Orion Sandbox

Oceń:
4.61 (52)
wyświetleń: 151674

Komentarze (653)

Screeny (37)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar m123agda
(madzia)

8 grudnia, 15:38

jak usmażyć mięso?

Avatar lusildda

12 listopada, 17:25

Marchewek nie mozna zjeść a szkoda miżna nimi karmić tylko zwierzaki =)

Avatar Gormit2006

4 maja, 15:42

gdzie mam postawić łóżko żeby mógł bym się tam srezpić

Avatar majonez122

2 października, 20:56

@Gormit2006: nie da sie spac łóżko to checkpoint obok niego sie odrodzisz jak zginiesz.

Avatar ENTITY
(Karol)

22 września, 20:19

kto nadal w to gra bo powracam po bardzo długiej przerwie :(D

Avatar Miliskika
(Milena)

11 sierpnia, 21:07

jak zjeść marchew?

Avatar MistycznyZolw
(Klaudia)

26 lipca, 11:57

Są tu jakieś komendy, bo słaba jestem w gry i gram już długo a dalej 1 lvl :(

Avatar lolturekin

28 lipca, 13:13

@MistycznyZolw: wpisz noob gra w tą gręlvl1e3 ... ERROR XD
wszystko na maksa

Avatar pawel123456890
(paweł)

11 listopada, 12:49

@MistycznyZolw: bo musisz zbierać te kuleczki co wypadajom z zombe czyli ich zabijać

Avatar Damianka

10 lipca, 19:11

Najlepsza gra na świecie!!

Avatar Jasiopan

29 maja, 18:36

Ta jaskinia z golemami skały to co

Avatar nudy345
(gabryś)

3 czerwca, 17:23

@Jasiopan: można zjaść wszytko ale można zninąć najmnień spodziewany bombowy czlowiek

Avatar kubi49

9 maja, 14:33

najlepsza gra na świecie

Avatar wikitiki

4 maja, 14:53

super gra :D

Avatar hubcio1x

25 marca, 15:00

dlaczego nie moge postawic drzwi

Avatar tomasz2009

Edytowano - 5 kwietnia, 16:39

@hubcio1x: bo nie umiesz stawiać drzwi :D XD
XD XD XD XD

Avatar Jejakpl89
(Karol)

17 kwietnia, 16:21

@hubcio1x: Bo musi być na dole powierzchnia robisz 2 kratki przerwy na górę i na górze robisz blok

Avatar tomasz2009

30 kwietnia, 09:18

@Jejakpl89: a jak można mieć dżwi

Avatar tomasz2009

30 kwietnia, 10:24

@hubcio1x: izi

Avatar kolektor12

20 kwietnia, 12:12

Umnie tylko w lewym jest gra nie wiem jak dać w środek

Avatar Jejakpl89
(Karol)

19 kwietnia, 19:05

Mam problem z pokonaniem tego ostatniego bossa w podziemiach lawy ;(
on nazywa się chyba fire golem i jak go zabić? mam set zartana i ognisty i nie wiem który założyć
przypomne że jeszcze mam demon sword no i nie umiem!!

Avatar DodekZielarz

19 kwietnia, 17:38

Failed to create video output. Please, check updates of your video driver ;(

If you are webmaster try to set 'wmode' to 'direct'.

Nie działa!

Avatar DodekZielarz

18 kwietnia, 18:40

Fajne!

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

23 stycznia, 09:52

Ja kopałem w moim w domu (Zrobiłem kopalnię) Kopię, kopię i kopię, nagle Jakieś Kamienne Golemy, Próbowałem ich zabić Moim Kamiennym Mieczem, Ale zginąłem, Jakim Mieczem Można ich Pokonać?

Avatar Jejakpl89
(Karol)

17 kwietnia, 16:22

@SlendercraftandLOL: musisz mieć set ognisty i mieć demon sword

Avatar tomasz2009

5 kwietnia, 17:32

4/5 dlategio bo długo się ładuje

Avatar domino516
(Dominik)

6 kwietnia, 14:23

@tomasz2009: Masz słaby komputer.

Avatar redbatman555
(Paweł)

30 września, 20:34

@domino516: em nie bo internet słabo chodzi

Avatar krotek56

22 września 2016, 14:16

gdziejest ten bos dinozaur w nocy to mi sie zrobilo i latalem po calej mapce,

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar tomasz2009

5 kwietnia, 16:48

@KoveiN:
lol ha ha ha ha!

Avatar tomasz2009

5 kwietnia, 16:49

@KoveiN:
XD

Avatar Teri_Ono

20 czerwca 2016, 18:48

Jak to wziąści tego diamenta za odpowiedzi daje prezent w formie łapki w górę.

