Najłatwiejsza gra świata

Oceń:
3.19 (536)
wyświetleń: 727195

Komentarze (1449)

Screeny (12)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Enter22
(Tomek)

29 kwietnia 2016, 16:25

2 s. :)

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 czerwca, 15:50

@Enter22: 1 s wygrałam życie xd

Avatar ice44

24 maja, 15:56

zdobyłem koronę i koniec gry odrazu

Avatar Alexxx123

2 czerwca, 16:57

@ice44: xddd

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 czerwca, 15:47

@Alexxx123: widzę cie wszędzie O-o czy to normalne?

Avatar XaviPL

27 października 2016, 15:33

ja przeszedłem w 8 sekund

hahaha
rekord świata

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 czerwca, 15:46

@XaviPL: ja w 1 milisekundę xd

Avatar eliza109
(Eliza)

20 marca 2016, 13:32

Ale trudne! Męczyłam się 2 dni! Uważajcie potwierdzam, że jest to bardzo trudna gra. (Tak, tak to nie miało być śmieszne :P)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

22 kwietnia, 19:38

@XaviPL: wiem data ale to była ironia rozumiesz?

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

3 czerwca, 15:43

@eliza109: męczyłam się 4 miesiące czy ktoś zna pomoc do tej gry xd

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

22 kwietnia, 19:38

męczyłam się 4 miesiące czy ktoś zna pomoc do tej gry xd

Avatar dyzio12
(Kacper)

22 stycznia, 20:16

jak ją przejść?

Avatar Konrad1212

16 marca, 16:19

@dyzio12: To ty taki jesteś głupi przecież musisz do korony i tyle wygraleś

Avatar dyzio12
(Kacper)

16 marca, 21:42

@Konrad1212: jaki wiesz że pisałem to dla żartów...

Avatar DeadShoot
(MlgKrillin)

6 stycznia, 21:18

jaka trudna,przechodziłem ją 9 lat,a tyle żyje! (serio)

Avatar Danonek454

14 grudnia 2016, 18:59

Tu jest tylko1 lvl!

Avatar liget10000

3 grudnia 2016, 11:14

O Boże! Jakie to trudne ja myślałem że to będzie łatwe ponieważ tak napisali a tu jeb troll. Męczyłem się z tym przez jakieś 2 lata!!! A wy w ile to przeszliście bo nie uwierzę że tak szybko to przejdziecie!

Avatar D_DOmAK47
(Kacper)

26 listopada 2016, 19:46

taka krótka gra a creditsy długie xD

Avatar Nyanka_PL

30 października 2016, 17:44

* PORADA *
1) Kliknij prawym przyciskiem myszy na ekran
2) Wybierz opcję "Przewiń do tyłu"
POLECAM SIĘ NA PRZYSZŁOŚĆ :D

Avatar Nyanka_PL

30 października 2016, 17:35

Ach, i ta muzyczka na koniec XD

Avatar XaviPL

27 października 2016, 15:32

w 3 godziny taką grę?

Avatar kubalikinis
(Kuba)

17 października 2016, 20:22

Przeszedłem to w 3 godziny :D Ale ja jestem fajny Boooże

Avatar lgruszecka

17 października 2016, 16:13

wszyscy jesteście głupi

Avatar kristofer13

16 października 2016, 13:31

jak się porusza

Avatar Piaskowa_Burza
(Lexi)

8 października 2016, 23:15

To jest takie nudne i łatwe...

Avatar Mgduel

22 września 2016, 09:21

jezu dajcie jakieś wyzwanie xd,i ta muzyka

Avatar kacper10000001

30 sierpnia 2016, 08:22

ale trudna graXD

Avatar lgruszecka

17 października 2016, 16:11

@kacper10000001: łatwa gej z ciebie

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

Edytowano - 3 czerwca, 15:48

@lgruszecka: nie obrażaj dziecko PS. wiesz co to sarkazm lub ironia? ( wiem data )

Avatar Slursh

26 sierpnia 2016, 12:16

No to twórcy za bardzo się nie wysilili :|

Avatar natalka0123

14 sierpnia 2016, 18:20

tyle teurcuw ;-;
le z nichnoby rze tyle ich a tak mała gra ;-;

Avatar s12345

24 sierpnia 2016, 12:08

@natalka0123: Ortografia

Avatar kropeczka999

Edytowano - 22 sierpnia 2016, 20:38

najfajniejsza gra w jaką kiedykolwiek grałam!!! naprawde i ta piosenka na końcu a własnie wiecie jak się nazywa ta piosenka bo super jest ale nie aż tak jak ta gra B)

Avatar natalka0123

14 sierpnia 2016, 18:19

to było tak trudne :-( (mam zadzieje że wyjdzie więcej!!!!!!!!!)

Avatar natalka0123

14 sierpnia 2016, 18:18

niewmszy toejst rudna gra zobacze na YT XD

Avatar Emu78

21 lipca 2016, 17:50

TO JEST WKURZAJĄCE! CIĄGLE LECĄ TYLKO NAPISY!!!!!!

Avatar jestembezsens

29 lipca 2016, 16:22

@Emu78: BO TU JEST TYLKO 1 LVL ;-;

Avatar kamilpoli

30 lipca 2016, 11:43

@Emu78:
Popieram gówno nie działa po prostu

Avatar kot123no

18 lipca 2016, 08:41

aha

Avatar Podaj64
(Destructor)

12 lipca 2016, 12:46

JAKIMŚ CUDEM WYGRAŁEM CHODZĄC Z 10-CIOMA KRATKAMI :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Avatar vipowy100
(Aaron)

8 lipca 2016, 12:38

OBY NIE SPOTKAŁO WAS TO PODCZAS DZISIEJSZEGO MECZU.

Sędzia do oskarżonej:
- A więc nie zaprzecza pani, że zastrzeliła męża podczas transmisji meczu piłkarskiego?
- Nie, nie zaprzeczam.
- A jakie były jego ostatnie słowa?
- "Oj strzelaj, prędzej, strzelaj."

Avatar migrena

28 czerwca 2016, 14:58

Grałem w łatwiejszą (wchodzisz i jest napisane win).

Avatar Martusia100009

1 lipca 2016, 12:05

@migrena: a jak się nazywa?

Avatar Martusia100009

1 lipca 2016, 12:03

racja najłatwiejsza.

Można chodzić po literach końcowych!

Avatar barbados12
(Aleksander)

23 czerwca 2016, 11:51

serio.. :V komuś sie chyba nudziło :P

Avatar kamilos9

21 czerwca 2016, 18:49

zobaczymy czy najłatwiejsza

Avatar TomakiSXPL

18 czerwca 2016, 18:46

Jakie łatwe poza tym downy tego nie umią zroić a to jest izi pizi

Avatar Draken987
(Bartosz)

23 maja 2015, 20:11

Męczyłem się 4 godziny.
Udało się!!!
To najtrudniejsza gra świata!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar Podaj64
(Destructor)

Edytowano - 24 maja 2016, 13:41

@Draken987: ty se dla beki to piszesz no chyba że z każdym winem 1 dodatkowy krok w chodzeniu to tak

Avatar Domil
(Dominik)

11 czerwca 2016, 09:20

@Draken987: pół wieku grałem w tą gre ale sie udało wreszczie każdy ruch był zły ale sie udało

Avatar Kubex1344

29 maja 2016, 14:14

To jest gra dla 2-latka

Avatar kacper07onet

14 maja 2016, 18:42

łatwe;-)

Avatar Vipkasia

13 maja 2016, 16:01

&#�

Avatar malagam76

Edytowano - 6 maja 2016, 21:48

gra super łapa w góre i piosenka na koniec też fajna

Avatar malagam76

6 maja 2016, 21:47

bardzo łatwa jak pisze a po zatym gra fajna 5s

Avatar
Konto usunięte

30 kwietnia 2016, 00:58

sadzilam ze nazwa bedzie ironia,a jednak...

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Najłatwiejsza gra świata

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Najłatwiejsza gra świata
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (70)
Opis

Gra, która nie ma sobie równych biorąc pod uwagę fabułę, grywalność i grafikę. Twoim głównym zadaniem jest zdobycie korony, dzięki czemu okryjesz się chwałą.

Sterowanie

Strzałki

Oryginalny tytuł:

Quest Of The Crown

Podobne gry

Hity z naszych gier