Slenderman i apokalipsa zombie

Oceń:
4.04 (23)
wyświetleń: 23072

Komentarze (77)

Screeny (3)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Kacperek08_
(Kacper)

12 kwietnia, 15:27

jak zabić slendermana odpiszcie plis

Avatar WOJTASSO1234

13 października 2016, 14:00

Niezła Gierka !

Avatar dominikol70

16 marca 2016, 20:10

przeszedłem całą xd!!!!!!!!!

Avatar Kamiek
(Kamil)

20 czerwca 2015, 13:41

Slender zaczął chodzić na siłke xD

Avatar ewcia4456

22 listopada 2015, 11:28

@Kamiek: NO NAPAKOWAŁ JAK JA

Avatar reings2345566788
(szymon)

10 lipca 2015, 13:58

5/10 taka sobie

Avatar uj_wam_w_dupe

3 lipca 2015, 19:01

znajdź 8 kartek jak tam kartek nie ma

Avatar slender

12 czerwca 2015, 21:15

przeszłem całą

Avatar slender

12 czerwca 2015, 21:14

fajna gra

Avatar Tildek
(Rafał)

8 maja 2015, 13:19

głupie

Avatar signatek

25 kwietnia 2015, 13:12

lol

Avatar signatek

24 kwietnia 2015, 17:47

dlaczego slender ma takie muły ?

Avatar signatek

24 kwietnia 2015, 17:05

czemu wszędzie zombie a nie widze slendera

Avatar trol234
(sergiusz)

6 kwietnia 2015, 11:14

mam podobną grę natablecie

Avatar mati178

19 marca 2015, 16:14

slender się teleportuje

Avatar mati178

19 marca 2015, 15:58

po co są te kartki

Avatar alex559211

17 marca 2015, 10:05

no właśnie slenderka zabiłem

Avatar morela1234

5 marca 2015, 11:57

slender jest wiekszym pakerem niz myslalem :D

Avatar koxu35
(robert)

26 listopada 2014, 06:22

a ja znam zaklęcie na dobre wyniki w nauce

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 26 listopada 2014, 12:13

@koxu35: To dobrze. Jeden mądry który się chce uczyć :)

Avatar bolesny

27 lutego 2015, 16:34

@koxu35: ja też a ono jest takie"nie uczyć się"

Avatar bolesny

27 lutego 2015, 16:33

ten slender wygląda jak jakiś paker a nie jak slender

Avatar kewcio43
(Kewin)

Edytowano - 26 listopada 2014, 20:48

Ładna gra ale sciagnijcie sobie gta5 to za**bista poradzam:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Avatar Johnny3Tears

27 listopada 2014, 14:10

@kewcio43: Ściągnijcie? Tja... Potem Rockstar zbankrutuje i będzie płacz. Może byście wspomogli twórców finansowo? Jak raz?

Avatar Gi4ex
(Michał)

27 lutego 2015, 14:45

@Johnny3Tears: Fajnie że GTA V jest na kompa

Avatar J2319

26 listopada 2014, 16:01

Slendi przypakował :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar michcio007
(Michał)

Edytowano - 7 stycznia 2015, 20:35

@J2319: Mnie się zbagował w małym zbagowanym "kozim rogu" ,w którym ja byłem ;_;

Avatar Sakura585

17 lutego 2015, 13:00

@J2319: taki slenderowy Pudzian

Avatar skkf321

9 lutego 2015, 13:46

wtf?! co za chora gra przecziesz jeśli to zombie i slender to zombie powinny go atakować i slender tak nie wygląda

Avatar ReZi_Play_Games

1 stycznia 2015, 13:29

Slendi, gdzie pakujesz? Chcę mieć Twoją dziewczynę! xDD! A gdzie sterydy kupujesz?

Avatar
Konto usunięte

18 grudnia 2014, 17:43

ja grałem pięć nocy u marka to to autor gry Slederman

Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2014, 19:29

tańczymy

Avatar Sharley201

11 grudnia 2014, 15:42

Slenderman w:centrum handlowym

Avatar Kubek112
(Piotrek)

10 grudnia 2014, 17:40

wtf? slendi gdzie sie napakowałeś?? od tych bicy się kule odbijaja a co do gry to troche zrypana ale 4/5

Avatar Rex1987

Edytowano - 3 grudnia 2014, 08:20

o kurde slendi kiedy pakowałes pokazesz siłke do której chodzisz :D

Avatar oktibokti
(Oktawiusz)

30 listopada 2014, 15:49

da sie slendera zabić

Avatar Mateusz0001
(Mateusz)

1 grudnia 2014, 11:32

@oktibokti: nie

Avatar Rex1987

1 grudnia 2014, 19:20

@oktibokti: nie da sie ale biega

Avatar Mateusz0001
(Mateusz)

30 listopada 2014, 17:07

10/10

Avatar RainbowDash012

23 listopada 2014, 13:28

A i wiem gdzie się Slender respi ; spójrz za siebie i idź dalej i wyjdź za znak "Road Closet" (jeśli źle napisałem to nie hejtujcie) i poczekajcie a wam wyskoczy.

Avatar RainbowDash012

Edytowano - 24 listopada 2014, 14:36

@RainbowDash012: Sorry źle napisałem randomowo (chyba) on się respi

Avatar Gi4ex
(Michał)

28 listopada 2014, 17:48

@RainbowDash012: Respi sie randomowo

Avatar ToMo39
(Tomasz)

26 listopada 2014, 14:54

Spoko
podobne do gry w ktora gral rojo fangame ze snajperka do tych pomaranczowych

Avatar borves
(Mikołaj)

26 listopada 2014, 15:06

@ToMo39: O tym samym myślę

Avatar Gi4ex
(Michał)

28 listopada 2014, 17:46

@ToMo39: Pamiętam

Avatar Arrow1223

25 grudnia 2014, 16:15

@ToMo39: To był chyba Sniper coś tam jakoś tak :P

Avatar Gi4ex
(Michał)

27 lutego 2015, 14:44

@Arrow1223: Psycho rojo

Avatar loloja

26 listopada 2014, 16:51

naciśniejcie klawisz Q to zmienicie na półautomatyczną snajperkę

Avatar Gi4ex
(Michał)

27 listopada 2014, 20:09

@loloja: Dzięki

Avatar loloja

27 listopada 2014, 20:17

@Gi4ex: nie ma sprawy

Avatar Saren13
(Mariusz)

Edytowano - 27 listopada 2014, 17:38

Jestem strachliwą osobą ale ta gra ani straszna ani ciekawa... 1/5
To nawet nie Slenderman tylko Arnold S. w kostiumie...

Avatar wiktoris
(wiktoria)

26 listopada 2014, 19:34

straszaą mnie że zlikwiduja mi konto

Avatar olka12polska

26 listopada 2014, 19:07

Slendi kiedy byłeś na siłce? XD

Avatar mante
(Mateusz)

26 listopada 2014, 18:42

joł kto ma skype dodawać maticola1 pogramy w jakąś inną gierką

Avatar J2319

26 listopada 2014, 18:16

I belive, I can fly!

Avatar samson34

26 listopada 2014, 17:58

taka se

Avatar ojdek

26 listopada 2014, 17:26

lol
slender ma muły

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Slenderman i apokalipsa zombie

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Slenderman i apokalipsa zombie
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Taka fuzja, taki strach! Jesteś w mieście opanowanym przez zombie, a w rękach dzierżysz swoją snajperkę. Ale ta świadomość, że gdzieś błąka się jeszcze człowiek bez twarzy... Walcz o przetrwanie.

Sterowanie

WASD - Poruszanie się
Myszka - Celowanie/Strzelanie
Shift - Bieganie
Spacja - Skakanie

Podobne gry

Hity z naszych gier