Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.51 (41)
wyświetleń: 174474

Komentarze (52)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar martyna2112
(Martyna)
8 grudnia 2014, 17:29

Zaje*** gra, 99999/5, taką rozwalankę (głównie przy użyciu najulubieńszego uzi i minigun'a) to ja lubię :D

Avatar kosmitaxd
Edytowano - 26 kwietnia 2013, 10:06

Mnie to gówno obchodzi że ta gra jest od 18 lat
ja mam 10 i gram we wszystko co chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kwiat100
(Emilia)
Edytowano - 15 czerwca 2013, 23:43

@kosmitaxd: racja ja mam 8 lat a w to gram

Avatar qbadrewnik
(Kuba)
7 października 2013, 15:42

@kosmitaxd: 10?WOW! ja też mam 10 i gram w to co chce!

Avatar kosmitaxd
Edytowano - 26 kwietnia 2013, 09:54

Ta gra jest zajbista 4/5

Avatar Adidas4Ever
(Huehue)
27 maja 2012, 11:57

6lv

Avatar zabijmuche
(kuba)
11 kwietnia 2012, 16:18

fajne 5/5

Avatar puncio321
30 stycznia 2012, 08:57

fajne 4\5

Avatar kamil13345
(Kamil)
19 maja 2011, 12:57

kamil Reczkowski w to gra

Avatar tojota
(sebastian)
22 marca 2011, 10:33

w deche

Avatar elonick
19 marca 2011, 11:25

***e to +18

Avatar gorseciasz
(Hubert)
18 stycznia 2011, 19:47

najlepszy minigun

Avatar gorseciasz
(Hubert)
17 stycznia 2011, 20:10

***oza 5/5 i do pszczółek

Avatar doda_elektroda42
12 listopada 2010, 13:06

fajna tylko szkoda ,że od osiemnastki!!!!może jeszcze bajki dla dzieci będą od 18lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

albo oglądanie ***CENZURA*** bedzie od 18astu lat

Avatar doda_elektroda42
12 listopada 2010, 12:55

***i*****e

Avatar adamek96_11
(AdaŚ)
27 października 2010, 19:33

srry Dla dorosłych

Avatar adamek96_11
(AdaŚ)
27 października 2010, 19:32

a moze tak co w tej grze jest takiego strasznego ze od 18lat... OMG co za chwile filmy akcij beda od 18??

Avatar metiko655
(Mateusz)
12 października 2010, 20:59

zamknij jape sebastian

Avatar Sebastian1882
(Sebastian)
11 sierpnia 2010, 16:35

ja ***a dorosły nie jestem i żaden s***ysyn nie zabroni mi w to grać

Avatar Sebastian1882
(Sebastian)
11 sierpnia 2010, 16:33

*jest

Avatar Sebastian1882
(Sebastian)
11 sierpnia 2010, 16:32

a gówno mnie obchodzi ile wy macie lat i niepełnoletni w to graja no i ***a ten "miszczu" gówno im zrobi a na jeja prawie nikt nie jest pełnoletni to jeszt strona dla dzieci z wieku 10-14

Avatar koni89
(Yeti)
4 sierpnia 2010, 20:22

no aja mam 17 lat no a moj mama niekarze graci

Avatar polna4a
(Marcin)
7 czerwca 2010, 13:26

ej kalafiorek ja mam 9

Avatar xkrzysiekx
(krzysiek)
14 lutego 2010, 15:47

jak to gra jest dla dorosłych to ja jestem aniołek :P

Avatar brzytwa
(Maks)
21 sierpnia 2009, 17:31

czy wy nie widzicie jakie syfy są na jeja i jakoś nie jest napisane że to dla dorosłych kijek mu w ...

Avatar brzytwa
(Maks)
21 sierpnia 2009, 17:17

to nie powinno być dla dorosłych ja nie jestem pełnoletni ale w to zagrałem do mam gdzieś moderatora który komentuje te gry

Avatar Filo123
(Adam)
18 lipca 2009, 11:30

Superowa 5/5 i do ulu całą przeszedłem ostatni boss był trudny ale moje kochale wyrzutkie rakiet i uzi mnie niezawioły

Avatar Pyszczu
18 maja 2009, 20:22

MONOTONNA dam 4/5

Avatar siema
6 maja 2009, 15:54

doszłem do 4 lvl

Avatar siema
6 maja 2009, 15:28

ja mam podobne zdanie ze to niepowinno być tylko dla dorosłych

Avatar jakub1224
(Jakub)
13 kwietnia 2009, 18:07

ja nie wiem co im da napisanie że to jest dla osób dorosłych i tak każde dziecko będzie chciało w to zagrać nawet dla zrobienia na złość temu kto tą grę dodał

Avatar olson2000
13 kwietnia 2009, 07:37

bardzo fajna 5/5
bierzcie laseri rewolwer sa mocne

Avatar KAlafiorek
(Szymon)
12 kwietnia 2009, 18:28

Znajdzie mi ktoś jakiegoś dorosłego na jeja?Tutaj są ludzie od 10 do 14 lat[mniej więcej].4/5

Avatar grynius444
(Kamil)
10 kwietnia 2009, 18:07

Niewiem sam czemu dla dorosłych?Ale gra fajna 4/5

Avatar vinnie
(vinnie)
3 kwietnia 2009, 20:24

czemu dla dorosłych i co to z aniołek

Avatar johny
(brak)
3 kwietnia 2009, 15:56

Spoko gierka, szkoda że łatwa 78/100

Avatar Martex
(Marta)
2 kwietnia 2009, 10:38

no bo jest xD

Avatar Martex
(Marta)
1 kwietnia 2009, 19:33

TO JEST BOSKIE MOJA PASJAA
PS. taka to gra dla dorosłych jak z koziej duupy trąba

Avatar namik123
(damian)
31 marca 2009, 22:13

ps. taki z niej aniolek jak ze mnie krolowa angli :P xD

Avatar namik123
(damian)
31 marca 2009, 22:13

czemu dla doroslych??

Avatar bason3
(Bartek)
31 marca 2009, 20:53

1/999999999999999999

Avatar kadafi16
31 marca 2009, 17:41

d u p a

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Aniołek i pistolety

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Aniołek i pistolety
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (66)
Opis

Słodka i delikatna dziewczyna wyrusza w niebezpieczną podróż. Jednak jej wygląd to tylko pozory. Biorąc pod uwagę cały jej arsenał to jej wrogowie muszą się bać. Gra przeznaczona jest tylko dla osób dorosłych.

Sterowanie

Strzałki lub WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
0-9 - Zmiana broni
G - Granaty

Oryginalny tytuł:

Guns N Angel

Podobne gry

Hity z naszych gier