Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Zrób drinka

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Avatar ModliszkaxD

Opis:

W tej grze robimy drinki z napojów wysokoprocentowych, cytryny, lodu. Ważny jest każdy szczegół, włącznie z długością mieszania.

Sterowanie:

Lewa mysz - Wybieranie składnika
Pour - Nalewanie
Shake - Wstrząśnięcie
Serve - Wypicie

Miniaturka:

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The right mix

Podobne gry:

Zrób popcorn

Zrób popcorn

Zagrań: 53148

Ocena: 4.14 (54)

Kategoria: Zręcznościowe

Prawa ręka

Prawa ręka

Zagrań: 77393

Ocena: 4.32 (99)

Kategoria: Strzelanki

Mix Master: Bity

Zagrań: 76081

Ocena: 4.77 (207)

Kategoria: Logiczne

Zrób zastrzyk

Zrób zastrzyk

Zagrań: 51502

Ocena: 1.80 (136)

Kategoria: Zręcznościowe

Ostatni dinozaur

Ostatni dinozaur

Zagrań: 15545

Ocena: 4.27 (59)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 812419Ulubiona: 1493

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

Avatar dzikaday

dzikadaywczoraj, 14:37

słabej jakości sok, dusi się
dlaczego on tego nie myje

Avatar dzikaday

dzikadaywczoraj, 14:35

parę kropli każdego soku i kropla tonicu = 16 tons

Avatar dzikaday

dzikadaywczoraj, 14:33

wutka ,lut i dowolny sok = dobre

Avatar dzikaday

dzikadaywczoraj, 14:30

połowa wutki trohe cranberry juice i kostka lodu 2 razy shake = gitarka ( miałam shizy następnego dnia w szkole ) cud i zbawjenje z n***

Avatar MarianXD

MarianXD (marian)3 kwietnia, 20:15

Vooooooodka

Avatar dzikaday

dzikaday odpowiada na komentarzwczoraj, 14:14

@MarianXD: fajny avatar

Avatar MarianXD

MarianXD (marian) odpowiada na komentarzwczoraj, 14:25

@dzikaday: Nasz ,,BYŁY" prrrrrrrrrremnier

Avatar dzikaday

dzikaday14 kwietnia, 18:50

tylko puł wutki jak dodasz więcej będzie żygał

Avatar dzikaday

dzikaday14 kwietnia, 18:49

i wstrząśnij 2 razy

Avatar dzikaday

dzikaday14 kwietnia, 18:48

połowa vodka a reszta kakao i cytryna= będzie mu smakować , słowo!

Avatar dzikaday

dzikaday14 kwietnia, 18:45

4 pierwsze rzyga

Avatar didermaciek7160

didermaciek7160 (Maciek)11 kwietnia, 06:18

hahaha ale śmiense bo sładniaki - tonic - orange juice - crytyna- lód = Ostra Wódka z pameli xD

Avatar Wuka777

Wuka7777 kwietnia, 14:01

ja mam 20007 hah kto pobije

Avatar Nilka

Nilka7 kwietnia, 13:40

Vodka+Kahlua+2kostki lodu=gwizdek:D

Avatar Nilka

Nilka7 kwietnia, 13:36

dałam mu samo Champage z lodem, a jak wypił to ogiem ział xDD

Avatar Finit13

Finit13 (Filip)3 kwietnia, 21:54

Mega

Avatar SilverHedgehog

SilverHedgehog (Igor)3 kwietnia, 21:26

fa fa fa fajne

Avatar xdwot

xdwot (Dominik)3 kwietnia, 19:38

champange+tekiuilia+lime juice = gitarka

Avatar kubson12

kubson123 kwietnia, 19:34

8332 heh mało

Avatar pantera11

pantera113 kwietnia, 17:23, edytowany

NAWET FAJNA ALE GOŚCIU PRZESADZA BO DAJE LUDZIOM ZEPSUTĄ WÓDKĘ D***L

Avatar Egzi01

Egzi013 kwietnia, 13:59

mają tam złej jakości szampana, bo dałem gościowi samegoa on zaczął zionąć ogniem -_-

Avatar kacper4237

kacper4237 (Kacper)3 kwietnia, 13:14

9130 kto pobije?

Avatar thebestgracz

thebestgracz odpowiada na komentarz3 kwietnia, 13:45

@kacper4237: tak ja miałem 10000

Avatar nikodem123

nikodem123 odpowiada na komentarz3 kwietnia, 16:03

@kacper4237: Pobijesz 12546

Avatar kacper4237

kacper4237 (Kacper) odpowiada na komentarz4 kwietnia, 20:09

@nikodem123: ta jasne daj screena

Avatar rafalziom2

rafalziom23 kwietnia, 12:45

tonic + wodka +tonic =robi się zielony i żyga

Avatar rafalziom2

rafalziom23 kwietnia, 12:39

CZYM SIĘ NALEWA
?????????????????????????????????????????

Avatar Roksi19

Roksi19 (Ola)3 kwietnia, 11:54

Śmieszna gra xD

Avatar vladiminminkraft

vladiminminkraft3 kwietnia, 10:13

takie to ja w domu robje gdy rodzicuf nie ma na hacie. Chcielibyscie tag.

Avatar KubaBiernat2003

KubaBiernat20038 marca, 06:46

Mój najlepszy wynik 8470 punktów. :D

Avatar Mylugracz

Mylugracz odpowiada na komentarz24 marca, 20:42

@KubaBiernat2003: a moj 8553

Avatar KubaBiernat2003

KubaBiernat2003 odpowiada na komentarz30 marca, 18:20

@Mylugracz: 9105

Avatar adamo533

adamo533 odpowiada na komentarz1 kwietnia, 10:48

@KubaBiernat2003: 13542

Avatar solider2003

solider200330 marca, 17:25

vodka plus creme de cacao plus tripel sec plus kostka lodu równa sie hmmm samie sie przekonacie

Avatar solider2003

solider200330 marca, 17:23

moj 9970

Avatar kacperb44

kacperb4420 marca, 19:51

dałem jedną krople tonicu 1 raz na cisnołem shake lub więcej(może być) po wipiciu bierze sznurek posiąga go i podnosi się w góre i spada na niego 16 tons xD.

Avatar dawox2323

dawox232318 marca, 15:12

czemu on umiera po toniku? xD

Avatar spulna121

spulna12115 lutego, 10:47

wodka,crambery juice i kostke lodó anioł

Avatar PROadek

PROadek odpowiada na komentarz4 marca, 19:55

@magdalena012: mi też grał rocka

Avatar rogal48a

rogal48a odpowiada na komentarz15 marca, 19:17

@spulna121: mi Po postu spad

Avatar maurycy

maurycy15 marca, 14:26

Vodka+all juices=Anioł

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar kacperek1037

kacperek1037 (Kacper)13 marca, 17:56

Cointreau + Gin = Aniołek

Avatar kocur1151

kocur11514 marca, 21:49

fajne 5/5

Avatar PoZy_TyWkA

PoZy_TyWkA (Alicja)4 marca, 21:35

Mój jak by to powiedzieć WYBUCHŁ ;DDD!!

Avatar adiprok4877

adiprok48774 marca, 20:30

Jest !

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar kacper4237

kacper4237 (Kacper) odpowiada na komentarz3 kwietnia, 13:20

@adiprok4877: mi też się udało 20 razy za innymi winami

Avatar kacper26300

kacper263004 marca, 18:36

zmieszałem wszystkie napoje i dodałem cytrynę:D (udusił się)

Avatar henio2008

henio20084 marca, 18:32

Tonic+Vodka=truposz

Avatar henio2008

henio20084 marca, 18:30

tropile sec + Vodka= trup

Avatar henio2008

henio20084 marca, 18:28

champange+tekiuilia+lime juice = gitarka

Avatar anitka12345

anitka12345 (Anita)4 marca, 17:59

zmieszajcie tonic z 1 kostkom dosłownie 1 kostkom lodu!!.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.