Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.62 (270)
wyświetleń: 471183

Komentarze (282)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar kacperek1665
10 sierpnia, 14:00

@Wiktor2015: ty @^$@^! jak można nie znać mario! je%ane dziecko cs:gówno

Avatar Bluerose_the_gamer
(Poison)
6 kwietnia, 14:28

mi się to trochę kojarzy z poly bridge

Avatar Koxu165
(Sebastian)
11 marca, 16:41

on to mario co se wąsy odkleił 10/10 i do ulu

Avatar Wiktor2015
(Wiktor)
6 kwietnia, 15:41

@Koxu165: Co to ''Mario'' nie znam czegoś takiego?????

Avatar kacperek1665
8 sierpnia, 18:43

@Wiktor2015: je&ane dziecko cs:gówno 7 latek

Avatar Wiktor2015
(Wiktor)
6 kwietnia, 15:41

nawet ale szybko się nudzi i te mosty są zrąbane troszeczke 4/10

Avatar boulderzone
1 marca, 15:16

super gra

Avatar Kapi5055
10 lutego, 16:23

wyglądają jak mario tyle że bez wąsów

Avatar Ogi_Jogi
10 stycznia, 19:15

Oni mają takie ryje bo im ucięli dłonie i stopy.

Avatar Awp_Asiimov
19 października 2015, 19:54

Najs game!
9/11 IGN

Avatar Ventox
16 września 2015, 14:37

Hehe ryki z miecze i sandały xd

Avatar Ventox
16 września 2015, 14:18

kopiuj wklej fajna gierka 10/10 i do ulu xd

Avatar Kiseriox
(Kuba)
8 września 2015, 13:58

fajna gierka 10/10 i do ulu

Avatar Legolas9988
6 września 2015, 17:19

najfajniejsza gra na jeja bo j. pl

Avatar Mateuszkornosz
19 czerwca 2014, 20:21

moja ulubiona gra z dzieciństwa.

Avatar Adrianoxis
7 listopada 2014, 23:25

@Mateuszkornosz: moja też

Avatar Mateuszkornosz
8 listopada 2014, 20:31

@Adrianoxis: Serio dopiero teraz dajesz ten komentarz.

Avatar Adrianoxis
9 listopada 2014, 11:02

@Mateuszkornosz: no a jak

Avatar ToFFeXPL
25 sierpnia 2015, 18:10

@Adrianoxis: hah znalazłem swoje stare konto xd

Avatar Stefan13
10 sierpnia 2015, 12:47

chwała temu kto wymyślił tą gre :D

Avatar czarek13
(czarek)
1 sierpnia 2015, 21:27

5/5

Avatar Ascarial
1 sierpnia 2015, 16:12

nawet nawet 3.5/5

Avatar PiterSwag15
19 maja 2015, 18:38

Suuper

Avatar Nexus2322
10 maja 2015, 19:00

100/100 super

Avatar Quixc
(Bartosz)
8 maja 2015, 16:23

10/10

Avatar DranKon
(Konrad)
17 kwietnia 2015, 19:34

Jak te lutki spadają to wydają dźwięki z gry Swords and Sandals :O

Avatar dominik545
15 kwietnia 2015, 16:31

FAJNA

Avatar KsEnOn
24 marca 2015, 14:22

Ach... uwielbiam tą grę. 10/10 Trochę trudna ale genialna !!!

Avatar al1276
23 marca 2015, 18:33

za**bista

Avatar erola
(Pietrek)
19 marca 2015, 20:01

Gra z dzieciństwa ;)

Avatar monita7145
21 lutego 2015, 12:41

nawet fajne

Avatar renova123
10 kwietnia 2013, 19:37

epicka 5/5 i do ulu
Długo się ładuje -.-

Avatar kacperg06
19 lutego 2015, 11:27

@renova123: masz fajnego avatara

Avatar Wenkk
(Człowiek)
4 marca 2013, 18:04

super 10/10!

Avatar kacperg06
19 lutego 2015, 11:25

@Wenkk: spoko avatar

Avatar matiscoby47
Edytowano - 12 lutego 2015, 18:24

co

Avatar WhiteHuman
(Jacob)
6 lutego 2015, 20:11

Czemu te postacie jak spadają wydają głos z gry Sword And Sandals?

Avatar sauron101
12 lutego 2015, 14:27

@WhiteHuman: nie pytaj xD to tajemnica

Avatar Eagle15
(Patryk)
11 lutego 2015, 21:33

0/10 i do dupy

Avatar benek10
6 lutego 2015, 21:03

bardzo fajna 5/5

Avatar dadus123
6 lutego 2015, 17:23

hahhhahaha

Avatar pooskramiacz
25 stycznia 2015, 17:23

do ulu

Avatar dedman123
(piotr)
10 stycznia 2015, 10:18

to za**bista gra 10/10

Avatar mini_style
5 stycznia 2015, 14:37

nawet fajna wrecz te besciacka

Avatar l33t29
21 sierpnia 2014, 08:23

2/5

Avatar szymonek1503
Konto usunięte
1 września 2014, 17:57

@l33t29: serio

Avatar lolmister2003
(Janek)
7 grudnia 2014, 12:39

@l33t29: uwielbiam piratów z karaibów chodzi o twój avek

Avatar yugo_wakfu
4 stycznia 2015, 17:39

@lolmister2003:
a ja s kolei nienawidzę ludzi , którzy tak jak ty dają sobie jakieś cudze , pedalskie zdjęcie

Avatar sir_skipper
4 stycznia 2015, 13:17

Święta są trudne

Avatar kacpring
10 czerwca 2014, 15:16

mega Czadiorowa Gierka

Avatar KingsMax
(Michał)
23 lipca 2014, 23:39

@kacpring: czadirowa?

Avatar elmaciejos
19 lipca 2014, 14:54

Fajna gra 10/10 kto tak uważa łapka w górę

Avatar Skipper654
19 lipca 2013, 20:52

super ja się umię grać w to 5/5

Avatar Szymon2410
(Szymon)
6 grudnia 2013, 11:30

@Skipper654: Ja? a nie czasem chodziło ci o jak?

Avatar jasioolaizosia2
18 kwietnia 2014, 10:49

@Szymon2410: dobra, nie czepiajmy się literówek :-)

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Mosty

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Mosty
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (44)
Opis

Celem gry jest po prostu budowa mostów. Muszą one nie tylko wytrzymać pod naporem zwykłych przechodniów, ale także ciężkich ładunków. Racjonalnie rozdysponowuj środki, gdyż Twój budżet jest ograniczony.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Cargo Bridge

Podobne gry

Hity z naszych gier