Papierowy Minecraft

Oceń:
3.53 (126)
wyświetleń: 918263

Komentarze (940)

Screeny (20)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar wiktor01092009511

24 lipca, 08:52

mojang

Avatar vertexiniYT

23 lipca, 12:55

jak się craftuje zbroje

Avatar POLSKIDOGUS

24 lipca, 20:25

@vertexiniYT: noob

Avatar B_123

20 lipca, 20:03

Przydatne, gdy ktoś gra na nieswoim komputerze/laptopie i nie ma tej gry (to się tyczy również mnie). Trochę ścina, ale fun i tak jest niezły. Właśnie zauważyłem opis :o

"Dwuwymiarowa wersja mało znanej gry o tworzeniu obiektów z kanciastych materiałów. Naprawdę można się w to wciągnąć. Dziwne, że tego typu gry nie zdobyły większego rozgłosu."

"Dziwne, że tego typu gry nie zdobyły większego rozgłosu." To jest darmowa podróba minecrafta, to zawsze będzie popularne wraz z minecraftem.

Avatar dominikol1

17 lipca, 14:22

kto lubi minecrafta to like

Avatar tupel100

17 czerwca, 22:02

kto ogląda Dilereq Doknes

Avatar PimpusiekPl09
(Piotr)

23 czerwca, 13:45

@tupel100: Ja ogładam

Avatar tobi360

8 lipca, 12:40

@tupel100: JA

Avatar dominikol1

17 lipca, 14:19

@tupel100: czasami

Avatar eryko1234567

16 lipca, 18:59

ja doglondam

Avatar ola205123

8 grudnia 2016, 15:10

jak się robi łużko ? xd

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar oli4321

28 lutego, 14:27

@nudy345: Dzięki xD

Avatar PimpusiekPl09
(Piotr)

23 czerwca, 13:47

@ola205123: Zobacz komentarz DominikVip2

Avatar Jacquinelle
(Wiktoria)

16 czerwca, 17:08

Fajna.

Avatar tomasz2009

14 czerwca, 19:09

miiiiiiiiinnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeecccccccccccccccrrrrrrrrraaaffffffffttttttttttttttttttttt mineceraft osioł kowallllllllllllllllllll XD :D

Avatar ashkechtum
(adolf)

9 czerwca, 19:16

jezu durny majnkraft ajbo doknesss minecrAFT ej mam drewniany kiloft a ja nici super uper'

Avatar matti9

16 kwietnia, 11:59

kto słuchał na YouTube Minecraft Tajemnica Płyty "11"

Avatar oskarj00

18 kwietnia, 09:28

@matti9: ja majkrafta po polsku?

Avatar GwiazdkaFoczka

18 kwietnia, 13:50

@matti9: jaaaaaa

Avatar oskarj00

20 kwietnia, 14:02

@GwiazdkaFoczka: a oglondasz majkraft wyspa diler i doknes

Avatar madragon

2 maja, 16:39

@oskarj00: ja oglondam

Avatar madragon

2 maja, 16:35

super dla ubogich jak nie majom hajsu ale ja nie mam więc dla mnie

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

27 kwietnia, 16:32

oryginal o 1000000x lepszy

Avatar oskarj00

21 kwietnia, 18:40

@roxy697 o majkrafta

Avatar oskarj00

14 kwietnia, 10:29

doknes diler mwk jeżtriksus zio aga jahimozo damianka

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar oskarj00

20 kwietnia, 14:00

@roxy697: czy ty nagrywasz z majkrafta modiifikacje????????

Avatar roxy697

20 kwietnia, 20:22

@oskarj00: O co ci chodzi?

Avatar Damian555555

19 kwietnia, 15:25

FAJNE

Avatar oskarj00

14 kwietnia, 10:25

jak sie zapiuje gre tak ze nacickas f2

Avatar oskarj00

Edytowano - 14 kwietnia, 10:19

jak sie robi lizaka

Avatar oskarj00

14 kwietnia, 10:18

jak sie robi kolorowy kamień

Avatar Miki320

14 kwietnia, 09:24

Nie to nie zacina

Avatar Miki320

14 kwietnia, 09:23

Ta gra jest najlepsza

Avatar mzglinski

13 kwietnia, 19:51

ale ta gra sie zacina xD !

Avatar iogames

9 kwietnia, 17:27

mwkkkkkkkkkk doknesssssssssssss

Avatar Ponczek484

4 kwietnia, 18:44

jak mam zapisać gre????????????

Avatar roxy697

8 kwietnia, 20:41

@Ponczek484: Dołączam się do pytania.

Avatar Miki320

15 kwietnia, 17:27

@Ponczek484: klikasz o i dalej ci tam pisze po angielsku

Avatar roxy697

17 kwietnia, 21:55

@Miki320: Mi wciąż nie działa.

Avatar Ponczek484

4 kwietnia, 07:49

Doknes i isupermwk

Avatar roxy697

Edytowano - 8 kwietnia, 20:40
Avatar Ponczek484

4 kwietnia, 07:47

Toty isupermwk

Avatar KamilStoch123

30 marca, 22:09

To ja!

Avatar Daisy123love
(Julia)

30 marca, 23:32

@KamilStoch123: to ISUPERMKW nie podawaj się za niego !

Avatar Przemek572
(Przemek)

Edytowano - 1 kwietnia, 17:52

@Daisy123love: Lajk w imieniu MWK :)

Avatar Daisy123love
(Julia)

3 kwietnia, 20:29

@Przemek572: co ?

Avatar tomasz2009

3 kwietnia, 15:45

@PawelWasiak5674 naprawde ja też go znam i go nie lubię oglądać :(

Avatar PawelWasiak5674

Edytowano - 2 kwietnia, 15:14

To ja doknes czyli mam tagiego skina miecrafcie

Avatar Daisy123love
(Julia)

3 kwietnia, 20:30

@PawelWasiak5674: z neta To nie ty jesteś doknes !

Avatar sawa0001d

16 lutego, 13:41

jak zamknąć skrzynkę?

Avatar PawelWasiak5674

Edytowano - 2 kwietnia, 15:11

@sawa0001d: zamyka sie skszynke e

Avatar kolektor12

31 marca, 18:37

Jak zapisywać gre?

Avatar kolektor12

30 marca, 11:17

Jak zapisywać grę zbudowałem fajny dom a nie wiem jak zapisać

Avatar Kacperek08_
(Kacper)

26 marca, 12:25

-5/10

Avatar krystian0z12

25 marca, 14:18

daje 5/10

Avatar mroczny2
(Karol)

25 października 2016, 22:48

Jezu ile tych dzieci w komentarzach

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar TheKnifeSquaQ
(Maciej)

25 lutego, 16:05

@mroczny2: Ziemnioru to gra dla dzieci przeciez

Avatar MIKTIKOS

24 marca, 19:41

@TheKnifeSquaQ: Czego masz skrina Blowka ?;-]

Avatar Damian555555

18 marca, 16:46

9/10

Avatar Damian555555

18 marca, 16:45

fajna gra

Avatar Polkoiu

17 marca, 13:58

fd

Avatar Axelgty

16 marca, 19:04

nie hce się włoczyć ten combat 3 to słabo
a ja mam w combacie nick axel gty

Avatar Axelgty

16 marca, 19:02

fajna gra grałem w lepsze w kombata3 ??!!!

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Papierowy Minecraft

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Papierowy Minecraft
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (66)
Opis

Dwuwymiarowa wersja mało znanej gry o tworzeniu obiektów z kanciastych materiałów. Naprawdę można się w to wciągnąć. Dziwne, że tego typu gry nie zdobyły większego rozgłosu. Oczywiście żartujemy! Twórz, twórz i jeszcze raz twórz!

Sterowanie

WSAD/Strzałki - Sterowanie
E - Menu kraftingu
F - Jedzenie
Q - Upuść przedmiot
1-9 - Wybór przedmiotu
T - Czat
M - Dźwięk

Oryginalny tytuł:

Paper Minecraft

Podobne gry

Hity z naszych gier