Milionerzy

Milionerzy

Gra, w której walczysz o tytułowy milion złotych. Trudność z każdym pytaniem rośnie, ale pieniążki też, więc warto być wytrwałym.

Przejdź do gry

Oceń:
4.43 (495)
wyświetleń: 1246239

Komentarze (499)

Screeny (20)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar wanna_XD_3457
(mateusz)

21 sierpnia, 12:56

xD powiedział "w dzisiejszej grze o milion zagra: moja babcia serdecznie witamy :)" xD

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

30 lipca, 10:13

jak się nazwaliście w milionerach? bo ja

W dzisiejszej grze zagra z nami "Gruby pasztet" "Twoja stara" i "safał musku"

xD

Avatar SteveMinecraft

3 czerwca, 23:05

o ty jejaku!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar Alex23
(Aleks)

25 lipca, 12:21

@zajaczekwielkanocny34: "twoja stara wali cie wpierd0lizerem po dupie, a ty wtedy srasz"

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

Edytowano - 25 lipca, 12:23

@Alex23: ps. dopiero się skapnełam że pisałam do smoku a nie do ciebie !

Avatar TheMiecina

28 maja 2015, 21:15

xD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar smokuu122

20 lipca, 19:27

@TheMiecina: jak mieć ten stary wygląd jeja?

Avatar TheMiecina

21 lipca, 15:44

@smokuu122: nie da sie już albo ja nwm

Avatar
Konto usunięte

18 lutego, 18:50

Wygrałem Milion

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar smokuu122

13 lipca, 14:43

@adamv1488: on to robi by kocur nie uważał że to jest paint /:

Avatar
Konto usunięte

14 lipca, 10:59

@adamv1488: ja użylem telefonu dlatego żeby niebyłe że robiłem to w paincie

Avatar smokuu122

5 czerwca, 20:56

ej miałem 200 zł a dostałem 0 ):

Avatar maciej88888

8 lipca, 15:08

@smokuu122: Widać, że nie znasz milionerów. Jak odpowiesz źle, to tracisz wszystko, prócz ewentualnie zdobytej sumy gwarantowanej, którymi są 1000 i 32 000 zł

Avatar Yolimixa

29 czerwca, 10:28

ŚREDNIO MI SIĘ PODOBA XD

Avatar olinek2502

23 czerwca, 08:23

mam pytanie ,,jaki jest pierwszy próg gwarantowanej gotówki w milionerach'' a z boku przecież jest ściąga

Avatar Ppayxd

21 czerwca, 13:54

Całkiem fajne, polecam! Wygrałem miliona :D

Avatar Alex23
(Aleks)

4 lipca, 18:38

@Ppayxd: udowodnij

Avatar paradajs0123

13 czerwca, 15:23

HI

Avatar kaliope

4 czerwca, 00:55

Szkoda, że nie da się wyłączyć dźwięku ://

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

5 czerwca, 20:59

@kaliope: co o takiej późnej godzinie grasz? xd

Avatar kaliope

5 czerwca, 21:51

@zajaczekwielkanocny34: Nie wszyscy w tej kategorii muszą iść grzecznie do łożeczka o dziewiątej.

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

6 czerwca, 05:14

@kaliope: no wjem tylo że ja się położyłam o 22.00 bo już mi się chciało spać bo wczoraj wstałam o piątej ( tak jak teraz xd ) i już nie spałam

Avatar smokuu122

5 czerwca, 20:40

xd

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar smokuu122

5 czerwca, 21:24

@SteveMinecraft: a do tego gimpa używam tylko po to by podświetlać obrazy

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

5 czerwca, 21:25

@smokuu122: yyyy

Avatar smokuu122

5 czerwca, 21:13

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Avatar loloja
(Google)

18 grudnia 2014, 18:44

oszukałem system

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar smokuu122

5 czerwca, 20:53

@zajaczekwielkanocny34: nie działa

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

5 czerwca, 20:55

@smokuu122: u mie działa :P

Avatar smokuu122

5 czerwca, 20:41

lol

Avatar Alexxx123

5 czerwca, 17:57

udało mi się wygrać milion!

Avatar Pingwinman
(Michał)

4 marca 2016, 20:41

on powiedział:
A w dzisiejszej grze zagra MOJA DUPA

Avatar kupeczka4321

28 marca, 19:30

@Pingwinman: dupskim

Avatar Alexxx123

2 czerwca, 19:19

@Pingwinman: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 czerwca, 14:40

@Pingwinman: on powiedział "w dzisiejszej grze zagra z nami MOJA STARA"

Avatar Bluerose_the_gamer
(Unnamed)

24 czerwca 2016, 16:06

nie zmieściło mi się ,,y'' ;__;

Avatar Alexxx123

30 maja, 20:17
Avatar Michalek2007
(Michał)

2 czerwca, 22:35

@Bluerose_the_gamer: Taki film jest na YT ''Pasztet Zajebisty''

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 czerwca, 14:38

@Bluerose_the_gamer: ja chciałam pasztet starej jest zajebisty tylko tak jak u ciebie nie zmieściło mi się do końca

