Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.69 (86)
wyświetleń: 43974

Komentarze (83)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Kornelox12
8 maja 2011, 13:42

***ist* przeszlem 3 razy i jeszcze mnie sie nie znudzila POLECAM !!!!!! :D

Avatar gridlock
10 maja, 15:15

@Kornelox12: Przeszedłem w podstawówce tego uczą...

Avatar robert2003
25 maja 2014, 10:14

super 10/10

Avatar dawids4133
11 lipca 2013, 22:42

Super gra :D

Avatar norbekil123
dzisiaj, 18:26

praktycznie to żniwiarz który szuka zemsty a nie czarownik który chce przeciwstawić się siłą zła ale gra 5/5 i do ulu żeby pszczoły se pograły

Avatar norbekil123
dzisiaj, 18:26

@norbekil123: acha i naszym zadaniem jest zniszczenie śiwata

Avatar Voldek
(Krzysztof)
28 października 2012, 15:50

Czy tu się walczy tyko z goblinami? Ale gra fajna

Avatar Oskixp
(OSKAR)
2 września 2012, 16:44

5/5 i do ulu

Avatar emil09
31 sierpnia 2012, 13:39

biore first intem free i jest Someting went wrong ,try that again ! i close

Avatar Pemus
(Przemek)
29 sierpnia 2012, 10:23

u was tez sie nie da nic kupic?

Avatar wik123
28 lipca 2012, 10:18

super 5/5

Avatar DarkElfka
Konto usunięte
19 lutego 2012, 21:19

Hmmm.... Pomyślmy ludzie moglibyście się choć trochę ogarnąć z ortografią <3!? Jak już chcecie te łapki w gÓrę to chociaż napiszcie poprawnie "gÓrę". Bo tylko się ośmieszacie. Macie takie narządy jak oczy które służą do paCZenia co nie :]? Tak więc jeżeli widzicie jak słowo podkreśla wam tzw. wężykiem czerwonym to zlitujcie się i kliknijcie prawym i to poprawcie. Bo naprawdę nie wiem czy to jakaś moda ale według mnie to jest nie szpan tylko siara :>.I nie tłumaczyć mi się tu, że jesteście jakimiś tam dyslektykami, bo ja jestem nienormalna ojojoj :>.

Avatar Stasialelek
(Kornel)
19 lipca 2012, 12:32

masz racje

Avatar kikula2001
(krystian)
11 czerwca 2012, 17:22

ZAJEFAJNA 5/5

Avatar deleted-140383
Konto usunięte
3 maja 2012, 11:13

pls dajcie link do nutki na arenie

Avatar Jakub7
(JAKUB)
9 lutego 2012, 17:51

jak tu sie kupuje

Avatar luki0909
(Łukasz)
13 stycznia 2012, 20:29

10/10

Avatar luki0909
(Łukasz)
13 stycznia 2012, 20:29

ale super gra !! i latwa

Avatar Kunegund
(Adam)
9 stycznia 2012, 20:36

łap w gurę

Avatar Reggae
(Grifen)
11 grudnia 2011, 18:18

Super kto za mną łapa w górę ! 5/5 :D

Avatar wik123
13 października 2011, 17:05

zaromibista nie zatrudna i nie za łatwa 5/1000000000000000000

Avatar bambucz
2 października 2011, 10:33

1000/2

Avatar KebPz
12 września 2011, 20:23

10/10

Avatar MegaTron
26 lipca 2011, 19:35

głupie

Avatar king3022
15 lipca 2011, 13:02

najlepsza gra szkoda ze nie HIT

Avatar Vendetta
3 lipca 2011, 13:08

i do ulubionych

Avatar Vendetta
3 lipca 2011, 12:36

najlepsza gra jaką grałem 5/5

Avatar bambucz
26 czerwca 2011, 17:28

najlepsza gra o duchu jaką widziałem

Avatar wik123
21 maja 2011, 15:10

fajna 5/4

Avatar deleted-110375
Konto usunięte
25 kwietnia 2011, 19:49

pozdro

Avatar deleted-110375
Konto usunięte
25 kwietnia 2011, 19:44

gra spoko 5/5 i do ulu

Avatar deleted-110375
Konto usunięte
25 kwietnia 2011, 19:43

fajowa gra

Avatar deleted-110375
Konto usunięte
25 kwietnia 2011, 19:34

fajna gra

Avatar damiank888
4 kwietnia 2011, 16:51

super mega zajefajna 1000000/1000000 i do ulu

Avatar sebax99
24 marca 2011, 17:45

Fajna też jest epoka wojny 2 i epicka wojna 2 polecam

Avatar bartekbrodka
28 lutego 2011, 16:17

super gra 10/5

Avatar megaxmem
(piotrek)
23 lutego 2011, 18:10

SUPER GRA 5/5

Avatar smerfik14
(Kacper)
12 lutego 2011, 17:01

jak się kupuje w sklepiku

Avatar deleted-94689
Konto usunięte
22 grudnia 2010, 11:51

nawet nawet 4/5 ale do ulu

Avatar deleted-94689
Konto usunięte
22 grudnia 2010, 11:44

mi sie laduje la la la la xD

Avatar Patlew85
18 grudnia 2010, 14:47

5/5
fajne
i
do
ulu

Avatar Kompman
(Kacper)
6 listopada 2010, 16:02

ale oczywiście gra 5\5 i do ulu

Avatar Kompman
(Kacper)
6 listopada 2010, 14:44

no nie tu też moschi media?!

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Agony: The Portal

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Agony: The Portal
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (72)
Opis

Wcielasz się w postać młodego czarownika, którego zadaniem jest przeciwstawienie się siłom zła. Podczas walki zdobywasz przedmioty i doświadczenie, które będzie niezbędne do kontynuowania podróży do centrum mroku.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Atak
Shift - Blok
1-5 - Czary

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu