SAS 4

Oceń:
4.72 (199)
wyświetleń: 205095

Komentarze (1485)

Screeny (19)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Filipsss

19 sierpnia, 14:50

3104 rok... nadal walczą ludzie i to normalnymi karabinami ;-;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Filipsss

22 września, 16:02

@ugrant: ku*wa po 1 nie mówię że miotacz zamraża tylko mówię że mamy już broń ZAPALAJĄCĄ czyli miotacz ognia a te cyborgi i lasery to w 3104 byśmy pewnie mieli zresztą cyborgi też pewnie

Avatar ugrant
(FindBetterName)

22 września, 18:22

@Filipsss: nie chce mi sie z toba pisac gosciu ;/ jestes jakis niekumaty

Avatar kamil2016

17 kwietnia, 13:18

ej ludzi jak wam się reklama przed grą nie pojawi to się gra nie włączy (chyba ze tylko mi xd)

Avatar kamil2016

2 lutego, 15:24

nie będzie mnie jakaś kaczka obrazać xddddddd

Avatar OMGFOXXOWSKI

11 października 2016, 19:35

gram w to 1 rok

Avatar
Konto usunięte

31 stycznia, 16:11

@OMGFOXXOWSKI: Powodzenia w zchudnięciu

Avatar kamil2016

29 stycznia, 08:34

jak ktoś mi da zielone odpisze czerwone nieodpisze

Avatar
Konto usunięte

31 stycznia, 16:10

@kamil2016: Ty chyba debilem jesteś co nie?

Avatar kamil2016

1 lutego, 15:52

sam jestes

Avatar
Konto usunięte

2 lutego, 10:33

@kamil2016: kek

Avatar kamil2016

Edytowano - 30 stycznia, 15:04

MEDIC LVL 28
ASSAULT LVL 41
HEAVY LVL 1
:D

Avatar Filipsss

19 sierpnia, 14:49

@kamil2016: assault 56 ;p

Avatar supciopolak

10 kwietnia 2016, 12:48

żeby usunąć postać trzeba wejść tam gdzie som postacie np. mamy assault`a no to w prawym górnym rogu jest napisane delete klikamy na to i już :/

Avatar KapitanKokosel
(Igor)

31 sierpnia 2016, 19:38

@supciopolak: Orto torto...

Avatar bartek0458
(Bartosz)

5 grudnia 2016, 15:58

@KapitanKokosel: Gdzie popełnił błąd???

Avatar KapitanKokosel
(Igor)

6 grudnia 2016, 17:03

@bartek0458: Usunął komentarz xdddddd

Avatar kamil2016

24 stycznia, 08:12

@supciopolak: są nie som

Avatar kamil2016

23 stycznia, 16:41

jakby co tej gry sie nieda przejść bo to nie jest taka gra ze ma się np 100 lvli jak sie przejdzie wszystkie to sie wygrywa tylko w to sie gra nieskończenie

Avatar oskar56343

17 grudnia 2016, 18:41

no to to zasluguje 10/10 epicka

Avatar lololololololololol

12 listopada 2016, 15:41

epicka

Avatar OMGFOXXOWSKI

11 października 2016, 16:25

jak ktoś nie wiem to ta gra jest z ninja kiwi i tam mozna kupić te pieniąze zlote

Avatar OMGFOXXOWSKI

11 października 2016, 16:21

xd tą gre sie nieprzechodzi w to sie gra !

Avatar kamijok

4 września 2016, 16:02

przesłem cało

Avatar PolskiGracz1990

12 września 2016, 15:29

@kamijok: to co jest na koncu bonusowa mapa czy co?