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

Edytowano - 30 kwietnia, 08:39

wiem że to nie na temat ale tak z ciekawości kto ma książki do niszczenia bo ja mam:

1. zniszcz ten dziennik wszędzie i zniszcz ten dziennik normalny
2. to nie książkę mam 2
3. bałagan mam 2
4.książkę pod tytułem tom 1, 2 i 3
i dziennik przyjaciółek

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

6 maja, 12:52

@Gumowa_Guma2005: ale ten wielki koci bazgrolnik to też do tematu ps ja też go mam xd :)

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

31 maja, 17:59

@Gumowa_Guma2005: cześć :)

Avatar Fluterszy
(Kunia)

19 listopada 2015, 19:49

hihihi

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

Edytowano - 3 maja, 10:57

@Fluterszy: wiem data ale ja napisałam pasztet mojej babci

Avatar Alexxx123

30 maja, 20:20

@Fluterszy: niezły z ciebie DUREŃ xDDDDDDDD

Avatar Alonewolf

1 lipca 2016, 13:17

Pozamiatane.

Avatar DeadShoot
(MlgKrillin)

2 marca, 12:58

@Alonewolf: ???

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 maja, 10:50

@DeadShoot: chodziło mu oto że wygrał ( chyba )

Avatar DeadShoot
(MlgKrillin)

21 maja, 20:52

@zajaczekwielkanocny34: jak napisałem ???, chodziło mi o to że jakim cudem to wygrał ,a nie że nie wiem o co chodzi

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

29 maja, 19:04

@DeadShoot: aha

Avatar typciol

2 maja, 12:14

lol.. jak zacząłem grać to nie było pytania ani odpowiedzi 0_0.. i mówił:

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

15 maja, 14:36

@YeeBunny: /.\ ( to miało być iluminati xd )

Avatar iazek222

24 maja, 19:51

@typciol: ILLUMINATI CONFIRMED

Avatar Rexit125

21 maja, 20:42

głupie 0/10

Avatar olinek2502

18 maja, 17:09

trzeba było być geniuszem lub mega szczęściarzem aby wygrać milion bez kół ratunkowych lub cheatuw

Avatar maciej88888

25 kwietnia, 16:11

Co to ma być?!

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

6 maja, 12:52

@maciej88888: nwm xd

Avatar JelonaIlona

12 kwietnia, 15:32

<3

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar TheBudyniek
(Jakub)

6 maja, 10:03
Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

6 maja, 12:48

@TheBudyniek: niby krótko ale długo xd

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

5 maja, 18:42

@KontoUsunięte: ( wiem data) bravo :)

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

5 maja, 18:37

@SebastianAkaSeba : jak coś to ja jestem kocur45 itp. bo założyłam chyba z 4 konta

Avatar Luizka20

3 maja, 15:28

Prosta ta gierka ;)

Avatar Stasiek1b
(Stanisław)

1 maja, 18:33

bardo fajna mi się podoba grajcie wniom polecam

Avatar ksiezniczkaluny
(Hania)

1 maja, 09:49

Fajna gra

Avatar Zuzka1234321

22 kwietnia, 14:54

Fajne :)

Avatar Misia_29
(Misia)

18 kwietnia, 18:40

Szkoda że nie ma tylko 12 pytań tak jak teraz w telewizji

Avatar CarinaMiszesza_08

18 kwietnia, 18:42

@Misia_29: No szkoda, bo to stara wersja

Avatar affa7371
(Agnieszka)

5 kwietnia, 16:05

może być

Avatar KamilStoch123

30 marca, 22:06

średnia ale szkoda że jest ograniczony czas:(

kupka XD

Avatar WelcomeBack_

28 marca, 21:36

Heh, nieograniczony czas. Można se sprawdzić w internecie xD

Avatar kupeczka4321

28 marca, 19:29

napisałem twoja c*pa

Avatar nalorek1972

28 maja 2016, 17:55

xD

Avatar Martusia100009

4 marca, 19:22

@nalorek1972: ja wygrałam tyle samo

Avatar alusia11252

22 marca, 13:17

@Martusia100009: i ja ;)

Avatar TheBudyniek
(Jakub)

11 marca, 10:10

hehe

Avatar kocur45
(laura)

2 kwietnia, 08:05

@TheBudyniek: widać że w paincie XD a czemu widać dlatego żę jest inne pismo suma jest hudsza a imie grubsze xd wiem data

Avatar TheBudyniek
(Jakub)

13 kwietnia, 10:17

@kocur45: wiadomo przecież ale to miało być dla takich ludzi co nie grali ;-; i myśleli że -1000

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

30 kwietnia, 08:41

@TheBudyniek: aha to sory

Avatar Zuzkaaaa

9 marca, 08:31

Fajna gierka xd

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Milionerzy

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Milionerzy
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (67)
Opis

Gra, w której walczysz o tytułowy milion złotych. Trudność z każdym pytaniem rośnie, ale pieniążki też, więc warto być wytrwałym.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry