Zaprojektuj swojego fidget spinnera

Oceń:
2.52 (48)
wyświetleń: 9984

Komentarze (47)

Screeny (8)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Pomocnik_gier

dzisiaj, 17:21

Powiem szczerze to em bardziej wole patrzeć na poje*ane zdjęcie sanesa nisz słuchać o penisach,,, O i szczeże powiem że Sanes to najgorszy z Undertale Overfell Underfall UnderSwap ErrorTale itp... Więc serio zmień se zdjęcie bo to jest irytujące

Avatar emty303
(piotr)

wczoraj, 15:31

kultury troche

Avatar emty303
(piotr)

wczoraj, 12:52

ja zobie to co jest po między nogami

Avatar Gusiaakov
(Gusia)

wczoraj, 15:05

@emty303: Jakbyś chciał wiedzieć to, to coś co jest między nogami nazywa się penis

Avatar Daqeroxio
(SANESSSSSSSS)

17 lipca, 12:31

☆nieno zawsze marzyłem ☆

Avatar Daqeroxio
(SANESSSSSSSS)

21 lipca, 21:44

@Daqeroxio: serio

Avatar
Konto usunięte

8 lipca, 09:10

Fajne 1/5

Avatar Krzyniu

8 lipca, 22:44

Komentarz do folderu z memami.

Avatar Lolum

21 lipca, 10:49

@Krzyniu: ty tu wait

Avatar K_Agacki

18 lipca, 10:40

Spinery to durne rzeczy naprawde kupujesz je bo chcesz żeby koledzy/koleżnani myśleli/myślały że jesteś
"Cool"

Avatar Norbert_GAMEPLAY_Gamer

21 lipca, 09:35

@K_Agacki: ciul spinery są fajne to nie durna zabawka kur&!

Avatar Norbert_GAMEPLAY_Gamer

20 lipca, 19:55

Ja niemoge mój finget jest zajefajny

Avatar klaris
(Anna)

18 lipca, 15:53

Avatar mikimiki2006

17 lipca, 15:30

dziwna ta gra

Avatar farming2017

17 lipca, 12:05

Avatar Swag_Doge

6 lipca, 07:55

świat zmierza w zła strone

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar
Konto usunięte
(Sebastian)

14 lipca, 00:05

@Swag_Doge: god left

Avatar Szymon2410
(Szymon)

14 lipca, 10:57

@Swag_Doge: jesteś* śmieszny*

Avatar hydrant
(Hydrant)

13 lipca, 09:53

mad spinner (boże co ja robię ze swoim życiem)

Avatar BloodyJulie
(Julia)

10 lipca, 12:35

Nawet, nawet.

Avatar BOSS111
(Franek)

11 lipca, 00:15

@BloodyJulie: Sexy avek

Avatar igor444
(Igor)

10 lipca, 11:47

to powinno być na ubierankach

Avatar Michael_Craess
(Michał)

9 lipca, 14:39

Słaba gra, nawet nie biorąc pod uwagę, że o fidget spinnerach.

Avatar Michalek2007
(Michał)

8 lipca, 09:08

xD

Avatar Michalek2007
(Michał)

8 lipca, 01:40

Slaby? Oceniajcie w skali od 1-10

Avatar Muzel
(Fabianek)

10 lipca, 13:45
Avatar KogamerYt
(Aleksander)

11 lipca, 21:09
Avatar Ashyfresh
(Adaś)

6 lipca, 13:11

jedno zakręcenie spinnerem to jedna zabita osoba na świecie :/ xd

Avatar Lolum

7 lipca, 17:19

@Ashyfresh: kręci spinnerem bardzo szybko

Avatar lolpandapl

7 lipca, 18:13

@Ashyfresh: przedstawie ilość zabitych ludzi przez maniaka spinerów

Avatar Ashyfresh
(Adaś)

7 lipca, 20:26
Avatar RhobarIII
(Hubuś)

6 lipca, 18:42

Jeja w obrazkach: Fidget spinnery to autyzm
Jeja w grach: Fidget spinnery są spoko

Avatar luuuxik
(elo)

6 lipca, 20:25

@RhobarIII: na odwrót XD

Avatar qaz123
(Łukasz)

6 lipca, 20:50

@luuuxik: Nie?

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zaprojektuj swojego fidget spinnera

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zaprojektuj swojego fidget spinnera
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (66)
Dostępna wersja mobilna

Gra działa także na smartfonach i tabletach, jak również w aplikacji Jeja.pl na Androida!

Opis

Kręcić to każden jeden potrafi, a projektować nie ma komu! Teraz może się to zmienić, a to wszystko dzięki rewelacyjnemu generatorowi fidget spinnerów! Stwórz własną, unikalną zabawkę i zakręć nią myszką, a wszystkie stresy odejdą w niepamięć!

Sterowanie

Podobne gry

Hity z naszych gier