Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Uzupełnij machinę tak, by kulka trafiła do wiadra. Z każdą kolejną planszą będą pojawiać się nowe coraz dziwniejsze przedmioty.

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Dynamic Systems

Podobne gry:

Globalna Ochrona

Globalna Ochrona

Zagrań: 25438

Ocena: 3.84 (19)

Kategoria: Wieżyczki

Obrona Układu Słonecznego

Obrona Układu Słonecznego

Zagrań: 11968

Ocena: 3.6 (10)

Kategoria: Wieżyczki

Ewolucyjna machina

Ewolucyjna machina

Zagrań: 32652

Ocena: 3.86 (72)

Kategoria: Logiczne

Uruchom machinę

Uruchom machinę

Zagrań: 89688

Ocena: 3.89 (59)

Kategoria: Logiczne

Machina 2

Machina 2

Zagrań: 27275

Ocena: 4.37 (24)

Kategoria: Logiczne

Oceń grę:

Zagrań: 52600Ulubiona: 51

Dodaj komentarz

Avatar sebcio202

sebcio202 (sebastian)6 maja 2012, 12:23

jak ściągnąć minecrafta

Avatar emil2506

Konto usunięte odpowiada na komentarz31 sierpnia 2012, 07:37

@sebcio202: wpisz na YouTube jak pobrać minecraft

Avatar dddomin

dddomin (Dark Xen)12 lutego 2011, 11:51

99/100 bardzo fajna!!!

Avatar skrzysiek

skrzysiek31 grudnia 2010, 15:34

@ziomal042700: ja też mam

Avatar ziomal042700

ziomal04270012 września 2010, 15:28

mam Crazy Machines ***ista gra

Avatar deleted-89361

Konto usunięte11 września 2010, 17:32

5/5

Avatar klarys

klarys29 grudnia 2009, 16:11

sabart wiesz co to jest poprawianie błędów? gra fajna 8/10

Avatar sabart

sabart (Bartłomiej)5 września 2009, 10:12

15 lvl jak piłki tpodają to kręcązembatką jstaw zembatki tak żebyzembatki przekręciłydeske

Avatar deleted-63264

Konto usunięte27 sierpnia 2009, 18:38

Bardzo podobne do Crazy Machines... 5/5

Avatar biedronka12345

biedronka12345 (Łukasz)20 lipca 2009, 20:37

Nawet nawet

Avatar MatiaS

MatiaS3 lipca 2009, 17:27

Takie sobie ... 4/5

Avatar Kamelix

Kamelix (Kamil)28 czerwca 2009, 09:45

Fajne

Avatar zuziek314

zuziek31427 czerwca 2009, 18:11

ile tu jest leveli?

Avatar juzio0700

juzio070024 czerwca 2009, 15:52

tnij.se/lvl15

Avatar shnapi

shnapi23 czerwca 2009, 19:44

congratulation

Avatar Blady

Blady (Bartek)23 czerwca 2009, 19:18

taki fajny napis jest ułożony na planszy
teraz kto taki cwany i pisze że przeszedł niech pisze jaki

Avatar Blady

Blady (Bartek)23 czerwca 2009, 19:15

a tak w ogóle 5/5.40 lev do przejścia,ale 41 się nie da

Avatar Blady

Blady (Bartek)23 czerwca 2009, 19:14

przecież można obejżeć solucję klikając na lewo od przycisku start SOLUTION

Avatar bartek97

bartek9723 czerwca 2009, 18:49

jak przejść 28lvl? pomocy

Avatar patrykkiler

patrykkiler23 czerwca 2009, 09:17

Żeby zrobić poradnik do gry to potrzeba screnow

Avatar deleted-49919

Konto usunięte22 czerwca 2009, 23:29

5/5 fajna

Avatar felo1997

felo199722 czerwca 2009, 22:15

Zanim się chwalić które przeszliście, byście pow. jak trzeba to zrobić :/

Avatar patrykkiler

patrykkiler22 czerwca 2009, 20:44

Przeszedłem Już

Avatar patrykkiler

patrykkiler22 czerwca 2009, 14:54

jak 15?

Avatar patrykkiler

patrykkiler22 czerwca 2009, 14:51

5/5

Avatar patrykkiler

patrykkiler22 czerwca 2009, 14:50

Fajne

Avatar bartek97

bartek9721 czerwca 2009, 22:55

a już mam

Avatar bartek97

bartek9721 czerwca 2009, 22:53

jak zrobić 23 pomocy!!!

Avatar misiek24

misiek2421 czerwca 2009, 21:52

haha 14 lv za pierwszym razem i za wstawieniem jednej rzeczy ale chyba nie o to twórcom chodziło ta gra ma wiele niedorobień ale i tak 5/5

Avatar tomek52224

tomek5222421 czerwca 2009, 21:34

ok już wiem

Avatar tomek52224

tomek5222421 czerwca 2009, 21:24

jak przejść 28lvl?

Avatar oroko

oroko21 czerwca 2009, 21:16

40 lvl i game over daje 5/5 i do ulu

Avatar Filo123

Filo123 (Adam)21 czerwca 2009, 17:09

2\5

Avatar przemozar

przemozar (Przemek)21 czerwca 2009, 15:28

jak 9 lev

Avatar Diakon

Diakon (Michał)21 czerwca 2009, 14:12

JAk 23??????

Avatar Diakon

Diakon (Michał)21 czerwca 2009, 14:10

Jak 21?

Avatar felo1997

felo199721 czerwca 2009, 13:43

JAAAAKKKK 14?

Avatar scuterek

scuterek21 czerwca 2009, 13:29

xeronix najpierw to ty się naucz pisać, bo doczytac się nie można <lol>

Avatar Mnich1

Mnich121 czerwca 2009, 13:04

super gra 5/5

Avatar Meler

Meler (Bartłomiej)21 czerwca 2009, 13:02

gra 5/5 ja 6??

Avatar mati34

mati34 (maciek)21 czerwca 2009, 12:59

fajne wreszcie pzeszlem cale :DD

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.