Gra Uratuj ludzika 2 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Uratuj ludzika 2 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
W tej grze każdy przedmiot ma znaczenie. Musisz poruszyć każdy, w odpowiedniej kolejności, a pojedynczy błąd powoduje niemożność przejścia gry.
Myszka
Hapland 2
Komentarze
Odśwież9 grudnia 2012, 21:42
1.kliknij na sygnalizator obok włazu i podnieś właz
2.kliknij na strzałkę pod sygnalizatorem i kliknij na zieloną strzałkę
3.kliknij na pudło po prawo obok ludzika,a kiedy pojawi się "!" nad ludzikiem to kliknij na żółtą strzałkę
4.kliknij kilka razy na różową pokrywę od pudła i kliknij na ludzika
6.kliknij na włącznik pod krukiem i zmień lampę,żeby świeciła na kule
7.kliknij na kruka, a jak doleci do 1 chmury to kliknij na nią
8.to samo co w 7,tylko że obok 2 chmury
9.kliknij na przełącznik pod ziemią i daj strzałkę w prawo a potem kliknij na schody
10.kliknij na dzwonek w domku
11.rozwal 1 chmurę klikając na nią 2 razy a potem wystrzel kulę z wyrzutni,UWAGA jeśli nie zrobisz tego szybko to się nie uda.Kula ma trafić w iskry!!!!
12.kliknij na ludzika na piętrze z obrazkiem
13.kliknij na właz,a kiedy wyleci mucha to kliknij na wentylator w ścianie,a jak mucha zaczepi ludzika to kliknij na tego pod pudłem
14.kliknij jeszcze raz na ludzika po lewo a on spadnie
15.jak ten ludzik będzie obok dźwigni to kliknij na strzałkę pod a potem na dźwignię
16.kliknij na ludzika obok tego czegoś co wypadło z pudła
17kliknij na ludzika sterującego wodą
18.kliknij na ludzika z wędką a on zje rybę i skoczy na górę to go kliknij
19.kliknij na sygnalizator i na żółtą strzałkę
20.kliknij na okno
21.kliknij na ludzika sterującego wodą a potem na gluta
22.Ustaw schody na lewo i je kliknij a potem na ludzika,jak będzie na schodach to kliknij pudło,wtedy wyjedzie motor a jak będzie pod wodą to kliknij tą złotą rurę
23.kliknij na dwa przełączniki pod ziemią
SORRY za tyle kliknij i ludzika
KOPIOWAĆ żeby było wyżej
Odpisz
2 maja 2013, 10:29
@tomek123321: dzieki
Odpisz
9 czerwca 2013, 20:51
@tomek123321: thx
Odpisz
10 maja 2015, 13:01
@tomek123321: thx
Odpisz
10 maja 2015, 18:47
3 lata temu to napisałem ale OK :D
Odpisz
15 grudnia 2013, 19:25
beznadziejna
0-10
Odpisz
Edytowano - 1 grudnia 2013, 11:36
fajna
Odpisz
13 września 2013, 22:32
lol gra:uratuj ludzika 2
Odpisz
9 grudnia 2012, 20:41
1.kliknij na sygnalizator obok włazu i podnieś właz
2.kliknij na strzałkę pod sygnalizatorem i kliknij na zieloną strzałkę
3.kliknij na pudło po lewo obok ludzika,a kiedy pojawi się "!" nad ludzikiem to kliknij na żółtą strzałkę
4.kliknij kilka razy na różową pokrywę od pudła i kliknij na ludzika
5.kliknij na okno w domku
5.
4.
Odpisz
2 września 2012, 16:08
słaba 2/3
Odpisz
23 czerwca 2012, 11:51
Nie jest napisane żeby nad tym ludzikiem pojawiło się ! musisz kliknąć na prawą skrzynie by wypadła bomba
Odpisz
3 czerwca 2012, 13:50
dzięki za podpowiedzi
Odpisz
29 kwietnia 2012, 22:48
Nie wiem peankiiler ; P
Odpisz
18 lutego 2012, 20:52
kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcj
Odpisz
24 kwietnia 2012, 12:48
@Danio504: co się pojawi?
Odpisz
14 lutego 2012, 21:02
fajna 5/5
Odpisz
5 stycznia 2012, 15:15
kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcj
Odpisz
13 grudnia 2011, 19:01
kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja
Odpisz
8 grudnia 2011, 17:11
super 5/5
Odpisz
5 grudnia 2011, 20:19
kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja
Odpisz
5 grudnia 2011, 15:28
.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja
Odpisz
20 listopada 2011, 15:57
.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja
Odpisz
20 listopada 2011, 15:55
frde
Odpisz
23 maja 2011, 19:55
ale spam gra 4/5
Odpisz
25 lutego 2011, 17:51
.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja
Odpisz
19 grudnia 2010, 12:25
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja
Odpisz
20 listopada 2010, 16:37
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja
Odpisz
15 listopada 2010, 19:45
ale dużo podpowiedzi paczcie nadół i popatczcie :PPP
Odpisz
30 września 2010, 08:37
troche dziwna gra
Odpisz
16 sierpnia 2010, 15:11
Avatar
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja
Odpisz
8 lipca 2010, 19:38
super!
Odpisz
24 czerwca 2010, 13:26
Avatar
Avatar
Avatar
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja
Odpisz
25 lutego 2010, 12:37
Avatar
Avatar
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.
Odpisz
20 lutego 2010, 13:00
nie mogę całego przejść ale daje 5/5
Odpisz
12 lutego 2010, 15:07
to się nazywa Hapland
Odpisz
6 listopada 2009, 19:16
Avatar
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.
Odpisz
14 lipca 2009, 12:26
Avatar
sory za kopie
1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)
Odpisz
15 maja 2009, 15:29
Przepraszam za błąd ten prąd wody trzeba wziąć w lewo.
Odpisz
15 maja 2009, 15:26
1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.Pozdrawiam Assasyn
Odpisz
23 kwietnia 2009, 15:24
ja nieumiem przejsc nawet z instrukcją gupie się na 8 punkcie
Odpisz
21 lutego 2009, 17:19
mater2 chyba po to napisali instrukcje. Jeju jakie niepojęte dziecka żal gra fajna 5/5
Odpisz
30 stycznia 2009, 17:20
trudne nie umiem przejść
Odpisz
17 stycznia 2009, 20:25
1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)
Odpisz
6 sierpnia 2008, 13:54
1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)
Odpisz
12 lipca 2008, 15:10
latwe. przeszedlem
Odpisz