Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Oceń grę:

Zagrań: 167593Ulubiona: 73

Dodaj komentarz

Avatar kazak

kazak15 grudnia 2013, 19:25

beznadziejna
0-10

Avatar pokemo99

pokemo99 (Kuba)1 grudnia 2013, 11:36, edytowany

fajna

Avatar deleted-202630

Konto usunięte13 września 2013, 22:32

lol gra:uratuj ludzika 2

Avatar tomek123321

tomek1233219 grudnia 2012, 21:42

1.kliknij na sygnalizator obok włazu i podnieś właz
2.kliknij na strzałkę pod sygnalizatorem i kliknij na zieloną strzałkę
3.kliknij na pudło po prawo obok ludzika,a kiedy pojawi się "!" nad ludzikiem to kliknij na żółtą strzałkę
4.kliknij kilka razy na różową pokrywę od pudła i kliknij na ludzika
6.kliknij na włącznik pod krukiem i zmień lampę,żeby świeciła na kule
7.kliknij na kruka, a jak doleci do 1 chmury to kliknij na nią
8.to samo co w 7,tylko że obok 2 chmury
9.kliknij na przełącznik pod ziemią i daj strzałkę w prawo a potem kliknij na schody
10.kliknij na dzwonek w domku
11.rozwal 1 chmurę klikając na nią 2 razy a potem wystrzel kulę z wyrzutni,UWAGA jeśli nie zrobisz tego szybko to się nie uda.Kula ma trafić w iskry!!!!
12.kliknij na ludzika na piętrze z obrazkiem
13.kliknij na właz,a kiedy wyleci mucha to kliknij na wentylator w ścianie,a jak mucha zaczepi ludzika to kliknij na tego pod pudłem
14.kliknij jeszcze raz na ludzika po lewo a on spadnie
15.jak ten ludzik będzie obok dźwigni to kliknij na strzałkę pod a potem na dźwignię
16.kliknij na ludzika obok tego czegoś co wypadło z pudła
17kliknij na ludzika sterującego wodą
18.kliknij na ludzika z wędką a on zje rybę i skoczy na górę to go kliknij
19.kliknij na sygnalizator i na żółtą strzałkę
20.kliknij na okno
21.kliknij na ludzika sterującego wodą a potem na gluta
22.Ustaw schody na lewo i je kliknij a potem na ludzika,jak będzie na schodach to kliknij pudło,wtedy wyjedzie motor a jak będzie pod wodą to kliknij tą złotą rurę
23.kliknij na dwa przełączniki pod ziemią
SORRY za tyle kliknij i ludzika
KOPIOWAĆ żeby było wyżej

Avatar patryk664x

patryk664x odpowiada na komentarz2 maja 2013, 10:29

@tomek123321: dzieki

Avatar Puma440

Puma440 (Marcel) odpowiada na komentarz9 czerwca 2013, 20:51

@tomek123321: thx

Avatar tomek123321

tomek1233219 grudnia 2012, 20:41

1.kliknij na sygnalizator obok włazu i podnieś właz
2.kliknij na strzałkę pod sygnalizatorem i kliknij na zieloną strzałkę
3.kliknij na pudło po lewo obok ludzika,a kiedy pojawi się "!" nad ludzikiem to kliknij na żółtą strzałkę
4.kliknij kilka razy na różową pokrywę od pudła i kliknij na ludzika
5.kliknij na okno w domku
5.
4.

Avatar mila11234567899

mila112345678992 września 2012, 16:08

słaba 2/3

Avatar qwe123

qwe12323 czerwca 2012, 11:51

Nie jest napisane żeby nad tym ludzikiem pojawiło się ! musisz kliknąć na prawą skrzynie by wypadła bomba

Avatar koksownapsinka

koksownapsinka (Damian)3 czerwca 2012, 13:50

dzięki za podpowiedzi

Avatar Danio504

Danio504 (Daniel)29 kwietnia 2012, 22:48

Nie wiem peankiiler ; P

Avatar Danio504

Danio504 (Daniel)18 lutego 2012, 20:52

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcj

Avatar peankiiler

peankiiler odpowiada na komentarz24 kwietnia 2012, 12:48

@Danio504: co się pojawi?

Avatar spiderman120

spiderman120 (Piotr)14 lutego 2012, 21:02

fajna 5/5

Avatar daniell12345

daniell123455 stycznia 2012, 15:15

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcj

Avatar melos

melos13 grudnia 2011, 19:01

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja

Avatar termit098

termit098 (Michał)8 grudnia 2011, 17:11

super 5/5

Avatar kazakol2000

kazakol20005 grudnia 2011, 20:19

kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja

Avatar kamikazea12

kamikazea12 (Gustlik)5 grudnia 2011, 15:28

.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami o to instrukcja

Avatar deleted-124594

Konto usunięte20 listopada 2011, 15:57

.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar deleted-124594

Konto usunięte20 listopada 2011, 15:55

frde

Avatar abrakadabra123

abrakadabra123 (Rafał)23 maja 2011, 19:55

ale spam gra 4/5

Avatar deleted-88850

Konto usunięte25 lutego 2011, 17:51

.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar SExIo

SExIo (Mateusz)19 grudnia 2010, 12:25

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar patrol992

patrol99220 listopada 2010, 16:37

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar zlotniki

zlotniki15 listopada 2010, 19:45

ale dużo podpowiedzi paczcie nadół i popatczcie :PPP

Avatar kautoksa

kautoksa30 września 2010, 08:37

troche dziwna gra

Avatar ADI555

ADI555 (Adrian)16 sierpnia 2010, 15:11

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar erik_night

erik_night8 lipca 2010, 19:38

super!

