Uratuj ludzika 2

Gra Uratuj ludzika 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Uratuj ludzika 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 196014
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar tomek123321

9 grudnia 2012, 21:42

1.kliknij na sygnalizator obok włazu i podnieś właz
2.kliknij na strzałkę pod sygnalizatorem i kliknij na zieloną strzałkę
3.kliknij na pudło po prawo obok ludzika,a kiedy pojawi się "!" nad ludzikiem to kliknij na żółtą strzałkę
4.kliknij kilka razy na różową pokrywę od pudła i kliknij na ludzika
6.kliknij na włącznik pod krukiem i zmień lampę,żeby świeciła na kule
7.kliknij na kruka, a jak doleci do 1 chmury to kliknij na nią
8.to samo co w 7,tylko że obok 2 chmury
9.kliknij na przełącznik pod ziemią i daj strzałkę w prawo a potem kliknij na schody
10.kliknij na dzwonek w domku
11.rozwal 1 chmurę klikając na nią 2 razy a potem wystrzel kulę z wyrzutni,UWAGA jeśli nie zrobisz tego szybko to się nie uda.Kula ma trafić w iskry!!!!
12.kliknij na ludzika na piętrze z obrazkiem
13.kliknij na właz,a kiedy wyleci mucha to kliknij na wentylator w ścianie,a jak mucha zaczepi ludzika to kliknij na tego pod pudłem
14.kliknij jeszcze raz na ludzika po lewo a on spadnie
15.jak ten ludzik będzie obok dźwigni to kliknij na strzałkę pod a potem na dźwignię
16.kliknij na ludzika obok tego czegoś co wypadło z pudła
17kliknij na ludzika sterującego wodą
18.kliknij na ludzika z wędką a on zje rybę i skoczy na górę to go kliknij
19.kliknij na sygnalizator i na żółtą strzałkę
20.kliknij na okno
21.kliknij na ludzika sterującego wodą a potem na gluta
22.Ustaw schody na lewo i je kliknij a potem na ludzika,jak będzie na schodach to kliknij pudło,wtedy wyjedzie motor a jak będzie pod wodą to kliknij tą złotą rurę
23.kliknij na dwa przełączniki pod ziemią
SORRY za tyle kliknij i ludzika
KOPIOWAĆ żeby było wyżej

Avatar patryk664x

2 maja 2013, 10:29

@tomek123321: dzieki

Avatar Puma440

9 czerwca 2013, 20:51

Avatar
Konto usunięte

10 maja 2015, 13:01

Avatar tomek123321

10 maja 2015, 18:47

3 lata temu to napisałem ale OK :D

Avatar kazak

15 grudnia 2013, 19:25

beznadziejna
0-10

Avatar pokemo99

Edytowano - 1 grudnia 2013, 11:36

fajna

Avatar
Konto usunięte

13 września 2013, 22:32

lol gra:uratuj ludzika 2

Avatar tomek123321

9 grudnia 2012, 20:41

1.kliknij na sygnalizator obok włazu i podnieś właz
2.kliknij na strzałkę pod sygnalizatorem i kliknij na zieloną strzałkę
3.kliknij na pudło po lewo obok ludzika,a kiedy pojawi się "!" nad ludzikiem to kliknij na żółtą strzałkę
4.kliknij kilka razy na różową pokrywę od pudła i kliknij na ludzika
5.kliknij na okno w domku
5.
4.

Avatar mila11234567899

2 września 2012, 16:08

słaba 2/3

Avatar qwe123

23 czerwca 2012, 11:51

Nie jest napisane żeby nad tym ludzikiem pojawiło się ! musisz kliknąć na prawą skrzynie by wypadła bomba

Avatar koksownapsinka

3 czerwca 2012, 13:50

dzięki za podpowiedzi

Avatar Danio504

29 kwietnia 2012, 22:48

Nie wiem peankiiler ; P

Avatar Danio504

18 lutego 2012, 20:52

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcj

Avatar peankiiler

24 kwietnia 2012, 12:48

@Danio504: co się pojawi?

Avatar spiderman120

14 lutego 2012, 21:02

fajna 5/5

Avatar daniell12345

5 stycznia 2012, 15:15

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcj

Avatar melos

13 grudnia 2011, 19:01

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja

Avatar termit098

8 grudnia 2011, 17:11

super 5/5

Avatar kazakol2000

5 grudnia 2011, 20:19

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja

Avatar kamikazea12

5 grudnia 2011, 15:28

.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja

Avatar
Konto usunięte

20 listopada 2011, 15:57

.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar
Konto usunięte

20 listopada 2011, 15:55

frde

Avatar abrakadabra123

23 maja 2011, 19:55

ale spam gra 4/5

Avatar
Konto usunięte

25 lutego 2011, 17:51

.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar SExIo

19 grudnia 2010, 12:25

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar patrol992

20 listopada 2010, 16:37

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar zlotniki

15 listopada 2010, 19:45

ale dużo podpowiedzi paczcie nadół i popatczcie :PPP

Avatar kautoksa

30 września 2010, 08:37

troche dziwna gra

Avatar ADI555

16 sierpnia 2010, 15:11

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar erik_night

8 lipca 2010, 19:38

super!

Avatar dawidop123

24 czerwca 2010, 13:26

Avatar

Avatar

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar sosol

25 lutego 2010, 12:37

Avatar

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.

Avatar
Konto usunięte

20 lutego 2010, 13:00

nie mogę całego przejść ale daje 5/5

Avatar Cool_day

12 lutego 2010, 15:07

to się nazywa Hapland

Avatar Adam_Geniusz

6 listopada 2009, 19:16

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.

Avatar krzysiu9797

14 lipca 2009, 12:26

Avatar
sory za kopie
1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)

Avatar
Konto usunięte

15 maja 2009, 15:29

Przepraszam za błąd ten prąd wody trzeba wziąć w lewo.

Avatar
Konto usunięte

15 maja 2009, 15:26

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.Pozdrawiam Assasyn

Avatar PuDzI4N

23 kwietnia 2009, 15:24

ja nieumiem przejsc nawet z instrukcją gupie się na 8 punkcie

Avatar Karolina_23

21 lutego 2009, 17:19

mater2 chyba po to napisali instrukcje. Jeju jakie niepojęte dziecka żal gra fajna 5/5

Avatar mater2

30 stycznia 2009, 17:20

trudne nie umiem przejść

Avatar Aleks0404

17 stycznia 2009, 20:25

1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)

Avatar jakubdyla

6 sierpnia 2008, 13:54

1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)

Avatar zatoka

12 lipca 2008, 15:10

latwe. przeszedlem

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej grze każdy przedmiot ma znaczenie. Musisz poruszyć każdy, w odpowiedniej kolejności, a pojedynczy błąd powoduje niemożność przejścia gry.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Hapland 2

Podobne gry

W co grali inni