Avatar dawid111pl
(Dawid)

1 września 2016, 18:39

ja mam cały czas biały ekran

Avatar Kocurek35

1 września 2016, 19:28

@dawid111pl: ja też czyba trzeba coś tu pobrać

Avatar Kocurek35

2 września 2016, 20:51

@Kocurek35: cofam już to rozkminiłem

Avatar MasterNinjaXD

31 sierpnia 2016, 13:55

dobra gra

Avatar Szymon555
(Szymon)

23 sierpnia 2016, 18:23

można w to grać online kto wie napisze i dodaje do znajomych

Avatar Szymon22013

1 sierpnia 2016, 10:58

lubie gre tylko nie lubie leweli z rozbrajaniem broni atomowej :(
a pozatym gra fajna :)

Avatar harryspotter

22 lipca 2016, 21:25

fajny rym ale bez tego ,,i rzekł: oddawaj moje kosy z cs:go

Avatar vipowy100
(Aaron)

4 lipca 2016, 12:59

Wlazł kotek na płotek i pazdnał go mlotek siekierka dobila i kotka zabila i rzekl oddawaj moje kosy z cs:go!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

26 lipca 2016, 09:48

@KACPER1404: Twoja zdolność czytania ze zrozumieniem leży i kwiczy

Avatar Zohan666
(Maciuś)

29 października 2016, 17:55

@KACPER1404: Nauczyć się czytać, ułomie.

Avatar borbandier

26 czerwca 2016, 17:08

fajne 9/10 i do ulu

Avatar Sprytnycien

13 maja 2016, 13:51

co u was ?

Avatar Sprytnycien

26 kwietnia 2016, 13:23

ale nie rozumiem!

Avatar ArabVegeta
(juzeg)

23 kwietnia 2016, 11:00

to zarombiście bedzie tak jak TDP5 też jest w 3d

Avatar Sprytnycien

12 kwietnia 2016, 13:58

a to fajnie! ej a jak jest u was które lv bo ja 45 lv.

Avatar Sprytnycien

8 kwietnia 2016, 13:05

mam 45 lv !!!!

Avatar GrzechuTV123

3 kwietnia 2016, 21:07

Mam pytanie jak usunąć postać??????

Avatar kamil2016

8 kwietnia 2016, 12:20

@GrzechuTV123: widzis postać na wyborze postaci wciskasz delete i piszesz delete !

Avatar Sprytnycien

6 kwietnia 2016, 12:58

i co gówo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar arekpolak

5 kwietnia 2016, 15:27

i co

Avatar Sprytnycien

5 kwietnia 2016, 12:31

a ja sprytny cien! ej a jak sie kasuje ?

Avatar arekpolak

5 kwietnia 2016, 11:21

w tejgrze nazywam sie arekpolak

Avatar arekpolak

5 kwietnia 2016, 11:07

ile to sie włacza??????????

Avatar Sprytnycien

5 kwietnia 2016, 08:57

jak zdobyć te złote piniondze?

Avatar Sprytnycien

4 kwietnia 2016, 12:59

nie wiem!

Avatar GrzechuTV123

3 kwietnia 2016, 20:06

elo wszystkim :)

Avatar Sprytnycien

3 kwietnia 2016, 13:27

ej co u ciebie .?

Avatar Sprytnycien

2 kwietnia 2016, 08:42

noi co ? jak cie będę hroni !

Avatar Sprytnycien

1 kwietnia 2016, 13:00

ja moge zagrać mam 43 lv. mój nick sprytny cien

Avatar
Konto usunięte

1 kwietnia 2016, 14:15

@Sprytnycien: Za mocne stwory na mnie będą :/

Avatar
Konto usunięte

31 marca 2016, 16:21

Szukam kogoś do prywatnej gry, poziom 20+

Avatar ognikPL

8 lipca 2016, 18:22

ja moge

Avatar
Konto usunięte

8 lipca 2016, 19:27

@ognikPL: Refleks godny internetu explorer

Avatar Sprytnycien

28 marca 2016, 10:35

taazor zagrasz?

Avatar Sprytnycien

26 marca 2016, 15:35

a to fajnie bo ja też czytałem.

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: SAS 4

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

SAS 4
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Jest rok 3104. Wirus zamienił Ziemię w świat nieumarłych a ludzie którzy przeżyli uciekli w kosmos. Po pewnym czasie koszmar znowu powrócił. Po raz kolejny walcz razem z innymi graczami przeciw hordom nieumarłych.

Sterowanie

Myszka - Celowanie/Strzelanie
WASD - Chodzenie
1,2,3 - Skille
Q i E - Zmiana broni
C i F - Granaty
R - Przeładowanie

Oryginalny tytuł:

SAS Zombie Assault 4 Beta

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu