Piłka nożna głowami: Sezon 2015/16

Oceń:
4.32 (68)
wyświetleń: 594907

Komentarze (249)

Screeny (21)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar antekbumbum

15 listopada, 15:23

10/10 i do ulu

Avatar nuklear

5 lipca, 11:12

Przyjęcię XD

Avatar Polaczekozaczek

28 października, 09:00

@nuklear: też jesteś fanem manchester united?

Avatar nuklear

5 listopada, 09:49
Avatar antekbumbum

19 października, 12:59

10/10 i do ulu

Avatar MateuszThem

23 kwietnia, 14:24

fajna gra

Avatar UczenKebabowGASKA

20 marca, 17:58

ciekawa(moje zdanie)

Avatar Ziomek_ziomaki4242
(Damian)

11 marca, 12:43

Fajowksa gra! polecam

Avatar PERKOZ17
(Tomek)

23 lutego, 19:28

Moim zdaniem bardzo fajna gra:)

Avatar ciasteko

22 lutego, 18:24

maga 10/10

Avatar michal7ostr
(Michał)

8 lutego, 23:48

Avatar czarekdoge100
(Czarek)

20 lutego, 19:37

@michal7ostr: Przestań skopiownaym wynikiem spamować placku!

Avatar des13
(des)

10 lutego, 20:17

Fajna gra, chociaż była by lepsza, gdyby dodali też inne ligi.

Avatar michal7ostr
(Michał)

7 lutego, 19:14

Kto pobije

Avatar kimix2209

15 lutego, 18:32

@michal7ostr: zciągnołeś!

Avatar michal7ostr
(Michał)

7 lutego, 19:10

Avatar michal7ostr
(Michał)

6 lutego, 21:59

Avatar michal7ostr
(Michał)

6 lutego, 21:48

rekord

Avatar michal7ostr
(Michał)

6 lutego, 21:46

Avatar michal7ostr
(Michał)

30 stycznia, 16:42

Avatar damian414
(damian)

28 stycznia, 17:08

1 na 5 niewygralem turnieju

Avatar xXxEbolaxXx
(Dawid)

25 stycznia, 20:59

Fajna, Robię się coraz lepszy, 2/6 .... Przegrałem

Avatar marcin02314

23 stycznia, 15:39

Super Lubię gry głowami Są Fajne kto jest takiego samego zdania Łapke w góre :)

Avatar MockingBird

11 stycznia, 22:43

Kurczę... to jeden z moich słabszych sezonów :/

Avatar MockingBird

11 stycznia, 17:39

+ :
-Grafika
-Grywalność
-Muzyczka, chociaż z czasem strasznie mnie już wku*wiała
- :
- Czasami inny piłkarz zablokuje Ci piłkę za bramką i masz już po meczu
- Z czasem nudne ale to jak chyba każda przedawkowana gra

No to ogólnie gierka na plusik i ocena piąteczka :>

Avatar marcin9990

9 stycznia, 15:37

LOL 10-0 nie wierzę :) Grałem Arsenalem :)

Avatar Stachu23Games
(Seweryn)

18 września 2016, 11:59

Uwielbiam gry głowami, kto jest takiego samego zdania łapa w górę pod tym komentarzem :D

Avatar Marcelino12345

15 grudnia 2016, 11:40

@Stachu23Games: nie no slaba ta giera

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

2 stycznia, 19:17

@Stachu23Games: Jesteś wymuszaczem

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

30 grudnia 2016, 21:27

Mój rekord to: 1:6

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

2 stycznia, 19:16

@SlendercraftandLOL: Znaczy 7:2

Avatar remek2006

18 grudnia 2016, 12:15

Piłka nozna głowami niech zrobią 2016/2017

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

30 grudnia 2016, 21:07

@remek2006: Właśnie

Avatar remek2006

2 stycznia, 16:19

@remek2006: ups juz 2017 :D

Avatar remek2006

2 stycznia, 16:20

@SlendercraftandLOL: No właśnie :)

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

2 stycznia, 19:03

@remek2006: Kocham Piłkę Nożną i błagam żeby zrobili: Piłka nożna głowami: Sezon 2016/17 :D

Avatar MineBlock22
(Król)

18 grudnia 2016, 09:50

Nie chce sie włonczyc

Avatar NieObchodziCieNick
(Filip)

17 grudnia 2016, 17:19

GŁUPIA GŁUPIA JESZCZE RAZ GŁUPIA

Avatar remek2006

27 grudnia 2016, 20:05

@NieObchodziCieNick: Sam jesteś głupi jak słup

Avatar NieObchodziCieNick
(Filip)

30 grudnia 2016, 14:46

@remek2006: Sam jesteś głupi.Jeśli nie zgadzasz sie do mojego komentarzu,odpuść,to nie boli.

Avatar BVB0945

10 maja 2016, 19:24

NIE LINIKER TYLKO LINEKER!!!

Avatar Marcelino12345

15 grudnia 2016, 11:42

@BVB0945: LYNEKER

Avatar Lokerpl1
(Filip)

14 lipca 2016, 15:46

Mi jak zwykle nie chce się włączyć

Avatar Marcelino12345

15 grudnia 2016, 11:41

@Lokerpl1: drewniany kąputer i dlatego

Avatar kolegapawian

8 grudnia 2016, 19:14

spk gra

Avatar Marcelino12345

15 grudnia 2016, 11:38

@kolegapawian: no masz racje cumplu pawianie

Avatar Marcelino1234
(Marcel)

18 października 2016, 19:09

uwielbiam tą grę!!! 100000000000000000/10000000000000000000000

Avatar Marcelino12345

15 grudnia 2016, 11:37

@Marcelino1234: hahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahahahh beka z typa

Avatar NumaNumaNumaJEJ

28 listopada 2016, 18:45

Ja ten po prawej XD

Avatar remek2006

29 listopada 2016, 19:00

@NumaNumaNumaJEJ: No co kiwka :D ronaldo

Avatar NumaNumaNumaJEJ

10 grudnia 2016, 20:00

@remek2006: XDD

Avatar remek2006

14 grudnia 2016, 15:38

@NumaNumaNumaJEJ: ;D no co kiwa dobra :D

Avatar FaCeFaCe

11 listopada 2016, 17:23

całe przeszedłem w 5 min i 8 sekund

Avatar marcin2654
(marcin)

15 listopada 2016, 17:40

@FaCeFaCe: muszę cię zasmucić ale tu jest wiele meczy i każdy trwa minutę, więc nie mogłeś przejść jej w 5 minut ;)

Avatar aaron1
(Areq)

24 lipca 2016, 21:27

Ja Arsenal
Arsenal Liverpool 5-4
Arsenal NewCastle 1-5
Arsenal Stoke 2-2
Arsenal Chelsea 1-5 Nastepna seria za niedlugo

Avatar lala80

31 października 2016, 13:13

@aaron1: ja wole barce

Avatar Vesaczi
(Pazdan)

10 listopada 2016, 17:49

@lala80: On pisał ze lubi arsenal?

Avatar Vesaczi
(Pazdan)

10 listopada 2016, 17:45

Avatar remek2006

7 listopada 2016, 18:42

Avatar remek2006

7 listopada 2016, 18:43
Avatar marcin9990

4 listopada 2016, 15:27

7-0 ARSENAL z Tottenham :D

Avatar marcin9990

3 listopada 2016, 20:34

Mój największy wynik to 1-6 grałem arsenałem

Avatar Marcelino12345

15 grudnia 2016, 11:38

@marcin9990: ja mialem 1-7 jestem lebszy

Avatar siemunki

3 listopada 2016, 18:20

fart

Avatar Cobra329
(Konrad)

12 października 2016, 15:39

Ej powie mi ktoś dla czego nie wygrałem chociaż tylko 2 razy zremisowałem a resztę meczów wygrałem ??????!!!!!

Avatar Marcelino1234
(Marcel)

15 października 2016, 14:47

@Cobra329: a skąt ja mam wiedzieć XD

Avatar lala80

31 października 2016, 13:10

@Cobra329: a z kim grales

Avatar Marcelino1234
(Marcel)

Edytowano - 31 października 2016, 21:02

@lala80: ja zawsze gram sam jakby coś

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Piłka nożna głowami: Sezon 2015/16

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Piłka nożna głowami: Sezon 2015/16
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (67)
Opis

Hit! Liga angielska czeka na start nowego sezonu - z wzmocnieniami, pełnymi stadionami i akcjami na najwyższym poziomie. No i wszystko w nowej części gry z serii "Piłka nożna głowami". To trzeba zobaczyć!

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Kopnięcie

Oryginalny tytuł:

Sports Heads Football Championship 2015/16

Podobne gry

Hity z naszych gier