Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar laszkin

Opis:

Pracownik został po godzinach nie po to żeby pracować tylko zaszaleć. Twoim zadaniem jest wrócić w takim stanie do domu. Stracone życie łatwo uzupełnić wypijając kolejne butelki.

Sterowanie:

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Skok
Enter - Restart



Oryginalny tytuł:

Dead drunk

Podobne gry:

Zrzuć pluszaka 2.5

Zrzuć pluszaka 2.5

Zagrań: 16168

Ocena: 4.41 (17)

Kategoria: Zręcznościowe

Dlaczego ja nie żyję: Reaktywacja

Dlaczego ja nie żyję: Reaktywacja

Zagrań: 8254

Ocena: 3.73 (23)

Kategoria: Przygodowe

Zombie

Zombie

Zagrań: 116062

Ocena: 4.47 (80)

Kategoria: Strzelanki

Śmiertelny jad 3

Śmiertelny jad 3

Zagrań: 21896

Ocena: 4.47 (21)

Kategoria: Zręcznościowe

Droga śmierci

Zagrań: 199678

Ocena: 4.73 (209)

Kategoria: Wyścigowe

Joystick

Najlepsza gra roku 2014 została już wybrana!
Aby zobaczyć wyniki i poznać jak głosowali użytkownicy kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 174666Ulubiona: 466

Dodaj komentarz

Avatar jakistam

jakistam (wojtek)9 lipca 2014, 14:55

Uwaga !!!! Uwaga !!!!!! Nowy konkurs !!!!! Wymyślcie imię dla patyczaka lub
wyleście nazwę tego czego on pije .

Avatar konrad123456

konrad123456 odpowiada na komentarz20 grudnia 2014, 18:05

@jakistam: pijany Andrzej :D
pije : Porto tawny : wino

Avatar link111

link111 odpowiada na komentarz25 stycznia, 19:21

@jakistam: Imie:Rysiek
Trunek:Żubr
:D

Avatar Natalia_090_

Natalia_090_10 stycznia, 19:20

Piękna ! ;3 :'D

Avatar patryk1290

patryk129030 grudnia 2014, 19:46

TEN PIJANY TO JEST STACHU Z EŁKU A DOKLADNIEJ Z WARMINSKO MAURSKIEGO A DOKLADNIEJ Z POLSKI A DOKLADNIEJ Z EUROPY A DOKLADNIEJ ZE SWIATA:) NO I TAKA MOJA HISTORIA XD

Avatar Natalia_090_

Natalia_090_ odpowiada na komentarz10 stycznia, 19:04

@patryk1290: Naprawdę !? Ej fascynujące ! Tak w ogóle bez sęsu ten kom ... -,-

Avatar dedman123

dedman12310 stycznia, 17:25

zarombista gra

Avatar alekej

alekej (arek)2 stycznia, 15:02

LOL

Avatar dedman123

dedman123 odpowiada na komentarz10 stycznia, 17:02

@alekej: sam jesteś lol

Avatar alekej

alekej (arek)28 grudnia 2014, 11:17

wygrałem całą gre trzeba dojść do domu jedno rodzinego

Avatar alekej

alekej (arek)28 grudnia 2014, 11:15

patyk to zdzihu a to co on pije to siki lub piwo zgadywać

Avatar alekej

alekej (arek)28 grudnia 2014, 11:14

zaje##### gra

Avatar ananas4444

ananas444413 grudnia 2014, 18:37

ku*wa wstawaj!!!!!!!!!!

komentarz obrazkowy
Avatar pinkoszmateusz

pinkoszmateusz (Mateusz)12 grudnia 2014, 15:43

Heniek skoczył z okna :C a był takim fajnym facetem

Avatar supernowa073d

supernowa073d23 listopada 2014, 16:45

jakistam
imię bakteria
trunek amarena

Avatar Dominik248

Dominik248 (Dominik)19 listopada 2014, 15:17

Super gra

Avatar JakubMadridista7

JakubMadridista7 (Jakub)10 listopada 2014, 16:19

NIEEE! GIENKU ŻYJ! :D

Avatar KoNolQ

KoNolQ (Przemek)8 listopada 2014, 20:10

Heh Niezła gra xD

Avatar gladiatours

gladiatours19 października 2014, 19:04

fajna
gra

Avatar buchci

buchci21 września 2014, 22:08

CO TZEBA ZROBIC ABY GRAC PRZEZ NETA?

Avatar JejaJajo

JejaJajo (Dominik)21 sierpnia 2014, 22:40, edytowany

Kto też tańczył do Poker Face patyczkiem, łapa w góre XD

Avatar XxXsoldierXxX

XxXsoldierXxX12 sierpnia 2014, 17:34

NIEEEEEEEEEEEE! Pijany Stefanie żyj!

Avatar TruckerGT

TruckerGT3 sierpnia 2014, 19:46

@szymekck151kubusz1506 : On jest pijany.

Avatar jakistam

jakistam (wojtek)28 lipca 2014, 14:37

Czas do 2014 -07-30 Time Time Time !!!

Avatar XxXsoldierXxX

XxXsoldierXxX28 lipca 2014, 10:37

JAk dać temu gostkowi na imię (nie chodzi mi jakie imię np. Stefuś nie oto mi nie chodzi) chodzi o to JAK dać mu na imię

Avatar jakistam

jakistam (wojtek)9 lipca 2014, 14:48

Wujka mojego kuzyna wczoraj wywalili z roboty za chlanie :D

Avatar Nuclear

Nuclear5 lipca 2014, 11:54

Facio nawet złapał rytm ;D

Avatar Michal107o

Michal107o (Michał)22 czerwca 2014, 20:46

ta gra jest epicka ! :D

Avatar olo1111

olo111113 czerwca 2014, 11:03, edytowany

Zaje ista Muza Tak samo jak Gra
Zaje ista Muza+ Zaje ista Gra= Git

Avatar kacper7040

kacper7040 (Kacper)21 maja 2014, 15:29

Fajne i jak pszej,s c haloj hdka karsu jagx jshag ke english

Avatar kubusz1506

kubusz1506 (Kuba) odpowiada na komentarz25 maja 2014, 19:21

@kacper7040: naucz się pisać

Avatar szymekck151

szymekck151 (szymon) odpowiada na komentarz31 maja 2014, 17:06

@kacper7040: co ty piszesz

Avatar kacper7040

kacper7040 (Kacper) odpowiada na komentarz9 czerwca 2014, 20:53

@szymekck151: nie wiem wymyślam :(((

Avatar jakistam

jakistam (wojtek)9 czerwca 2014, 08:36

Music by Lady GaGa WTF!?

Avatar kacper7040

kacper7040 (Kacper)17 maja 2014, 12:15

FAJNE i jak tyLE razy!!! zrobiłeś że ożył ściebie mistsz uczciwy bo sobie plusa nie stawiasz masz plusa odemnie

Avatar KacperGG

KacperGG (Kacper) odpowiada na komentarz17 maja 2014, 13:15

@kacper7040: dzięki

Avatar kacper7040

kacper7040 (Kacper) odpowiada na komentarz19 maja 2014, 20:10

@KacperGG: Spoko

Avatar gosik1242

gosik124218 maja 2014, 16:13, edytowany

kiedy chodzi wyglada jakby tanczyl XD

Avatar KacperGG

KacperGG (Kacper)16 maja 2014, 14:01

30 razy byłem prawie zabity i dałem rade xD

Avatar KacperGG

KacperGG (Kacper)14 maja 2014, 15:55

czesc kacper halo kacper o siema kacper o narazie kacper pokerface

Avatar kacper7040

kacper7040 (Kacper) odpowiada na komentarz9 czerwca 2014, 20:59

@KacperGG: to było domnie?.

Avatar buchci

buchci6 maja 2014, 09:37

:)

komentarz obrazkowy
Avatar buchci

buchci6 maja 2014, 09:35

game complete:)

komentarz obrazkowy
Avatar buchci

buchci odpowiada na komentarz6 maja 2014, 09:37, edytowany

@buchci: :)

Avatar Kapa220

Kapa2203 maja 2014, 10:15

PAPAPAPA POKER Face XD

Avatar Limbo19

Limbo19 (Piotr)26 kwietnia 2014, 16:52

lol śmieszne ifajna muzyka

Avatar bartosz2005

bartosz2005 (bartosz)21 kwietnia 2014, 22:14

o daje piwo?

Avatar Dominik_xD

Dominik_xD17 kwietnia 2014, 20:01

Fajna :_:

Avatar dudek55

dudek55 (kacper)14 kwietnia 2014, 21:03

fajna gierka

Avatar Olejman

Olejman12 kwietnia 2014, 15:17, edytowany

Ogólnie ***ista gra, przeszedłem całą, na końcu jest napisane, że dziękuje za granie w tą głupią grę ;_; 5/5

Avatar stasiek34

stasiek3412 kwietnia 2014, 11:38

zeszłem po
schodach nic sobie nie robiąc

Avatar Olejman

Olejman odpowiada na komentarz12 kwietnia 2014, 14:58

@stasiek34: A mi się udało skoczyć z najwyższego piętra na schody i przeżyć :_:

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.