Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar pawel11

Opis:

W co zazwyczaj gra się na nudnych lekcjach? Kółko krzyżyk, ciacho i piłkarzyki. Te ostatnie również doczekały się wersji flashowej. Twoim zadaniem jest dotarcie do bramki przeciwnika rysując połączenie z kresek. Dodatkowy ruch zyskujesz odbijając się od własnych kresek.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Elastyczne piłkarzyki

Elastyczne piłkarzyki

Zagrań: 85052

Ocena: 3.85 (49)

Kategoria: Sportowe

Turniej piłkarzyków

Turniej piłkarzyków

Zagrań: 62743

Ocena: 4.08 (50)

Kategoria: Sportowe

Piłkarzyki

Piłkarzyki

Zagrań: 48737

Ocena: 4.21 (52)

Kategoria: Sportowe

MŚ 2010 piłkarzyki

MŚ 2010 piłkarzyki

Zagrań: 117054

Ocena: 4.32 (79)

Kategoria: Sportowe

Szalone piłkarzyki

Szalone piłkarzyki

Zagrań: 18809

Ocena: 3.89 (37)

Kategoria: Sportowe

Oceń grę:

Zagrań: 94021Ulubiona: 58

Dodaj komentarz

Avatar kurnikomistrz

kurnikomistrz24 sierpnia, 14:08

paczajcie

komentarz obrazkowy
Avatar mietek43

mietek43 (Michał)23 lipca 2010, 20:21

to jest banal.na każdym poziomie wygrywam cienas ten komputer

Avatar miki2468

miki2468 (Clyde) odpowiada na komentarz3 października 2011, 19:14

@mietek43: no to wygraj w Hardcore i dołącz screnna

Avatar Lipton_Czarodziej

Lipton_Czarodziej odpowiada na komentarz25 maja, 21:31

@miki2468: Hardcore nie jest taki trudny.

Avatar Lipton_Czarodziej

Lipton_Czarodziej19 maja, 21:08, edytowany

Tryb Hardcore nie jest trudny. No, trochę się przegrywa, ale mi idzie coraz lepiej, bo często w ten tryb gram.

Avatar Dawdzio123

Dawdzio123 (Dawid)13 września 2013, 17:20

ach przypomina mi się jak grałem w to z kumplem w szkole ale na kartce

Avatar qazwsxed

qazwsxed30 lipca 2013, 19:37

nudne i proste

Avatar piter555

piter55514 kwietnia 2013, 21:58

bez sensu na hardcore wygrywa sie bez problemu... to juz lepszy jest pageball na androida tam przynajmniej trzeba sie naglowic.

Avatar MroczniBartek

MroczniBartek (Bartek)4 kwietnia 2013, 20:24

wszystko wygralem oprocz ostatniego

Avatar karetyr1997

karetyr1997 (Karol)17 lipca 2012, 20:54

29 Combo ;p

Avatar KO3853

KO38535 lipca 2012, 18:33

Gra Fajna ale mogliby zrobić ją w multiplayer .

Avatar mietek43

mietek43 (Michał)19 stycznia 2012, 20:12

challenge taz rozkminiony

Avatar Phos23

Phos236 września 2009, 13:57

gdy zobaczylem wstawke mialem radoche ze wreszcie bede mogl grac kiedy tylko chce bo bardzo lubie ta gre, ale po zagraniu w to stwierdzilem ze jest do *** dlaczego? - poziom trudnosci, 2 albo 3 razy udalo mi sie tylko wbic bramke bo za kazdym innym razem strzelal sobie sam, najlatwiejszy jest chyba hardcode bo najszybciej sie sam zalobkuje, zero inteligencji byle by isc na dol 2/5

Avatar mietek43

mietek43 (Michał) odpowiada na komentarz19 stycznia 2012, 20:08

@Phos23: bardzo dobrze napisane.ta gra jest zbyt banalna dla czlowieka ktory gral w to kilka lat

Avatar mietek43

mietek43 (Michał)19 stycznia 2012, 20:07

za kazdym razem sie go tak da.banał

komentarz obrazkowy
Avatar ja8991

ja8991 (Arkadiusz)27 października 2011, 18:32

to jest wygrana w hardcore

komentarz obrazkowy
Avatar redek

redek (Rafał)16 października 2011, 14:43

wygrałem w hardcore

komentarz obrazkowy
Avatar ja8991

ja8991 (Arkadiusz) odpowiada na komentarz27 października 2011, 18:26

@redek: draw to remis

Avatar redek

redek (Rafał)16 października 2011, 14:36

spoko gra

Avatar kubapioro

kubapioro (Kuba)20 września 2011, 17:24

21 w rankingu...

Avatar czekoladka12

czekoladka122 marca 2011, 11:22

coza dziadostwo niechce się włączyć

Avatar Erykson

Erykson24 stycznia 2011, 00:02

na poziomie hardcore 2 15 sekund :D

Avatar zzxq56

zzxq567 grudnia 2010, 16:09

demon1518 jak do mnie przyjdziesz to cie pobije ha,ha,ha,ha ha
a gra 4/10

Avatar roslinka22

roslinka224 listopada 2010, 22:00

jestem extreme hardcore 3 moves hahahaha

Avatar demon1518

demon15181 października 2010, 19:44

new rekord hardcore - 5 moves niech mnie ktos pobije

Avatar patrykoza99

patrykoza9927 września 2010, 18:54

ale cienias z tego kompa

Avatar demon1518

demon151818 września 2010, 08:45

Jestem hardcorem Hardcore - 7 moves pobijcie mnie

Avatar mutancik98

mutancik9824 lutego 2010, 17:39

5/5

Avatar deleted-23815

Konto usunięte17 lutego 2010, 17:00

do kitu 1/5 pawel11 zadam ci pytanie skąd wziełeś tą grę??

Avatar mutancik98

mutancik9815 lutego 2010, 19:57

fajne 5/5 i do ulu

Avatar goofy88

goofy88 (Michał)10 stycznia 2010, 17:12

gra fajna ale trochę za łatwa 4/5

Avatar olo2511507

olo251150718 listopada 2009, 20:00

Fajna ta gra ale niestety komputer troche durnowaty. przecież kto normalny sie blokuje jak 4 innymi sposobami może trafić do bramki.

Avatar antek1324

antek132412 września 2009, 15:15

znam te gre. Fajne wykonanie ale slaby program, wszystkie pokonalem 4/5

Avatar hyter

hyter9 września 2009, 15:44

hardcore jest latwiejsze niz easy wygralem w 8 ruchow ,wystarczy zapedzic kolesia do rogu i sie zablokuje;]

Avatar hyter

hyter8 września 2009, 17:45

na hardcore wygrywam w 15 ruchow,bo koles te same ruchy robi;d

Avatar Zieloony

Zieloony (Marek)6 września 2009, 14:15

Hardcore - 10 moves
Easy - 9 moves
Nuda ;]

Avatar Tom123

Tom1236 września 2009, 12:27

Słabe, że aż strach... Na hardzie robi taki jeden wielki błąd, a potem, gdy już nie robi tego błędu jest za późno... :(
Nudy...
Na easy, medium i hardzie wygrałem za pierwszym razem :)

Avatar wilczurka

wilczurka (Asia)6 września 2009, 11:08

najlepiej gra sie na kurniku... A jak gra sie w "ciacho"?

Avatar messi19

messi19 (Kaper)5 września 2009, 20:43

jestem hardcorem xD

Avatar olencja1987

olencja1987 (Ola)5 września 2009, 20:21

A mi sie podoba :0 Może nie jakoś ***iście ale troche :)

Avatar Maly_KSIAZE

Maly_KSIAZE5 września 2009, 20:07

ode mnie 1 bo żadnej taktyki... zero myślenia, tylko ciągłe powtarzanie jednej kombinacji... nuda... polecam online wersję tej gry na kurniku-przynajmniej "żywy" przeciwnik, który myśli i analizuje, a nie powtarza ten sam, niekoniecznie najlepszy ruch...

pozdrawiam:)

Avatar yakko666

yakko666 (Mateusz)5 września 2009, 17:23

też się tak robiło, tylko w gim też się robi ;) najfajniej na j.polskim bo zbija się nudę... a propos gry to wygrałem z hardcore (trzeba zabarykadować mu jedno wejście z dolnego lewego rogu albo z dolnego prawego potem to już łatwo... 5/5 !!

Avatar kampro

kampro5 września 2009, 17:22

Nie spotkałem się jeszcze z porządnym algorytmem bota w piłkarzykach, i tutaj nie było zaskoczenia. Gra prosta jak konstrukcja ruskiego czołgu, ale przyjemna dla oka 3 dla niej

Avatar kazikee

kazikee (Karol)5 września 2009, 15:19

Ahh te czasy podstawówka kartka w kratkę długopis kolega z ławki i lekcje stawały się ciekawsze 5/5 i do ulu... ile ja sięw to nagrałem...

A tak poza tym Ten Hardcore nie jest wcale taki trudny najpierw nauczyłem się remisować( on do tego doprowadzał ) potem taktyką wygrywać( zawsze te same ruchy robił) i po drabince do brameczki xD

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.