Pikselowa apokalipsa

Zagrań: 103750
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar kronim

Edytowano - 15 marca 2016, 08:04

A nie lepiej zainstalować Unturned na Steam ?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (24)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (24)
Avatar
Konto usunięte

2 marca, 15:05

@kronim: martwy mem na avku

Avatar kronim

2 marca, 21:58

nom
ale w surduszko zostanie na zawszę :>

Avatar ZIOMEKK123

23 grudnia 2016, 18:11

JAK SIE PISZE Z GRACZAMI W GRZE?

Avatar Axelgty

16 marca 2017, 19:09

@ZIOMEKK123: t przycziśni !!>>?????

Avatar Axelgty

16 marca 2017, 19:08

t przycziśni

Avatar wojtasgfYT

6 stycznia 2017, 12:27

szukam klanu

Avatar alan223

16 grudnia 2016, 16:23

fajna

Avatar REMCZAK_PL

9 sierpnia 2016, 12:17

Fajne* ale bronie do kupienia np.: za XP mogli by dodać

Avatar zemstarip

7 lipca 2016, 09:56

kronim zgadzam sie z tobą

Avatar pijan

30 czerwca 2016, 16:15

a lepiej zainstalować aptoide i tam sciongnijcie coach bus simulator tom gre fajna wersja na tableta polecam a ta szcelaknka fajna daje ttej grze 10/10 polecam

Avatar ReZeR_Tasu

12 czerwca 2016, 11:09

Fajna Gra ale jestem (jaki jestem xD) więc daje 2/10 xD

Avatar karol444445

22 maja 2016, 14:09

gra 9-10 mój nick to karol

Avatar kartoflanawiertaka

11 maja 2016, 18:06

fajna 2/10 hehehe

Avatar fifdi

16 kwietnia 2016, 10:07

Patrze po grach i patrze i widze gre pt "Pikselowa Apokalipsa" Gram i mi nagle tak się spodobało że z radości prawie zepsułam klawiature.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar fifdi

Edytowano - 26 kwietnia 2016, 16:02

@vipowy100: . Ja jestem dziewczyną.

Avatar MrCharmander

30 kwietnia 2016, 17:55

@fifdi: Coś z Tobą jest nie tak? :|

Avatar krzysztofek1

29 kwietnia 2016, 15:08

to jest hit

Avatar Michalek2007

24 kwietnia 2016, 15:26

zna ktos fajna gre

Avatar Michalek2007

24 kwietnia 2016, 15:25

znudziłą mi sie

Avatar adamx456

23 kwietnia 2016, 11:49

fajne

Avatar Luleksy

15 kwietnia 2016, 18:34

super gra

Avatar kicia46

16 kwietnia 2016, 15:33

@Luleksy: a czyja to mordka?

Avatar koazczek5533324

21 kwietnia 2016, 13:24

@Luleksy: jest za**bista

Avatar StrusPedziwiatr

21 kwietnia 2016, 20:50

@kicia46: głupiej baby XD

Avatar Spykiller

19 kwietnia 2016, 13:28

Elo

Avatar pup21

9 kwietnia 2016, 12:05

oco tutaj chodzi wyskakują jakięś pisma na caly ekran ._.

Avatar Salker

18 kwietnia 2016, 19:25

@pup21: polecam adblock

Avatar mariusz09055

16 kwietnia 2016, 13:44

dlkde;f

Avatar koazczek5533324

14 kwietnia 2016, 20:03

10/10

Avatar adrian12098

13 kwietnia 2016, 21:15

nie może mi wejść 0/10

Avatar Majagames

12 kwietnia 2016, 15:21

FAJNA GIERKA!!! POLECAM

Avatar homos530

8 kwietnia 2016, 20:58

zalety
- wciąga (duża zaleta)

wady
-mały wybór broni (wada)
- słaba ścieżka dzwiękowa (mała wada)
- słaba gracika niektóre nie działające elementy graficzne (spora wada)

więc myśle że gra zasługuje na ocenę 5/10 kto sie zgada dajcie lajka

Avatar maciekkox

6 kwietnia 2016, 18:07

u mnie napisy

Avatar szymcix

5 kwietnia 2016, 11:01

poleacam fajna gra (:

Avatar Ktos24

2 kwietnia 2016, 13:48

Fajna gra :P

Avatar kubant1234

1 kwietnia 2016, 18:32

wolno przemienia bronie

Avatar Xandroso

29 marca 2016, 09:53

Kronim mam Unturned i Cs:go na steamie fajne gry Polecam.

Avatar Czakker

1 kwietnia 2016, 17:03

@Xandroso: ja tez

Avatar spiderpolski

1 kwietnia 2016, 15:36

kto teraz gra?

Avatar pand1

30 marca 2016, 09:50

SIEMKA WSZYSTKIM

Avatar spiderpolski

28 marca 2016, 13:40

Bardzo fajne tylko te zombie tak szybko zabijają

Avatar zukkrulpl

26 marca 2016, 12:20

exstr

Avatar szymek577

23 marca 2016, 15:01

Zakładam klan Polscy Zabójcy skrót P.Z
treningowa mapka to "trening P.Z
Wolne miejsca

Avatar zukkrulpl

23 marca 2016, 19:31

@szymek577: ja moge

Avatar lolipop10

24 marca 2016, 13:29

Avatar Fajniuszek100

25 marca 2016, 09:21

@szymek577: Ja Przyjdę !

Avatar szymek577

23 marca 2016, 15:09

JEST TRENING PZ

Avatar stefekpolski

22 marca 2016, 17:15

1000000/10

Avatar cieciu1234

18 marca 2016, 14:17

zakładam klan pixelowi zabujcy
potrzebuję:
5 z schotgunierów
6 szturmowców
4snajperów i
5 z bazukam
teningi w piątki,soboty,niedziele,poniedziałki i wtorki

Avatar zukkrulpl

18 marca 2016, 16:53

@cieciu1234: ja moge mieci sotgana ok

Avatar Ventox

Edytowano - 18 marca 2016, 18:25

@cieciu1234: zabójca bo zabójcy ortografi trochę jak by było dobrze to bym dołączył a tak to nie .

Avatar szymek577

22 marca 2016, 17:09

@cieciu1234: ja snajpe mogę

Avatar
Konto usunięte

19 marca 2016, 20:31

MÓJ TEAM MIAŁ 623 PUNKTY A WROGOWIE 264

Avatar
Konto usunięte

19 marca 2016, 17:58

ŁATWA GRA xDDDD

Avatar
foxythepirate12

16 marca 2016, 12:09

chińskie napisy mi się wyświetlają :(

Avatar stefekpolski

19 marca 2016, 15:42

foxy a grasz na kompie strażnika? jeśli tak to masz chińską podrubke gry

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Kanciastym strzelaninom nie ma końca! Weź udział w dynamicznych starciach. Zasady gry są proste: wybierz serwer, dołącz do pokoju i rzuć się w wir akcji. Reszta to strzelanie i nabijanie statystyk. Powodzenia!

Sterowanie

WSAD / Strzałki - Poruszanie się
Shift - Bieg
Spacja - Skok
C - Kucanie
Myszka - Strzelanie

Oryginalny tytuł:

Pixel Gun Apocalypse 2

Podobne gry

Hity z naszych gier