Avatar dawidop123

dawidop123 (dawid)24 czerwca 2010, 13:26

Avatar

Avatar

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sam o to instrukcja

Avatar sosol

sosol (sebastian)25 lutego 2010, 12:37

Avatar

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.

Avatar deleted-74464

Konto usunięte20 lutego 2010, 13:00

nie mogę całego przejść ale daje 5/5

Avatar Cool_day

Cool_day12 lutego 2010, 15:07

to się nazywa Hapland

Avatar Adam_Geniusz

Adam_Geniusz (Adam)6 listopada 2009, 19:16

Avatar

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.

Avatar krzysiu9797

krzysiu9797 (krzysiu)14 lipca 2009, 12:26

Avatar
sory za kopie
1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)

Avatar Assasyn

Assasyn (Dominik)15 maja 2009, 15:29

Przepraszam za błąd ten prąd wody trzeba wziąć w lewo.

Avatar Assasyn

Assasyn (Dominik)15 maja 2009, 15:26

1.kliknij na sygnalizator, by zmienić sygnał i podnieś właz.
2.Wpadnij do niego klikając przycisk pod sygnalizatorem i znowu zmień sygnalizacje na kropkę.
3.Gdy nad ludzikiem pojawi się ! kliknij na przycisk pod sygnalizatorem.W ten sposób rozwalisz drzwi(po prawo)
4.Zdejmujesz tą różową pokrywę i klikasz na ludzika.
5.Kliknij na okno i jak to coś zejdzie kliknij na nie, ono zje beczkę i rozwali się w antenach(drutach ((co to jest?)),lub kablach).
6.Pod ziemią kliknij na ten przełącznik po prawo i kliknij strzałkę w prawo.
7.Kliknij na schody one podjadą tak abyś mógł\mogła wejść do katapulty.
8.Na górze po lewo uruchom światło i zwróć je na kule poślij kruka dwa razy, gdy będzie ponad chmurką kliknij ją to piernie, a kruk upuści kulę.
9.Gdy kulka będzie na katapulcie, a te anteny(Ech znowu) zniszczone kliknij ludzika to on zwolni katapultę i wyrzuci kulkę.
10.Kliknij by ludzik-rybak złowił kamyk i przy okazji zniszczył sobie żyłkę.
11.Zejdź znowu do mieszkania i przekręć zawór wody na lewo i kliknij znowu schody.
12.W tym budynku kliknij na właz i wyjdzie z niego ludzik którego jakaś ćma będzie gonić.Kliknij na niego parę razy aż spadnie na sam dół.
13.Przekręć pod nim strzałkę w prawo i kliknij na ludzika.To sprawi , że woda będzie szła w prawo.
14.Zadzwoń do mieszkania, a jak ludzik będzie na tym pudle kliknij na nią.On pojedzie na takim pojeździe.Kliknij na kraty, by wypłynął po drugiej stronie.
15.Wejdź do drzwi i kliknij prawy przełącznik pod ziemią.
dalej radźcie sobie sami.Pozdrawiam Assasyn

Avatar PuDzI4N

PuDzI4N ([ukryte])23 kwietnia 2009, 15:24

ja nieumiem przejsc nawet z instrukcją gupie się na 8 punkcie

Avatar Karolina_23

Karolina_23 (Karolina)21 lutego 2009, 17:19

mater2 chyba po to napisali instrukcje. Jeju jakie niepojęte dziecka żal gra fajna 5/5

Avatar Karolina_23

Karolina_23 (Karolina)21 lutego 2009, 17:18

) : 5/5 ejudał ęis jeicbyzs yrgejom an

Avatar mater2

mater2 (Mateusz)30 stycznia 2009, 17:20

trudne nie umiem przejść

Avatar Aleks0404

Aleks0404 (Aleks)17 stycznia 2009, 20:25

1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)

Avatar jakubdyla

jakubdyla (Jakub)6 sierpnia 2008, 13:54

1. Zmień czerwoną kropkę na zieloną strzałkę 2. Otwórz właz koło wyrzutni i pokieruj tam ludzika (żółta strzałka) 3. Zmień zieloną strzałkę na czerwoną kropkę 4. Wyjmij granat z pudełka i rzuć go w górę. Gdy nad głową ludzika pojawi się wykrzyknik wciśnij żółtą strzałkę. Efekt
4. nastepnie trzeba zapalic lampe pod krukiem i przekrecic ja tak aby swiecila na trzy kulki. 5 wyslac kruka. wezmie jedna kulke i gdy bedzie nad pierwsza chmurka nacisnac na chmurke. wtedy rozwalamy zapore elektryczna. 6 biale cos plaskiego ktore lezy na skrzyni z granatami naciskamy kilka razy az spadnie i wedy puszczamy ludzika. 7 trzaskamy oknem. 8 wlaczamy przeplyw wody w prawo. 9 puszczamy niebieska kulke. Wczesnie trzeba zrobic cos z much z wlazu po lewej i wentylatorem aale jeszcze nie wiem co:)

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.