Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.68 (394)
wyświetleń: 199871

Komentarze (589)

Screeny (14)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar PatkaNatkaXD
(Patrycja)
17 sierpnia, 13:38

wygrałam!! Kto pobije?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar hehineji
(szymon)
26 sierpnia, 12:01

@PatkaNatkaXD: i gdzie ten szał? xd

Avatar PatkaNatkaXD
(Patrycja)
30 sierpnia, 08:14

@hehineji: w twojej dupie wiesz?

Avatar panaplayaczolgista
31 lipca, 20:21

gunwo 0 3

Avatar KrzywyRyj
16 lipca, 16:45

full uprage!

Avatar piesek123
(Marta)
1 lipca, 09:51

zajefajna gra

Avatar swojskieXDD
22 maja, 16:10

głupie lepsza 2

Avatar RAYMAN2
17 kwietnia, 20:24

ja 250 mph na godzine do dobrze niestety dowodu nie mam

Avatar RAYMAN2
17 kwietnia, 19:59

Wiedziałem że pingwiny zaczną latać

Avatar GrzywaJotPe
29 marca, 17:45

fajna , tylko szkoda , że nie ma więcej rund :/ np.skocznia 100,200 itd

Avatar Bestever11
10 stycznia, 19:18

Szkoda że niema 3 :(

Avatar wulkan42
3 marca, 21:21

@Bestever11: masz rację!
w związku z tym prosze wrzucac kolejne czesci ;D XD

Avatar sylwa202
5 stycznia, 14:10

na pewno jest spoko

Avatar sylwa202
5 stycznia, 14:01

:)

Avatar Lola4
Konto usunięte
27 grudnia 2014, 19:31

może i nie daleko ale jak na 75 mph to chyba dobrze

Avatar vip90
16 grudnia 2014, 20:57

podoba mi się ta gra XD

Avatar verssuss
24 listopada 2014, 20:56

28 days wygrana

Avatar Giercak
(Wojtek)
15 listopada 2014, 12:34

Kto mnie przebije ?! JESTEM NIEPOKONANNYYYY~~~!!!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Bestever11
6 marca, 18:54

@Giercak: Tak a podasz link ?

Avatar Giercak
(Wojtek)
6 marca, 20:01

@Bestever11: ;p Wpisz w google

Avatar you366
15 listopada 2014, 21:36

super gra bardzo mi się podoba 100/10

Avatar hejak
15 listopada 2014, 18:08

jak zapisac

Avatar alantoczek12
9 października 2014, 16:53

Fajniejsze jest Learn To Fly 2

Avatar qwer1
(Łukasz)
6 czerwca 2014, 18:06

ja 1min

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar ege311
(julia)
9 października 2014, 12:43

a jaki?

Avatar szymonek1503
Konto usunięte
9 października 2014, 15:58

@ege311: OMEGA CATALOG

Avatar kacperzdancewicz
19 kwietnia 2014, 21:24

przeszłem cało w 10 min hahahhahahahhahahahhahahh :)

Avatar wiwaszka
30 czerwca 2014, 18:18

@kacperzdancewicz: *przeszedłem

Avatar ege311
(julia)
18 września 2014, 17:18

@kacperzdancewicz: chwal się chwal się!!!!!!! jak masz się chwalić!!!!!!

Avatar werona12317
(Weronika)
Edytowano - 13 sierpnia 2014, 12:20

supcio

Avatar mateusz456789123
12 sierpnia 2014, 13:27

fajna gra

Avatar lolek323
12 lipca 2014, 09:12

no napisałem popelnia zamiast popełnia

Avatar krolok1875
(Dawid)
18 lipca 2014, 15:54

@lolek323: Na następny raz... nie spam tymi komentarzami tylko napisz je w komentarzu;) I jeszcze coś, Interpunkcja o ile wiesz co to.

Avatar lolek323
12 lipca 2014, 09:12

z czasem irytuje i ma się ochotę wyciszyć muzykę i popelnia się błędy ort

Avatar lolek323
12 lipca 2014, 09:07

muzyka pomaga się uspokoić żeby nie rozwalić klawiatury o ekran

Avatar trolizer
3 lipca 2014, 10:53

fajne ale 2 lepsza

Avatar kroosxd
Edytowano - 18 marca 2014, 19:37

grałęm w tą gre jak miałem 6 lat :D xd

Avatar wiwaszka
30 czerwca 2014, 18:19

@kroosxd: a teraz masz...?

Avatar qwer1
(Łukasz)
6 czerwca 2014, 17:48

no

Avatar misiek0424
21 maja 2014, 15:59

w 4 min

Avatar fee9l11
20 maja 2014, 13:31

przeszedłem cała w 8 min :)
epic epic epic epic

Avatar kacperzdancewicz
19 kwietnia 2014, 21:24

nie będę kłamał w 24 min :)

Avatar KlingerPL
(Michał)
17 kwietnia 2014, 19:21

22 dni :D
gra 5/5

Avatar pajonczek2000
17 kwietnia 2014, 09:09

ahhh git daje 4/5 ale ( 2 ) lepsze :3

Avatar manfredyou100
Konto usunięte
16 kwietnia 2014, 15:59

i do tego ta kiwipedia a muzyka 5/5

Avatar manfredyou100
Konto usunięte
16 kwietnia 2014, 15:58

super wszystkie z serii

Avatar Lewandowski888
13 kwietnia 2014, 17:23

super super i jeszcze raz super gra

Avatar DAniel032001
(Daniel)
13 kwietnia 2014, 20:07

@Lewandowski888: na spokojnie jest lepsze ;p

Avatar mati3853
11 kwietnia 2014, 16:48

fajna wyszukiwarka giggle-goggle

Avatar adriankuczma
(Adrian)
21 marca 2014, 21:34

fajna gra

Avatar Rapsa47
Konto usunięte
11 marca 2014, 16:25

Gra fajna

Avatar dawidpolsk
(Dawid)
10 marca 2014, 14:20

28 dni. A co do gry fajna

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Nauka latania

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Nauka latania
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (132)
Opis

Podobno pingwiny nie latają... Twoim zadaniem jest zupełne zaprzeczenie temu stwierdzeniu. Naucz pingwina latać pokonując coraz większe odległości. Za zarobione pieniądze udoskonalasz swój sprzęt.

Sterowanie

Strzałka w lewo/prawo - Sterowanie pingwinem
Spacja - Użycie rakiety

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Learn to Fly

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu