Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.28 (25)
wyświetleń: 63601

Komentarze (31)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar miszcz
29 maja 2009, 17:51

pytanie za 2 cukierki: kto sie przechwala ze zna angielski ???

Avatar kapustensko
1 czerwca 2014, 17:38

@miszcz: ty sie przechwalasz w komentarzu: nie rozśmieszajcie mnie znam angielski lepiej niż wy

Avatar miszcz
Edytowano - 2 czerwca 2014, 14:58

@kapustensko: Ten komentarz ma 5 lat XDDDDDDDDDDDDDDD Zresztą to nie jest żadne chwalenie się, po prostu z tego co widzę znam angielski lepiej niż większośc osób w moim wieku, tak było w każdej szkole w jakiej byłem. A ten mój komentarz o którym piszesz napisałem bo niektórzy wymyślali różne historie że niby mieszkają w Anglii albo znają angielski lepiej niż ktokolwiek inny w podobnym wieku. A to pewnie nie było prawdą (nie potrafią pisać poprawnie po polsku a znają idealnie język angielski?), więc napisałem coś.

Avatar kapustensko
2 czerwca 2014, 15:54

@miszcz: aha no to sory ja też jestem najlepszy z angielskiego w mojej klasie XD :)

Avatar Mietek28
(Miecio)
7 marca 2014, 20:27

fajne

Avatar mateusz150o
6 lipca 2012, 12:42

może być 3,5/5

Avatar Dominik123552
(dominik)
3 czerwca 2012, 17:08

fajne 5/5

Avatar pustelnik69
(Kacper)
27 sierpnia 2011, 19:49

fajne

Avatar macieks1101
23 sierpnia 2011, 13:26

zagrajcie sobie w kowbojskie pojedynki

Avatar nosfreat
21 października 2010, 08:15

połowa gier nie ma sensu a są fajne np. ta

Avatar kills
27 lutego 2010, 13:48

ja zabiłem

Avatar misiu11298
29 lipca 2009, 16:24

jestescie kozaki zabijcie wszystkich z noza

Avatar miszcz
3 czerwca 2009, 13:17

przesedłem 1 poziom :]

Avatar miszcz
28 maja 2009, 21:17

troche długo sie ładuje

Avatar miszcz
28 maja 2009, 21:16

ja sie nie przechwalam bo mi aż ich zal jak to szlysze

Avatar deleted-42038
Konto usunięte
28 maja 2009, 18:39

teraz się wszyscy przechwalają, kto zna lepiej angielski... żal.

Avatar miszcz
28 maja 2009, 17:17

nie rozśmieszajcie mnie znam angielski lepiej niż wy

Avatar ppawel12345
23 maja 2009, 13:25

po co jest złoto

Avatar totti1997
(jakub)
16 maja 2009, 21:44

ja w angli mieszkam juz 3 LAT wiec z angielskim spoks umie
a gra fajna ale do *** to ze jest tylko jedna apteczka

Avatar ironson333
Konto usunięte
2 maja 2009, 22:56

Gregory90 ty chyba sie na grach nie znasz

Avatar deleted-56370
Konto usunięte
28 kwietnia 2009, 15:53

Bartekxx25 do ulu znacz że gre dodaje się do ulubionych

Avatar markmark
(marcin)
26 kwietnia 2009, 08:40

fajna gra 5\5

Avatar lee13
(Sebastian)
24 kwietnia 2009, 19:54

gierka super ale troche za latwe dam 4,5/5

Avatar Bartekx25
24 kwietnia 2009, 15:43

zarąbiście łatwa 5/5 i do ulu ( cokolwiek to znaczy)

Avatar Gregory90
(Grzegorz)
23 kwietnia 2009, 19:36

ger 1999 jestem na bank mlodszy od ciebiue a znam lepiej anglieski. moj angielski w moim wieku to 5/5 :) i za gre dam tyle samo i do ulu TA ZNAKOMITA GRE

Avatar deleted-49221
Konto usunięte
23 kwietnia 2009, 17:15

Moja ocena
Sens : 2/5
Język : Angielski znam nie bardzo więc 3/5
Grafika : 3/5
Ocena ogólna 3

Avatar kkumek
(Imię:)
23 kwietnia 2009, 14:29

zarąbista tylko szkoda że jest ograniczona amunicja i apteczki

Avatar kazikee
(Karol)
23 kwietnia 2009, 13:10

Słaba 2/5

Avatar kazikee
(Karol)
23 kwietnia 2009, 13:03

Jeszcze mi się nie naładowała...

Avatar Ciern
(Piotr)
23 kwietnia 2009, 09:28

3/5 takie sobie ale zalezy kto co lubi

Avatar UzumakiNaruto
23 kwietnia 2009, 07:57

Ok zara sie kłutnia zacznie wieć szybko pisze że gierka fajna ale dosyć łatwa daje 4/5 i spadam

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Złoto kowbojów

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Złoto kowbojów
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (64)
Opis

Wciel się w postać wiecznego awanturnika, kowboja i zabójcy do wynajęcia. Skradaj się i likwiduj swoich wrogów za pomocą jednej z pięciu broni. Postaraj się nie wszczynać alarmów i nie daj się zabić.

Sterowanie

WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
1-5 - Zmiana broni
H - Apteczka

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu