Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.60 (264)
wyświetleń: 357561

Komentarze (240)

Screeny (2)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar matixar
6 lutego, 11:28

kto widział jak w tej grze pada deszcz daje szczałke w góre

Avatar MiszczuXd
(Michał)
16 marca, 22:16

@matixar: dzień 32 - w tym dniu pada

Avatar kotul
5 lipca, 17:04

@MiszczuXd: u ciebie.

Avatar kotul
5 lipca, 16:49

Gra jest świetna, oryginalna grafika, dobre udźwiękowienie.
Dziwi mnie czemu, mimo wykonywania jedynie kilku prostych czynności, nie odczuwa się monotonności.
Minusem jednak jest fakt, że ma się zbyt duży zarobek, przez co z czasem masz już wszystko i tylko podlewasz...

Avatar MiszczuXd
(Michał)
16 marca, 22:35

Wszystko fajnie, wspomnienia z dzieciństwa i równie dziecinnie prosta...
Wytrzymałem do dnia 50, potem psychika padła...

Avatar kotul
5 lipca, 16:45

@MiszczuXd: czemu?

Avatar piesek123
(Marta)
27 czerwca, 18:23

A ja mam 28.120 $
Kto pobije

Avatar ThePlayer
29 czerwca, 17:12

@piesek123: ja spróbuje

Avatar ThePlayer
29 czerwca, 18:19

@piesek123: już pobiłem 29345$

Avatar piesek123
(Marta)
1 lipca, 09:17

@ThePlayer: a teraz pobijesz 59 470?

Avatar alek12346
(alek)
20 lipca 2014, 19:39

LOL :D

Avatar alek12346
(alek)
20 lipca 2014, 19:57

@alek12346: kto pobije

Avatar ThePlayer
30 czerwca, 11:05

@alek12346: jesteś pobity mam 110 dzień i 128.275 $

Avatar SuperRaze
30 kwietnia, 17:36

mam 12,250$ xd

Avatar xxkrzysztofwxx
(Krzysztof)
10 czerwca, 16:31

@SuperRaze: 56,555$ xd

Avatar ThePlayer
30 czerwca, 10:50

@xxkrzysztofwxx: 119.265 $ xd

Avatar ThePlayer
29 czerwca, 16:28

ja teraz zaczynam pierwszy raz

Avatar Kolo69
10 czerwca, 15:55

gralem w to jak mialem 5 lat xD

Avatar infek1234
10 czerwca, 14:48

ja jestem dzieckiem mam 7 lat i mam na imię kacper

Avatar kotul
5 lipca, 16:41

@infek1234: i co w związku z tym?

Avatar MrsakoPl
30 kwietnia, 12:07

hehehehhe rolnik hheheheheh rolnik szuka żon XD

Avatar adasland
28 kwietnia, 14:50

co ku*wa

Avatar sebastian07
(Sebastian)
27 kwietnia, 18:28

ZAJEPASZTET Z TEGO

Avatar kondzio6687
20 marca, 20:13

pamiętam jak jeszcze 3 lata temu w to grałem miłe wspomnienia

Avatar tkamilek
(kamil)
14 kwietnia, 11:28

@kondzio6687: ja tez to jest super a pozniej sie nudzi

Avatar HuGoo123
(Wojtek)
21 kwietnia, 09:40

@kondzio6687: Stare dobre czasy

Avatar YelloW_LemoN
11 kwietnia, 10:06

To jest super gra tylko szybko się nudzi ale 10\10

Avatar rafik12343
26 marca, 15:07

Wytrzymałem 178 dni spoko gra 10/10

Avatar Ashline
(Martynka)
19 marca, 17:06

:) pamiętam tą grę z dzieciństwa :) Miłe wspomnienia..

Avatar kuba3456
(kuba)
19 marca, 16:07

ta gra jest spoko a i 5 gwiazdek.

Avatar missjustys123
16 marca, 16:06

kocham tę grę

Avatar ArlikKrUlAlbanii
16 marca, 13:04

pamietam jak sie w to gralo 5/6 lat temu ^_^

Avatar trollek1128
20 lutego, 17:45

przypomina mi się dzieciństwo...

Avatar Kraken08
12 lutego, 15:24

I♥♥♥♥♥♥♥♥♥game kocham♥♥♥♥♥♥♥♥♥ta gre

Avatar kuba140
(Kuba)
11 stycznia, 15:14

Gra z dzieciństwa...

Avatar matixar
6 lutego, 11:09

@kuba140: mojego dzieciństwa też

Avatar Tosia5566
11 stycznia, 09:23

Grałam jak byłam mała i nadal gram ♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺☺☺☺

Avatar WerkaaxD
6 stycznia, 14:23

mine dzieciństwo xD ♥<333

Avatar kapej335
22 grudnia 2014, 12:24

lubię to ale mam grać od nowa

Avatar black6
10 listopada 2014, 12:57

jak się zapisuję

Avatar Kacper711
(Kacper)
20 grudnia 2014, 21:24

@black6: Wciskasz słownik

Avatar MasterKarol
24 listopada 2014, 13:09

Rolnik szuka żony

Avatar black6
10 listopada 2014, 13:01

jak sszpedać

Avatar migrena
6 lutego, 14:58

@black6: sprzedać a nie jakieś sszedać

Avatar szczerbatek12
9 listopada 2014, 19:49

Gra z dziecinstwa :-)

Avatar ama444
(amelia)
6 listopada 2014, 21:44

jak w to grać

Avatar martynapyzolinska
25 października 2014, 21:19

BARDZO FAJNA !!!!!!

Avatar Viki1120
22 lutego 2013, 15:34

uwielbiam tą grę ale za każdym razem trzeba grać od nowa D:

Avatar mylittlepony_122
(Julia)
8 października 2014, 19:52

@Viki1120: w domku klikasz save czyli zapisz, a następnym razem jak grasz to klikasz load czyli załaduj (grę)

Avatar piesek123
(Marta)
18 września 2014, 13:38

suuuper gra

Avatar LajtowyPrecel
5 września 2014, 18:53

Fajne ;) 5/5

Avatar piesek123
(Marta)
4 maja 2014, 14:02

miałam 14 tysięcy złoty

Avatar alek12346
(alek)
20 lipca 2014, 19:07

@piesek123: a ja 64000

Avatar Pansimietanka123
10 października 2013, 14:37

fajna gra ale za mało zwierząt i pul więc daje 3 pk na 5 pk

Avatar Dustrevover
(Michał)
24 czerwca 2014, 21:05

@Pansimietanka123: Nie mogłeś napisać : 3/5 ?

Avatar piesek123
(Marta)
4 maja 2014, 14:03

super gra 100 000/99 999

Avatar mati3853
9 kwietnia 2014, 17:07

grałem w to z mamą jak miałem 5 lat a mam teraz 15 lat dobre wspomnienia

Avatar Nuclear
1 maja 2014, 11:50

@mati3853: ja też jak byłem mały to w to grałem ;)

Avatar Nuclear
1 maja 2014, 11:50

sadzenie jajek?

Avatar djpony3
(oliwia)
7 stycznia 2014, 19:56

56 kur jej ;D

Avatar Kama4390
17 lutego 2014, 22:57

@djpony3: przed szpanowaniem nie sprawdziłeś że można mieć max 5

Avatar Nata_12
(Natalia)
15 kwietnia 2014, 16:35

@djpony3: uuu jak przykro można mieć max 5 C:

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rolnik

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Rolnik
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (80)
Opis

Wcielasz się w rolnika i zarządzasz gospodarstwem. Twoim zadaniem jest sadzenie warzyw, owoców, jajek, zbieranie plonów i oczywiście zarabianie. Nie zapomnij o szczegółach jak podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The farmer

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu