Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.66 (302)
wyświetleń: 195917

Komentarze (565)

Screeny (12)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar jakistam
(Wojtek)
9 lipca 2014, 14:55

Uwaga !!!! Uwaga !!!!!! Nowy konkurs !!!!! Wymyślcie imię dla patyczaka lub
wyleście nazwę tego czego on pije .

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (32)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (32)
Avatar strus21
21 sierpnia, 21:49

@jakistam: imie zbyszek alkochol warka

Avatar michax458
28 sierpnia, 17:30

@jakistam: nazywa się stach i pije puste i brudne butelki z podłogi

Avatar Bancek719
16 sierpnia, 21:00

Kto przeżył z najwyższego piętra? Bo ja tak :)

Avatar MajaNocnaFuria
(Maja)
21 lipca, 22:08

Ja swojego nazwałam Biedronkowy żul XD

Avatar KRYSTIAN32245434
(krystian)
29 maja, 14:31

SUPER

Avatar jakistam
(Wojtek)
9 czerwca 2014, 08:36

Music by Lady GaGa WTF!?

Avatar buchci
27 stycznia 2015, 12:37

@jakistam: fuuuuu z gaga zo nie?

Avatar CitroenC4
(Maciek)
28 marca, 14:36

@jakistam: WTF To Twoja Stara
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Avatar Kanter
(JestemSuper)
23 listopada 2015, 15:26

Jest fajne, tylko jak gdzieś tam na dole, na schody nie mogę wejść, to mnie to tak denerwuje. xd

Avatar jakistam
(Wojtek)
21 lipca 2015, 18:40

Nowy konkurs dla fanów combat3. Zgadnijcie jak sie w nim nazywam. ;)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar kacbor
(Iluminatii)
12 września 2015, 13:53

@jakistam: morda?

Avatar CitroenC4
(Maciek)
28 marca, 14:35

@jakistam: Twoja Stara :DDDDD XDDDDDDD

Avatar Oliffciax19
(Olivia)
11 maja 2015, 13:28

2/5 :D

Avatar ziomek93
(Grześ)
28 marca 2015, 19:21

mój sie nazywa pijany mistrz xd

Avatar kooottek
(Paweł)
17 marca 2015, 09:34

LOL 1 HP

Avatar Shentter
(Karol)
10 marca 2015, 18:28

Lolowaty LOL.

Avatar Matixerxx
27 stycznia 2015, 12:58

DLACZEGO mój stefan tanczy lady gage ????

Avatar ananas4444
(Mateusz)
13 grudnia 2014, 18:37

ku*wa wstawaj!!!!!!!!!!

Avatar buchci
27 stycznia 2015, 12:36

@ananas4444: mateusz sie nie slucha co?

Avatar buchci
27 stycznia 2015, 12:31

:)

Avatar Natalia_090_
10 stycznia 2015, 19:20

Piękna ! ;3 :'D

Avatar patryk1290
30 grudnia 2014, 19:46

TEN PIJANY TO JEST STACHU Z EŁKU A DOKLADNIEJ Z WARMINSKO MAURSKIEGO A DOKLADNIEJ Z POLSKI A DOKLADNIEJ Z EUROPY A DOKLADNIEJ ZE SWIATA:) NO I TAKA MOJA HISTORIA XD

Avatar Natalia_090_
10 stycznia 2015, 19:04

@patryk1290: Naprawdę !? Ej fascynujące ! Tak w ogóle bez sęsu ten kom ... -,-

Avatar dedman123
(piotr)
10 stycznia 2015, 17:25

zarombista gra

Avatar alekej
(arek)
2 stycznia 2015, 15:02

LOL

Avatar dedman123
(piotr)
10 stycznia 2015, 17:02

@alekej: sam jesteś lol

Avatar alekej
(arek)
28 grudnia 2014, 11:17

wygrałem całą gre trzeba dojść do domu jedno rodzinego

Avatar alekej
(arek)
28 grudnia 2014, 11:15

patyk to zdzihu a to co on pije to siki lub piwo zgadywać

Avatar alekej
(arek)
28 grudnia 2014, 11:14

zaje##### gra

Avatar pinkoszmateusz
12 grudnia 2014, 15:43

Heniek skoczył z okna :C a był takim fajnym facetem

Avatar supernowa073d
23 listopada 2014, 16:45

jakistam
imię bakteria
trunek amarena

Avatar Dominik248
(Dominik)
19 listopada 2014, 15:17

Super gra

Avatar JakubMadridista7
(Jakub)
10 listopada 2014, 16:19

NIEEE! GIENKU ŻYJ! :D

Avatar KoNolQ
(Przemek)
8 listopada 2014, 20:10

Heh Niezła gra xD

Avatar gladiatours
19 października 2014, 19:04

fajna
gra

Avatar buchci
21 września 2014, 22:08

CO TZEBA ZROBIC ABY GRAC PRZEZ NETA?

Avatar JejaJajo
(Dominik)
Edytowano - 21 sierpnia 2014, 22:40

Kto też tańczył do Poker Face patyczkiem, łapa w góre XD

Avatar XxXsoldierXxX
12 sierpnia 2014, 17:34

NIEEEEEEEEEEEE! Pijany Stefanie żyj!

Avatar TruckerGT
3 sierpnia 2014, 19:46

@szymekck151kubusz1506 : On jest pijany.

Avatar jakistam
(Wojtek)
28 lipca 2014, 14:37

Czas do 2014 -07-30 Time Time Time !!!

Avatar XxXsoldierXxX
28 lipca 2014, 10:37

JAk dać temu gostkowi na imię (nie chodzi mi jakie imię np. Stefuś nie oto mi nie chodzi) chodzi o to JAK dać mu na imię

Avatar jakistam
(Wojtek)
9 lipca 2014, 14:48

Wujka mojego kuzyna wczoraj wywalili z roboty za chlanie :D

Avatar Nuclear
5 lipca 2014, 11:54

Facio nawet złapał rytm ;D

Avatar Michal107o
(Michał)
22 czerwca 2014, 20:46

ta gra jest epicka ! :D

Avatar olo1111
Edytowano - 13 czerwca 2014, 11:03

Zaje ista Muza Tak samo jak Gra
Zaje ista Muza+ Zaje ista Gra= Git

Avatar kacper7040
(Kacper)
21 maja 2014, 15:29

Fajne i jak pszej,s c haloj hdka karsu jagx jshag ke english

Avatar kubusz1506
(Jakub)
25 maja 2014, 19:21

@kacper7040: naucz się pisać

Avatar szymekck151
(szymon)
31 maja 2014, 17:06

@kacper7040: co ty piszesz

Avatar kacper7040
(Kacper)
9 czerwca 2014, 20:53

@szymekck151: nie wiem wymyślam :(((

Avatar kacper7040
(Kacper)
17 maja 2014, 12:15

FAJNE i jak tyLE razy!!! zrobiłeś że ożył ściebie mistsz uczciwy bo sobie plusa nie stawiasz masz plusa odemnie

Avatar KacperGG
(Kacper)
17 maja 2014, 13:15

@kacper7040: dzięki

Avatar kacper7040
(Kacper)
19 maja 2014, 20:10

@KacperGG: Spoko

Avatar gosik1242
Edytowano - 18 maja 2014, 16:13

kiedy chodzi wyglada jakby tanczyl XD

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Pijany pracownik

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Pijany pracownik
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (56)
Opis

Pracownik został po godzinach nie po to żeby pracować tylko zaszaleć. Twoim zadaniem jest wrócić w takim stanie do domu. Stracone życie łatwo uzupełnić wypijając kolejne butelki.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Skok
Enter - Restart

Oryginalny tytuł:

Dead drunk

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu