Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Pijany wrestling

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry.

Avatar kamilzlo

Opis:

Ale że co, że ja nie dam rady? Przecież nie wypiłem wcale tak dużo! Ogarnij swojego bohatera i wyłaź na ring, żeby w pijackim amoku dokopać rywalowi. Zataczający się wrestlerzy - tego jeszcze nie było!

Sterowanie:

WASD - Gracz 1
Strzałki - Gracz 2

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Oryginalny tytuł:

Drunken Wrestlers

Podobne gry:

Barman

Barman

Zagrań: 95285

Ocena: 4.45 (57)

Kategoria: Zręcznościowe

Pijany królik 2

Pijany królik 2

Zagrań: 43693

Ocena: 2.42 (28)

Kategoria: Zręcznościowe

Parkowanie po pijanemu 2

Parkowanie po pijanemu 2

Zagrań: 70870

Ocena: 3.14 (27)

Kategoria: Wyścigowe

Pijany pirat

Pijany pirat

Zagrań: 29218

Ocena: 4.11 (18)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Parkowanie po pijanemu

Parkowanie po pijanemu

Zagrań: 58269

Ocena: 3.28 (35)

Kategoria: Wyścigowe

Oceń grę:

Zagrań: 264696Ulubiona: 357

Dodaj komentarz

Avatar MasterDis312

MasterDis312wczoraj, 19:17

jak zrobić screena prosze o szybkom odpowiedź

Avatar FanGobbler

FanGobbler (Bartek) odpowiada na komentarzdzisiaj, 09:10

@MasterDis312: W komentarzu z boku jest kwadrat z napisem: dołącz screena klikasz na to i pod przeglądaj masz napis Jak zrobić screena i tam masz wytłumaczenie jak.

Avatar mytfek

mytfek (kuba)wczoraj, 17:57

fajna gra Xd

Avatar szczupak312

szczupak312wczoraj, 17:16

epic

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał)6 sierpnia, 21:46

Jea..!To jest Spider-Man (Screen)

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar gromster

gromster odpowiada na komentarz23 sierpnia, 16:56

@CityOfAngel: no za**biscie ci to wyszło ziom maciek moze pomarzyc!

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz30 sierpnia, 11:27

@gromster: Thx

Avatar Maciek1111

Maciek1111 odpowiada na komentarzwczoraj, 03:10

@gromster: Nawet nie umiesz robić screenów

Avatar gromster

gromster odpowiada na komentarzwczoraj, 16:11

@Maciek1111: Wiem ale sie tym nie podniecam ze az mi reka lata i nic nie moge narysowac jak to bylo w twoim przypadku!!!

Avatar oskar2005

oskar2005wczoraj, 13:53

jak robi sie screeny ???

Avatar Adison2005

Adison200526 sierpnia, 12:42

Venoooooom (Screen) Udało Się Yeahhhh

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz30 sierpnia, 11:31

@Adison2005: Nie udało się ściągasz ode mnie ja miałem spider mana a ty venoma a tak po pierwsze venom był zły a nie dobry i był do tego cały czarny koleś nie ściągaj ode mnie bo już każdy ode mnie ściąga!

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz30 sierpnia, 11:55

@Adison2005: Masz czy twój Venom pobije mojego? (Screen)

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Adrianixxx123

Adrianixxx12325 sierpnia, 15:43

looool

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz30 sierpnia, 11:30, edytowany

@Adrianixxx123: Dziwne

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał)8 sierpnia, 22:58

Bardzo bym prosił użytkownika Maciek111 o to, by nie robił screenów jeżeli nawet na nich nie umie pisać i też ot o aby przestał zaśmiecać miejsce komentarzy pod tą grą.Dziękuje.

Avatar gromster

gromster odpowiada na komentarz23 sierpnia, 16:50

@Maciek1111: cityofangel ma racje porownaj se swoje rysunki z jego!!!

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz30 sierpnia, 11:27

@gromster: Dzięki

Avatar Emil1204

Emil1204 (Emil)29 sierpnia, 10:48, edytowany

znowu wężowe kopnięcie jak niebieski leżał

Avatar Emil1204

Emil1204 (Emil)29 sierpnia, 10:23

nom

Avatar Emil1204

Emil1204 (Emil)25 sierpnia, 10:01, edytowany

ja wczoraj grałem pijany wresting z moim kuzynem i wujkiem. wujek wyrzucił mnie z box'u xD. a kuzyn zrobił wężowe kopnięcie pod słupkiem i prawie wyrzucił mnie z box'u xDD

Avatar mikirider

mikirider odpowiada na komentarz28 sierpnia, 09:46

@Emil1204: raczej z ringu!

