000000/10

Avatar Superkloc

Superkloc (Łukasz)15 października, 15:08

fajne 5/5

Avatar TruckerGT

TruckerGT11 października, 12:26

1512 pierwszy raz

Avatar TruckerGT

TruckerGT11 października, 12:22

fajne 5/5 i do ulu

Avatar apollo131

apollo1318 października, 13:54

aaa

Avatar agaoleksiak2003

agaoleksiak20032 października, 19:27

3988 super

Avatar obelus284

obelus284 odpowiada na komentarz4 października, 19:29

@agaoleksiak2003: phi mój 2 raz a 6468

Avatar DrAlban

DrAlban30 września, 19:36

15k pkt nawet niezle jak na 1 gre kompa

Avatar juzi46

juzi4621 września, 20:55

2034 ha!

Avatar DrAlban

DrAlban odpowiada na komentarz30 września, 19:36

@juzi46: nie 1 mial 2034+14 ;p

Avatar MintaJPl

MintaJPl24 września, 11:19

113726 punktów xD

Avatar juzi46

juzi4621 września, 20:56

znaczy nie 2 tylko 3

Avatar sandra56256

sandra56256 (nie)21 września, 16:39

3033 nowy rekord!!!!!

Avatar kocica300

kocica300 (Blanka)21 września, 15:35

1448 słabo kiedyś miałam owiele więcej to tylko bo nie byłam skupiona

Avatar sandra56256

sandra56256 (nie)31 sierpnia, 09:58

ale niski 1368

Avatar sandra56256

sandra56256 (nie) odpowiada na komentarz31 sierpnia, 10:04

@sandra56256: poprawiłam sie 2760

Avatar MaciekzPolski

MaciekzPolski odpowiada na komentarz9 września, 07:01, edytowany

@sandra56256: 59212 na telefonie, bitch please!

Avatar kocica300

kocica300 (Blanka)31 sierpnia, 14:07

fajna ale trudna

komentarz obrazkowy
Avatar Ergon12

Ergon12 odpowiada na komentarz30 września, 14:06

@kocica300: Ok to zakończmy tą bezsensowną rozmowę

Avatar kocica300

kocica300 (Blanka) odpowiada na komentarz30 września, 18:24

@Ergon12: spoko ale i tak scerreny są mojim zdaniem fajne chyba żędo nudnej gry wtedy są nudne ale do lif serengeti są fajne i mogą dobrze wyjść.

Avatar mi_kr

mi_kr4 sierpnia, 17:16

Mój rekord to 50856

komentarz obrazkowy
Avatar mi_kr

mi_kr odpowiada na komentarz29 sierpnia, 07:00

@mi_kr: Lekko poprawiłem swoje osiągnięcie na 61400

komentarz obrazkowy
Avatar Gupia829

Gupia82927 sierpnia, 20:49

584 lolowo nie?

Avatar dado13

dado13 (Konrad)2 lipca, 15:59

Nie jestem najlepszy, ale taki wynik też robi wrażenie :))

komentarz obrazkowy
Avatar paulinka123212

paulinka123212 (Paulina) odpowiada na komentarz8 sierpnia, 18:13

@dado13: Fajna gra :P

Avatar Gupia829

Gupia829 odpowiada na komentarz27 sierpnia, 20:45

@dado13: 3180 to przy tym mało )-':

Avatar misiek312

misiek31218 sierpnia, 16:27

3184

Avatar Gupia829

Gupia829 odpowiada na komentarz27 sierpnia, 20:43

@misiek312: 3180

Avatar Baca_online

Baca_online27 sierpnia, 11:32

Najlepsza metoda na dobry wynik? Nie używaj strzałki w górę :D

Avatar nesti1989

nesti198926 sierpnia, 14:42

Przekroczyłem granicę 30 000 :)

komentarz obrazkowy
Avatar Michasia1502

Michasia1502 (Michalina)26 sierpnia, 13:50

5388 pointsów i na jednym klocku 512 i na innym 128. Pobiłam swój rekord a tu nagle: Game over! Try again ;(
A Wam jak poszło? :)

Avatar dawids4133

dawids4133 (Dawid)24 sierpnia, 16:49

hahahaha naciskałem byle co i mam 32916 punktów :P

Avatar paula2002

paula200222 sierpnia, 22:47

Fajna, jak wieje nidą, ro kożna pograć

Avatar basia767

basia767 (Barbara)21 sierpnia, 18:00

Teraz 32876, Trzeba grać dalej nawet jak się wygra.

Avatar basia767

basia767 (Barbara)21 sierpnia, 17:25

Mój score to 21288. Czy to dużo? Już 4 raz wygrałam.

Avatar kami2014

kami2014 (jan)19 sierpnia, 18:38

moj 9948

Avatar Dat_Fejs_Iks_De

Dat_Fejs_Iks_De (Sebastian)19 sierpnia, 13:29, edytowany

Fajna gra :D. Mój score to 2116 (wiem że słabo :D)

Avatar gORb123

gORb12319 sierpnia, 11:03

mój score 3068

Avatar misiek312

misiek31218 sierpnia, 16:35

a tera 5364

Avatar DAWIDES3215

DAWIDES3215 (Dawid)15 sierpnia, 19:24, edytowany

zaje*ista gra! mam ją też na komórce 55555555555555555/5!!!!!!!!!!
polecam

Avatar bramkarzyk11

bramkarzyk1115 sierpnia, 18:12

ja miałem 4848

Avatar Kubek1212

Kubek121212 sierpnia, 16:19

A ja mam 132312 i co? :D

Avatar dawid6666

dawid6666 odpowiada na komentarz14 sierpnia, 18:53

@Kubek1212: lol nie

<=================3

Avatar dawid6666

dawid666614 sierpnia, 18:50

mialem 1763476503854

Avatar lukasiek

lukasiek (Łukasz) odpowiada na komentarz15 sierpnia, 21:17

@dawid6666: daj screena

Avatar erykhim44

erykhim44 odpowiada na komentarz19 sierpnia, 20:27

@dawid6666: Lol nie

Avatar mrradek10

mrradek1014 sierpnia, 09:39

spoko gierka

Avatar dedejunior

dedejunior (dawid)13 sierpnia, 19:23

jej! miałem cel! 2048!!!!!!!!!

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.