Przetrwaj na bezludnej wyspie

Oceń:
4.77 (22)
wyświetleń: 15806

Komentarze (30)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Bober

14 listopada 2017, 17:42

Gra pokonana w trochę ponad 3 godziny. Faktycznie całkiem nieźle rozbudowany crafting. W mojej ocenie spokojnie mogę dać 5.

Avatar koles1999

17 listopada 2017, 14:39

@Bober: gdzie znalazłeś DragonBlood

Avatar Bober

17 listopada 2017, 14:45

@koles1999: Dragonblood dropi z wyrmów (tych robaków co żyją pod ziemią)

Avatar koles1999

19 listopada 2017, 08:59

@Bober: wow dzięki a po co jest kwarc wielkie złoże ale nie ma go w sklepie czy jest na to jakaś misja?

Avatar koles1999

19 listopada 2017, 09:19

@koles1999: czy do Wyrm Pen moge dodać więcej Wyrmów?

Avatar Bober

20 listopada 2017, 00:41

@koles1999: Odpowiadając na twoje pytania - 1)Kwarc na razie nie znalazłem do czego jest potrzebny, ale nie wybudowałem także kuchni, więc nie wiem czy jest potrzebny do jakiejś misji. 2)Nie znalazłem także możliwości dodania więcej Wyrmów do zagrody, ale pewnym być nie mogę, że się nie da. 3) Czerwone jagody można kupić w sklepie z żywnością; przy wymaksowanej wyspie nie powinno być problemów z funduszami na nie.

Avatar gabigks19
(Gabriel)

31 grudnia 2017, 15:20

@Bober: to ogólnie jest dopiero wersja 1.0.5 a w internecie jest już wersja 1.0.9 więc pewnie w innych wersjach będzie dopiero dodane więcej możliwości craftingu

Avatar gabigks19
(Gabriel)

31 grudnia 2017, 15:19

Gra krótka i łatwa tak w dwie godziny można przejść ale bardzo fajna do ulubionych i 5 gwiazdek :D

Avatar pikahu1000
(oioiooio)

28 grudnia 2017, 19:40

oboże te robaki

Avatar janek88

27 grudnia 2017, 12:02

@Postacie_z_Anime: dzięki :)

Avatar janek88

26 grudnia 2017, 08:45

ej jak zdobyć hajs?

Avatar Postacie_z_Anime

26 grudnia 2017, 12:12

@janek88: musisz sprzedać rzeczy na targu

Avatar KAPIK312

23 grudnia 2017, 19:08

fajne

Avatar Ventox

18 grudnia 2017, 18:44

Ta gra jest bardzo dobra polecam Ventox z Jeja xd

Avatar szymon19992

12 grudnia 2017, 19:42

Ej ludzie jak zdobyć te ostatnie osiągnięcie ?

Avatar arektatarowicz
(Akady)

14 grudnia 2017, 13:58

@szymon19992: To ze smokiem ?

W tunelu chodzą takie robaki, co nas atakują. Musisz jednego złapać w sieć, a następnie zanieść do tego czarownika po prawej stronie mapy, w jednej misji on każe ci to z resztą zrobić. Gdy już przyniesiesz mu 2 te stworki, jak w misji, one będą w klatce. Wystarczy że je mocno nakarmisz, a zmienią się w kokon, który po czasie stanie sie smokiem :)

Avatar szymon19992

15 grudnia 2017, 15:57

@arektatarowicz: a ok dzięki za info

Avatar koles1999

19 listopada 2017, 10:30

a tu śmieszny glitch z górnikiem

Avatar szymon19992

12 grudnia 2017, 19:22

@koles1999: Gdzie jest ta klatka ?

Avatar szymon19992

12 grudnia 2017, 18:56

Spoko gierka polecam bardzo

Avatar grzegorzyk

2 grudnia 2017, 16:07

Hej nakarmcie swoje wyrmy a zobaczycie co się stanie.

Avatar lolpandapl

2 grudnia 2017, 13:44

jestem jednej rzeczy ciekaw czy wyszła już 2

Avatar DJRemi111

25 listopada 2017, 20:22

Skoro jest to bezludna wyspa, to co na niej robi rozbitek?

Avatar janek88

25 listopada 2017, 09:41

gdy ci pokazuje żeby atakować z to jak zdobyć berries? prosze pomóżcie:((((((((

Avatar emu107

19 listopada 2017, 13:06

meH 4/10

Avatar koles1999

19 listopada 2017, 10:26

jest mały problem bo gdy rozwiniecie wyspe na Max'a to nie ma czerwonych jagód a jedna z mikstur wymaga 5 jagód co mam zrobić?

Avatar koles1999

19 listopada 2017, 10:21

podpowiedz dla tych co robią achimenty jeśli robicie achiment Haching ten w którym łapiecie smoka to musicie być cierpliwi bo ja prawie sie uspałem na tym XD

Avatar koles1999

19 listopada 2017, 09:52

ten uczuć gdy znajdziesz 5 diamentów leżących obok siebie :)

Avatar Maks160

16 listopada 2017, 17:48

mi się cały czas ładuje

Avatar koles1999

16 listopada 2017, 14:45

mam 2 pytania co można zrobić z kwarcu i jak zdobyć DragonBlood

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Przetrwaj na bezludnej wyspie

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Przetrwaj na bezludnej wyspie
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Przygoda RPG w najlepszym możliwym wydaniu! Niechaj nie zmyli Was minimalistyczna grafika, albowiem mamy tu rozbudowany system zdobywania doświadczenia i craftingu! Zacznij od zera, jako ubogi rozbitek, który poznaje nowych towarzyszy i wspólnie z nimi tworzy nowy, lepszy świat!

Sterowanie

Poruszanie się

Z

Akcja

X

Cofnij

I

Ekwipunek

Podobne gry

Hity z naszych gier