Avatar Marceladam

Marceladam (Marcel)26 sierpnia, 14:27

Ło ja

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Adison2005

Adison200526 sierpnia, 13:56

XD

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Adrianixxx123

Adrianixxx12325 sierpnia, 14:11

Dużo krwi zobaczcie (screena)xd

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Adrianixxx123

Adrianixxx12325 sierpnia, 14:03

WTF SCREEN

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar gromster

gromster24 sierpnia, 14:13

i kolejny ss

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar gromster

gromster23 sierpnia, 17:15

dołącze jeszcze kilka pojedynczych dla smiechu!!!

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar gromster

gromster23 sierpnia, 17:08

mój SS nie jest dziełem sztuki ale chyba moze byc ocencie!!!

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar mikolaj2703

mikolaj270315 sierpnia, 16:55

głupia ftyczka

Avatar Mastergier120

Mastergier120 (Maksiu) odpowiada na komentarz23 sierpnia, 12:54

@mikolaj2703: ftyczka ? chyba wtyczka

Avatar gromster

gromster odpowiada na komentarz23 sierpnia, 16:18

@mikolaj2703: po za tym jak nie wiesz to sie nie udzielaj unity web to jest dobry rodzaj wtyczki zawsze daje najlepsze detale na ustawieniach nawet minimalnych a to ze nie umiesz pobierac wtyczek to juz inna sprawa tempy ch*ju!!!!

Avatar hubert90100

hubert9010020 sierpnia, 16:37

złapcie postać myszką i do góry i wboki
wciśnijcie strzałke do góry

Avatar robot195

robot195 (Radek) odpowiada na komentarz23 sierpnia, 11:59

@hubert90100: zobacz umiem magie tak jak ty

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar CwaniakPL

CwaniakPL14 sierpnia, 12:56

ja nie ma ptr scr tylko Pint screen Sys Rq

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz15 sierpnia, 22:33

@CwaniakPL: To jest o to

Avatar CwaniakPL

CwaniakPL14 sierpnia, 12:57

gdzie jest na klwaiaturze Ptr scr? (sorki za błędy)

Avatar radziowymiata1

radziowymiata113 sierpnia, 21:09

bo nie ?

Avatar JakePolak1423

JakePolak1423 (Paweł)12 sierpnia, 17:29

ej czemu screena nie moge zrobić?

Avatar danyy170

danyy170 (Piotr) odpowiada na komentarz13 sierpnia, 19:29, edytowany

@JakePolak1423: twoj awatar to reZi
prawda?

Avatar Xsamas

Xsamas13 sierpnia, 18:45

Ręka mu odleciała

Avatar Xsamas

Xsamas13 sierpnia, 18:43

łeb mu odleciał :D

Avatar ReSoViA_YouTube

ReSoViA_YouTube (Karol)11 sierpnia, 21:17

czym sie robi screena

Avatar JakePolak1423

JakePolak1423 (Paweł) odpowiada na komentarz12 sierpnia, 17:20

@ReSoViA_YouTube: prt scr na windows xp, 7, 8 ale mi na xp nie dziala :(

Avatar robot195

robot195 (Radek)12 sierpnia, 16:06

o mój boże

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar karol77551

karol7755112 sierpnia, 11:20

fajna 5/5

Avatar wafelek5

wafelek511 sierpnia, 21:32

fajna

Avatar robot195

robot195 (Radek)11 sierpnia, 13:31

LOLlllllllllllllllllllllllll

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar SilverHedgehog

SilverHedgehog (Igor)9 sierpnia, 20:54

lol

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar SilverHedgehog

SilverHedgehog (Igor) odpowiada na komentarz9 sierpnia, 20:58

@SilverHedgehog: znowu

Avatar raindbowdaszh46

raindbowdaszh469 sierpnia, 20:45

przeciełam niebieskiego na połowę xd ()_-

Avatar hellboy202

hellboy2028 sierpnia, 13:08

jaja mu wyrwalem

Avatar Maciek1111

Maciek11118 sierpnia, 11:00

O panie Sędzio!!

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Maciek1111

Maciek11118 sierpnia, 10:52

yea ale fajnie XD

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Maciek1111

Maciek11118 sierpnia, 10:49

o wąchaj

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Maciek1111

Maciek11118 sierpnia, 10:46

O fikołek

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Olocr7

Olocr77 sierpnia, 10:15

wyrzuciłem niebieskiego w słupek i sie je**ął

Avatar XKAMA3200

XKAMA3200 (XKAMA)6 sierpnia, 11:29

Wredny pierdziołek!
niebieski ma obiąwązki!
sory że źle napisałem!

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz6 sierpnia, 14:56, edytowany

@XKAMA3200: Dam ci screena jak pisać na paintcie.

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz6 sierpnia, 14:57, edytowany

@XKAMA3200: Otwórz sobie screena i przeczytaj i spróbuj.

Avatar CityOfAngel

CityOfAngel (Michał) odpowiada na komentarz6 sierpnia, 21:33

@XKAMA3200: Sory tu masz screena pomyłka

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.