Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar Olenika

Opis:

Gra, w której prowadzisz swoją farmę uprawiając rośliny i hodując zwierzęta. Plony swojej pracy sprzedajesz i w ten sposób się bogacisz.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Marchewkowy szał

Marchewkowy szał

Zagrań: 6909

Ocena: 3.90 (20)

Kategoria: Zręcznościowe

Latający pingwin

Latający pingwin

Zagrań: 56518

Ocena: 3 (17)

Kategoria: Strzelanki

Gorąca arena

Gorąca arena

Zagrań: 4554

Ocena: 4.61 (18)

Kategoria: Zręcznościowe

Ralph Demolka: Mistrz cukiernicy

Ralph Demolka: Mistrz cukiernicy

Zagrań: 13713

Ocena: 4.23 (13)

Kategoria: Wyścigowe

Wojskowy motocross

Wojskowy motocross

Zagrań: 69203

Ocena: 3.39 (33)

Kategoria: Wyścigowe

Oceń grę:

Zagrań: 76235Ulubiona: 84

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar jeja9

jeja925 czerwca 2010, 12:47

zgadzam się z tobą czarnomambo777 ale gdzie to trzeba ściągnoc

Avatar miss_glamur

miss_glamur (Magdalena) odpowiada na komentarz8 kwietnia, 17:43

@jeja9: Napiszę ci jakoś przed 20, może po 19, bo też chcę dalej grać!

Avatar miss_glamur

miss_glamur (Magdalena) odpowiada na komentarz8 kwietnia, 17:56

@jeja9: Poszukam wtedy w necie, ok?

Avatar miss_glamur

miss_glamur (Magdalena)8 kwietnia, 16:53

Wciąga! Moja ulubiona! I do ulu leci ;)

Avatar a1900

a190015 listopada 2013, 17:12

3/5

Avatar dawix8

dawix818 stycznia 2012, 15:02

DOBRA GRA 9/10

Avatar natalia1171

natalia117111 sierpnia 2011, 13:40

świetna

Avatar mareczeky

mareczeky (marek)25 stycznia 2011, 12:13

5/5 do ulubionych

Avatar maciulinda5

maciulinda529 grudnia 2010, 21:14

farmville lepsze!--------0000000000000000/5

Avatar agus1601

agus160131 lipca 2009, 14:06

bardzo fajna gierka. szkoda kończy się na tygodniu :(

Avatar Danield

Danield (Dawid)29 lipca 2009, 14:42

niegralem ale chce i wiedze po obrazko ze jest fajna moze inni sadzom ze zenujaca

Avatar CzarnaMamba777

CzarnaMamba77728 lipca 2009, 20:53

bo trzeba sobie ściągnąć tą grę jeśli chcecie grać dalej

Avatar MISia882

MISia88226 lipca 2009, 12:49

tak potwierdzam

Avatar geralt338

geralt338 (Bożydar xD)23 lipca 2009, 15:13

Fajowe 5/5 ale... przy 4 tygodniu mnie wywala z gry

Avatar sylwia1068

sylwia106822 lipca 2009, 12:46

kamillo15 miałam to samo....;/;/ a tak to fajna gierka...wciąga strasznie

Avatar kamillo15

kamillo1521 lipca 2009, 22:01

czemu przy 4 tygodniu gra mnie wyrzuca czy wy macie to samo

Avatar Monika66653

Monika66653 (Monika:***)21 lipca 2009, 20:22

odciągnąć sie nie da! fajoo

Avatar ziomek97

ziomek9721 lipca 2009, 20:06

Supcio gra :D :D :D

Avatar puma27

puma27 (Patrycja)21 lipca 2009, 19:27

całkiem całkiem

Avatar krzys2410

krzys241021 lipca 2009, 10:40

wciąga :P

Avatar biedronka12345

biedronka12345 (Łukasz)21 lipca 2009, 08:11

Nawet nawet

Avatar matikov

matikov21 lipca 2009, 08:09

taka se

Avatar macak9

macak9 (Maciek)21 lipca 2009, 07:57

fajna

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.