Avatar naken

22 czerwca 2016, 15:11

@Teri_Ono: nie da się tego wykopać

Avatar migrena

Edytowano - 30 grudnia 2016, 20:49

@Teri_Ono: Można ognistym kilofem (najmocniejszym)

Avatar hubert81

7 lutego, 14:25

@Teri_Ono: pewnie ognowym kilofem ale tam w prawym górnym masz skrzynię napisz jak widziałeś ją wcześniej

Avatar tomasz2009

5 kwietnia, 16:45

@Teri_Ono:
DAŁEM CI ZTSZAŁKE W górę

Avatar tomasz2009

Edytowano - 5 kwietnia, 16:44

KTOŚ MI ODPISZE DO DAM STSZAŁKE W górę. NIEPOTSZEBA STSZAŁEK W górę :D XD

Avatar tomasz2009

Edytowano - 5 kwietnia, 16:37

dziwna gra

Avatar DAVIDD

5 kwietnia, 14:25

mam mały problem bossy mi się nie respią pomoże ktoś ?

Avatar srikot12

20 marca, 18:49

rzeby zabić fire golema trzeba mieć x10 heal potion i demon sword ,fire zbroja i superbaza kolo bosa

Avatar Jejakpl89
(Karol)

4 kwietnia, 11:43

@srikot12: Wiem,robię to.brakuje bazy.wezmę obsydian i bumtarara i mam baze

Avatar DAVIDD

1 kwietnia, 10:14

Ile czasu trzeba wydobywać obsydian.

Avatar DAVIDD

1 kwietnia, 10:13

Nie mogę znaleść Zartana...

Avatar Jejakpl89
(Karol)

18 marca, 11:57

zrobiłem oświetlany mob grinder,podziemne biuro,podbiłem 7 poziom,zrobiłem tunel do wody,mam ponad 120 obsydianu,planuje zrobić skarbiec. diamentowo-złoty :)

Avatar Jejakpl89
(Karol)

18 marca, 08:54

Super! Mam prawie cały strój Zartana
muszę jeszcze fire golema zabić sposobem tym samym jak zartana i jest ok

Avatar srikot12

6 marca, 12:44

ej ja zabilem mech golema!!!! 2x

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

19 lutego, 22:14

hubert81

7 lutego, 15:16

znalazłem tą wielką księgę pod ziemią

Avatar hubert81

7 lutego, 15:16

znalazłem tą wielką księgę pod ziemią

Avatar dominikad001

3 lutego, 11:07

jak zdobyć tyh gości z minerałami i z broniom

Avatar hubert81

6 lutego, 16:15

@dominikad001: ,,jak zdobyć tyh gości z minerałami i z broniom" { TYH } { BRONIOM } lol

Avatar DodekZielarz

30 stycznia, 11:28

Ten gargulec jest nie do pokonania diaksowym mieczem nie idzie!

Avatar DodekZielarz

30 stycznia, 11:27

Ta gra jest fajowa mam diaksowy miecz!

Avatar tyciek

28 stycznia, 20:07

Da się zniszczyć to coś na czym gargulec siedzi?

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

21 stycznia, 17:40

Jak użyć wooden wall? Ten kto mi odpisze prawidłowo dostaje prezent w formie łapki w górę. :D

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

18 stycznia, 19:28

Zaje fajna gierka Kto się zgodzi łapka w góre pod tym komentarzem :D

Avatar niniek

12 stycznia, 19:09

ej zaje fajna ta gierka

Avatar Htuqe

11 stycznia, 18:37

@KoveiN: sora :\

Avatar KoveiN

11 stycznia, 18:34

@Htuqe OGARNIJ MÓZG BO MNIE KURDE DUPA BOLI A POZATYM MASZ WINDOWS 0 XD KOLEJNY KOCHA GRAĆ W PODRÓBY MINECRAFTA! JA NIE WYTRZYMIE!

Avatar maxter1145

11 stycznia, 15:19

muj domek jes taki wypasiony
że nie wiem:x

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

11 stycznia, 15:43

@maxter1145: Co ty nie powiesz. xDDDDD

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Orion Sandbox

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Orion Sandbox
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Czyżby szykował się kolejny hit? Buduj, ulepszaj, rozwijaj! Czeka Cię prawdziwa walka o przetrwanie! Zbieraj zasoby i twórz fortece w obronie przed zombiakami i innymi niefajnymi stworami. Czy zapanujesz nad naturą?

Sterowanie

WSAD / Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Skok
LPM - Interakcja / Atak / Budowa / Kopanie

Podobne gry

Hity z naszych gier